Wat een teleurstelling moet dat geweest zijn toen hij er achter kwam dat je van grind geen kastelen kan bouwen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef asfalthooligan het volgende:
jeugd sentiment van jos denk ik dat ie de grindbakken op zocht
Dat was nog eens racenquote:
Race jij ook met je paarden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zal er nog even een F&F'je aan toevoegen.
Ik was net bij Rio en hij kwam als een gek al hinnikend naar me toe gegaloppeerd, schatje
En dat is een DIGje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, mijn outlook doet het opeens ook weer sinds een paar dagen
Zo slecht heeft hij het toen niet gedaan bij benneton, hij had daar alleen niet zo snel weg moeten gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had hij in zijn tijd bij Benneton. Hij ging alleen steeds in de grindbak spelen
Het regent!quote:
Ja, ik verwacht op zich wel dat ik binnen nu en 2 weken een baan heb.quote:
Ik maak rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik deed al een MUZ.
Kan ook nog een CUL doen, moet nog ff wat eten zo.
Mijn zusje is burrito's aan het makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik maak rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst.
Hier is het droog met zelfs redelijk wat blauw.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het regent!
Klacht: Nattigheid in Nederland houd maar niet op
Ouwe zemelaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef stbabylon het volgende:
In vervolg elke post aangeven aan het begin (of onder de pi) wat het is: CUL, OUD, PTA, etc. En dat je dan kan filteren
* stbabylon wandelt straks wel naar het restaurantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik deed al een MUZ.
Kan ook nog een CUL doen, moet nog ff wat eten zo.
Het klaart net wat opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is het droog met zelfs redelijk wat blauw.
wtf? ik typte 'blouw'![]()
OUDje of GCtjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
Weer terug van moeders... blij dat ik thuis ben.
Ik heb echt enorme honger, dus ik hoop dat 't snel klaar isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, zit nu nog op m'n werk.
gewoon een R&P'tje hoor...quote:
Kutweer toen ik wegging uit Zwolle, kutweer op Schiphol en al de hele dag kutweer in Brum. Het zit me niet mee.quote:
Wel thuis, maar geen zin om lasagna te maken (kom er maar in kluts)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, zit nu nog op m'n werk.
Oh nee, God please niet. Van die vage polsensnijders motten we hier niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
R&P'tjes doen we niet aan in dit topic.
Arme jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kutweer toen ik wegging uit Zwolle, kutweer op Schiphol en al de hele dag kutweer in Brum. Het zit me niet mee.
Da's ff pech... ik zit nog aan de pillen ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, God please niet. Van die vage polsensnijders motten we hier niet.
Ik zeg helemaal niks. Wil je anders wat Pringles?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel thuis, maar geen zin om lasagna te maken (kom er maar in kluts)
ja zo'n casettebandje zat dan bij de poppetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Shera was tof. We hadden er zelfs een cassettebandje en poppetjes van.
k eet geen pringles meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
Ik zeg helemaal niks. Wil je anders wat Pringles?
Once you popped you couldn't stop en nu heb je 5 kinnen?quote:
Oh, ik heb ze pas geleden nog gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pringles zijn de eerste paar bussen lekker en daarna vreet je ze nooit meer
De kilo's gaan allemaal in mijn penis zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Once you popped you couldn't stop en nu heb je 5 kinnen?
Tis nep-chips.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pringles zijn de eerste paar bussen lekker en daarna vreet je ze nooit meer
Inderdaad... ik had een bus sour cream and onion die gewoon naar natural smaakte.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze doen er steeds minder kruiden op. En ik eet nu Lays BBQ ofzoiets.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kilo's gaan allemaal in mijn penis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |