Ohquote:
Openen met aanklikkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat heb ik ook wel, maar hij opent itunes automatisch
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
Maar pizzalucht, ken je Tom uit Scherpenzeel?
Oh. Oké dan.quote:
Was ff wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vanavond RKC, hoeveel zal 't worden?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij die software werkt. Heb je een screenshot van de streams-settings-pagina?
Dan ben ik na school soms wel even vet moe, en ga ik een uurtje slapenquote:
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij die software werkt. Heb je een screenshot van de streams-settings-pagina?
Kopiëer de URL uit de OP, en plak hem in VLC bij 'Open Network Stream'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat heb ik ook wel, maar hij opent itunes automatisch
Heb je VLC misschein?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
@PiRANiA
Quoten wil ook even niet werken.
Tja, via dat linkje uit de OP, krijg wel een download binnen, vervolgens opent itunes, maar ik kan het nergens activeren,..
quote:
Probeer de OGG format eens?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.
[ afbeelding ]
Server is: lusiter.onz-radio.nl/main waarschijnlijk. Probeer het eens met één van de teststreams (staan ook in de wiki)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.
[ afbeelding ]
Hij werkt al, maar dankjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kopiëer de URL uit de OP, en plak hem in VLC bij 'Open Network Stream'.
Ja, maar werkt al ^^quote:
Ik draai niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Probeer de OGG format eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |