Ik dacht dat het net na middernacht was bij jou. Maar er is iets méér tijdsverschil dan die paar uurtjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
Douchen heb ik net gedaan, nu naar het ontbijt.
Veel te warm ja. Er is helemaal niks te zien op die beelden, door alle stoomquote:
Twaalf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het net na middernacht was bij jou. Maar er is iets méér tijdsverschil dan die paar uurtjes.
Ben ik nu van me broertje en vader aan het makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ze van de jongens zelf laten maken
Ik krijg het boek toch niet vol...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik er nog een paar van, moet ik ze in een envelop stoppen?
Craazzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Ik heb het al een keer eerder gepost. Maar ik was een keer bij de Free Record shop lag daar bij de aanbiedingen een paar goede cd's liggen, Waaronder 1 van Tom Petty voor ik dacht 5 euro. Ik met die cd's naar de kassa. verkoopster rekent de cd's af. Kijkt op de kassabon en zegt. Hey die TOm Petty is 1 Euro.quote:
Wow, dat is wel heel goedkoop zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer eerder gepost. Maar ik was een keer bij de Free Record shop lag daar bij de aanbiedingen een paar goede cd's liggen, Waaronder 1 van Tom Petty voor ik dacht 5 euro. Ik met die cd's naar de kassa. verkoopster rekent de cd's af. Kijkt op de kassabon en zegt. Hey die TOm Petty is 1 Euro.
Heb ik dus mazzel gehad
Ja en hij is best wel goed. Refugee staat er in ieder geval opquote:
Dat liedje ken ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en hij is best wel goed. Refugee staat er in ieder geval op
Okee, ik dacht dat dat best een bekend nummer van TOm Petty was..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat liedje ken ik niet![]()
Luister het nu op YouTube
Misschien is dat het ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik dacht dat dat best een bekend nummer van TOm Petty was..
vooropgestel dat er klopt wat ze 53 minuten terug zeiquote:
Als ze zo scherp is als jij met tijden kan het nog wel even durenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooropgestel dat er klopt wat ze 53 minuten terug zei
whehehe touchequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze zo scherp is als jij met tijden kan het nog wel even duren
jeweetzellefff noooooohhhhhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Graseter het volgende:
Delfzijl-Noord het is de plek met de haven, waar je thuis komt naar drukke werkdagen.
Het is leuker dan in de krant want er wordt gepraat over criminele, maar het is een plek waar we vrienden delen.
Kutzooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny was voor onderzoek naar het ziekenhuis.
Het advies van de dokter was om even te blijven in het ziekenhuis.
Dus hij krijgt denk ik verder onderzoeken
Dus we moeten nog even afwachten
Sorry, heb geen zin om in elke SC te zitten waar ik normaal wel zit.quote:
mja was ff nfshp aan het doenquote:
ontkenningsfase !!!quote:
Nee ik heb 1 kloon en die heb ik al eens laten zien hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ontkenningsfase !!!
ik ga lekker mn bedje weer is opzoeken, staat weer te wachten op mij
Jij ook alvast Kallyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb 1 kloon en die heb ik net dus laten zien hier
Truste Crees
Geeft niet hoor Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, heb geen zin om in elke SC te zitten waar ik normaal wel zit.
k hoop dat XFA de boel weer even een boost geeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt TAL weer uit de rust-fase?
Ik maak zelf ook vaak de fout dat als ik langskom en er is niet kort geleden iets gepost dat ik dan niks zeg
En als iedereen dat dus doet blijft het stil
Koentjequote:
Wanneer begint het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k hoop dat XFA de boel weer even een boost geeft
inderdaad, dat trekt wellicht wat nieuw bloed naar binnen......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k hoop dat XFA de boel weer even een boost geeft
Ik heb geen idee, en mij maakt het geen fluit uitquote:
maakt idd geen flaus auss als het maar gezellie wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, en mij maakt het geen fluit uit
we zijn er niet echt uit, ik denk dat we het maar gewoon zo laten als het is..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, en mij maakt het geen fluit uit
Dat zijn we toch ookquote:
ik ook wel, het maakt mij niet uit..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja... ik vidn het wel een leuke naam
Ik denk dat een nieuwe naam, nieuw bloed kan aantrekken...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook wel, het maakt mij niet uit..
ik denk het ook en ik hoop het ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat een nieuwe naam, nieuw bloed kan aantrekken...
SnappieBloed.... red....
Hihihihi...
Weertquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Mijn keyboard is stuk al een half jaar helaas en het is te duur om te laten maken.
Nu heb ik er een in V&A op de kop getikt, die ben ik vandaag wezen halen in Weert, en die heb ik net ff ingewijd.
Maar als je een half jaar niet gespeeld hebt hakt dat er best in
whahaah truste beebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook richting bed, had het echt druk vandaag en morgen weer
Maar ach het houdt me van de straat (haha weer hoerig)
Slaap lekker voor straks![]()
Dat is dan echt even wennen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Mijn keyboard is stuk al een half jaar helaas en het is te duur om te laten maken.
Nu heb ik er een in V&A op de kop getikt, die ben ik vandaag wezen halen in Weert, en die heb ik net ff ingewijd.
Maar als je een half jaar niet gespeeld hebt hakt dat er best in
Sweet dreams Kallyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
ik heb eindhoven twee keer gezien vandaagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weert. Da's niet zo ver van Eindhoven af
. Waar ik nu trouwens helemaal niet ben
![]()
.
Ik ben er welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weert. Da's niet zo ver van Eindhoven af
. Waar ik nu trouwens helemaal niet ben
![]()
.
Weltrustenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Truste Kalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Het is inderdaad best saai. Sweet dreams c_aquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
En opeens is het rustig
Dan ga ik ook maar slapen denk ik
ah oke, ik dacht het ook ffquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zwaaide naar de rest. Ik ben (nog) niet weg.
Oops, sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zwaaide naar de rest. Ik ben (nog) niet weg.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
dat laatste nummer had ik niet meer moeten spelen, ik typ nu alleen met mijn linkerhand
herkenbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik was te lui om de quotes er bij te zoeken.
Geeft niets hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik was te lui om de quotes er bij te zoeken.
Trusten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
Het is mij hier te stil dus ik zeg alvast welterusten allemaal![]()
![]()
Ik vind die Ben echt te overrated.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef Symphonic het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)+voor+duizenden+fans
Ik vind ze alle twee nog eens niet goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind die Ben echt te overrated.![]()
Ik vraag me toch steeds af, als ik een stoeptegel tegen mijn gezicht gooi een paar keer. Zou ik dan ook zo populair worden?
Goede smorgensquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
GOEDEMORGEN TALLERS
Ja ik ben vrolijk, geen idee waarom, veel te laat gaan slapen
Verpest zijn droom nu nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:13 schreef Kally het volgende:
Bart ik heb nieuws voor je, jij wordt nooit populair
En lekker warm (al is het maar voor even)quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
BURN!
Goedemorgen. Ik moet vreselijk pissen maar heb geen zin om op te staan. Misschien maar gewoon laten lopen. Alles droogt.
Jij en druk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hallo en Dag, te druk![]()
Vandaag een teamlead bij me gestart
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:13 schreef Kally het volgende:
voortaan gewoon een luier aan als je naar bed gaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
BURN!
Goedemorgen. Ik moet vreselijk pissen maar heb geen zin om op te staan. Misschien maar gewoon laten lopen. Alles droogt.
Rent achter C_A aan met een stuk preiquote:
waaromquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rent achter C_A aan met een stuk prei
moet actief bezig blijven, en wist dat je de prei zocht voor je kip kerriequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom
Ik heb wel trek in prei, in me kip kerrie.... Wat heb ik trek in rijst kip kerrie
Ben ik al.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:13 schreef Kally het volgende:
* Crazy-M doet kally een kusje geven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:27 schreef Kally het volgende:
Ik ben moe pfff heb al een ruzie ochtend met een saggo jongste achter de rug
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet actief bezig blijven, en wist dat je de prei zocht voor je kip kerrie
Komt dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:27 schreef Kally het volgende:
Ik ben moe pfff heb al een ruzie ochtend met een saggo jongste achter de rug
Hoeft niet te bukken hoorquote:
nee, geen vork nodig voor mn stroopwafelquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, geen vork nodig voor mn stroopwafel
HOI KOENTJUH!!!!!!!!!!quote:
Wat moet ik nu weer met een koekenpan ?quote:
KOENIEBOENIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat moet ik nu weer met een koekenpan ?
Ik snap jou vandaag echt niet![]()
[..]
KOENIEBOENIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
nee, hou ik niet zo van vandaag.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, hou ik niet zo van vandaag.
kom maar brengenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij creeeeezieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik rij weer weg in mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2011 09:51:17 ]![]()
C_a heb je te veel suiker gehad? je lijkt zo hyper.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a heb je te veel suiker gehad? je lijkt zo hyper.
Ik ben hyper vandaag![]()
Maar niet veel suiker, gewoon te weinig geslapen
Ben blij dta ik vanavond ga sporten![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stap in meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij creeeeezieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik rij weer weg in mijnlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waarom krijg ik water ?You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
waterquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
maar waarom krijg ik water ?
Ik heb een heul veeeeel koffie meegenomen voor je..... isse nie water![]()
![]()
ja maar ....quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
water
Ik heb een heul veeeeel koffie meegenomen voor je..... isse nie waterYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
ik heb toch echt 2 bekers waterquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wat![]()
Pas op hoor anders krijg je billekoekYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Dan moet je naar de koffieautomaat lopen, en even je beker vullen met koffiequote:
Ik ga niet weer helemaal naar de andere kant van Nederland rijden....
Ik moet ook nog werken enzo
![]()
![]()
weinig van te merkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je naar de koffieautomaat lopen, en even je beker vullen met koffie
Ik ga niet weer helemaal naar de andere kant van Nederland rijden....
Ik moet ook nog werken enzo
jij aan de kust aan het werken dan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Ik zit 5 minuten verwijderd van de zee jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weinig van te merken
jij aan de kust aan het werken dan![]()
![]()
ik 15 min van de duitse grens JAWOOOOOOOOOOOOOOOOHLquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit 5 minuten verwijderd van de zee jaYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
ik vanavond weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:17 schreef Graseter het volgende:
Ik 15 minuten van de belgische grens.
Ik luister NL-Talig![]()
gezellig, is er een MM in de buurt in Duitsland....quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik 15 min van de duitse grens JAWOOOOOOOOOOOOOOOOHLGefeliciteerd....quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:17 schreef Graseter het volgende:
Ik 15 minuten van de belgische grens.
je ligt zeker nog steeds in je nest?![]()
Zit je nu op de plee danquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm zodra ik hierriep ging de training verder
![]()
![]()
* Crazy-M gooit de prei naar C_Aquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Miran hij had rot geslapen dus was om alles dwars
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
zal wel lekker geroken hebben danquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Kally het volgende:
Miran hij had rot geslapen dus was om alles dwars
Ik luister NL-Talig![]()
Sorry crees kan er niet om lachen, had echt een kutochtendYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Doe nu is lachen meisie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
Sorry crees kan er niet om lachen, had echt een kutochtend
iedereen heeft wel eens een rot ochtend
Ik luister NL-Talig![]()
En zelf kut geslapen omdat ik me zorgen maak om Benny
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Kally het volgende:
En zelf kut geslapen omdat ik me zorgen maak om Benny. Je kan momenteel niets veranderen aan de situatie, hij is ergens waar mensen 'm goed in de gaten houden en het is gewoon afwachten wat er uit komt. Voor hetzelfde geld is het niet zo serieus
. Afwachten.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik weet het Erik maar 7 kilo afgevallen, en hij is al niet dat er vlees aan zit.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Godver iets in mn oog wat er niet uitwil, lekker irritant met lenzen.wel lief dat je er aan denktquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Kally het volgende:
En zelf kut geslapen omdat ik me zorgen maak om Benny
Ik luister NL-Talig![]()
I knowquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef Kally het volgende:
Ik weet het Erik maar 7 kilo afgevallen, en hij is al niet dat er vlees aan zit.. Maar ze houden 'm in de gaten.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb er ook aan gedacht hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Kally het volgende:
En zelf kut geslapen omdat ik me zorgen maak om BennyZal vandaag even kaart kopen
Awww... Dus hij was lekker aan het klieren vanmorgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Kally het volgende:
Miran hij had rot geslapen dus was om alles dwars![]()
![]()
Ik heb zijn nek gecontroleerd of er geen 666 te vinden was
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb zijn nek gecontroleerd of er geen 666 te vinden was![]()
![]()
Maar ik ga weer verder
je kunt weer grapjes makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb zijn nek gecontroleerd of er geen 666 te vinden was
Ik luister NL-Talig![]()
Benny mag waarschijnlijk vanaaf of morgen naar huis. Ze willen kijken of hij zijn voedsel binnenhoudt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Gelukkig. Hopen dat ze 'm niks vies voorschotelen dan.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Thxquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef Kally het volgende:
Benny mag waarschijnlijk vanaaf of morgen naar huis. Ze willen kijken of hij zijn voedsel binnenhoudt.
En gelukkig maar![]()
![]()
waarschijnlijk he, dus nog niet zeker
Duimen dus allemaal
Ja je weet natuurlijk nooit wat er kan gebeuren, maar ik vind waarschijnlijk een stuk hoopvoller dan "hij mag nog niet naar huis".Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
nicequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef Kally het volgende:
Benny mag waarschijnlijk vanaaf of morgen naar huis. Ze willen kijken of hij zijn voedsel binnenhoudt.
Ik luister NL-Talig![]()
Cutequote:
Ik luister NL-Talig![]()
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Nee, ik bedoel dus dat er hier niets te beleven isquote:
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
het was vanmorgen best druk hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dus dat er hier niets te beleven is![]()
![]()
Dat heb ik dan weer moeten missenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was vanmorgen best druk hier
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer moeten missen
Maar nu is het dus rustig
Beetje jammer, ik heb bijna al me werk af en ik ben hyper![]()
![]()
Inderdaad jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik heb bijna al me werk af en ik ben hyper
En vanavond heb ik bijna geen tijd om te fokken
Ik moet sporten![]()
En ik wil nog even gamen
Ow ik ga wel even nieuwe laarzen en broeken online kijken![]()
![]()
Klinkt als een goede avond thoughquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
En vanavond heb ik bijna geen tijd om te fokken
Ik moet sporten![]()
En ik wil nog even gamen
Ow ik ga wel even nieuwe laarzen en broeken online kijken
Ben nu pas aan het lunchenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik heb bijna al me werk af en ik ben hyper
Wil ik om 12:00 gaan, komen ze binnen met een printer ... ding aansluiten, installeren. 12:45 auto naar de winkel, kom ik terug met mn kaiserbroodjes en Kip kerrie: staat al weer de andere klant klaar. nu dus eindelijk eten
Beide afspraken waren btw voor NA 13:00 !!!STUTIEFRUTIEEEEEEEEEEEEquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Craazzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:![]()
wook wook !!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Craazzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Ik luister NL-Talig![]()
en helemaal met kip kerrie saladequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
kaiserbroodjes
Gutver ze hebben mijn broek die ik wil niet in de uitverkoop
Ik luister NL-Talig![]()
Ohquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
kaiserbroodjes
Gutver ze hebben mijn broek die ik wil niet in de uitverkoop
Welk nummer dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Graseter het volgende:
Ik kan niet stoppen met het luisteren van een nummer."If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
nee gewoon simpel met kaas en rucolaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en helemaal met kip kerrie salade![]()
![]()
LUILAK!Lig je nog steeds in bed?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Graseter het volgende:
Ik kan niet stoppen met het luisteren van een nummer.![]()
Ja ik ga wel in de winkel kijkenquote:
Maar dan moet ik weer naar Rotterdam. Daar hebben ze meer in de espritwinkel
gedver de gedver
Even bij de H&M kijken dan maar ;')![]()
deze keer de auto niet in het huis gereden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Graseter het volgende:
Ik kan niet stoppen met het luisteren van een nummer.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Ik heb al mazzel gehad in de sale bij Harvey Nicholsquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga wel in de winkel kijken
Maar dan moet ik weer naar Rotterdam. Daar hebben ze meer in de espritwinkel
gedver de gedver
Even bij de H&M kijken dan maar ;')
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al mazzel gehad in de sale bij Harvey Nichols
Ik wil ook mazzel hebben
Ik heb deze gevonden, de kleur is wel goed, maar ik vind hem te rommelig. Ik wil gewoon een normale spijkerbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook mazzel hebben
Ik heb deze gevonden, de kleur is wel goed, maar ik vind hem te rommelig. Ik wil gewoon een normale spijkerbroekIk zie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je plaatje doet het nietquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
die kreukjes bij de knieholte, en onder aan de pijp.quote:
En er zitten witte strepen op.... aan de bovenkant.
Maar voor de rest issie wel okDus ik ga donderdagavond wel even langs de H&M
Ik heb zooooo hekel aan die zaak![]()
![]()
Ja, dan toch maar even langs gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kreukjes bij de knieholte, en onder aan de pijp.
En er zitten witte strepen op.... aan de bovenkant.
Maar voor de rest issie wel okDus ik ga donderdagavond wel even langs de H&M
Ik heb zooooo hekel aan die zaak
Waarom? Te druk?"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Rommelig, alles op elkaar en best druk jahquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan toch maar even langs gaan
Waarom? Te druk?
Weet jij nog een leuk goedkoop hotel in Londen, met ontbijt?![]()
quote:
leuke broek
Ik luister NL-Talig![]()
Waar in Londen en voor hoeveel nachten en wat vind jij goedkoop?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rommelig, alles op elkaar en best druk jah
Weet jij nog een leuk goedkoop hotel in Londen, met ontbijt?"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Vind ik ook:quote:
Ik luister NL-Talig![]()
Ik denk dan we naar Londen City vliegen, max half uur reizen? 2 Nachtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar in Londen en voor hoeveel nachten en wat vind jij goedkoop?![]()
We hebben pakketreizen gezien voor 200 euro maxVliegreis is ongeveer 100
Dus goedkoper dan 100 euro![]()
![]()
Jij vliegt voor 100 euro op Cityquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dan we naar Londen City vliegen, max half uur reizen? 2 Nachten![]()
We hebben pakketreizen gezien voor 200 euro maxVliegreis is ongeveer 100
Dus goedkoper dan 100 euro![]()
BA/KLM rekent mij meestal meer dan dat vanaf LCY
Ik denk niet dat ik onder die prijs uitkom eigenlijk. Zo'n 40-45 pond per nacht is wel gangbaar
Ik blijf nog een kwartier en dan ga ik lunchen en ben ik er vanavond pas weer
ik blijf nog 3 kwartierquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog een kwartier en dan ga ik lunchen en ben ik er vanavond pas weer
Ik luister NL-Talig![]()
Ja? En met easyjet is het zelfs 84 euro retourquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij vliegt voor 100 euro op City![]()
BA/KLM rekent mij meestal meer dan dat vanaf LCY
Ik denk niet dat ik onder die prijs uitkom eigenlijk. Zo'n 40-45 pond per nacht is wel gangbaar
Easyjet is toch Engels
Zoveel pondHmmzz dan kunnen we beter een pakketreis boeken
![]()
![]()
Easyjet vliegt niet op LCYquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? En met easyjet is het zelfs 84 euro retour
Easyjet is toch Engels
Zoveel pondHmmzz dan kunnen we beter een pakketreis boeken
Alleen Gatwick, Luton en Stansted dus ik zou het nog maar even nakijken
eerder beginnenquote:
Ik luister NL-Talig![]()
je hebt gewoon mensen die eerder vrij gelaten wordenquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt gewoon mensen die eerder vrij gelaten worden
nee easyjet niet... effe kijken met welke maatschappij het wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Easyjet vliegt niet op LCY
Alleen Gatwick, Luton en Stansted dus ik zou het nog maar even nakijkenMaar AMS naar Stansted is 60 euro voor een retourtje (ongunstige vliegtuigen voor een weekendje londen, dus betaal ik liever iets meer en dan kom je op 85 pp)
Amsterdam naar Londen Stansted
Vertr vrijdag 13 mei 2011 14:40
Aank. vrijdag 13 mei 2011 14:45
Vlucht 3004
2 Volwassenen
2 x ¤ 28,99 Londen Stansted naar Amsterdam
Vertr zondag 15 mei 2011 8:00
Aank. zondag 15 mei 2011 10:05
Vlucht 3001
2 Volwassenen
2 x ¤ 31,89
Totale vluchten en opties voor alle passagiers:¤ 121,76![]()
o jah, uur verschil hequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee easyjet niet... effe kijken met welke maatschappij het wasMaar AMS naar Stansted is 60 euro voor een retourtje (ongunstige vliegtuigen voor een weekendje londen, dus betaal ik liever iets meer en dan kom je op 85 pp)
Vlucht 3004
2 Volwassenen
Vlucht 3001
2 Volwassenen
2 x ¤ 31,89
Totale vluchten en opties voor alle passagiers:¤ 121,76
Denk al, heenreis 2 uur en 5 min, terugreis 5 min
Ik luister NL-Talig![]()
om 7:00 beginnen ?quote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
KLM/BA en VLM namens KLM geloof ik. Niet zoveel maatschappijen vliegen op LCY. Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee easyjet niet... effe kijken met welke maatschappij het wasMaar AMS naar Stansted is 60 euro voor een retourtje (ongunstige vliegtuigen voor een weekendje londen, dus betaal ik liever iets meer en dan kom je op 85 pp)
Vlucht 3004
2 Volwassenen
Vlucht 3001
2 Volwassenen
2 x ¤ 31,89
Totale vluchten en opties voor alle passagiers:¤ 121,76
Stansted is mijlenver van London centrum. Dat duurt minimaal een uur
ook nietquote:
8:00 uur op dit kantoor... En op een ander kantoor 07:30 uur
Eigenlijk moet ik tot half 6, maar neem altijd maar kwartier pauze
Ik werk overigens 4x 9 uur![]()
![]()
Zou kunnen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
of was het vanaf rotterdam vliegen?
Of Eindhoven
Ik hoor het wel anders johquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben aan het zoeken
Ik weet zeker dat ik het heb gezien
Wanneer ga je naar London
ow het is 115 euroquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoor het wel anders joh
Wanneer ga je naar London![]()
![]()
Valt nog mee hoorquote:
LCY is niet goedkoop meestal
Gatwick is ook goed te doen met OV hoor of met de EasyBus
quote:![]()
C_A
Ik ga heul niet vreemd
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Woohooquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met KLM, Amsterdam - londen City![]()
Wanneer ga je
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met KLM, Amsterdam - londen CityMorgen naar Parijs
waarom danquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow....
ben jij er in het weekend van 13-05 t/m 15-05![]()
ja klopt, ben ff wat actiever elders om redenenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh niks.... ik zag je in een andere SC
Om redenenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ja klopt, ben ff wat actiever elders om redenen
heb ik iets gemist??? Damn ik moet echt wat vaker langskomen 's avonds
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2011 14:28:58 ]![]()
Moprgen en vrijdag management meeting dus weinig romantiek. En mijn vrouwtje is gister in Basel aangekomen en ga ik al weer wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Romantisch weekend?
Ik wil me man verassen met een Weekendje Barcelona of Madrid.....
Coolquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat weekend
Met Siepie
Kan ze niet meer naar Parijs?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef crv het volgende:
[..]
Moprgen en vrijdag management meeting dus weinig romantiek. En mijn vrouwtje is gister in Basel aangekomen en ga ik al weer weg![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik heb er zin in![]()
* Stuart gaat er vandoor. Tot vanavond mensen![]()
Doeiquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Tot vanavond mensen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: