Ik dacht dat het net na middernacht was bij jou. Maar er is iets méér tijdsverschil dan die paar uurtjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef Pheno het volgende:
Douchen heb ik net gedaan, nu naar het ontbijt.
Veel te warm ja. Er is helemaal niks te zien op die beelden, door alle stoomquote:
Twaalf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het net na middernacht was bij jou. Maar er is iets méér tijdsverschil dan die paar uurtjes.
Ben ik nu van me broertje en vader aan het makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ze van de jongens zelf laten maken
Ik krijg het boek toch niet vol...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik er nog een paar van, moet ik ze in een envelop stoppen?
Craazzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Ik heb het al een keer eerder gepost. Maar ik was een keer bij de Free Record shop lag daar bij de aanbiedingen een paar goede cd's liggen, Waaronder 1 van Tom Petty voor ik dacht 5 euro. Ik met die cd's naar de kassa. verkoopster rekent de cd's af. Kijkt op de kassabon en zegt. Hey die TOm Petty is 1 Euro.quote:
Wow, dat is wel heel goedkoop zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer eerder gepost. Maar ik was een keer bij de Free Record shop lag daar bij de aanbiedingen een paar goede cd's liggen, Waaronder 1 van Tom Petty voor ik dacht 5 euro. Ik met die cd's naar de kassa. verkoopster rekent de cd's af. Kijkt op de kassabon en zegt. Hey die TOm Petty is 1 Euro.
Heb ik dus mazzel gehad
Ja en hij is best wel goed. Refugee staat er in ieder geval opquote:
Dat liedje ken ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en hij is best wel goed. Refugee staat er in ieder geval op
Okee, ik dacht dat dat best een bekend nummer van TOm Petty was..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat liedje ken ik niet![]()
Luister het nu op YouTube
Misschien is dat het ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik dacht dat dat best een bekend nummer van TOm Petty was..
vooropgestel dat er klopt wat ze 53 minuten terug zeiquote:
Als ze zo scherp is als jij met tijden kan het nog wel even durenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooropgestel dat er klopt wat ze 53 minuten terug zei
whehehe touchequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze zo scherp is als jij met tijden kan het nog wel even duren
jeweetzellefff noooooohhhhhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Graseter het volgende:
Delfzijl-Noord het is de plek met de haven, waar je thuis komt naar drukke werkdagen.
Het is leuker dan in de krant want er wordt gepraat over criminele, maar het is een plek waar we vrienden delen.
Kutzooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny was voor onderzoek naar het ziekenhuis.
Het advies van de dokter was om even te blijven in het ziekenhuis.
Dus hij krijgt denk ik verder onderzoeken
Dus we moeten nog even afwachten
Sorry, heb geen zin om in elke SC te zitten waar ik normaal wel zit.quote:
mja was ff nfshp aan het doenquote:
ontkenningsfase !!!quote:
Nee ik heb 1 kloon en die heb ik al eens laten zien hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ontkenningsfase !!!
ik ga lekker mn bedje weer is opzoeken, staat weer te wachten op mij
Jij ook alvast Kallyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb 1 kloon en die heb ik net dus laten zien hier
Truste Crees
Geeft niet hoor Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, heb geen zin om in elke SC te zitten waar ik normaal wel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |