Wow cool!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB EEN WONING AANGEBODEN GEKREGEN!!!!!
Wanneer kun je erin?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi zo, ga je hem ook accepteren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
TOF ... tell us more!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel geen rare vragen johquote:
Yup daarom, maar goed, als het niet anders kan, is het niet andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef rival het volgende:
een feestje vieren omdat je een jaar met elkaar gaat.. (samen dus wat leuks gaan doen) dat zou je ook iets later kunnen doen. feit is dat je een jaar gaat, de exacte datum van je uitje zou dan weinig moeten boeien..
maar als die dag zo speciaal voor je is...
Het is een eigen woning, weg bij ex, voor mij en mn zoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat het niet geschikt is he.
Maar top voor je
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een eigen woning, weg bij ex, voor mij en mn zoon
Liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt voor klussen (schuren/schilderen etc) dan wil ik wel komen helpen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Klein kutflatje in Emmen. Morgenochtend langs de soos, ik moet namelijk ook inkomensspul van de afgelopen 3 jaar overleggen en met mijn inkomen van de afgelopen 3 jaar kan ik nog geen kartonnen doos huren![]()
En ik zit gewoon te huilen nu![]()
Dan zou ik dus per 3 feb een huis hebben
Oeh oeh, ik wil m'n badkamer nog renoverenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
Als je iemand nodig hebt voor klussen (schuren/schilderen etc)... kun je blijkbaar -Engel- bellen
Zo ongeveer alles zeg maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh.... heb je misschien nog bepaalde spullen nodig?
Jij niet... tenzij je als lange vent de dames ook komt helpen;)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
Als je iemand nodig hebt voor klussen (schuren/schilderen etc)... kun je blijkbaar -Engel- bellen
Ik zal eens gaan kijken wat ik hier nog heb..quote:
Ik zit tranen tegen te houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin zit zo verdomd hard te duimen nu!!!
Ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed slopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh oeh, ik wil m'n badkamer nog renoveren
Het wordt wel eens tijd voor dat soort tranenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar een vriendin!!![]()
Zo blij
Doe datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo blij
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo blij