Doe je goed. Ik moet iedere avond zelf kokenquote:
mooiquote:
Niet, massaloosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de ruimte gaan dan ben je gewichtloosdus dan wordt je vast wel uitgenodigd
Quote uit mijn facebook:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil wel delen dat je blij bent, maar niet de aanleiding daarvoor dus?
En die laatste me moest my zijn, klote autocorrectiequote:Got off work early, walking home past the Catharijnesingel, a beautiful sundown... It's times like these that make me love me life.
Wat wat wat?quote:
Detailsquote:
Is dat zo? Gewicht is toch afhankelijk van zwaartekracht? Massa is constant en kan alleen in energie worden omgezet toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet, massaloos
Kilo's blijft hetzelfde.
Dit is hetzelfde als het vraagstuk met 1 kilo veren en 1 kilo stenen.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo? Gewicht is toch afhankelijk van zwaartekracht? Massa is constant en kan alleen in energie worden omgezet toch?
Ben verre van een fysicus en jij weet er meer van, maar ik dacht dat gewichtloos juist wel goed was?
Dat is het ook. Massa blijft hetzelfde, gewicht is afhankelijk van zwaartekracht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo? Gewicht is toch afhankelijk van zwaartekracht? Massa is constant en kan alleen in energie worden omgezet toch?
Ben verre van een fysicus en jij weet er meer van, maar ik dacht dat gewichtloos juist wel goed was?
Ik vind het wel lekker carībisch klinkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Quote uit mijn facebook:
[..]
En die laatste me moest my zijn, klote autocorrectie
Hieruit zou ik opmaken dat het gewichtloos is...quote:Massa is een natuurkundige grootheid die een eigenschap van materie aanduidt. Die eigenschap, die men kan omschrijven als de hoeveelheid materie, uit zich op twee manieren. Enerzijds is materie 'zwaar', wat betekent dat ze onderhevig is aan gravitatie en anderzijds is materie 'traag', wat inhoudt dat ze zich verzet tegen verandering van beweging. In het eerste geval spreekt men van zware massa, in het tweede geval van trage massa. De SI-eenheid van massa is de kilogram. Van objecten op de aarde wordt de massa meestal vastgesteld door het gewicht te meten of met dat van bekende massa's te vergelijken.
I love me life, man!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker carībisch klinken
\quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom moet alles ook altijd zo moeilijk
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker carībisch klinken
Omdat het kanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
Doe eens niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat het kan is prima, ik ben het er niet mee eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |