Laatst niet dat op TV gezien, over van die kerels die van dikke vrouwen houden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het ook maar iets fijn kan vinden om dik te zijn, ik vind het echt zo ranzig.
Wij hadden ook altijd zo'n moddervette vrouw in de winkel, en die verspreidde zo'n enorme lucht, waarvan je letterlijk moest gaan kokhalzen, winkel liep ook altijd leeg als zij er was en dan zo vies zwetend enzoKan me niet voorstellen dat je je tot zo'n vrouw aangetrokken voelt.
he! kies lekker een fries dan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef 92Merel het volgende:
*ze had iets anders geschreven pagina terug*
dat vraagt om pics van de deerne in kwestiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het ook maar iets fijn kan vinden om dik te zijn, ik vind het echt zo ranzig.
Wij hadden ook altijd zo'n moddervette vrouw in de winkel, en die verspreidde zo'n enorme lucht, waarvan je letterlijk moest gaan kokhalzen, winkel liep ook altijd leeg als zij er was en dan zo vies zwetend enzoKan me niet voorstellen dat je je tot zo'n vrouw aangetrokken voelt.
Bedankt voor het aanbod. Deze lijkt het alleen goed te gaan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Pizzalucht het volgende:
PiRANiA, je mag trouwens altijd op mijn server hosten als de huidige het niet aan kan, die van mij heeft gigabit
gewijzigd en alle 3 passwoorden geprobeerd, maar ik connect wel maar kom er niet op wegens bezet als je de test server een adnere stream geeft?quote:
Ja ja hebt gelijk, ik zit maar te trollenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
dat vraagt om pics van de deerne in kwestie
Nee, maar wel iets over vrouwen die rauw vlees aten op de fiets en echt moddervet warenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Laatst niet dat op TV gezien, over van die kerels die van dikke vrouwen houden?
Heb ik niet, sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
dat vraagt om pics van de deerne in kwestie
Maar paardrijden is zo leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
he! kies lekker een fries dan!
harley maakt mooier geluid, gaat sneller, is mooier om naar te kijken, is ook niet vriendelijk voor de portomonnee, maar je hebt er meer liefde van dan dat je van een paard kan krijgen, want je heb 150paardjes dan ongeveer
Misschien als jullie ooit de 5000 luisteraars halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod. Deze lijkt het alleen goed te gaan doen
Bedacht ik me toen ik op verzenden kliktequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja ja hebt gelijk, ik zit maar te trollen![]()
Wel makkelijk te playen zo'n chick
zo dus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En de mount moet achter de server. dus ip.ip.ip.ip/mount
Ja dat was hem ja, daar was ook een stukje in over van die gasten die van dikke vrouwen houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar wel iets over vrouwen die rauw vlees aten op de fiets en echt moddervet waren
[..]
Heb ik niet, sorry
[..]
Maar paardrijden is zo leuk![]()
En met een paard kan je over het strand heen galopperen etc.
Verzorging is duur ja.
Deze ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Pizzalucht het volgende:
PiRANiA, je mag trouwens altijd op mijn server hosten als de huidige het niet aan kan, die van mij heeft gigabit
Daar zat ik inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar wel iets over vrouwen die rauw vlees aten op de fiets en echt moddervet waren
[..]
Heb ik niet, sorry
[..]
Verzorging is duur ja.
Oh je wil de teststream proberen? Dan moet je wel /test01 er achter doen (achter ip)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gewijzigd en alle 3 passwoorden geprobeerd, maar ik connect wel maar kom er niet op wegens bezet als je de test server een adnere stream geeft?
Oh okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja dat was hem ja, daar was ook een stukje in over van die gasten die van dikke vrouwen houden.
met een motor kan je ook over het strand, maar niet met een harleyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niet, sorry
[..]
Verzorging is duur ja.
Oja dat was jij die dat posttequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar zat ik in![]()
Maar dat vond ik wel zielig voor d'r, dat was meer een stoornis geloof ik. Dat terzijde.
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bedacht ik me toen ik op verzenden klikte![]()
Maar je hebt wel echt van die feeders die het woest aantrekkelijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |