Ik weet niet wat weinig is, kan ik het toch noemen hier? Misschien reist hij wel ver die keren dat hij reist, op sommige trajecten heb je het al na 3 retourtjes eruit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat heet voordeelurenkaart en is voor NS.
Voor iemand die weinig reist, zoals degene die de vraag stelde heeft dat weinig zin toch ?
Dat wel, maar geen dingen over programma's die je gedownload hebt of wat dan ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
mag je dan wel nieuws posten over de veiligheid van de kaart en de maatregelen die de politiek/Translink gaan doen ? Lijkt me wel relevante informatie sinds het ook op het journaal en nu.nl komt.
Echt he een kaart verplicht stellen die over 1 jaar toch vervangen moet worden voor de veiligheid.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Vervoerders voeren gekraakte chipkaart 'gewoon' in
http://s.ad.nl/565138
Kansloos.
Vanaf zo'n ¤140 per jaar met de trein kan het idd handig zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat weinig is, kan ik het toch noemen hier? Misschien reist hij wel ver die keren dat hij reist, op sommige trajecten heb je het al na 3 retourtjes eruit.
is al jaren bekend hoor. Maar goed dat RTL er mensen even op wijst.quote:
Controleurs kunnen wel zien waar en wanneer je bent ingechecked.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij heb je niet eens 2 Ov chippassen nodig. Als het binnen een dag is kun je gewoon Amersfoort inchecken reizen naar Zwolle en later vervolgens terug naar Amersfoort Schothorst. En daar de bus pakken naar huis. Dan betaal je met de trein iig. alleen maar Amersfoort->Amersfoort Schothorst, terwijl je toch in Zwolle geweest bent.
Als je onderweg controle krijgt, heb je wel een probleem. Je mag namelijk niet terugreizen in de richting van je incheckstation.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij heb je niet eens 2 Ov chippassen nodig. Als het binnen een dag is kun je gewoon Amersfoort inchecken reizen naar Zwolle en later vervolgens terug naar Amersfoort Schothorst. En daar de bus pakken naar huis. Dan betaal je met de trein iig. alleen maar Amersfoort->Amersfoort Schothorst, terwijl je toch in Zwolle geweest bent.
kan dus nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Who de neuk ben jij nou weer?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier ga ik geen discussie over voeren.
Wie denk je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Who de neuk ben jij nou weer?
Ah, oké. Hoe lang is trouwens de inchecktijd geldig van zo'n kaartje? Koop trouwens altijd een papieren kaartje, puur omdat ik weer zo iemand bent die vergeet uit te checken..quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Light het volgende:
[..]
Als je onderweg controle krijgt, heb je wel een probleem. Je mag namelijk niet terugreizen in de richting van je incheckstation.
lekker op tijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:50 schreef TimKuik het volgende:
https://star-track.humankey.nl/solliciteer2.asp?puid=6801
tot de volgende dag. 4 uur smorgens ofzo, iets later.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, oké. Hoe lang is trouwens de inchecktijd geldig van zo'n kaartje? Koop trouwens altijd een papieren kaartje, puur omdat ik weer zo iemand bent die vergeet uit te checken..
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Een vrij onbelangrijk figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |