Ik heb breaking news!!quote:
Huppel had lapoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Toch moest jij het topic niet openen!
25-01-2011 18:21:15quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik had de lapo klaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Drink zequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
In emmen
Klein flatje
Morgen naar soos en dan door naar de woningbouw.
Dat zou het enige kunnen zijn waardoor het niet door gaat. Die uitkering.
Ik ga nu even naar een vriendin.
Ben zo blij
Hoop dat het allemaal wel door kan gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
In emmen
Klein flatje
Ben zo blij
Hoeft nietquote:
glitchquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef JApieman het volgende:
Hoe kan dat dan, dat het er soms 302 zijn?
Omdatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef JApieman het volgende:
Hoe kan dat dan, dat het er soms 302 zijn?
jij snapt er niet zo veel van hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee lapo is laatste post in het topic en dat was 302
Ja, ik heb eens post 343 ofzo gehad maar dat had een andere redenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, ik heb eens post 343 ofzo gehad maar dat had een andere reden
Heb je die webplayer link toevallig nog een keer voor me? Ik ben 'm kwijtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan ze alleen nog niet afvinken, wachtwoord kwijt
Meid wat een rampquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef Snuf. het volgende:
HEE KOELKAST STRAKS KALE KANO? heb hem al 20 minuten ofzo niet gehoord
OP!?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb je die webplayer link toevallig nog een keer voor me? Ik ben 'm kwijt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef Snuf. het volgende:
HEE KOELKAST STRAKS KALE KANO? heb hem al 20 minuten ofzo niet gehoord
Gewoon de regel is dat de genen die post 301 een nieuw topic maakt. en dat 301 de lapo is. Ookal posten er daarna nog 2332 mensen in dat topic.quote:
Mods kunnen hem weer open gooien voor 1 post, dan sluit hij weer automatisch en we waren in een melige buiquote:
Stond je al lang ingschreven? Of had je voorrang?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
In emmen
Klein flatje
Ben zo blij
Voel je je tekortgedaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon de regel is dat de genen die post 301 een nieuw topic maakt. en dat 301 de lapo is. Ookal posten er daarna nog 2332 mensen in dat topic.
Die doet het niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee en neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stond je al lang ingschreven? Of had je voorrang?
http://luister.onz-radio.nl:8080/quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Voel je je tekortgedaan?
Gun huppel dit lolletje!
Dankquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://luister.onz-radio.nl:8080/
Jawel. Maar die gaat naar de kapotte streamquote:
Wie heeft je dat nou wijs gemaaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon de regel is dat de genen die post 301 een nieuw topic maakt. en dat 301 de lapo is. Ookal posten er daarna nog 2332 mensen in dat topic.
Hier wel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar de webplayer doet het ook niet, of wel?
je moeder.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wie heeft je dat nou wijs gemaakt
Sparta.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Hey sharr, ik ontwikkel trouwens websites![]()
Wat is er mis met Feijenoord?
Niet inzien wat er mis is met Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat is er mis met Feijenoor?d
Vanavond RKC, hoeveel zal 't worden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mods kunnen hem weer open gooien voor 1 post, dan sluit hij weer automatisch en we waren in een melige bui
De wijk hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet inzien wat er mis is met Feyenoord.
De nieuwe doet het.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
Ligt de server er nog steeds uit?
Huppel, gefeliciteerd !
Leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat is er mis met Feijenoord?
"Nu mag ik je weer"?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
godver koelkast, dat was echt snel!nu mag ik je weer
dat je dat nummer had zeg!
quote:Naam: ONZ Radio main-stream!
Beschrijving: De hoofdstream van ONZ-Radio.nl
Content: application/ogg
Begonnen: Tue, 25 Jan 2011 15:46:01 +0100
Bitrate: 128
Luisteraars nu: 20
Record luisteraars: 21
Genre: Fok Test
URL: http://onz-radio.nl
Huidige liedje: Tijdelijke server - Mystic zijn show gaat niet door - verzoekjestijd!
Nee de wijk heet feijenoord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is er een Feyenoord wijk? nou wat daar dan mis mee is is de naam.
Ik denk 't wel danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan wil in het niet-enge deel
nieuwe stream?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
Over draaien: http://wiki.fok.nl/index.php/ONZin_radio_server
Ik ben ook een dorp gewend hoor, ik woon in Renswoudequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik denk 't wel danmaar sowieso als je echt een dorp gewend bent, is een stad zoveel anders (en wat enger
)
Neen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef mash_ het volgende:
Blijft het wachtwoord het zelfde? als je moet draaien?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef mash_ het volgende:
Blijft het wachtwoord het zelfde? als je moet draaien?
Hoe probeer je het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef 92Merel het volgende:
Waarom krijg ik dat stomme ding niet aan
Klopt, ik ken het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben ook een dorp gewend hoor, ik woon in Renswoude
Niemand die dat kent volgens mij
hij draaide lounge man, dat is bij mij een no-goquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
"Nu mag ik je weer"?
Hoe kun je hem nou niet mogen
Ken je mensen uit Scherpenzeel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben ook een dorp gewend hoor, ik woon in Renswoude
Niemand die dat kent volgens mij
Die IP moet je in VirtualDJ invullen bij Server?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
Over draaien: http://wiki.fok.nl/index.php/ONZin_radio_server
Dan zit hij in je DMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
morgen als ik mijn bed uit kom heb ik nodig en ik ga nu zo off.
Tom G. ?quote:
om 8uur danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Oceanview het volgende:
Maar moet ik nu op de server van koelkast draaien of die van PiR?
ik vroeg aan iemand waarom ze eigenlijk staakte? (de studenten)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb je mijn kusje nu wel nodig?
rickroll
Geen idee hoe het bij die software werkt. Heb je een screenshot van de streams-settings-pagina?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die IP moet je in VirtualDJ invullen bij Server?
wat een reden om boos te zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik vroeg aan iemand waarom ze eigenlijk staakte? (de studenten)
Nu is ze boos omdat ik het niet wist
Daar ben ik te druk voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doe ik ook heel vaak, is vet lekker
je moet vlc hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
@PiRANiA
Quoten wil ook even niet werken.
Tja, via dat linkje uit de OP, krijg wel een download binnen, vervolgens opent itunes, maar ik kan het nergens activeren,..
ze stelt zich een beetje aanquote:
Ohquote:
Openen met aanklikkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat heb ik ook wel, maar hij opent itunes automatisch
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
Maar pizzalucht, ken je Tom uit Scherpenzeel?
Oh. Oké dan.quote:
Was ff wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vanavond RKC, hoeveel zal 't worden?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij die software werkt. Heb je een screenshot van de streams-settings-pagina?
Dan ben ik na school soms wel even vet moe, en ga ik een uurtje slapenquote:
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij die software werkt. Heb je een screenshot van de streams-settings-pagina?
Kopiëer de URL uit de OP, en plak hem in VLC bij 'Open Network Stream'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat heb ik ook wel, maar hij opent itunes automatisch
Heb je VLC misschein?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
@PiRANiA
Quoten wil ook even niet werken.
Tja, via dat linkje uit de OP, krijg wel een download binnen, vervolgens opent itunes, maar ik kan het nergens activeren,..
quote:
Probeer de OGG format eens?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.
[ afbeelding ]
Server is: lusiter.onz-radio.nl/main waarschijnlijk. Probeer het eens met één van de teststreams (staan ook in de wiki)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is op mijn mac maar ik maak uitzendingen vanaf mijn Windowsbak, maar de onderste deel is hetzelfde iig.
[ afbeelding ]
Hij werkt al, maar dankjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kopiëer de URL uit de OP, en plak hem in VLC bij 'Open Network Stream'.
Ja, maar werkt al ^^quote:
Ik draai niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Probeer de OGG format eens?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij werkt al, maar dankje![]()
[..]
Ja, maar werkt al ^^
Het jammere is dat ik nogal veel verantwoordelijkheid heb, en dus op elk moment gewekt kan wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ben ik na school soms wel even vet moe, en ga ik een uurtje slapenmaar doe ik de laatste tijd niet meer zoveel
Idd, dunne meisjes zijn ook mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is gewoon zo vrolijk, best leuk
Alleen de tekst
Hoe oud ben je dan dat je zoveel verantwoordelijkheden hebt? Of heb je problemen thuis ofzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het jammere is dat ik nogal veel verantwoordelijkheid heb, en dus op elk moment gewekt kan worden![]()
En daardoor ook vaak pas 2 uur slaap.
Big girls zijn toch beautiful?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is gewoon zo vrolijk, best leuk
Alleen de tekst
18 - en nee, internet gerelateerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan dat je zoveel verantwoordelijkheden hebt? Of heb je problemen thuis ofzo?
Oo, zo. Tsja, daar kies je dan zelf voor he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
18 - en nee, internet gerelateerd
* PiRANiA zegt: neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
Ik zit te eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
quote:
Dat zal het wel zijn dan iig. De instellingen die je daar onder kunt invullen blijven hetzelfe. Maar zo zal het wel lukken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Probeer de OGG format eens?
Jaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil jij haar prins zijn?
[ afbeelding ]
Weet ik, kan niet wachten tot ik klaar ben met school, dan kan ik die dingen teminste de hele dag doen ipv na school.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, zo. Tsja, daar kies je dan zelf voor he.
Je moet ICECAST kiezen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Je begrijpt het niet''quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Speltip 12: ga nooit met een vrouw een discussie aan
Verdien je er geld mee dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jaaa![]()
[..]
Weet ik, kan niet wachten tot ik klaar ben met school, dan kan ik die dingen teminste de hele dag doen ipv na school.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef trolololo het volgende:
Anushaar
18:39:19
Wat voorn windeuws heb jij?
Stijn
18:39:45
windows Macintosh
Anushaar
18:39:56
Whut
Ik denk niet eens dat ik het ooit ga redden manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet aardig dooreten om bij haar in de buurt te komen.
Kan je paardrijden? Want ik wil natuurlijk wel een prins op het witte paardquote:
Maar je weegt even veel als haar armquote:
Werkt draaien op een teststream?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Done, ik krijg nu netjes server answered
Daar heb je ook een punt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat ik het ooit ga redden man
over een jaartje welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je paardrijden? Want ik wil natuurlijk wel een prins op het witte paard
[..]
Maar je weegt even veel als haar arm
Valt tegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
over een jaartje weleen metalen ros
Lekker toch? Des te meer om van te houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Er zijn mannen die dat prettig vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Ok, hoeveel is niet veelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Niet heel veel, maar ervaring staat toch wel goed op je CV
Hoe kan poort hetzelfde zijn? en werkt nietquote:
Zelfde blok, ander framepje. Buell.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
een harley ownt zo'n fries zwart paard, terwijl ze even veel kosten
Tja, het is maar wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lekker toch? Des te meer om van te houden
Ik ga toch voor een Fries denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
een harley ownt zo'n fries zwart paard, terwijl ze even veel kosten
Screenie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe kan poort hetzelfde zijn? en werkt niet
user en pass geprobeerd
Ik ben wel blij dat het eindelijk weer wat sneller gaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Jeetje, ben je even vijf minuten afgeleid, mis je gelijk een half topic
Gaat snel hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Jeetje, ben je even vijf minuten afgeleid, mis je gelijk een half topic
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Toch leukzeker als je dat wat je ervoor doet ook leuk vindt
Die gaat er uit, er komt een nieuwe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef Ragboer het volgende:
Maar wat is dan kebeurt met die striem?
Server down; webhawk is er niet (niet de eerste keer): wordt neit gefikstquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef Ragboer het volgende:
Maar wat is dan kebeurt met die striem?
Waarom zou ik dat niet leuk vinden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je leuk vindt![]()
[..]
Ik ga toch voor een Fries denk ik
Kost het zoveel tijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Maar aan het einde van de week ben ik helemaal naar de klote
Jaquote:
Is het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
En dat ziet er ook weer ingewikkeld uit
Oo, dat lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja![]()
Soms wakker gebeld om 4 uur, ja de server ligt eruit, maak het effe
En ik moet om 6 uur uit bed
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het ook maar iets fijn kan vinden om dik te zijn, ik vind het echt zo ranzig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet leuk vinden?
Laatst niet dat op TV gezien, over van die kerels die van dikke vrouwen houden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het ook maar iets fijn kan vinden om dik te zijn, ik vind het echt zo ranzig.
Wij hadden ook altijd zo'n moddervette vrouw in de winkel, en die verspreidde zo'n enorme lucht, waarvan je letterlijk moest gaan kokhalzen, winkel liep ook altijd leeg als zij er was en dan zo vies zwetend enzoKan me niet voorstellen dat je je tot zo'n vrouw aangetrokken voelt.
he! kies lekker een fries dan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef 92Merel het volgende:
*ze had iets anders geschreven pagina terug*
dat vraagt om pics van de deerne in kwestiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het ook maar iets fijn kan vinden om dik te zijn, ik vind het echt zo ranzig.
Wij hadden ook altijd zo'n moddervette vrouw in de winkel, en die verspreidde zo'n enorme lucht, waarvan je letterlijk moest gaan kokhalzen, winkel liep ook altijd leeg als zij er was en dan zo vies zwetend enzoKan me niet voorstellen dat je je tot zo'n vrouw aangetrokken voelt.
Bedankt voor het aanbod. Deze lijkt het alleen goed te gaan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Pizzalucht het volgende:
PiRANiA, je mag trouwens altijd op mijn server hosten als de huidige het niet aan kan, die van mij heeft gigabit
gewijzigd en alle 3 passwoorden geprobeerd, maar ik connect wel maar kom er niet op wegens bezet als je de test server een adnere stream geeft?quote:
Ja ja hebt gelijk, ik zit maar te trollenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
dat vraagt om pics van de deerne in kwestie
Nee, maar wel iets over vrouwen die rauw vlees aten op de fiets en echt moddervet warenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Laatst niet dat op TV gezien, over van die kerels die van dikke vrouwen houden?
Heb ik niet, sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
dat vraagt om pics van de deerne in kwestie
Maar paardrijden is zo leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
he! kies lekker een fries dan!
harley maakt mooier geluid, gaat sneller, is mooier om naar te kijken, is ook niet vriendelijk voor de portomonnee, maar je hebt er meer liefde van dan dat je van een paard kan krijgen, want je heb 150paardjes dan ongeveer
Misschien als jullie ooit de 5000 luisteraars halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod. Deze lijkt het alleen goed te gaan doen
Bedacht ik me toen ik op verzenden kliktequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja ja hebt gelijk, ik zit maar te trollen![]()
Wel makkelijk te playen zo'n chick
zo dus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En de mount moet achter de server. dus ip.ip.ip.ip/mount
Ja dat was hem ja, daar was ook een stukje in over van die gasten die van dikke vrouwen houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar wel iets over vrouwen die rauw vlees aten op de fiets en echt moddervet waren
[..]
Heb ik niet, sorry
[..]
Maar paardrijden is zo leuk![]()
En met een paard kan je over het strand heen galopperen etc.
Verzorging is duur ja.
Deze ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Pizzalucht het volgende:
PiRANiA, je mag trouwens altijd op mijn server hosten als de huidige het niet aan kan, die van mij heeft gigabit
Daar zat ik inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar wel iets over vrouwen die rauw vlees aten op de fiets en echt moddervet waren
[..]
Heb ik niet, sorry
[..]
Verzorging is duur ja.
Oh je wil de teststream proberen? Dan moet je wel /test01 er achter doen (achter ip)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gewijzigd en alle 3 passwoorden geprobeerd, maar ik connect wel maar kom er niet op wegens bezet als je de test server een adnere stream geeft?
Oh okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja dat was hem ja, daar was ook een stukje in over van die gasten die van dikke vrouwen houden.
met een motor kan je ook over het strand, maar niet met een harleyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niet, sorry
[..]
Verzorging is duur ja.
Oja dat was jij die dat posttequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar zat ik in![]()
Maar dat vond ik wel zielig voor d'r, dat was meer een stoornis geloof ik. Dat terzijde.
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bedacht ik me toen ik op verzenden klikte![]()
Maar je hebt wel echt van die feeders die het woest aantrekkelijk vinden
Daar zat jij in, serieus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar zat ik in![]()
Maar dat vond ik wel zielig voor d'r, dat was meer een stoornis geloof ik. Dat terzijde.
Oke in dat programma dus, niet die dikke vrouwquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja
Maar die mensen hebben zelf ook een steekje los ergens
Oh ik begon al te denken dat je 200 kg woogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke in dat programma dus, niet die dikke vrouw
vijf seconden hoor.
Korte mening over een dikke vriend.
Ik heb je niet gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke in dat programma dus, niet die dikke vrouw
vijf seconden hoor.
Korte mening over een dikke vriend.
En toen werd ze opeens nog dikkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn tante is echt enorm dik, bij haar komt het dan wel door een soort stoornis, maar toch. Die heeft ook diverse vriendjes gehad
Ik moest positief zijn, maar daarbij is die gozer ook wel gewoon cool, dus dat was niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezienik heb dan ook niet het hele programma gekeken, begon misselijk te worden. Wat was je mening over die dikke vriend?
Nee dat haal ik net nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh ik begon al te denken dat je 200 kg woog
Je MOEST positief zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest positief zijn, maar daarbij is die gozer ook wel gewoon cool, dus dat was niet zo moeilijk
tja vrouwen willen alleen maar lang slank en gespierdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest positief zijn, maar daarbij is die gozer ook wel gewoon cool, dus dat was niet zo moeilijk
Nouja dat was wel zo aardig, anders voelde ik me schuldigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je MOEST positief zijn? leuke mening dan.
Niet altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
tja vrouwen willen alleen maar lang slank en gespierd
Oo zo. Okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja dat was wel zo aardig, anders voelde ik me schuldig
Jaquote:
En krullen, vergeet de krullen nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
tja vrouwen willen alleen maar lang slank en gespierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |