Tis 'de nieuwe vrouw'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]a nee...... dat kan niet hoor.....
Dat is jouw eigen schuldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op m'n facebook, waar m'n zusjes ook op zitten en m'n ma ook meeleest?
Tuurlijk
ebuddy? oid proberen?quote:
Feliquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay dus ik was vanmiddag druk op zoek naar woningen in de particuliere sector. Inmiddels was ik al gedegradeerd tot stacaravans (kampers FTW) en bijna overal stond dat ik mijn kind of mijn hond of beiden niet mee mocht nemen.
Ik zag het al even niet meer zitten maar ging toch kijken op de site van de woningbouw. Voornamelijk om vooral weer even zonder te kijken gewoon overal op te reageren, dat doe ik al maanden dus.
Nadat ik was ingelogd zag ik een grote button in beeld: ER IS U EEN WONING AANGEBODEN!
Ik dacht in eerste instantie dat het reclame was, maar toch gedrukt.
Toen bleek dat er ook al een brief op de mat lag van de woningbouw.
Ik moet dus voor 27 januari met allerlei papieren naar de woningbouw en dan zou ik 3 februari de sleutel al kunnen hebben![]()
Het gaat om een klein flatje, 2 slaapkamers, redelijk groot balkon, in de achterstandsbuurt van Emmen![]()
BUT I DON'T CARE!!
Housewarming zal vast nog wel volgen, geen idee wanneer tho en niet teveel mensen aub. Zo groot zijn die woningen niet
Huppel, mag ik u feliciteren met dit heuglijke feit?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay dus ik was vanmiddag druk op zoek naar woningen in de particuliere sector. Inmiddels was ik al gedegradeerd tot stacaravans (kampers FTW) en bijna overal stond dat ik mijn kind of mijn hond of beiden niet mee mocht nemen.
Ik zag het al even niet meer zitten maar ging toch kijken op de site van de woningbouw. Voornamelijk om vooral weer even zonder te kijken gewoon overal op te reageren, dat doe ik al maanden dus.
Nadat ik was ingelogd zag ik een grote button in beeld: ER IS U EEN WONING AANGEBODEN!
Ik moet dus voor 27 januari met allerlei papieren naar de woningbouw en dan zou ik 3 februari de sleutel al kunnen hebben![]()
Het gaat om een klein flatje, 2 slaapkamers, redelijk groot balkon, in de achterstandsbuurt van Emmen![]()
BUT I DON'T CARE!!
Housewarming zal vast nog wel volgen, geen idee wanneer tho en niet teveel mensen aub. Zo groot zijn die woningen niet
Goed nieuws Huppel. Een eigen stek is o zo fijn en wenselijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
Meet na april.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
I don't believe youquote:
Die deed het vannacht wel. Straks weer eens kijken.quote:
Oh, Hups, wat ongelooflijk fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
quote:
Ja maar dan mag jij niet komen want dan ben ik boos op jouquote:
Die was serieus waar de deur nog niet uit omdat ik nog in dikke maildiscussie daarover zat met de maatschappelijk werkster.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Hups, wat ongelooflijk fijn
Zou je brief toch indruk hebben gemaakt?
Oneerlijk, dan staan we gelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan mag jij niet komen want dan ben ik boos op jou
Oh... Typischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan mag jij niet komen want dan ben ik boos op jou
[..]
Die was serieus waar de deur nog niet uit omdat ik nog in dikke maildiscussie daarover zat met de maatschappelijk werkster.
Ja die had me al op twitter gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gefeli Huppeltje! Ook van Lotusss en d'r lover!
Ja wie weetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... TypischMisschien hebben ze zich toch wat van wet 70c aangetrokken of zo ;')
Boeiend ook, JE KRIJGT EEN HUISJE
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lees alle felicitaties hoor, quote niet alles want wil geen topickaap doen
Eens, dit is zo'n moment!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaan
Ja echtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaan
vrijdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
* Huppelmuts stuitert nog maar een keer door het topic
Wie wil er met me dansen
*steekt hand opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Dan ben ik in Purmerendquote:
Kom danquote:
Ja, ja, JAAAAAA!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Digitaal wil ik best met je dansenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Wat, nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik in Purmerend
[..]
Kom dan
Spring in je bangbus en rijdt naar Emmen toequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stom! Dan zit ik in Zwolle bij: Deltawonenkrijg jij daar toevallig je huisje van?
Eerst m'n eten laten zakken man!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spring in je bangbus en rijdt naar Emmen toe
Gast, ga eens gezellig doen bij Lotje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst m'n eten laten zakken man!
Aaaah, jij komt met je knuppel op bezoek! Vandaag dat Huppel een huis krijgtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stom! Dan zit ik in Zwolle bij: Deltawonenkrijg jij daar toevallig je huisje van?
Heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst m'n eten laten zakken man!
Met z'n knuppel voor huppelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah, jij komt met je knuppel op bezoek! Vandaag dat Huppel een huis krijgt
Doen we, gezellig met z'n allen achter de laptops en de poezen erbij!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast, ga eens gezellig doen bij Lotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |