quote:
Op m'n facebook, waar m'n zusjes ook op zitten en m'n ma ook meeleest?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz, ik zou graag een verhoging van het epische tieten-gehalte willen zien. Kan dat?
Ah nice, boobs-party.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op m'n facebook, waar m'n zusjes ook op zitten en m'n ma ook meeleest?
Tuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
anno 2011 kan dat best johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel dapper van je jofufufool
That's me!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
!
[/vrouwenpost]Demo? pffff.....Spel waar ik speciaal een PS3 voor heb gekocht crashed alleen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe meer zielen tieten hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
!
[/vrouwenpost]Bulletstorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Magickaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja, ik geloof best dat ze dat mogenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.
Gast. Je hebt zelf niet eens een foboquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wou voordat ik dit topic verlaat nog even zeggen dat ik het niet zo heb op vrouwen zonder foto's in hun profiel hier op fok....
elke keer denk ik weer, eens ff kijken of het wat is maar zo nu en dan voel ik toch een kleine teleurstelling als het me ter ogen komt dat er niet 1 foto op staat.
slechte zaak dames
Zegt de man zonder fobo(link)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wou voordat ik dit topic verlaat nog even zeggen dat ik het niet zo heb op vrouwen zonder foto's in hun profiel hier op fok....
elke keer denk ik weer, eens ff kijken of het wat is maar zo nu en dan voel ik toch een kleine teleurstelling als het me ter ogen komt dat er niet 1 foto op staat.
slechte zaak dames
Jij hebt niet eens een fobo. Dus klep houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Scherp
Moet hoognodig weer es een DD lezen
http://store.steampowered.com/app/42910/quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt me niets eigenlijk, wat is het?
DD is in dit topic wel een toepasselijke afkortingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Scherp
Moet hoognodig weer es een DD lezen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
DD is in dit topic wel een toepasselijke afkorting
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Jezus wat gaat dit topic snel zeg
Bedankt, het was erg lekker! Maarruhmm...hoezo niet?
Je bent met een Disney marathon bezig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik moet nodig eens omkleden, zit nog steeds in de paardrijklerenEn ik wil zo Pocahontas kijken
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent met een Disney marathon bezig?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
Ziet er goed uit welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/42910/
Ja maar zo is het niet gegaan hehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Ze heeft eerst moed moeten verzamelen. Eindelijk durft ze het eerste smsje te sturen.... daarna stuur je een berichtje terug van hee... wat moet dat? (naja iets in die strekking) en daar antwoord ze dan beleefd op... maar ja wat dan? .... Ze verwachtte misschien een slimme kerel die haar gelijk vraagt om wat te gaan drinken.... maar ja dat heb je niet gesmst he.... en zij denkt dan van nou laat dan maar..... ik heb het in ieder geval geprobeerd.<< volg je me?
Hmm...hoe wist je dat het over jou ging?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]al dan niet epische foto's zijn op verzoek hoor
![]()
Know the drill.... "zeikerd"_O-
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja maar zo is het niet gegaan hehehe
Alsof iemand ook gelijk smst: "ga je wat mee drinken?" hahaha
Zie je het voor je? Hoi, alles goed, ik zeg je net!"
JA GA JE WAT MEE DRINKEN? (freak alert!)
Dat had ik nog wel kunnen bedenken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......
en het is de toon die de muziek maakt.....
Ja, leuk... als ik straks kom tanken je zie je me weer
En als je dan gaat tanken..... vraag je of ze wat met je wil gaan drinken.... *zucht*
Omdat ik voor mij doen... vanavond erg scherp ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Hmm...hoe wist je dat het over jou ging?
Gooit lasso uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hhehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ik nog wel kunnen bedenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha true, als ik haar zag zitten had ik er ook wel iets meer mee gedaan moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......
en het is de toon die de muziek maakt.....
Ja, leuk... als ik straks kom tanken je zie je me weer
En als je dan gaat tanken..... vraag je of ze wat met je wil gaan drinken.... *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |