Luie donderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ga voor me koken, ik heb honger!
Oh, eindelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een eigen woning, weg bij ex, voor mij en mn zoon
Control panel > Programs > Windows Live Messenger niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt een computernoobIk kan msn niet vinden om te verwijderen
en inmiddels gevonden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Windows Live essentials staat er welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef STING het volgende:
[..]
Control panel > Programs > Windows Live Messenger niet?
start > run .. type dan in... "control apwiz.cpl" (of je gaat via configuratiemenu naar software)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Daar is het onderdeel van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Windows Live essentials staat er wel
dan moet je die even aanklikken en kijken of je kan kiezen voor wijzigen en dan alleen messenger eraf gooien of heel live essentials erafgooien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Windows Live essentials staat er wel
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ga voor me koken, ik heb honger!
Geen repair optie. Hij is nu messenger aan het verwijderen. Die ga ik dan wel opnieuw downloaden of zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:31 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is het onderdeel van.
Als het goed is, zit daar ook een Repair optie bij.
t heet vanaf versie 2009 ook Windows Livequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik, die staat er niet. Maar wel de live essentials. Die repareert nu.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t heet vanaf versie 2009 ook Windows Live
Ik heb haar nooit mijn privé spullen beloofd.quote:
Ik dus echt niet nee. Heb al teveel mensen geholpen in het verleden. Ik help nu nog maar 3 mensen: mijn ouders, een goede vriend en mijn vriendin. Die hebben bewezen dat ze ook geen moeite hebben om mij te helpen. Best kut voor andere mensen die niet eens de kans hebben gehad om mij te helpen, maar tsja, so be it.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij niet... tenzij je als lange vent de dames ook komt helpen;)
SMS enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef Yuki het volgende:
Samzz, wat doe je?
Mijn msn werkt ook niet meer
oude kasten e.d .. ik weet niet of dat prive is of nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit mijn privé spullen beloofd.
Ik doe m'n msn verwijderen en opnieuw installerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef Yuki het volgende:
Samzz, wat doe je?
Mijn msn werkt ook niet meer
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen repair optie. Hij is nu messenger aan het verwijderen. Die ga ik dan wel opnieuw downloaden of zo.
Ja zeg, wat is het nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, die staat er niet. Maar wel de live essentials. Die repareert nu.
Ja, dat meen ik mij ook te herinneren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef rival het volgende:
[..]
oude kasten e.d .. ik weet niet of dat prive is of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |