Dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef indaha het volgende:
Ha Oognip hoe is het gegaan, heb je een 10
Geweldig toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Pagan het volgende:
Leuke mutsjes oh-oh en Qwea. Die dingen zijn van Groningen naar Maastricht en eentje dan weer naar Den Helder gegaan.
Dat deed ik vroeger in het groot. Een tankwagen met 30.000 liter alcohol van ongeveer 96.4% bemonsteren en temp. opnemen, dan berekenen hoeveel water er bij moest om op 35% bij 20 graden uit te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Mijn toets ging goed! Volgens mij heb ik wel een 10, alleen baal ik ontzettend van 1 bepaalde vraag. Er werd gegeven 2,5% alcoholoplossing en daar moest je in totaal 400 ml van maken. De vraag was "wat doe je?" Ik vond het zo'n verwarrende vraagstellingIk heb dus uitgerekend hoeveel ml alcohol nodig was en niet hoeveel ml water, omdat ik daar helemaal niet aan gedacht had. Dus ik hoop niet dat het nu fout wordt gerekend. Ik heb iig nu een klacht ingediend bij de docent omdat de vraagstelling gewoon niet duidelijk was.
Bij alle andere vragen over dit stond: hoeveel oplossing heb je nodig en hoeveel water. Alleen bij deze niet.
En dan bij iemand injecteren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger in het groot. Een tankwagen met 30.000 liter alcohol van ongeveer 96.4% bemonsteren en temp. opnemen, dan berekenen hoeveel water er bij moest om op 35% bij 20 graden uit te komen.
Eerder erin zwemmen.quote:
Tis niet te hopen en met zulke vragen haal je natuurlijk geen 10quote:
Hij heeft officieel 2 weken de tijd om het na te kijken, maar hem kennende is het binnen een week. Morgen heb ik tentamen over 4 vakken dus heb nog een hoop te doen. Donderdag mijn laatste tentamen, maar morgen duurt tentamen tot 17 uur dus heb niet zoveel tijd meer om erna te leren. Druk druk druk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Tis niet te hopen en met zulke vragen haal je natuurlijk geen 10.
Hoe lang moet je wachten op de uitslag?
Nou, zijn dr nog vorderingen of hoe zit dat????????????????quote:
Wat denk je nou zelluf?quote:
Verder helemaal niks nie , geen leuke smsjes of mails of chatjes?quote:
nou, we hebben laatst beiden tegelijkertijd how to train your dragon aangezetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verder helemaal niks nie , geen leuke smsjes of mails of chatjes?
Oeh, retegeil manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, we hebben laatst beiden tegelijkertijd how to train your dragon aangezet
maar dat is nou niet bepaald noemenswaardig
But of coursequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie allemaal even voor me duimen? Gewoon omdat het kan en misschien helpt
Kan dat niet onder een spoilerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan dat niet onder een spoiler
NSFW
Tis maar goed dat Greys dr niet is, die zou echt door het lint gaan iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan dat niet onder een spoiler
NSFW
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie allemaal even voor me duimen? Gewoon omdat het kan en misschien helpt
Most defquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Tis maar goed dat Greys dr niet is, die zou echt door het lint gaan idd
Yepquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Das nog psies hetzelfde sneuneusje, en dat is al jaren ING toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
Ik heb trouwens nog een leuk probleempje: ik heb sinds de overgang van Postbank naar ING niet meer ingelogd op mijn rekening. Nu weet ik toch werkelijk niet meer hoe dat moet
https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServletquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuk probleempje: ik heb sinds de overgang van Postbank naar ING niet meer ingelogd op mijn rekening. Nu weet ik toch werkelijk niet meer hoe dat moet
Gewoon dezelfde naam en wachtwoord als van de postbank of heb je zo'n calculatordingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
Volgens mij kan de hele sc van hier wel bij de clubquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
Geldt dat aanbod nog steeds van de club? Ik heb terug gelezen en wil graag bij de club
Nou, ik zei al dat jij niet kon ontbreken hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
Geldt dat aanbod nog steeds van de club? Ik heb terug gelezen en wil graag bij de club
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
Nee das waar, maar ik kon ook weigerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik zei al dat jij niet kon ontbreken he
Ik wist dat ik iets mistequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef APK het volgende:
https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet
Maar dan moet je wel gebruikersnaam en password weten
Ik heb de mijnes ook niet gehad nog, en ze zouden wel bezorgd zijn, Greys had m wel meteenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
Indaha!
Zeg oh-oh hoe lang doet bol erover om die cd te bezorgen
Dat wordt belluhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets miste
Echt, ik heb géén idee
Ga even bellen want wil hem wel donderdagavond meenemen op vakantie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de mijnes ook niet gehad nog, en ze zouden wel bezorgd zijn, Greys had m wel meteen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, ik heb géén idee
Dan moet je onderaan waar je moet inloggen klikken op inlogcodes vergeten, gegevens invullen en dan krijg je binnen 5 dagen een nieuw wachtwoord en /of inlognaam toegestuurdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, ik heb géén idee
SMS HAAR DANquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst nog even zoeken; wie weet vind ik ze nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef indaha het volgende:
Dan moet je onderaan waar je moet inloggen klikken op inlogcodes vergeten, gegevens invullen en dan krijg je binnen 5 dagen een nieuw wachtwoord en /of inlognaam toegestuurd
Wat heb je te verliezen?quote:
Sms dan of ze hem al uitgespeeld heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ik had d'r een spelletje cadeau gedaan, das waar ook
dat is vrij nutteloos omdat ik dat kan zien hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sms dan of ze hem al uitgespeeld heeft
Als ze hem heeft uitgespeeld: sms dat ze dat snel voor elkaar heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is vrij nutteloos omdat ik dat kan zien hier
Bink met haar oren alletwee omlaag!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Het was leuk met de hondjes in het bos
Bejaarden Next Tap Maddel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen Fieps wilde niet zo tap maddelen
[ afbeelding ]
Ik mis daar nog een chihuahua kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat ontzettend schattig!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een modelkesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Laden mijn foto's bij jullie wel?
Ik zie ze zelf niet namelijk
Als het maar niet net zoals bij Mulder en Scully gaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Zwab wanneer vangt jullie romance nou eens aan
Of doe je Bones na en laat je het 6 seizoenen duren? Want dan maak ik even popcorn hoor.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Of doe je Bones na en laat je het 6 seizoenen duren? Want dan maak ik even popcorn hoor.
Fixed!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Behaarden Next Tap Maddel
is het daar dan eindelijk van gekomen,of is de serie gestopt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het maar niet net zoals bij Mulder en Scully gaat
Nee bij Bones zijn ze nog bezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het daar dan eindelijk van gekomen,of is de serie gestopt?
Nee pffffquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het daar dan eindelijk van gekomen,of is de serie gestopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, da's de sexy wild lookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bink en Bob en Fieps , ze is Sjons beste leerlinge![]()
Zeg Greys, haal jij wel es een kam over die hond of heb je dat opgegeven en gaat ze voor de wilde Helena Bonham Carter / Selah Sue look?
![]()
Bink doet haar naam eer aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's de sexy wild look
Bink is geen meisjeshondje, ze is stoeah. Donnnn't touch the hair, enzo.
Ik pest haar wel eens door net te doen of ik een staartje op haar hoofd wil maken en dan gaat ze quasi gevaarlijk grommenBink wil gewoon slordig. Da's Bink op haar leukst.
Ja, is ver maar gelukkig wonen mijn zwager en schoonzusje in de buurt van Roosendaal. Kan ik daar slapen en dan 's morgens vroeg weg. Is dan ook nog 2 uur trouwens maar wel fijner dan hiervandaan vertrekken. En ja, ik hoop dat hij iets weet te verzinnen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Is dat heel ver rijden?
Aan de ene kant is het ontzettend balen dat je daarheen moet, aan de andere kant vind ik het wel fijn dat je andere arts eerlijk toegeeft dat hij je niet kan helpen. Hopelijk kunnen ze er nu echt echt iets aan doendan hoef jij ook niet meer te kwakkelen met je gezondheid.
En anders kan je altijd bij ons slapen; wij wonen op 10 minuten van Roosendaal. Wat een feestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Leuke doggies
[..]
Ja, is ver maar gelukkig wonen mijn zwager en schoonzusje in de buurt van Roosendaal. Kan ik daar slapen en dan 's morgens vroeg weg. Is dan ook nog 2 uur trouwens maar wel fijner dan hiervandaan vertrekken. En ja, ik hoop dat hij iets weet te verzinnen...
O, da's waar ja, jullie wonen daar ook in de buurtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef ElisaB het volgende:
En anders kan je altijd bij ons slapen; wij wonen op 10 minuten van Roosendaal. Wat een feest
Dat kun je vanaf hier bijna lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Rewimo het volgende:
O, da's waar ja, jullie wonen daar ook in de buurtIk ga naar Dinteloord
Wat doe jequote:
DestructoQwea.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Eet zequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wat ben je aan het doen!?
Ik lees straks wel terug, nu eerst eten bij mn moeder
Ja, niksquote:
Ook zonder foto geloof ik je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, niksIk haalde behang eraf.
Wacht, ik maak foto van het gat dat meekwam
Moet je dat verwijderen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, niksIk haalde behang eraf.
Wacht, ik maak foto van het gat dat meekwam
Jaquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
haha, heel dit topic kijkt nu naar Q d'r gat
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Ml-etje het volgende:
Pff ze kunnen de boel meteen renoveren
doe hem eens krabbellen danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:01 schreef Cat22 het volgende:
Yoko heeft de kriebels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie, ik?![]()
[ afbeelding ]
ZWAAR NSFW!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
ZWAAR NSFW!!!de film is iets minder op cyclopische draken gerichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
[..]
ZWAAR NSFW!!!OMG hoe vind je zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
O, noem je dat zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
de film is iets minder op cyclopische draken gericht
[..]
ZWAAR NSFW!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AUWTSJ
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Allang geregeld.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de film is iets minder op cyclopische draken gericht
Google afbeeldingen dick+dragon+tattoo, klaar!quote:
Sssst!quote:
ZWAAR NSFW!!!Zeg me dat je dit niet meer serieus kunt nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou in mn broek piesen van het lachen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg me dat je dit niet meer serieus kunt nemen
staat voor not safe for work of not suitable for workquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef Oognip het volgende:
Mag ik nu eindelijk eens weten wat NSFW betekent?
Aha okquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
staat voor not safe for work of not suitable for work
Auto-ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kom ff inbreken, ik lig in een deuk lig om jullie flauwekul, stelletje teisem maar, iemand probeerde vanmorgen zijn auto in mijn toet-toet te boren, en het is hem nog gelukt ook, de bumpertklevert.
tjonge, wilde de kofferbak al opentrekken voor die googem maar hij was me vóór. BANG, BATS
Was beetje sjeekie
Als je zo ver komt is er meestal geen sprake meer van broeken en/of slipjes denk ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg me dat je dit niet meer serieus kunt nemen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kom ff inbreken, ik lig in een deuk lig om jullie flauwekul, stelletje teisem maar, iemand probeerde vanmorgen zijn auto in mijn toet-toet te boren
Jij OK hopelijk, denk het wel, je klinkt nog steeds even warrig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kom ff inbreken, ik lig in een deuk lig om jullie flauwekul, stelletje teisem maar, iemand probeerde vanmorgen zijn auto in mijn toet-toet te boren, en het is hem nog gelukt ook, de bumpertklevert.
tjonge, wilde de kofferbak al opentrekken voor die googem maar hij was me vóór. BANG, BATS
Was beetje sjeekie
koosnaampje voor haar auto?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is trouwens het verschil tussen een auto en een toet-toet
...en met kerst gaat hij in de oven met sjalotjes en rode wijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
koosnaampje voor haar auto?
zo noem ik mijn laptop ook vaak genoeg Flappie
@lottekoekie, hoop dat alles goed gaat
Mafketelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Ynske het volgende:
koosnaampje voor haar auto?
zo noem ik mijn laptop ook vaak genoeg Flappie
hmmm, beter Flappie dan Saarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
...en met kerst gaat hij in de oven met sjalotjes en rode wijn.
Ik denk dat een aantal mensen van de SC niet zo goed om kunnen gaan met het word toet-toet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
klopt, ik noem auto altijd toet-toet, hond weet dan waar we mee weggaag, mijn auto is de "toet-toet" en hub zijn auto is gewoon auto. Dus niks warrigs aan, althans, niet voor hond![]()
maar de schrik zat er goed in, wás me een klap.
Dus hij en ik onder het KPN gebouw schadeformulier invullen en ik stel hem de klassieke stompzinnige vraag: zag je dan niet dat we stilstonden voor het rode licht?
Tja.....
maar mijn auto is zowat een tank geloof ik, gelukkig had ik lotje niet bij me, anders had die vent zijn bril van het asfalt mogen opschrapen
ik?quote:
'Toet-toet' lijkt mij ook meer een naam voor een of ander klein autootje dan voor een tankquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat een aantal mensen van de SC niet zo goed om kunnen gaan met het word toet-toet.
En dan zeggen ze iets van mij met mijn toet-toetquote:
APK is een hij en die heeft overal iets over te zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
En dan zeggen ze iets van mij met mijn toet-toet
't is een beamer, zo'n kakbak, daarom koosnaam toet-toet, dan lijkt het minder erg en daarom ook de benaming tank, het blijkt erg stevig, dat weer welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
'Toet-toet' lijkt mij ook meer een naam voor een of ander klein autootje dan voor een tank
Maar Zwabber gebruikt dat woord niet als hij hier post, da's het verschil.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
En dan zeggen ze iets van mij met mijn toet-toet
Natuurlijk bijt je niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
CAT, zo langzamerhand weten ze wel dat ik beetje warrig ben (niet altijd hoor) en als wel dan ben ik er voor uitleg. Niet dat iemand dan veel wijzer wordt van mij maar toch.
(en nou ben ik even lekker duidelijk)
Mis gewoon hersenfuncties maar ik bijt niet
Kom lieverd, we gaan haphap doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik krijg persoonlijk ook een beetje jeuk van volwassenen die praten als kinderen
Dat je je auto tegen een kind omschrijft als toet-toet kan ik me iets bij voorstellen, maar in gewone gesprekken?Maar vrijheid blijheid, noem het fijn zoals je wilt
beamer? kakbak? que? picture?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
't is een beamer, zo'n kakbak, daarom koosnaam toet-toet, dan lijkt het minder erg en daarom ook de benaming tank, het blijkt erg stevig, dat weer wel
Tuurlijk, gewoon zo blijven noemen hoor, wat jij wiltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Greys, ik ken zat mensen die hun auto een naam geven dus dan val ik nog mee
ok, k kan je een deel volgen, maar wát ga je kijken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef APK het volgende:
Ik ga zo even knor-knor doen, maar eerst nog even boule-boule kijken en de tring-tring zetten
Ik gok tennis of het WK campingsports.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, k kan je een deel volgen, maar wát ga je kijken?
Voetbal?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, k kan je een deel volgen, maar wát ga je kijken?
kijk,met jou kan ik lullenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef APK het volgende:
Ik ga zo even knor-knor doen, maar eerst nog even boule-boule kijken en de tring-tring zetten
Ik heb hem 'n paar dagen geleden nog gePMd, daar kreeg ik gisteren antwoord op dat hij er weer achteraan ging bellen en zich inderdaad niet zo zou laten afschepen door TNTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Ynske het volgende:
nog wat gehoord van JJH en t verdwenen pakketje?
[..]
ZWAAR NSFW!!!wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
oeh ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem 'n paar dagen geleden nog gePMd, daar kreeg ik gisteren antwoord op dat hij er weer achteraan ging bellen en zich inderdaad niet zo zou laten afschepen door TNT
Dus ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach ik heb ook vaak rare vreemde uitspraken hoort nu eenmaal bij mij
KIjk, man naar mijn hartquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Scooter word ook altijd pony genoemd hier
Ooh zwaar QFTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik krijg persoonlijk ook een beetje jeuk van volwassenen die praten als kinderen
Dat je je auto tegen een kind omschrijft als toet-toet kan ik me iets bij voorstellen, maar in gewone gesprekken?Maar vrijheid blijheid, noem het fijn zoals je wilt
Hebben we dezelfde makkequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach ik heb ook vaak rare vreemde uitspraken hoort nu eenmaal bij mij
5,9 voor die windows 7 experience rating?????quote:
uhuh, en dat met een i7quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
5,9 voor die windows 7 experience rating?????
Das niet zoveul
Er is weinig te revalideren als je dood was.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Fuck, had wel dood of gevalletje nekbash kunnen wezen, hadden jullie allemaal mogen meedokken in mijn revalidatie
Van de zomer komt hij toch logeren op mijn grindtegelterras?quote:
dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is weinig te revalideren als je dood was.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is weinig te revalideren als je dood was.
Muis! Volgens mij hebben we DM kapot gemaakt!quote:
Ik denk het.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis! Volgens mij hebben we DM kapot gemaakt!
MUWAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Part 1 of taking over the world is done
Da's goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MUWAHAHAHAHAHA!![]()
Zullen we verder plotten per PM?
Wat schijnt nu niet te lukkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben donor dus met een beetje mazzel hebben jullie ooit nog iets aan mij hetgeen nou niet schijnt te lukken
Ja, ga jij maar lekker slaapie slaapie doen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef APK het volgende:
Nu spreekt u in raadselen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Oognip het volgende:
Cat, gebruik je die NIC en NOC nog wel eens in je werk? Of heb je nu geen idee waar ik het over heb?
Dat we 'iets aan haar hebben' bedoelt zequote:
lees ff met een smile en een krab achter je linkeroorquote:
Zeg je nu dat we niks aan LK hebben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat we 'iets aan haar hebben' bedoelt ze
Wat natuurlijk onzin is. Maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cat-astrophe op 25-01-2011 19:14:56 (messed up quote) ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb achter mn linkeroor gekrabt, maar er gebeurt niksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
lees ff met een smile en een krab achter je linkerooren niet serieus nemen
Oh haha ik moet dat leren voor een tentamen. Dat schijnt vet handig te zijn om te gebruiken bij de bepaling van het beoogde resultaat onder anderequote:
[..]
ZWAAR NSFW!!!Moet je eens tattoo on penis zoeken, krijg je er 1 met een soort van gespleten eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, als ik Cat d'r stukke quote quotte (quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeys vuige editer!!!
quote:
quote:Super.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als ik Cat d'r stukke quote quotte () dan was mijn post ook weer stuk.
Allemaal haar *wijst naar Cat* d'r schuld!
Kolerequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oké, wat jullie van me verwachten: , ga dus met de waf-waf even poepie doen en de toet-toet op slot kukkelen zadat de twiet-twiets niet schrikken van de piep-piep als grote boze boeven de auto willen pik-pikken en een beetje smul gaan maken voor hubje die knor in buikje heeft en straks slaapie doen en morgen in de tetten-plet-machine gaan hangen voor landelijk goed doel.
Zó![]()
![]()
(ben blij dat ik buitenshuis volwassen ben)
Ga eens zoeken op BME.com of BMEzine.com, ik weet niet waar ze nu zitten, hun adres was gekaapt. Daar zie je echt extreme bodymodifications.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je eens tattoo on penis zoeken, krijg je er 1 met een soort van gespleten eikel
Kijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ga eens zoeken op BME.com of BMEzine.com, ik weet niet waar ze nu zitten, hun adres was gekaapt. Daar zie je echt extreme bodymodifications.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik verwacht dit in ieder geval niet van je. En ik weet echt niet of je nu een grapje maakt. Maar ik zou er absoluut geen probleem mee hebben als je postte zoals je buitenshuis praat (als ik de laatste regel van je post mag geloven).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oké, wat jullie van me verwachten: , ga dus met de waf-waf even poepie doen en de toet-toet op slot kukkelen zadat de twiet-twiets niet schrikken van de piep-piep als grote boze boeven de auto willen pik-pikken en een beetje smul gaan maken voor hubje die knor in buikje heeft en straks slaapie doen en morgen in de tetten-plet-machine gaan hangen voor landelijk goed doel.
Zó![]()
![]()
(ben blij dat ik buitenshuis volwassen ben)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
KijkNSFW
aaaah méhn dat moet toch enorm veel pijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
[..]
KijkNSFW
Oh God Mother, hij heeft ook 2 eikels zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen plasbuis meer...
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja ik ben er!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef oh-oh het volgende:
MUIIIIIIIS ben je dr nog????????
En is mn Non dr??????????
[..]
KijkNSFW
Voor die bovenste moet je ook wel een grote mond hebben, wil ie der in passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, een gespleten eikel ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh God Mother, hij heeft ook 2 eikels zo!
En geen plasbuis meer...
KijkNSFW
Nee, zeg me dat het een fotosjop isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Het is dezelfdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor die bovenste moet je ook wel een grote mond hebben, wil ie der in passen
Mijn eetlust, wat doe jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Oognip het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, zeg me dat het een fotosjop is
[..]
KijkNSFW
wOOt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Pagan heeft plaatsvervangend pijn.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik weet wel zeker dat Pagan dit ook wel weet hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet nog wel veel meer sites pagan
[..]
KijkNSFW
Sow, die is goed met slak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Joh, jij hebt daar toch niet meer mee te makenquote:
Elisa, zo zien mannen er tegenwoordig uit van onderen. Heb je de publicatie gemist?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elisa, zo zien mannen er tegenwoordig uit van onderen. Heb je de publicatie gemist?
Geeft een vreemd beeld van de "kroonjuwelen"zeg maar.quote:
Het zijn twee foto's van dezelfde gespleten persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
NSFW=Niet Staren Foor Warm eten. (zuid afrikaans gezegde).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elisa, zo zien mannen er tegenwoordig uit van onderen. Heb je de publicatie gemist?
Boh ik wil jou voor SeSa, dan geef ik je quoten voor Dummies.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
NSFW=Niet Staren Foor Warm eten. (zuid afrikaans gezegde).
Moi, non.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Pagan dit ook wel weet hoor.
Dank je wel voor je post, ik lag in een deukquote:
Een mobo update is ook welkom hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boh ik wil jou voor SeSa, dan geef ik je quoten voor Dummies.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dank je wel voor je post, ik lag in een deuk![]()
Ik snap niet dat er maar zo weinig potten zijn op de wereldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
Tuurlijk niet serieus maar als ik hier kom weet ik me geen houding te geven dus gooi alles in de gekke, té, veel te té.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verwacht dit in ieder geval niet van je. En ik weet echt niet of je nu een grapje maakt. Maar ik zou er absoluut geen probleem mee hebben als je postte zoals je buitenshuis praat (als ik de laatste regel van je post mag geloven).
Echt, het is hier geen eeuwigdurende wedstrijd van wie de leukste/grappigste//vreemdste woordcombinaties kan bedenken of wie het meest met woorden aan de haal gaat.
Een lolletje is leuk en altijd prima, maar ook als je 'gewoon' serieus post vinden we je aardig hoor.
Het geeft te denken he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er maar zo weinig potten zijn op de wereld
Vergeet niet dat de helft van de potten een dekseltje isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht echt WTF? toen ik die kaart zag,maar uiteindelijk was ie wel tamelijk geniaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Graag gedaan!
't Is weer eens wat anders dan een verjaardagskaart
Nee daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht echt WTF? toen ik die kaart zag,maar uiteindelijk was ie wel tamelijk geniaal.
En een meisje kan nooit genoeg roze markers hebben
Als je dit soort dingen ziet wordt de verleiding groterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef ElisaB het volgende:
maar waarom weet je niet wat voor houding aan te nemen? Ben gewoon jezelf, dan ben je gek genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet serieus maar als ik hier kom weet ik me geen houding te geven dus gooi alles in de gekke, té, veel te té.
Dus wat jij zegt klopt, geen kwaad mee bedoeld maar proberen mee te doen in alle gekkigheid hetgeen glansrijk mislukt.
Dus, touché.
Enioge verweer is dat Elies me kent, dat dan weer wel en we makkelijk door één bocht kunnen zij en wij.
Geloof dat ik enkel verwarring zaai, bén me toch een creatuur![]()
Als ik een man was was ik een eikel![]()
Heb het geprobeerd maar gaat niet lukken, ik ga weer breien of zo![]()
Thanx for the chance
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben ik blij dat dat schuimpje van mij er niet zo uit ziet damn
Ow, dat ook nog eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Muis006 het volgende:
Vergeet niet dat de helft van de potten een dekseltje is
Niet doen. En als je het doet: niet posten. Want ik ga op zeker mee het klooster inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Als je dit soort dingen ziet wordt de verleiding groter
Ik ga maar niet zoeken op vrouwelijke varianten. Dan wil ik waarschijnlijk acuut het klooster in
Wèl gezellig!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef ElisaB het volgende:
Niet doen. En als je het doet: niet posten. Want ik ga op zeker mee het klooster in
Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Die FHF mensen is een slag apart he![]()
Muizel, ik kan denk ik nog een jaar vooruit, want de eerste stift van Ingpingeling is nog heul niet op, en ik heb dr ook nog drie van Ll, die van jou bewaar ik voor hele bijzondere gelegenheden
Yupquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie rare tekentjes in posts trouwens, hebben meer mensen dat?
Hoé bëdïl jâ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Rewimo het volgende:
wat voor tekentjes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Nou deze is heeeeeeeel mooi want hij komt van een mooi menschquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaals ik dat had geweten had ik een mooiere gekocht!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh een vriendin van mij heeft dr hele onderkant getattoueerd en gepierced , maar weest gerust, ik heb dr geen foto's van.
Ik heb het wel es ongevraagd live mogen aanschouwen
Yups. Keertje F5-en, dan is het weer even overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Rewimo het volgende:
De diacrieten zijn kapotquote:
Deze zijn wel sjiekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Muis006 het volgende:
Hahaals ik dat had geweten had ik een mooiere gekocht!
lettertjes mss?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou deze is heeeeeeeel mooi want hij komt van een mooi mensch![]()
(![]()
sorry, ik sla door he?)
ow, geen last van hierquote:
Dus. Hebben Rewimo en ik een beetje ruimte. Lekker tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Elies in een klooster, die nonnen schrikken zich allemaal dood daar, alledrie de nonnen die ons land nog rijk is![]()
![]()
![]()
Ah, dat helpt inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef ElisaB het volgende:
Yups. Keertje F5-en, dan is het weer even over
Iets met diakrieten Diakrieten in IE8
mmm....aparte vormgevingquote:
Ja, je overdrijftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Nou deze is heeeeeeeel mooi want hij komt van een mooi mensch![]()
(![]()
sorry, ik sla door he?)
Ik word echt een beetje naar van mezelf, zou ik nu alweer ziek worden of zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]waar is het teiltje!
Nee hoor ik ook van jou
Die drie werken we er wel uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef ElisaB het volgende:
Dus. Hebben Rewimo en ik een beetje ruimte. Lekker toch
Jaloers serpentquote:
Is de kaart toch nog accuraatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik word echt een beetje naar van mezelf, zou ik nu alweer ziek worden of zo?
Moet niet moeilijk zijn voor ons. Knappe non die blijftquote:
Oh ja, jij bent echt geniaal goedquote:
Heul nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Jaloers serpent![]()
Laat mij ff lekker doen met Muis ja!
Ha, die hebben we zo wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef ElisaB het volgende:
Moet niet moeilijk zijn voor ons. Knappe non die blijft
Moet je horen wie het zegtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heul niet
Maar je moet gewoon niet zo achterlijk doen
En nu ga je weer weg? Deze post is voor mij hartstikke duidelijk. Dus je kunt het wel, en ik weet niet hoe het komt dat je een post later weer warrig overkomt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet serieus maar als ik hier kom weet ik me geen houding te geven dus gooi alles in de gekke, té, veel te té.
Dus wat jij zegt klopt, geen kwaad mee bedoeld maar proberen mee te doen in alle gekkigheid hetgeen glansrijk mislukt.
Dus, touché.
Enioge verweer is dat Elies me kent, dat dan weer wel en we makkelijk door één bocht kunnen zij en wij.
Geloof dat ik enkel verwarring zaai, bén me toch een creatuur![]()
Als ik een man was was ik een eikel![]()
Heb het geprobeerd maar gaat niet lukken, ik ga weer breien of zo![]()
Thanx for the chance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |