Dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef indaha het volgende:
Ha Oognip hoe is het gegaan, heb je een 10
Geweldig toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Pagan het volgende:
Leuke mutsjes oh-oh en Qwea. Die dingen zijn van Groningen naar Maastricht en eentje dan weer naar Den Helder gegaan.
Dat deed ik vroeger in het groot. Een tankwagen met 30.000 liter alcohol van ongeveer 96.4% bemonsteren en temp. opnemen, dan berekenen hoeveel water er bij moest om op 35% bij 20 graden uit te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Mijn toets ging goed! Volgens mij heb ik wel een 10, alleen baal ik ontzettend van 1 bepaalde vraag. Er werd gegeven 2,5% alcoholoplossing en daar moest je in totaal 400 ml van maken. De vraag was "wat doe je?" Ik vond het zo'n verwarrende vraagstellingIk heb dus uitgerekend hoeveel ml alcohol nodig was en niet hoeveel ml water, omdat ik daar helemaal niet aan gedacht had. Dus ik hoop niet dat het nu fout wordt gerekend. Ik heb iig nu een klacht ingediend bij de docent omdat de vraagstelling gewoon niet duidelijk was.
Bij alle andere vragen over dit stond: hoeveel oplossing heb je nodig en hoeveel water. Alleen bij deze niet.
En dan bij iemand injecteren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger in het groot. Een tankwagen met 30.000 liter alcohol van ongeveer 96.4% bemonsteren en temp. opnemen, dan berekenen hoeveel water er bij moest om op 35% bij 20 graden uit te komen.
Eerder erin zwemmen.quote:
Tis niet te hopen en met zulke vragen haal je natuurlijk geen 10quote:
Hij heeft officieel 2 weken de tijd om het na te kijken, maar hem kennende is het binnen een week. Morgen heb ik tentamen over 4 vakken dus heb nog een hoop te doen. Donderdag mijn laatste tentamen, maar morgen duurt tentamen tot 17 uur dus heb niet zoveel tijd meer om erna te leren. Druk druk druk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Tis niet te hopen en met zulke vragen haal je natuurlijk geen 10.
Hoe lang moet je wachten op de uitslag?
Nou, zijn dr nog vorderingen of hoe zit dat????????????????quote:
Wat denk je nou zelluf?quote:
Verder helemaal niks nie , geen leuke smsjes of mails of chatjes?quote:
nou, we hebben laatst beiden tegelijkertijd how to train your dragon aangezetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verder helemaal niks nie , geen leuke smsjes of mails of chatjes?
Oeh, retegeil manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, we hebben laatst beiden tegelijkertijd how to train your dragon aangezet
maar dat is nou niet bepaald noemenswaardig
But of coursequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie allemaal even voor me duimen? Gewoon omdat het kan en misschien helpt
Kan dat niet onder een spoilerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan dat niet onder een spoiler
NSFW
Tis maar goed dat Greys dr niet is, die zou echt door het lint gaan iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan dat niet onder een spoiler
NSFW
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie allemaal even voor me duimen? Gewoon omdat het kan en misschien helpt
Most defquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Tis maar goed dat Greys dr niet is, die zou echt door het lint gaan idd
Yepquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Das nog psies hetzelfde sneuneusje, en dat is al jaren ING toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
Ik heb trouwens nog een leuk probleempje: ik heb sinds de overgang van Postbank naar ING niet meer ingelogd op mijn rekening. Nu weet ik toch werkelijk niet meer hoe dat moet
https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServletquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuk probleempje: ik heb sinds de overgang van Postbank naar ING niet meer ingelogd op mijn rekening. Nu weet ik toch werkelijk niet meer hoe dat moet
Gewoon dezelfde naam en wachtwoord als van de postbank of heb je zo'n calculatordingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
Volgens mij kan de hele sc van hier wel bij de clubquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
Geldt dat aanbod nog steeds van de club? Ik heb terug gelezen en wil graag bij de club
Nou, ik zei al dat jij niet kon ontbreken hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
Geldt dat aanbod nog steeds van de club? Ik heb terug gelezen en wil graag bij de club
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
Nee das waar, maar ik kon ook weigerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik zei al dat jij niet kon ontbreken he
Ik wist dat ik iets mistequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef APK het volgende:
https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet
Maar dan moet je wel gebruikersnaam en password weten
Ik heb de mijnes ook niet gehad nog, en ze zouden wel bezorgd zijn, Greys had m wel meteenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
Indaha!
Zeg oh-oh hoe lang doet bol erover om die cd te bezorgen
Dat wordt belluhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets miste
Echt, ik heb géén idee
Ga even bellen want wil hem wel donderdagavond meenemen op vakantie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de mijnes ook niet gehad nog, en ze zouden wel bezorgd zijn, Greys had m wel meteen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, ik heb géén idee
Dan moet je onderaan waar je moet inloggen klikken op inlogcodes vergeten, gegevens invullen en dan krijg je binnen 5 dagen een nieuw wachtwoord en /of inlognaam toegestuurdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, ik heb géén idee
SMS HAAR DANquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst nog even zoeken; wie weet vind ik ze nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef indaha het volgende:
Dan moet je onderaan waar je moet inloggen klikken op inlogcodes vergeten, gegevens invullen en dan krijg je binnen 5 dagen een nieuw wachtwoord en /of inlognaam toegestuurd
Wat heb je te verliezen?quote:
Sms dan of ze hem al uitgespeeld heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ik had d'r een spelletje cadeau gedaan, das waar ook
dat is vrij nutteloos omdat ik dat kan zien hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sms dan of ze hem al uitgespeeld heeft
Als ze hem heeft uitgespeeld: sms dat ze dat snel voor elkaar heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is vrij nutteloos omdat ik dat kan zien hier
Bink met haar oren alletwee omlaag!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Het was leuk met de hondjes in het bos
Bejaarden Next Tap Maddel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen Fieps wilde niet zo tap maddelen
[ afbeelding ]
Ik mis daar nog een chihuahua kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat ontzettend schattig!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een modelkesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Laden mijn foto's bij jullie wel?
Ik zie ze zelf niet namelijk
Als het maar niet net zoals bij Mulder en Scully gaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Zwab wanneer vangt jullie romance nou eens aan
Of doe je Bones na en laat je het 6 seizoenen duren? Want dan maak ik even popcorn hoor.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Of doe je Bones na en laat je het 6 seizoenen duren? Want dan maak ik even popcorn hoor.
Fixed!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Behaarden Next Tap Maddel
is het daar dan eindelijk van gekomen,of is de serie gestopt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het maar niet net zoals bij Mulder en Scully gaat
Nee bij Bones zijn ze nog bezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het daar dan eindelijk van gekomen,of is de serie gestopt?
Nee pffffquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het daar dan eindelijk van gekomen,of is de serie gestopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, da's de sexy wild lookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bink en Bob en Fieps , ze is Sjons beste leerlinge![]()
Zeg Greys, haal jij wel es een kam over die hond of heb je dat opgegeven en gaat ze voor de wilde Helena Bonham Carter / Selah Sue look?
![]()
Bink doet haar naam eer aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's de sexy wild look
Bink is geen meisjeshondje, ze is stoeah. Donnnn't touch the hair, enzo.
Ik pest haar wel eens door net te doen of ik een staartje op haar hoofd wil maken en dan gaat ze quasi gevaarlijk grommenBink wil gewoon slordig. Da's Bink op haar leukst.
Ja, is ver maar gelukkig wonen mijn zwager en schoonzusje in de buurt van Roosendaal. Kan ik daar slapen en dan 's morgens vroeg weg. Is dan ook nog 2 uur trouwens maar wel fijner dan hiervandaan vertrekken. En ja, ik hoop dat hij iets weet te verzinnen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Is dat heel ver rijden?
Aan de ene kant is het ontzettend balen dat je daarheen moet, aan de andere kant vind ik het wel fijn dat je andere arts eerlijk toegeeft dat hij je niet kan helpen. Hopelijk kunnen ze er nu echt echt iets aan doendan hoef jij ook niet meer te kwakkelen met je gezondheid.
En anders kan je altijd bij ons slapen; wij wonen op 10 minuten van Roosendaal. Wat een feestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Leuke doggies
[..]
Ja, is ver maar gelukkig wonen mijn zwager en schoonzusje in de buurt van Roosendaal. Kan ik daar slapen en dan 's morgens vroeg weg. Is dan ook nog 2 uur trouwens maar wel fijner dan hiervandaan vertrekken. En ja, ik hoop dat hij iets weet te verzinnen...
O, da's waar ja, jullie wonen daar ook in de buurtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef ElisaB het volgende:
En anders kan je altijd bij ons slapen; wij wonen op 10 minuten van Roosendaal. Wat een feest
Dat kun je vanaf hier bijna lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Rewimo het volgende:
O, da's waar ja, jullie wonen daar ook in de buurtIk ga naar Dinteloord
Wat doe jequote:
DestructoQwea.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]