Gelukkig wordt er voor me gezorgdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je tijdens mijn vakantie op mij gaat blijven wachten om te eten
want?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je tijdens mijn vakantie op mij gaat blijven wachten om te eten
door wie? Papa en mama??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er voor me gezorgd
iets met ene FB update zekerquote:
Doe je goed. Ik moet iedere avond zelf kokenquote:
mooiquote:
Niet, massaloosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de ruimte gaan dan ben je gewichtloosdus dan wordt je vast wel uitgenodigd
Quote uit mijn facebook:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil wel delen dat je blij bent, maar niet de aanleiding daarvoor dus?
En die laatste me moest my zijn, klote autocorrectiequote:Got off work early, walking home past the Catharijnesingel, a beautiful sundown... It's times like these that make me love me life.
Wat wat wat?quote:
Detailsquote:
Is dat zo? Gewicht is toch afhankelijk van zwaartekracht? Massa is constant en kan alleen in energie worden omgezet toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet, massaloos
Kilo's blijft hetzelfde.
Dit is hetzelfde als het vraagstuk met 1 kilo veren en 1 kilo stenen.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo? Gewicht is toch afhankelijk van zwaartekracht? Massa is constant en kan alleen in energie worden omgezet toch?
Ben verre van een fysicus en jij weet er meer van, maar ik dacht dat gewichtloos juist wel goed was?
Dat is het ook. Massa blijft hetzelfde, gewicht is afhankelijk van zwaartekracht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo? Gewicht is toch afhankelijk van zwaartekracht? Massa is constant en kan alleen in energie worden omgezet toch?
Ben verre van een fysicus en jij weet er meer van, maar ik dacht dat gewichtloos juist wel goed was?
Ik vind het wel lekker carïbisch klinkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Quote uit mijn facebook:
[..]
En die laatste me moest my zijn, klote autocorrectie
Hieruit zou ik opmaken dat het gewichtloos is...quote:Massa is een natuurkundige grootheid die een eigenschap van materie aanduidt. Die eigenschap, die men kan omschrijven als de hoeveelheid materie, uit zich op twee manieren. Enerzijds is materie 'zwaar', wat betekent dat ze onderhevig is aan gravitatie en anderzijds is materie 'traag', wat inhoudt dat ze zich verzet tegen verandering van beweging. In het eerste geval spreekt men van zware massa, in het tweede geval van trage massa. De SI-eenheid van massa is de kilogram. Van objecten op de aarde wordt de massa meestal vastgesteld door het gewicht te meten of met dat van bekende massa's te vergelijken.
I love me life, man!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker carïbisch klinken
\quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom moet alles ook altijd zo moeilijk
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker carïbisch klinken
Omdat het kanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
Doe eens niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat het kan is prima, ik ben het er niet mee eens!
Vandaar dat vrouwen zo ingewikkeld zijn ze kunnen het wel maar doen het gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?![]()
Proost op je leverquote:
Wie is Anne?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Proost.. trek er ook maar 1 open en aan de kook maar.
Behalve bier drinken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moeilijk, alles is zo moeilijk!
Oh?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Barbusse het volgende:
Iemand had een zeer herkenbaar FB profiel
@ anderen: doe eens niet zp moeilijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die anderen.. pffffff..
kom op.... ach snuitje VERTEL?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met tieten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Barbusse het volgende:
Iemand had een zeer herkenbaar FB profiel
Ik heb een heel herkenbaar FB profielquote:
RELNICHT!!!!!!quote:
Dus Anne is moeilijk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Episch!quote:
Of Huppelquote:
Bollocks was jij al weer eerderquote:
* tijnbrein rent hard weg en blijft uit de buurt van MissBquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
Mijn bui gaat echt alle kanten op, moodswings suck
Dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
Mijn bui gaat echt alle kanten op, moodswings suck
Jezus wat gaat dit topic snel zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.....
Eet smakelijk trouwens
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein rent hard weg en blijft uit de buurt van MissB
Nee zo voelt het ook nietquote:
Dit is nog nietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Jezus wat gaat dit topic snel zeg
Bedankt, het was erg lekker! Maarruhmm...hoezo niet?
I cannot help it. Jeugdtrauma'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ook maar, what else is new
Ik zie hier weinig tieten andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Het valt alleen wel een beetje tegen, epische tieten-gewijs....
quote:
Sneller, sneller zo kan snuit het niet meer bijhoudenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
nu even niet te hard gaan jongens, ben mn spruitjes aan het schillen.
Hier ook al?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie hier weinig tieten anders
Wat doe wij verkeerd?quote:
Zeg, als je 't over mij hebt (als als als), zeg dat dan evenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Het valt alleen wel een beetje tegen, epische tieten-gewijs....
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Barbusse het volgende:
Yuki jaloers op mijn office utilities?
Samzz, ik zou graag een verhoging van het epische tieten-gehalte willen zien. Kan dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, als je 't over mij hebt (als als als), zeg dat dan even
Heel dapper van je jofufufoolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
*geeft MissB een knuffel tussen d'r moodswings door*
Wen je wel aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tis de eerste keer dat ik hier in post, ik vind het snel
Ik volg Barbusse in deze.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz, ik zou graag een verhoging van het epische tieten-gehalte willen zien. Kan dat?
He likes living on the edgequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel dapper van je jofufufool
Ik krijg ze per PMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz, ik zou graag een verhoging van het epische tieten-gehalte willen zien. Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |