nieuwe stream?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
Over draaien: http://wiki.fok.nl/index.php/ONZin_radio_server
Ik ben ook een dorp gewend hoor, ik woon in Renswoudequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik denk 't wel danmaar sowieso als je echt een dorp gewend bent, is een stad zoveel anders (en wat enger
)
Neen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef mash_ het volgende:
Blijft het wachtwoord het zelfde? als je moet draaien?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef mash_ het volgende:
Blijft het wachtwoord het zelfde? als je moet draaien?
Hoe probeer je het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef 92Merel het volgende:
Waarom krijg ik dat stomme ding niet aan
Klopt, ik ken het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben ook een dorp gewend hoor, ik woon in Renswoude
Niemand die dat kent volgens mij
hij draaide lounge man, dat is bij mij een no-goquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
"Nu mag ik je weer"?
Hoe kun je hem nou niet mogen
Ken je mensen uit Scherpenzeel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben ook een dorp gewend hoor, ik woon in Renswoude
Niemand die dat kent volgens mij
Die IP moet je in VirtualDJ invullen bij Server?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
Over draaien: http://wiki.fok.nl/index.php/ONZin_radio_server
Dan zit hij in je DMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
morgen als ik mijn bed uit kom heb ik nodig en ik ga nu zo off.
Tom G. ?quote:
om 8uur danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Oceanview het volgende:
Maar moet ik nu op de server van koelkast draaien of die van PiR?
ik vroeg aan iemand waarom ze eigenlijk staakte? (de studenten)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb je mijn kusje nu wel nodig?
rickroll
Geen idee hoe het bij die software werkt. Heb je een screenshot van de streams-settings-pagina?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die IP moet je in VirtualDJ invullen bij Server?
wat een reden om boos te zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik vroeg aan iemand waarom ze eigenlijk staakte? (de studenten)
Nu is ze boos omdat ik het niet wist
Daar ben ik te druk voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doe ik ook heel vaak, is vet lekker
je moet vlc hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
@PiRANiA
Quoten wil ook even niet werken.
Tja, via dat linkje uit de OP, krijg wel een download binnen, vervolgens opent itunes, maar ik kan het nergens activeren,..
ze stelt zich een beetje aanquote:
Ohquote:
Openen met aanklikkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat heb ik ook wel, maar hij opent itunes automatisch
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
Maar pizzalucht, ken je Tom uit Scherpenzeel?
Oh. Oké dan.quote:
Was ff wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vanavond RKC, hoeveel zal 't worden?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij die software werkt. Heb je een screenshot van de streams-settings-pagina?
Dan ben ik na school soms wel even vet moe, en ga ik een uurtje slapenquote:
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij die software werkt. Heb je een screenshot van de streams-settings-pagina?
Kopiëer de URL uit de OP, en plak hem in VLC bij 'Open Network Stream'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat heb ik ook wel, maar hij opent itunes automatisch
Heb je VLC misschein?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
@PiRANiA
Quoten wil ook even niet werken.
Tja, via dat linkje uit de OP, krijg wel een download binnen, vervolgens opent itunes, maar ik kan het nergens activeren,..
quote:
Probeer de OGG format eens?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.
[ afbeelding ]
Server is: lusiter.onz-radio.nl/main waarschijnlijk. Probeer het eens met één van de teststreams (staan ook in de wiki)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.
[ afbeelding ]
Hij werkt al, maar dankjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kopiëer de URL uit de OP, en plak hem in VLC bij 'Open Network Stream'.
Ja, maar werkt al ^^quote:
Ik draai niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Probeer de OGG format eens?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij werkt al, maar dankje![]()
[..]
Ja, maar werkt al ^^
Het jammere is dat ik nogal veel verantwoordelijkheid heb, en dus op elk moment gewekt kan wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ben ik na school soms wel even vet moe, en ga ik een uurtje slapenmaar doe ik de laatste tijd niet meer zoveel
Idd, dunne meisjes zijn ook mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is gewoon zo vrolijk, best leuk
Alleen de tekst
Hoe oud ben je dan dat je zoveel verantwoordelijkheden hebt? Of heb je problemen thuis ofzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het jammere is dat ik nogal veel verantwoordelijkheid heb, en dus op elk moment gewekt kan worden![]()
En daardoor ook vaak pas 2 uur slaap.
Big girls zijn toch beautiful?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is gewoon zo vrolijk, best leuk
Alleen de tekst
18 - en nee, internet gerelateerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan dat je zoveel verantwoordelijkheden hebt? Of heb je problemen thuis ofzo?
Oo, zo. Tsja, daar kies je dan zelf voor he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
18 - en nee, internet gerelateerd
* PiRANiA zegt: neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
Ik zit te eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
quote:
Dat zal het wel zijn dan iig. De instellingen die je daar onder kunt invullen blijven hetzelfe. Maar zo zal het wel lukken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Probeer de OGG format eens?
Jaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
Weet ik, kan niet wachten tot ik klaar ben met school, dan kan ik die dingen teminste de hele dag doen ipv na school.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, zo. Tsja, daar kies je dan zelf voor he.
Je moet ICECAST kiezen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Je begrijpt het niet''quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Speltip 12: ga nooit met een vrouw een discussie aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |