quote:
Op m'n facebook, waar m'n zusjes ook op zitten en m'n ma ook meeleest?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz, ik zou graag een verhoging van het epische tieten-gehalte willen zien. Kan dat?
Ah nice, boobs-party.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op m'n facebook, waar m'n zusjes ook op zitten en m'n ma ook meeleest?
Tuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
anno 2011 kan dat best johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel dapper van je jofufufool
That's me!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
!
[/vrouwenpost]Demo? pffff.....Spel waar ik speciaal een PS3 voor heb gekocht crashed alleen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe meer zielen tieten hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
!
[/vrouwenpost]Bulletstorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Magickaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja, ik geloof best dat ze dat mogenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zussen mogen ook hun steentje bijdragen.
Gast. Je hebt zelf niet eens een foboquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wou voordat ik dit topic verlaat nog even zeggen dat ik het niet zo heb op vrouwen zonder foto's in hun profiel hier op fok....
elke keer denk ik weer, eens ff kijken of het wat is maar zo nu en dan voel ik toch een kleine teleurstelling als het me ter ogen komt dat er niet 1 foto op staat.
slechte zaak dames
Zegt de man zonder fobo(link)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wou voordat ik dit topic verlaat nog even zeggen dat ik het niet zo heb op vrouwen zonder foto's in hun profiel hier op fok....
elke keer denk ik weer, eens ff kijken of het wat is maar zo nu en dan voel ik toch een kleine teleurstelling als het me ter ogen komt dat er niet 1 foto op staat.
slechte zaak dames
Jij hebt niet eens een fobo. Dus klep houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Scherp
Moet hoognodig weer es een DD lezen
http://store.steampowered.com/app/42910/quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt me niets eigenlijk, wat is het?
DD is in dit topic wel een toepasselijke afkortingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Scherp
Moet hoognodig weer es een DD lezen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
DD is in dit topic wel een toepasselijke afkorting
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Jezus wat gaat dit topic snel zeg
Bedankt, het was erg lekker! Maarruhmm...hoezo niet?
Je bent met een Disney marathon bezig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik moet nodig eens omkleden, zit nog steeds in de paardrijklerenEn ik wil zo Pocahontas kijken
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent met een Disney marathon bezig?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
slechte zaak dames
Ziet er goed uit welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/42910/
Ja maar zo is het niet gegaan hehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Ze heeft eerst moed moeten verzamelen. Eindelijk durft ze het eerste smsje te sturen.... daarna stuur je een berichtje terug van hee... wat moet dat? (naja iets in die strekking) en daar antwoord ze dan beleefd op... maar ja wat dan? .... Ze verwachtte misschien een slimme kerel die haar gelijk vraagt om wat te gaan drinken.... maar ja dat heb je niet gesmst he.... en zij denkt dan van nou laat dan maar..... ik heb het in ieder geval geprobeerd.<< volg je me?
Hmm...hoe wist je dat het over jou ging?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]al dan niet epische foto's zijn op verzoek hoor
![]()
Know the drill.... "zeikerd"_O-
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja maar zo is het niet gegaan hehehe
Alsof iemand ook gelijk smst: "ga je wat mee drinken?" hahaha
Zie je het voor je? Hoi, alles goed, ik zeg je net!"
JA GA JE WAT MEE DRINKEN? (freak alert!)
Dat had ik nog wel kunnen bedenken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......
en het is de toon die de muziek maakt.....
Ja, leuk... als ik straks kom tanken je zie je me weer
En als je dan gaat tanken..... vraag je of ze wat met je wil gaan drinken.... *zucht*
Omdat ik voor mij doen... vanavond erg scherp ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Hmm...hoe wist je dat het over jou ging?
Gooit lasso uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hhehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ik nog wel kunnen bedenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha true, als ik haar zag zitten had ik er ook wel iets meer mee gedaan moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoho.... zij heeft als eerste gesmst.......
en het is de toon die de muziek maakt.....
Ja, leuk... als ik straks kom tanken je zie je me weer
En als je dan gaat tanken..... vraag je of ze wat met je wil gaan drinken.... *zucht*
Ik had vandaag ijsvoetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens douchen... Ik heb het echt koud
Oh, lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had vandaag ijsvoeten.... volgens mijn chef krijg ik voor mijn verjaardag een voetenverwarmding
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hheheheEn wat heeft dát te betekenen F.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Maar als ik dat nu eens niet wil zijn?quote:
Oh kom maar op hoor, ik ben zelf ook in een kutbui, ik kan het hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar als ik dat nu eens niet wil zijn?Okay..... ik ga wel weer een foute chickflick kijken met een bak latte hazelnoot
Word ik vast lekker rustig van
Tsja.... dan moet je niet zeiken dat ze niks meer terugsmst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
haha true, als ik haar zag zitten had ik er ook wel iets meer mee gedaan moet ik zeggen...
Dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja.... dan moet je niet zeiken dat ze niks meer terugsmst.
Klopt .... en je hoofd niet vergeten hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, lekkerAls je het koud hebt, helpt je voeten opwarmen het beste, dan is alles in no time weer warm
Er niet om vragen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
hoe kan ik nou aan je foto's komen dan engel?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat heeft dát te betekenen F.?
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.quote:
Gaan we een keer een vrouwensnackfilmtutfrutweekend houden....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kom maar op hoor, ik ben zelf ook in een kutbui, ik kan het hebben
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt .... en je hoofd niet vergeten heKlopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
'Now fill me up'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.
Oh is dat zo? Wat heb ik er dan mee te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... ik ben gewoon in een klierbui
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaan we een keer een vrouwensnackfilmtutfrutweekend houden....Dat helpt zo goed tegen dat soort buien
Veelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Wat heb ik er dan mee te maken?
MI van tegen de muur gesmeten jofu die langzaam naar beneden glijdt..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tegen de muren op krijgt hier bij Lotusss een hele andere betekenis
Ik denk dat het geen hele rare situatie wordt want die smsjes waren nog vrij neutraal. Stond niks geks inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.
Dus wat zeur je dan eigenlijk man?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen hele rare situatie wordt want die smsjes waren nog vrij neutraal. Stond niks geks in
Dan gaan we dat een keer doen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's lief. Heb ik eigenlijk nooit. Alleen zuipweekenden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VeelMaar ik heb heul niets gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
quote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Met zulks okselhaar, dat als je met haar kroelt je er met je armen verstrikt in raaktquote:
Dat kun je krijgen, en dan doe ik de afwas wel..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja het beste verweer als een vrouw in die modus zit......
Geef me nu maar gewoon een patatje oorlog met uitjes en een lekkere berenhapbtw ik heb gewoon geen zin in de afwas
Zegt de haarloze man....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Met zulks okselhaar, dat als je met haar kroelt je er met je armen verstrikt in raakt
Ik zeur niet, ik zeik, vrouwen zeurenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus wat zeur je dan eigenlijk man?
Uhm ...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk!
ik ben nooit zo'n meisjesmens geweest
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zeik, vrouwen zeuren
Ik vind het alleen raar dat ze contact zoekt en daarna ineens niks meer. En ik dacht, ik zet het op fok.
Ik ga volgende week een week in m'n eentje de rivier op om na te denken over hoe het nu verder moet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Met zulks okselhaar, dat als je met haar kroelt je er met je armen verstrikt in raakt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm ...uhm ik ben ook niet zo heel meisjesmens hoor
Ja ik ben wel heel erg een meisje-meisje, qua uiterlijk dingen enzo hoor, maar het klikt ook niet snel met vrouwen zeg maar. En ik heb zo mijn mannelijke trekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat kun je krijgen, en dan doe ik de afwas wel..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zeik, vrouwen zeuren
Ik vind het alleen raar dat ze contact zoekt en daarna ineens niks meer. En ik dacht, ik zet het op fok.
Ik ga volgende week een week in m'n eentje de rivier op om na te denken over hoe het nu verder moet
Als ik in de problemen komt kan ik altijd nog een sterke sterke vrouw bellen die me komt redden.quote:
Ligt eraan wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand nog trek, heb wat te veel gemaakt.
Nee, je haar! Tssskquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Als ik in de problemen komt kan ik altijd nog een sterke sterke vrouw bellen die me komt redden.
ALS M'N KLEREN MAAR DROOG BLIJVEN!!!
quote:
Spruitjes was het toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand nog trek, heb wat te veel gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |