quote:
Op m'n facebook, waar m'n zusjes ook op zitten en m'n ma ook meeleest?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz, ik zou graag een verhoging van het epische tieten-gehalte willen zien. Kan dat?
Ah nice, boobs-party.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op m'n facebook, waar m'n zusjes ook op zitten en m'n ma ook meeleest?
Tuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
anno 2011 kan dat best johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel dapper van je jofufufool
That's me!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
!
[/vrouwenpost]Demo? pffff.....Spel waar ik speciaal een PS3 voor heb gekocht crashed alleen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe meer zielen tieten hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
!
[/vrouwenpost]Bulletstorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Magickaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja, ik geloof best dat ze dat mogenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.
Gast. Je hebt zelf niet eens een foboquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wou voordat ik dit topic verlaat nog even zeggen dat ik het niet zo heb op vrouwen zonder foto's in hun profiel hier op fok....
elke keer denk ik weer, eens ff kijken of het wat is maar zo nu en dan voel ik toch een kleine teleurstelling als het me ter ogen komt dat er niet 1 foto op staat.
slechte zaak dames
Zegt de man zonder fobo(link)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wou voordat ik dit topic verlaat nog even zeggen dat ik het niet zo heb op vrouwen zonder foto's in hun profiel hier op fok....
elke keer denk ik weer, eens ff kijken of het wat is maar zo nu en dan voel ik toch een kleine teleurstelling als het me ter ogen komt dat er niet 1 foto op staat.
slechte zaak dames
Jij hebt niet eens een fobo. Dus klep houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Scherp
Moet hoognodig weer es een DD lezen
http://store.steampowered.com/app/42910/quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt me niets eigenlijk, wat is het?
DD is in dit topic wel een toepasselijke afkortingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Scherp
Moet hoognodig weer es een DD lezen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
DD is in dit topic wel een toepasselijke afkorting
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Jezus wat gaat dit topic snel zeg
Bedankt, het was erg lekker! Maarruhmm...hoezo niet?
Je bent met een Disney marathon bezig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik moet nodig eens omkleden, zit nog steeds in de paardrijklerenEn ik wil zo Pocahontas kijken
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent met een Disney marathon bezig?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
Ziet er goed uit welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/42910/
Ja maar zo is het niet gegaan hehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Ze heeft eerst moed moeten verzamelen. Eindelijk durft ze het eerste smsje te sturen.... daarna stuur je een berichtje terug van hee... wat moet dat? (naja iets in die strekking) en daar antwoord ze dan beleefd op... maar ja wat dan? .... Ze verwachtte misschien een slimme kerel die haar gelijk vraagt om wat te gaan drinken.... maar ja dat heb je niet gesmst he.... en zij denkt dan van nou laat dan maar..... ik heb het in ieder geval geprobeerd.<< volg je me?
Hmm...hoe wist je dat het over jou ging?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]al dan niet epische foto's zijn op verzoek hoor
![]()
Know the drill.... "zeikerd"_O-
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja maar zo is het niet gegaan hehehe
Alsof iemand ook gelijk smst: "ga je wat mee drinken?" hahaha
Zie je het voor je? Hoi, alles goed, ik zeg je net!"
JA GA JE WAT MEE DRINKEN? (freak alert!)
Dat had ik nog wel kunnen bedenken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......
en het is de toon die de muziek maakt.....
Ja, leuk... als ik straks kom tanken je zie je me weer
En als je dan gaat tanken..... vraag je of ze wat met je wil gaan drinken.... *zucht*
Omdat ik voor mij doen... vanavond erg scherp ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Hmm...hoe wist je dat het over jou ging?
Gooit lasso uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hhehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ik nog wel kunnen bedenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha true, als ik haar zag zitten had ik er ook wel iets meer mee gedaan moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......
en het is de toon die de muziek maakt.....
Ja, leuk... als ik straks kom tanken je zie je me weer
En als je dan gaat tanken..... vraag je of ze wat met je wil gaan drinken.... *zucht*
Ik had vandaag ijsvoetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens douchen... Ik heb het echt koud
Oh, lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had vandaag ijsvoeten.... volgens mijn chef krijg ik voor mijn verjaardag een voetenverwarmding
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hheheheEn wat heeft dát te betekenen F.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Maar als ik dat nu eens niet wil zijn?quote:
Oh kom maar op hoor, ik ben zelf ook in een kutbui, ik kan het hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar als ik dat nu eens niet wil zijn?Okay..... ik ga wel weer een foute chickflick kijken met een bak latte hazelnoot
Word ik vast lekker rustig van
Tsja.... dan moet je niet zeiken dat ze niks meer terugsmst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
haha true, als ik haar zag zitten had ik er ook wel iets meer mee gedaan moet ik zeggen...
Dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja.... dan moet je niet zeiken dat ze niks meer terugsmst.
Klopt .... en je hoofd niet vergeten hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, lekkerAls je het koud hebt, helpt je voeten opwarmen het beste, dan is alles in no time weer warm
Er niet om vragen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
hoe kan ik nou aan je foto's komen dan engel?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat heeft dát te betekenen F.?
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.quote:
Gaan we een keer een vrouwensnackfilmtutfrutweekend houden....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kom maar op hoor, ik ben zelf ook in een kutbui, ik kan het hebben
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt .... en je hoofd niet vergeten heKlopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
'Now fill me up'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.
Oh is dat zo? Wat heb ik er dan mee te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... ik ben gewoon in een klierbui
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaan we een keer een vrouwensnackfilmtutfrutweekend houden....Dat helpt zo goed tegen dat soort buien
Veelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Wat heb ik er dan mee te maken?
MI van tegen de muur gesmeten jofu die langzaam naar beneden glijdt..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tegen de muren op krijgt hier bij Lotusss een hele andere betekenis
Ik denk dat het geen hele rare situatie wordt want die smsjes waren nog vrij neutraal. Stond niks geks inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.
Dus wat zeur je dan eigenlijk man?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen hele rare situatie wordt want die smsjes waren nog vrij neutraal. Stond niks geks in
Dan gaan we dat een keer doen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's lief. Heb ik eigenlijk nooit. Alleen zuipweekenden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VeelMaar ik heb heul niets gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
quote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Met zulks okselhaar, dat als je met haar kroelt je er met je armen verstrikt in raaktquote:
Dat kun je krijgen, en dan doe ik de afwas wel..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja het beste verweer als een vrouw in die modus zit......
Geef me nu maar gewoon een patatje oorlog met uitjes en een lekkere berenhapbtw ik heb gewoon geen zin in de afwas
Zegt de haarloze man....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Met zulks okselhaar, dat als je met haar kroelt je er met je armen verstrikt in raakt
Ik zeur niet, ik zeik, vrouwen zeurenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus wat zeur je dan eigenlijk man?
Uhm ...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk!
ik ben nooit zo'n meisjesmens geweest
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zeik, vrouwen zeuren
Ik vind het alleen raar dat ze contact zoekt en daarna ineens niks meer. En ik dacht, ik zet het op fok.
Ik ga volgende week een week in m'n eentje de rivier op om na te denken over hoe het nu verder moet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Met zulks okselhaar, dat als je met haar kroelt je er met je armen verstrikt in raakt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm ...uhm ik ben ook niet zo heel meisjesmens hoor
Ja ik ben wel heel erg een meisje-meisje, qua uiterlijk dingen enzo hoor, maar het klikt ook niet snel met vrouwen zeg maar. En ik heb zo mijn mannelijke trekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat kun je krijgen, en dan doe ik de afwas wel..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zeik, vrouwen zeuren
Ik vind het alleen raar dat ze contact zoekt en daarna ineens niks meer. En ik dacht, ik zet het op fok.
Ik ga volgende week een week in m'n eentje de rivier op om na te denken over hoe het nu verder moet
Als ik in de problemen komt kan ik altijd nog een sterke sterke vrouw bellen die me komt redden.quote:
Ligt eraan wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand nog trek, heb wat te veel gemaakt.
Nee, je haar! Tssskquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Als ik in de problemen komt kan ik altijd nog een sterke sterke vrouw bellen die me komt redden.
ALS M'N KLEREN MAAR DROOG BLIJVEN!!!
quote:
Spruitjes was het toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand nog trek, heb wat te veel gemaakt.
Tis 'de nieuwe vrouw'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]a nee...... dat kan niet hoor.....
Dat is jouw eigen schuldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
ebuddy? oid proberen?quote:
Feliquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay dus ik was vanmiddag druk op zoek naar woningen in de particuliere sector. Inmiddels was ik al gedegradeerd tot stacaravans (kampers FTW) en bijna overal stond dat ik mijn kind of mijn hond of beiden niet mee mocht nemen.
Ik zag het al even niet meer zitten maar ging toch kijken op de site van de woningbouw. Voornamelijk om vooral weer even zonder te kijken gewoon overal op te reageren, dat doe ik al maanden dus.
Nadat ik was ingelogd zag ik een grote button in beeld: ER IS U EEN WONING AANGEBODEN!
Ik dacht in eerste instantie dat het reclame was, maar toch gedrukt.
Toen bleek dat er ook al een brief op de mat lag van de woningbouw.
Ik moet dus voor 27 januari met allerlei papieren naar de woningbouw en dan zou ik 3 februari de sleutel al kunnen hebben![]()
Het gaat om een klein flatje, 2 slaapkamers, redelijk groot balkon, in de achterstandsbuurt van Emmen![]()
BUT I DON'T CARE!!
Housewarming zal vast nog wel volgen, geen idee wanneer tho en niet teveel mensen aub. Zo groot zijn die woningen niet
Huppel, mag ik u feliciteren met dit heuglijke feit?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay dus ik was vanmiddag druk op zoek naar woningen in de particuliere sector. Inmiddels was ik al gedegradeerd tot stacaravans (kampers FTW) en bijna overal stond dat ik mijn kind of mijn hond of beiden niet mee mocht nemen.
Ik zag het al even niet meer zitten maar ging toch kijken op de site van de woningbouw. Voornamelijk om vooral weer even zonder te kijken gewoon overal op te reageren, dat doe ik al maanden dus.
Nadat ik was ingelogd zag ik een grote button in beeld: ER IS U EEN WONING AANGEBODEN!
Ik moet dus voor 27 januari met allerlei papieren naar de woningbouw en dan zou ik 3 februari de sleutel al kunnen hebben![]()
Het gaat om een klein flatje, 2 slaapkamers, redelijk groot balkon, in de achterstandsbuurt van Emmen![]()
BUT I DON'T CARE!!
Housewarming zal vast nog wel volgen, geen idee wanneer tho en niet teveel mensen aub. Zo groot zijn die woningen niet
Goed nieuws Huppel. Een eigen stek is o zo fijn en wenselijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
Meet na april.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
I don't believe youquote:
Die deed het vannacht wel. Straks weer eens kijken.quote:
Oh, Hups, wat ongelooflijk fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
quote:
Ja maar dan mag jij niet komen want dan ben ik boos op jouquote:
Die was serieus waar de deur nog niet uit omdat ik nog in dikke maildiscussie daarover zat met de maatschappelijk werkster.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Hups, wat ongelooflijk fijn
Zou je brief toch indruk hebben gemaakt?
Oneerlijk, dan staan we gelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan mag jij niet komen want dan ben ik boos op jou
Oh... Typischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan mag jij niet komen want dan ben ik boos op jou
[..]
Die was serieus waar de deur nog niet uit omdat ik nog in dikke maildiscussie daarover zat met de maatschappelijk werkster.
Ja die had me al op twitter gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gefeli Huppeltje! Ook van Lotusss en d'r lover!
Ja wie weetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... TypischMisschien hebben ze zich toch wat van wet 70c aangetrokken of zo ;')
Boeiend ook, JE KRIJGT EEN HUISJE
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lees alle felicitaties hoor, quote niet alles want wil geen topickaap doen
Eens, dit is zo'n moment!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaan
Ja echtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaan
vrijdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
* Huppelmuts stuitert nog maar een keer door het topic
Wie wil er met me dansen
*steekt hand opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Dan ben ik in Purmerendquote:
Kom danquote:
Ja, ja, JAAAAAA!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Digitaal wil ik best met je dansenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Wat, nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik in Purmerend
[..]
Kom dan
Spring in je bangbus en rijdt naar Emmen toequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stom! Dan zit ik in Zwolle bij: Deltawonenkrijg jij daar toevallig je huisje van?
Eerst m'n eten laten zakken man!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spring in je bangbus en rijdt naar Emmen toe
Gast, ga eens gezellig doen bij Lotje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst m'n eten laten zakken man!
Aaaah, jij komt met je knuppel op bezoek! Vandaag dat Huppel een huis krijgtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stom! Dan zit ik in Zwolle bij: Deltawonenkrijg jij daar toevallig je huisje van?
Heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst m'n eten laten zakken man!
Met z'n knuppel voor huppelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah, jij komt met je knuppel op bezoek! Vandaag dat Huppel een huis krijgt
Doen we, gezellig met z'n allen achter de laptops en de poezen erbij!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast, ga eens gezellig doen bij Lotje!
Bijna net zo erg als elkaar smsen tijdens het eten op Lotusss verjaardagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doen we, gezellig met z'n allen achter de laptops en de poezen erbij!
Nee van lefierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Adium?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Messenger for mac.
Ik vind Adium echt kut namelijk
Mot je?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee van lefier![]()
Ghehe ik ga vrijdag naar een housewarming in Purmerend
Je leren tanga is eindelijk binnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
Leer is koud als t de hele dag bij de koerier in de bus heeft gelegen
Wat niet?quote:
Ik heb geen idee hoe of wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben iig heeeeeeeeeeuuuuuuul blij voor je!
![]()
Als er nog wat geklust moet worden, het weekend van de 12e feb. ben ik nog heel vrij.
Ik kan goed verven hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat.
Ik heb de woning nog niet gezien, kan me ook niet boeien of ie uitgeleefd is of niet.
Geld voor klussen heb ik niet en ook dat maakt me niks uit.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je leren tanga is eindelijk binnen
Ghehequote:
Ja, lelijk is dat hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat niet?
Het is lelijk, ik kan geen aangepaste smilies gebruiken, je krijgt één schermpje voor al je gesprekken... ik wil gewoon msn, zoals het was.
Ik heb geld voor een pot witte latexquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat.
Ik heb de woning nog niet gezien, kan me ook niet boeien of ie uitgeleefd is of niet.
Geld voor klussen heb ik niet en ook dat maakt me niks uit.
Hehehquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eentje voor laptops, papieren, etc.
12 feb klussen? Zuipen!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben iig heeeeeeeeeeuuuuuuul blij voor je!
![]()
Als er nog wat geklust moet worden, het weekend van de 12e feb. ben ik nog heel vrij.
Het een sluit het ander niet uit hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
12 feb klussen? Zuipen!!!
achja, verschil moet er zijn
Dat kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit hoor
Zuipen tijdens het klussenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klussen moet gewoon met drank erbijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werd aangesproken door mensen en ik maar zoeken naar de venstersquote:
Dat doe ikquote:
Heb jij ook een huisje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ikdan proost ik ook op mij
Ja al 3,5 half jaarquote:
Nee bij een andere FOK!kerquote:
Dus nu moet ik jou gaan vermaken ofzo?quote:
Wij willen namen en rugnummersquote:
vond je al een aandachtsslet worden met dat elke keer online komenquote:
Gernequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus nu moet ik jou gaan vermaken ofzo?
En nog spreek je me niet aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vond je al een aandachtsslet worden met dat elke keer online komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nog spreek je me niet aanEntertain meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oke dan... * Samzz zucht en haalt tieten tevoorschijnquote:
Okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vond je al een aandachtsslet worden met dat elke keer online komen
[..]
Gerne
Truthquote:
Hmm * PeuRac kijkt geïnteresseerd en speelt wat met de knoppenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke dan... * Samzz zucht en haalt tieten tevoorschijn
Hij heeft dezelfde midi controller als ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Fotoboek van 8108139dpths
De knoppen? DE KNOPPEN?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm * PeuRac kijkt geïnteresseerd en speelt wat met de knoppen
Wat wil je later worden als je groot bent?quote:
Fok is weer eens kapotquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Waarom veranderd een letter met een umlaut of apostrof erop in een blokje met een vraagteken?
Spenen, ook goedquote:
Ik ben al grootquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je later worden als je groot bent?
Wie zegt dat ik geil benquote:
quote:
Geschapen?quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geil ben![]()
Dan had ik allang tegen je benen op staan rijden
geen idee, moet je de vouwen vragen, die kunnen t beter vergelijkenquote:
Jij bent stiekem een hond?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geil ben![]()
Dan had ik allang tegen je benen op staan rijden
alleen mbt likkenquote:
Nee dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen idee, moet je de vouwen vragen, die kunnen t beter vergelijken
hhmmmm, als kussens zijn ze wel handigquote:
cm? ik meet em in dmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dusgeen echte fokkers want die hebben allemaal een penis van minimaal 25 cm
dat je dat kijktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Wat een kutliedjes in Glee trouwens... Behalve telephone.
0,25 is niet vrij groot hoorquote:
jij gaat vrijwillig op de bank slapen?quote:
ik meet niet achter de komma, dat is verwaarloosbaar in t geheel enzoquote:
Ik ging niet slapen, weet je nog? Ik ben het strijkijzer-dreigement niet vergeten hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij gaat vrijwillig op de bank slapen?
Trustequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tuktijd.. vandaag is niet mijn dag.
Kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hhmmmm, als kussens zijn ze wel handig
Ik doelde op vanavondquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ging niet slapen, weet je nog? Ik ben het strijkijzer-dreigement niet vergeten hoor!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doelde op vanavondmaar dankje, ik leg t strijkijzer ff klaar
* PeuRac schud Samzz tieten op en nestelt zich lekkerquote:
Je hebt Samzz afgelost?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
EN NU MOET VERDORIE MIJN MSN HET WEER DOEN!
geen idee, mensen doen gekkere dingen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn fijne bedje links laten liggen?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meet niet achter de komma, dat is verwaarloosbaar in t geheel enzo
En hoe voel je je daarbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac schud Samzz tieten op en nestelt zich lekker
Ligt best primaquote:
Hij doet t al de hele avond nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt Samzz afgelost?
Was weer heerlijk, hardlopen
ik kriebel je als dank wel zachtjesquote:
Nou, dat is okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kriebel je als dank wel zachtjeszal alleen wel wat vertragen, de kans is groot dat ik in slaap val zo lekker
Heel voor de hand liggend, heb je je PC al opnieuw opgestart?quote:
Er is geen excuus voor vreemdgaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Vreemdgaan is goed voor sperma
Weer een excuus om vreemd te gaan
PCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Heel voor de hand liggend, heb je je PC al opnieuw opgestart?
Geeft ie een bepaalde foutmelding?
+1quote:
Gewoon een openrelatie hebben kan je ook niet vreemdgaanquote:
MSN doet het weer?quote:
jouw apple is ook een pcquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
PC
En ik heb iets gedaan dat op de supportsite van microsoft stond, nu doet ie t
Oh ja, natuurlijk, Macbook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
PC
En ik heb iets gedaan dat op de supportsite van microsoft stond, nu doet ie t
Alleen jammer dat niemand mij wilt.quote:
Heyquote:
harde bollenstraat in Utrecht welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jammer dat niemand mij wilt.
MacBook.quote:
LetterNeukerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
MacBook.
Hoewel ik de afgelopen 24 uur voornamelijk problemen gehad heb
Echt top voor je huppelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Is het geen schattig flatje
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs die niet.quote:
Casa di Huppelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, jezusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hey
Was nog lachen toenet.
In het park reed een meisje met een pony en een mini-koets, met allemaal lichtjes
Ach schat, nobody cares, het is toch logisch dat je hierover wilt pratenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie snappen dat dit HET onderwerp van gesprek is bij mij de komende tijd. Wat krea ook roept he
Goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie snappen dat dit HET onderwerp van gesprek is bij mij de komende tijd. Wat krea ook roept he
kwam er vanmiddag doorheen (voor de AH) had 1 er zo'n kleine bh dat je vol naar de tepels keekquote:
Oh, is dat niet goed?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kwam er vanmiddag doorheen (voor de AH) had 1 er zo'n kleine bh dat je vol naar de tepels keek
Ja daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach schat, nobody cares, het is toch logisch dat je hierover wilt praten
Blijkbaar geen epicboobsquote:
Jij bent duidelijk niet bekend met de vrouwen van de harde bollenstraatquote:
Ik ben daar inderdaad niet bekend meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met de vrouwen van de harde bollenstraatdie zijn kwalitatief wat minder, kwantitatief wat meer
heb je tepels nog niet gezienquote:
Ik geef je graag een tour d'Rosso @ Utrechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar inderdaad niet bekend meeEn dat wil ik graag zo houden.
maar nu ben ik weer wakkerquote:
Het zandpad?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef je graag een tour d'Rosso @ Utrechtde mooiste zitten trouwens vlak bij mijn huis
Aannames zijn niet goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon van mij aannemen
quote:
Geloof het of niet... Maar ik ben niet zo geïnteresseerd in hoertjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef je graag een tour d'Rosso @ Utrechtde mooiste zitten trouwens vlak bij mijn huis
Says who?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aannames zijn niet goedcontroleren is noodzakelijk
2 jaar geleden met een wandelgroep langs gelopen aan de andere kant. Een aantal wist niet dat daar vrouwen hard aan het werk warenquote:
Nee, dat doe ik niet zomaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon van mij aannemen
Het is de scientist in jou he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet zomaar.
Ik ook niet, het is wel leuk om daar 's avonds te lopen met een vriend en kijken wat voor een kerels daar rondlopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet... Maar ik ben niet zo geïnteresseerd in hoertjes
Me!quote:[..]
Says who?
Nee, het puberjongetjequote:
Wat is het verschil?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jezus
Als je daarbij niet aan mij dacht, is het oke
Het koppie waarmee gedacht wordt?quote:
Niet mis met het koppie van WTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het koppie waarmee gedacht wordt?
Jammerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een scientist hoor.
t kleine hoofd neemt t uiteindelijk altijd overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het koppie waarmee gedacht wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |