weet ik... maar wees maar niet bang, ik zal niet bij je binnenkomen hoorquote:
Maar ik sta al zo'n lange tijd droogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
weet ik... maar wees maar niet bang, ik zal niet bij je binnenkomen hoor
Ik ben ook een keer 14 geschatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja voor de rest alleen maar 15,16 en zelfs een keer 14
Daagquote:
Ik dacht ook dat jij 20 was de eerst keer in TCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer 14 geschat
Vorig jaar ofzo.
[..]
Daag
Je ex bepaalt waar je heen gaat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja oke merel daar heb je ook gelijk in
Ik vind die meeting wel leuk
Alleen ik denk niet echt dat mijn ex wil dat ik daar ook heen ga.
Serieus ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij 20 was de eerst keer in TC
Je ex beslist dat voor je, omdat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja oke merel daar heb je ook gelijk in
Ik vind die meeting wel leuk
Alleen ik denk niet echt dat mijn ex wil dat ik daar ook heen ga.
haha okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Serieus ?
Ik word echt bijna altjid ouder geschat, ook wel grappig, als ik met mn vriend bij zijn vrienden ben, dan dachten ze eerst altijd dat ik ongeveer even oud was als hij en als hij bij mijn vrienden is, denken ze dat hij even oud is als ik![]()
Hij is 21 ftr
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik sta al zo'n lange tijd droog
Wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
toen ik zo oud was al jij, was ik nog nooit nat geweest
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
toen ik zo oud was al jij, was ik nog nooit nat geweest
Nee totaal niet, maar ik denk hoe ik hem ken dat hij dan zegt dat ik dat expres doe. Aangezien hij "misschien" gaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je ex beslist dat voor je, omdat?
OVER WELKE MEETING GAAT DIT, IK SNAP HET NIET MEERquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik denk hoe ik hem ken dat hij dan zegt dat ik dat expres doe. Aangezien hij "misschien" gaat.
Spreek hem overigens niet hoor.
Maar mij lijkt zon meeting leukProbeer naar andere meetings ook al keer te gaan maar was steeds op dagen dat ik niet vrij was.
Weet ik, maar omdat je 15 wordt geschat en ik dus 22.quote:
Toen was ik nog zo groen als gras...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo ben je nooit nat geweest op je 17e dan?
ow ik begrijp hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar omdat je 15 wordt geschat en ik dus 22.
Maar laat ook maar..
Dat weet ik toch nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toen was ik nog zo groen als gras...
Wie is je ex dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wij spreken elkaar niet meer maar ik denk niet dat hij het fijn vind als ik ineens naar een meeting wil komen. Ach weet je wat maakt het uit waarom rekening houden daarbij ? Je kan na 4 maanden toch wel als vrienden met elkaar omgaan lijkt me als je toch beiden een eigen pad bent ingegaan.
Zet mij maar bij misschienAls dat kan ? Volgende week kijk ik mijn planning even grondig door.
lipjes.quote:
ow sorry, ik weet er niks van af ik wist niet dat het een fokker was... dus vandaar... sowieso kan je elkaar negeren ofzo en met andere mensen omgaan ofzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
lipjes.
Maar dat doet er niet toe. Wil het daar op fok net over hebben voordat de achterlijke topics weer ontstaan.
Ja daarom ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow sorry, ik weet er niks van af ik wist niet dat het een fokker was... dus vandaar... sowieso kan je elkaar negeren ofzo en met andere mensen omgaan ofzo...
Zoals het er nu uit ziet komen er maar 4 zeker op de meet, het is niet zeker of hij komt dus we zien welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja daarom ook.
Ik hoef hem niet te negeren kan gerust normaal met hem praten, maar of dat echt nodig is nee.
En inderdaad met andere mensen die er dan zijn op de meeting.
Oke, door jou Username krijg ik trek in chocolaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet komen er maar 4 zeker op de meet, het is niet zeker of hij komt dus we zien wel
IK WIL ZERO EN IK WIL HEM NUquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. http://film.fok.nl/nieuws(...)minaties-bekend.html Alle films gezocht en gelinkt.
Yes, doel bereiktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oke, door jou Username krijg ik trek in chocola
Wat zijn er toch weer schijtfilms genomineerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. http://film.fok.nl/nieuws(...)minaties-bekend.html Alle films gezocht en gelinkt.
KOM DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN/.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK WIL ZERO EN IK WIL HEM NU
Ja en dat terwijl ik hier geen chocola hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK WIL ZERO EN IK WIL HEM NU
[..]
Yes, doel bereikt
Ik wil zo graag want ik heb zo'n zinquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
KOM DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN/.
Ik ook niet, dus ik ken je pijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl ik hier geen chocola heb
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil zo graag want ik heb zo'n zin
Dan zie ik nu het plaatje op mijn hyves mee overheerlijke chocolade taartquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik ken je pijn
Picsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu moet ik mezelf tijdelijk maar vermaken
wat heb je gedaan dan met je kop?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef lipjes het volgende:
pff weer meeting gehad, morgen half 9 huisarts,
even regelen dat ik een MRI kan krijgen voor mn kop.
Ben benieuwdquote:
5-6- jaar lang durende hoofdpijn, wordt steeds ergerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan met je kop?
Als je aura's ziet, moet je dan niet naar zo'n speciale waarzegster ding die je daarmee kan helpen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
5-6- jaar lang durende hoofdpijn, wordt steeds erger
duizeligheid, draaierig, vlekken, aura's ect.
en dan heb ik al heul veul aan mijn leefpatroon verbeterd.
hellup ik zie geestenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je aura's ziet, moet je dan niet naar zo'n speciale waarzegster ding die je daarmee kan helpen?
een soort energieveld om mensen heen die je kan zien als een kleurquote:
gewoon, kleuren zien vliegen zegmaar.quote:
tot vanavond Zeroquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef Zeroku het volgende:
Fuck, ik krijg last van m'n ogen. Ik ben even lezen
. Tot vanoavond
.
quote:
geen last van vermoeidheid?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
gewoon, kleuren zien vliegen zegmaar.
en ook een leuke, laatste tijd ook heel veel moeite met scherp zien op momenten terwijl mijn ogen nog prima in orde zijn
Well that makes sense..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef Zeroku het volgende:
Fuck, ik krijg last van m'n ogen. Ik ben even lezen
. Tot vanoavond
.
Je lichaam wilt braken, en als je veel vette zooi eet gooit je lichaam dat er vanzelf uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
waarom als je ziek bent heb je zin in vette zooi?
maar vind het ok zo raar om vette zooi te gaan etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je lichaam wilt braken, en als je veel vette zooi eet gooit je lichaam dat er vanzelf uit
dan weet je het nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik begrijp hetsorry bos, ben blond
[..]
Dat weet ik toch niet
uhu doei MaleDuck, geef MiniDuck een kus van mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan weet je het nu
maar ik ga op huis aan
Ja dat is waar. Ik heb zin in de meest rare combi's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef Biffkoffie het volgende:
is het niet zo dat ziek zijn veel energie vreet en je dat moet aanvullen ?
bah spaghettiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik heb zin in de meest rare combi's.
Frietjes, frikandellen, aardappelpuree, eieren, spagetti bolognese
mmm ccquote:
op de pasta na klinkt het als weekend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik heb zin in de meest rare combi's.
Frietjes, frikandellen, aardappelpuree, eieren, spagetti bolognese
quote:
Nee, die hoort ook bij het weekendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
op de pasta na klinkt het als weekend.
Heb je een emmer voor me?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
echte spaggetti met heel veel saus van bolognese, en veel gehakt, heerlijk
Was je niet de ex van lipjes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bolognese saus.. knoflook.. en nog maar een beetje knoflook, lekker gekruid gehakt. Anders geen pasta..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
en dat terwijl het dinsdag isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
op de pasta na klinkt het als weekend.
Ik wil je wel een stukje van mijn chocola geven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
CC voor jou een emmer, maar ik wou chocola maar dat is er ok niet
Ja engine
Hoezo? Het klopt wel, maar hoezo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
eNGine je bent ook echt een man
welke smaken ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb net chocola en chips ingeslagen
PMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo? Het klopt wel, maar hoezo?
Lekker, vooral naturel ribbelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Melk, butterschotch en Naturel
doritos oranje blauw paarsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef eNGine10 het volgende:
DoritosVerder geef ik niet zoveel om chips en nog minder om chocola
Sorry cc, niks persoonlijks
Oranje het liefstquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
doritos oranje blauw paars
Ik heb ook Ribbelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Lekker, vooral naturel ribbel
ik ben meer favoriet van witte chocola
Ik wilde je nog voorstellen om te daten maar laat maar weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef eNGine10 het volgende:
DoritosVerder geef ik niet zoveel om chips en nog minder om chocola
Sorry cc, niks persoonlijks
Ik houd wel van chicks, misschien dat dat helpt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb ook Ribbel
[..]
Ik wilde je nog voorstellen om te daten maar laat maar weer
haha dat helpt wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik houd wel van chicks, misschien dat dat helpt?
Kom maar halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Goedzo CC
ook de chips was hier op volgens mij
waar moet ik het komen halen ?quote:
Amsterdam Centraalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
waar moet ik het komen halen ?
Woon je daar?quote:
Oke, cool.quote:
ja bel me dan maar even dan kom ik het brengenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Geen idee hoe ver dat reizen is van apeldoorn.
Ik zal het onthouden als ik ooit weer in amsterdam ben
Je zou het moeten weten. Je hebt er een kaartje heen gestuurdquote:
owja die kaart bekeek ik net nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zou het moeten weten. Je hebt er een kaartje heen gestuurd![]()
Verder woon ik in de buurt van Lutte.
Oke smakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Teal het volgende:
Bijna etenstijd
Sterker nog, ik ga al, want , ik ga tafel dekken
Aahh dat is wel heel schattig een kaart ontvangenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja die kaart bekeek ik net nogvind hem zo schattig,
ja mijn moeder begon te mekkeren je hebt een kaart van iemand uit (Den Bosch ofzo) en ik zo oh oke, zegt ze hoe verzin je het om die mensen zo ver weg te zoeken
Ja was voor kerst maar hij is zo liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Aahh dat is wel heel schattig een kaart ontvangen
Hehe hier vonden ze het ook een beetje vreemdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja die kaart bekeek ik net nogvind hem zo schattig,
ja mijn moeder begon te mekkeren je hebt een kaart van iemand uit (Den Bosch ofzo) en ik zo oh oke, zegt ze hoe verzin je het om die mensen zo ver weg te zoeken
Wat zeiden ze dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe hier vonden ze het ook een beetje vreemd
Ze vroegen waar ik jou dan van ken enzoquote:
haha tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze vroegen waar ik jou dan van ken enzoMaar omdat ik digitale communicatie studeer nemen ze meestal met het antwoord internet wel genoegen.
aawh tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is mijn vriendje thuis
Jeeejquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is mijn vriendje thuis
Ik dacht even dat het een vraag van jou naar GsK wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JeeejSamen op de bank tv kijken?
Doordat jij geen ui hebt haal ik je met allemaal mensen door elkaarquote:
Wat een schatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
haha ja we gaan een filmpje kijkenwarme opfrisdouche, massage en misschien als ik trek heb krijg ik nog wel wat te eten van hem
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een vraag van jou naar GsK was
Klinkt romantischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
haha ja we gaan een filmpje kijkenwarme opfrisdouche, massage en misschien als ik trek heb krijg ik nog wel wat te eten van hem
* eNGine10 schrijft ideeën op in notitieblok voor het geval datquote:
Ja joh, valentijnsdag komt eraanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* eNGine10 schrijft ideeën op in notitieblok voor het geval dat
Heb je een scharrel dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja joh, valentijnsdag komt eraan
Stomme dag. Verplicht romantisch doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja joh, valentijnsdag komt eraan
Geenidee, is al een vraag over gesteld in FBquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:
waarom word een e met puntjes op eeneens zo'n vraagteken ë
ja alsof je dat de rest van het jaar niet kan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stomme dag. Verplicht romantisch doen
Is hij inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doordat jij geen ui hebt haal ik je met allemaal mensen door elkaar
[..]
Wat een schat
Veel plezier met hem dan
Vriendinnetjequote:
Dit dus. Stomme dingen met hartjes eropquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doei GSKquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Is hij inderdaadHij doet alles voor me, ben hem dat wel aan het afleren, vind dat dat hij over zich heen laat lopen een beetje.
hij moet niet alles doen ala minute wat ik zeg vind ik hoor, hij is te lief
Ik hoor de deur, volgens mij is hij thuis.
Dan ben ik weg en morgen avond weer terug
Fijne avond alvast enzo
Mazzel wel jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vriendinnetje![]()
[..]
Dit dus. Stomme dingen met hartjes erop
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doei GSK
[..]
Mazzel wel jij
Jij hebt iemand om valentijn mee te vieren, ook al vind je het nog zo stom met al die hartjes enzoquote:
Neuh waarom alleen op die dag overdreven doen ? Je kant het ook verspreiden over heel het jaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, dat is juist veel romantischer, onverwachts.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, is al een vraag over gesteld in FB
[..]
ja alsof je dat de rest van het jaar niet kan doen
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Neuh waarom alleen op die dag overdreven doen ? Je kant het ook verspreiden over heel het jaar.
Zo'n knappe gozer als jij weet er heus wel wat vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, dat is juist veel romantischer, onverwachts.
Maar ja wat weet ik nu van de liefde..
Ah zo, ja dat wel. Maar ik kan zo 20 dagen bedenken dat ik blijer ben met m'n vriendin dan op 14 feb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt iemand om valentijn mee te vieren, ook al vind je het nog zo stom met al die hartjes enzo
14 Februari is Maandagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat wel. Maar ik kan zo 20 dagen bedenken dat ik blijer ben met m'n vriendin dan op 14 feb.
Hoop trouwens niet dat het op een vrijdag of zaterdag is, dadelijk mag ik niet meer naar de kroeg toe die dag
Smakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga mijn eten in mn strot douwen,
Kusjesen tot zo
Jeeejquote:
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
En jij bent niet alleen op die strontvervelende dag
Maar jij krijgt waarschijnlijk kaartjes van heul veul verschillende mannen. Ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
En jij bent niet alleen op die strontvervelende dag
quote:
ik krijg nooit van mannen kaartjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar jij krijgt waarschijnlijk kaartjes van heul veul verschillende mannen. Ik niet
Ik knap?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo'n knappe gozer als jij weet er heus wel wat van
Joaaaquote:
quote:
Okee, dat is echt voor het eerst dat ik zoiets hoorquote:
haha, vast niet de laatste keerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is echt voor het eerst dat ik zoiets hoor
ik heb je maar een keer gezien op de webcam maar je zag er best knap uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is echt voor het eerst dat ik zoiets hoor
Er zijn alleen maar knappe jongens hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb je maar een keer gezien op de webcam maar je zag er best knap uit
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb je maar een keer gezien op de webcam maar je zag er best knap uit
Jeej!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zei alle jongens HT.. daar val jij dus ook onder
jij hebt geen fotos van jezelf meer op fok dus dat kunnen we niet meer zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij hebt geen fotos van jezelf meer op fok dus dat kunnen we niet meer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een man, maakt mij dat lelijk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar knappe jongens hier
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij hebt geen fotos van jezelf meer op fok dus dat kunnen we niet meer zienIk heb ook geen fapmateriaal van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik zal het verbeteren; er zijn alleen maar knappe jongens/mannen hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ben een man, maakt mij dat lelijk?
beter zoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fapmateriaal van jou
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zal het verbeteren; er zijn alleen maar knappe jongens/mannen hier
Dan maar fappen op mn printscreens van TCquote:
Ben je nu blijquote:
Ja, maar die was onder verwachtingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kreeg CC.Zip ook van me
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar die was onder verwachting
wat kreeg je dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had 2 pretballonnen verwacht
Ja daar ben ik een echte expert inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Teal het volgende:
Zijn er mensen met veel kennis van a:focus en a:hover html?
heuh ik ben heel stoer hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben jij schattig op die foto
Ja. Stuur mij snel de linker ook nog eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry
Je bent heel stoer op die foto hoor
[..]
1???
Eerst was ik zo vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik een echte expert in![]()
Wat is in hemelsnaam A;FOcus en A;hover![]()
oke verzondenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. Stuur mij snel de linker ook nog eens
Nog steeds niet, ik ontvang hier geen DM'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu moet je hem wel hebben
ow nou laat dan maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog steeds niet, ik ontvang hier geen DM's
Ik had m verzonden en meteen verwijderd omdat niet iedereen mijn ballonnen hoeft te zienquote:
Ik ook niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had m verzonden en meteen verwijderd omdat niet iedereen mijn ballonnen hoeft te zien
Oke is goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet?![]()
Als je ze verzend mag je weten met welke UI ik nu bezig ben
wow jij bent ook opeens van de picsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
stuur ook maar even naar mij door dan
maakt mij niet uit hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wow jij bent ook opeens van de pics
ah zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee mij ook nietben het alleen niet van je gewend
Mij nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat iedereen veranderd hier
zeg ik 1 ding verander ik ineensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat iedereen veranderd hier
In het begin was je wat meer gesloten, en nu niet meer, dat zie ik wel redelijk als een veranderingquote:
ah zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In het begin was je wat meer gesloten, en nu niet meer, dat zie ik wel redelijk als een verandering
Nee dat is zo, dat bedoelde ik ermee dat meer mensen veranderd zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ah zo
ja dat vind ik niet raar denk dat de meeste mensen dat doen..
Weet je wat mijn mams zei?quote:
Ze zei geen nee, neequote:
Ze zei ja.quote:
Ik vroeg haar ten huwelijk.quote:
* tdrone gooit een emmer zout over Zerokuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Strooi er wat zout overheen [ afbeelding ]
hmm dat zal lekker smakenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
* tdrone gooit een emmer zout over Zeroku
Lekker zoutigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm dat zal lekker smaken
quote:
Nee. Ik ga naar Rome.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow, je komt eindelijk bij me slapen?
ow wat leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Ik ga naar Rome.
Maar ik kan wel een nachtje komen logeren volgende week
Daar doe ik het voor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kewl, ik vind je nieuwe UI leuk, je bent tof
Ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef tdrone het volgende:
ik vond dat vroeger zo'n bazenprogramma dat alles misging en ze dan van die superingewikkelde machines gingen maken voor iets heel simpels
ja ik ging altijd helemaal stuk om die figurenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef tdrone het volgende:
ik vond dat vroeger zo'n bazenprogramma dat alles misging en ze dan van die superingewikkelde machines gingen maken voor iets heel simpels
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom zet jij een foto van mij op FOK!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's geen wasbeer.
Wie ben je en wat heb je met Michhas gedaan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet blozen. Ga onmiddelijk van zijn account af.
Het is mij HT, vreesch nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet blozen. Ga onmiddelijk van zijn account af.
quote:
quote:
quote:
Bedankt voor je compliment, maar buiten dat moet je familieleden erbuiten houden...quote:
Zo grappig ben je niet.quote:
Ik wel tegen jou.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef Miss_Superfun het volgende:
[..]
Ik zei heul geen hoi tegen jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |