abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92122625
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Mr.Myst het volgende:
Na vandaag hebben we al drie weken geen contact meer met elkaar gehad... Ik verwacht deze week toch wel iets van haar te horen. Het is echter niet zo dat ik er op ga zitten wachten, of m'n mail er vaker door ga checken. Ik zie het wel. Ben ook niet teleurgesteld als ik niks hoor (tenminste, zo denk ik er nu over).
Waarom verwacht je deze week iets van haar te horen ? Wat maakt deze week anders als de 3 vorige weken ?

Pas op : ik denk te begrijpen van waar die gedachte komt, ik herken ze bij mezelf ook wel. Ex heeft mij gezegd "een poosje" geen contact te hebben, en dat we dan wel zouden zien of we elkaar nog IRL gingen zien (om dingen uit te praten).
Alleen : ik wens geen contact met haar op te nemen. Maar er zijn wel momenten dat ik 'verwacht' dat zij mij gaat contacteren. Alleen bedenk ik mij dan "Voor welke reden zou ze mij contacteren ?" - zij heeft het uitgemaakt, zij is verdergegaan met haar leven (oa. nieuwe vriend), ... dus zij heeft helemaal geen reden om mij te contacteren.
pi_92123131
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef Octagon het volgende:

[..]

Waarom verwacht je deze week iets van haar te horen ? Wat maakt deze week anders als de 3 vorige weken ?

Pas op : ik denk te begrijpen van waar die gedachte komt, ik herken ze bij mezelf ook wel. Ex heeft mij gezegd "een poosje" geen contact te hebben, en dat we dan wel zouden zien of we elkaar nog IRL gingen zien (om dingen uit te praten).
Alleen : ik wens geen contact met haar op te nemen. Maar er zijn wel momenten dat ik 'verwacht' dat zij mij gaat contacteren. Alleen bedenk ik mij dan "Voor welke reden zou ze mij contacteren ?" - zij heeft het uitgemaakt, zij is verdergegaan met haar leven (oa. nieuwe vriend), ... dus zij heeft helemaal geen reden om mij te contacteren.
Dit komt puur vanwege het feit dat ze in haar laatste mailtje aangegeven heeft graag op de hoogte gehouden te willen worden over hoe het met me gaat. Niemand in haar omgeving weet hoe het mij me gaat, of ik al werk heb, e.d. Als ze écht graag wil weten hoe het met me gaat, zal ze dus contact op moeten nemen met me, door bijvoorbeeld een mailtje te sturen (ik verwacht absoluut niet dat ze zal gaan bellen/sms'en, ik verwacht wel een mailtje).
Ik voel zelf de behoefte ook niet om contact op te nemen. Ik vind dat zij de stap moet zetten. Ik denk bij mezelf: Als je echt geïnteresseerd of bezorgd bent, dan neem je wel contact op.

Ik zou het denk ik wel fijn vinden wanneer ze dat zou doen. Ik zou er geen hoop door krijgen, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten dat ze op die manier nog iets om me geeft.

Misschien heeft jouw ex geen reden om contact met je op te nemen, er zijn geen dingen meer die geregeld moeten worden tussen jullie? Dan doel ik meer op 'zakelijke' redenen, dan het uitpraten van ruzies/meningsverschillen. Zou het, net als in mijn geval, niet zo kunnen zijn dat ze puur uit interesse nog contact op zou kunnen nemen?
  maandag 31 januari 2011 @ 15:00:14 #203
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92123481
Je moet natuurlijk wel begrijpen dat dat soort dingen (Laten we vrienden blijven! Hou me op de hoogte!) natuurlijk geen enkele waarde hebben op de langere termijn. Zoiets wordt gezegd vanuit emotie, maar zodra dat is weggeëbd heeft het geen enkele zin meer om er nog langer bij stil te staan. Je ex doet dat niet dus waarom zou jij je er nog druk over maken? Move on to greener pastures.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 31 januari 2011 @ 15:09:05 #204
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92123823
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet natuurlijk wel begrijpen dat dat soort dingen (Laten we vrienden blijven! Hou me op de hoogte!) natuurlijk geen enkele waarde hebben op de langere termijn. Zoiets wordt gezegd vanuit emotie, maar zodra dat is weggeëbd heeft het geen enkele zin meer om er nog langer bij stil te staan. Je ex doet dat niet dus waarom zou jij je er nog druk over maken? Move on to greener pastures.
Juistem!
Morgen jarig..... ik weet dat ik geen sms/kaart of wat dan ook ga krijgen. En kan er ook niet echt wakker van liggen
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_92124278
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef goofy_goober het volgende:
Natuurlijk, daar heb je ook gelijk in. Ik wil ook geen vriendschap, dat werkt niet. Voorlopig in ieder geval niet. Aan de andere kant vind ik het ook lastig om geen contact meer te hebben. Ik zou me er ook niet meer druk over moeten maken. Het stomme is dat ik me dat echt wel besef, maar ik blijf er wel ontzettend veel mee bezig, waardoor ik dus niet verder kan.

Wat velen hier hebben, en waar gisteravond/vanmorgen nog over gesproken is, is het feit dat je jezelf niet zo snel meer een relatie ziet hebben. Dat heb ik ook. Het is niet dat ik per se een relatie MOET hebben, maar ik vond het leven zoveel fijner en leuker toen ik nog een relatie had. Ik mis dat ontzettend, en ik zie ook niet in hoe ik met iemand anders weer zo gelukkig zou kunnen worden. Zij was het gewoon voor mij, en wie kan daar nou aan tippen?

Natuurlijk weet ik dat dat geen terechte gedachte is. Dat ik echt wel weer gelukkig kan worden met iemand anders, dat het misschien zelfs nog beter kan worden (?). Ik zie dat alleen niet voor me, en misschien wil ik het ook nog wel niet zien. Al probeer ik het wel, want rationeel gezien weet ik dat haar moet 'vergeten'.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:26:19 #206
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92124457
Dat hoort er allemaal bij. Het feit dat je daar al mee bezig bent geeft al aan dat je verder aan het gaan bent. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92129423
Ga maar van het volgende uit mr. myst( en dat is ook zo) , maar al die gevoelens die jij beschrijft verdwijnen naarmate tijd vordert...

Probeer toch iets meer te gaan genieten zonder relatie, ik zag mezelf dit ook niet doen maar ik vermaak me prima eigenlijk... Misschien als het straks weer lente wordt en het weer picknick weer en terrassen weer wordt dat de nesteldrang weer wat komt opzetten, maar geloof me het is dus mogelijk om het leuk te hebben zonder relatie, ookal zie je dat nu waarschiknlijk nog als onmogelijk...
pi_92137316
**$*#^*#*^%*#@**$@!!!!!

Ik ben gefrustreerd, omdat ik me kut voel omdat ik lees dat de samenwoonplannen veel concreter zijn bij mijn ex en zijn nieuwe vriendin..

En als ik me ergens niet kut om wil voelen is het dat..

(*&#%&@(*&@*%(!!!!!

(Ik wilde hier niet schelden, dus dan maar zo!)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:56:41 #209
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92138175
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben gefrustreerd, omdat ik me kut voel omdat ik lees dat de samenwoonplannen veel concreter zijn bij mijn ex en zijn nieuwe vriendin..

En als ik me ergens niet kut om wil voelen is het dat..
Sterkte ermee. Dit soort dingen gebeuren vaker en het is moeilijk om het je niet persoonlijk aan te trekken, maar meestal komt het gewoon omdat ze nu weer even de vlinders voelen van een nieuwe relatie en dan veel sneller bepaalde stappen nemen.

Anyways dat gok ik nu even. Geen idee hoe lang je ex al samen is met haar.
There is a long line down from heaven.
pi_92138574
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Sterkte ermee. Dit soort dingen gebeuren vaker en het is moeilijk om het je niet persoonlijk aan te trekken, maar meestal komt het gewoon omdat ze nu weer even de vlinders voelen van een nieuwe relatie en dan veel sneller bepaalde stappen nemen.

Anyways dat gok ik nu even. Geen idee hoe lang je ex al samen is met haar.
Nog geen 3 maanden.. En hij is vreemdgegaan met haar.. Hij had al met haar toen hij het uitmaakte. Is ook best wat voorgevallen.. Eerst waren de plannen er wel.. maar niet concreet.. Nu dus wel..
  maandag 31 januari 2011 @ 20:08:43 #211
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92139045
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog geen 3 maanden.. En hij is vreemdgegaan met haar.. Hij had al met haar toen hij het uitmaakte. Is ook best wat voorgevallen.. Eerst waren de plannen er wel.. maar niet concreet.. Nu dus wel..
Damn.

Het blijft bizar hoe snel zoiets kan gaan.. :N
  maandag 31 januari 2011 @ 20:18:20 #212
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92139756
quote:
Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Damn.

Het blijft bizar hoe snel zoiets kan gaan.. :N
zoiets kan helemaal niet zo snel gaan. lijkt me duidelijk geval van overreactie na de relatie van zijn kant. hij heeft het niet verwerkt en schiet nu helemaal door in zijn reactie de andere kant op. komt ie nog wel van terug
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_92139995
Damn, heftig als je ex na 3 maanden al gaat samenwonen...

Kan het me helemaal voorstellen dat je je daar kut onder voelt, er valt alleen niks aan te veranderen. Op de 1 of andere manier vinden hun dit een goede keuze, de tijd zal uitwijzen of het echt een goede keuze is
pi_92140971
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef undissputed het volgende:
Damn, heftig als je ex na 3 maanden al gaat samenwonen...

Kan het me helemaal voorstellen dat je je daar kut onder voelt, er valt alleen niks aan te veranderen. Op de 1 of andere manier vinden hun dit een goede keuze, de tijd zal uitwijzen of het echt een goede keuze is
Ja time will tell.. Maar ik zou willen dat het me gewoon niets deed.. Maar dat doet het wel.. Zo'n befaamde druppel die de emmer doet overlopen denk ik ook wel.

Ik krijg ook zoveel vragen weer.. Omdat zoiets in mijn ogen, na 3 maanden niet kan.. Ze kennen elkaar 3,5 maand!

Ga zo een mok thee drinken en mijn bed in denk ik!
  maandag 31 januari 2011 @ 20:51:26 #215
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92142049
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef J0ycie88 het volgende:

Ik krijg ook zoveel vragen weer.. Omdat zoiets in mijn ogen, na 3 maanden niet kan.. Ze kennen elkaar 3,5 maand!

Ga zo een mok thee drinken en mijn bed in denk ik!
Probeer het niet te over analyseren.

Rustig een mok thee drinken is nooit verkeerd natuurlijk :)

Ik weet hoe het is als iemand je bedriegt. Toen ik er pas achter kwam voelde ik mij dagenlang onrustig, maar uiteindelijk kun je er toch niets aan doen. Je moet wennen aan de nieuwe situatie.
pi_92144111
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Probeer het niet te over analyseren.

Rustig een mok thee drinken is nooit verkeerd natuurlijk :)

Ik weet hoe het is als iemand je bedriegt. Toen ik er pas achter kwam voelde ik mij dagenlang onrustig, maar uiteindelijk kun je er toch niets aan doen. Je moet wennen aan de nieuwe situatie.
Slaap al dagen slecht.. En heb net slaapthee op en begin spontaan te geeuwen.. Duik lekker mijn bed in kan ik ook niet over analyseren :)
pi_92144364
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:18 schreef ennudan het volgende:

[..]

zoiets kan helemaal niet zo snel gaan. lijkt me duidelijk geval van overreactie na de relatie van zijn kant. hij heeft het niet verwerkt en schiet nu helemaal door in zijn reactie de andere kant op. komt ie nog wel van terug
Dat kan zeker wel. Net hij, net als mijn ex, in zijn hoofd al eerder afscheid heeft genomen en al langere tijd niet meer van haar hield door bepaalde situaties kan hij qua verwerken veel verder zijn dan jij kan indenken.
Niet dat dit leuk is om te horen (als gedumpte zijnde), maar om te gaan roepen dat bepaalde dingen veel te snel gaan is natuurlijk niet helemaal te rechtvaardigen.

Ohja, met mij gaat het goed.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92145135
Verwerken misschien wel.. Maar als je 3 maanden samen bent gaan samen wonen niet. Maar goed, dat ben ik..

Ik ging slapen trouwens..
  maandag 31 januari 2011 @ 21:37:23 #219
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92145252
quote:
Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat kan zeker wel. Net hij, net als mijn ex, in zijn hoofd al eerder afscheid heeft genomen en al langere tijd niet meer van haar hield door bepaalde situaties kan hij qua verwerken veel verder zijn dan jij kan indenken.
Niet dat dit leuk is om te horen (als gedumpte zijnde), maar om te gaan roepen dat bepaalde dingen veel te snel gaan is natuurlijk niet helemaal te rechtvaardigen.

Ohja, met mij gaat het goed.
na 3 maanden samenwonen is per definitie niet goed. gedumpt dumper verwerkt of niet. het is vragen om problemen
pi_92145599
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef ennudan het volgende:

[..]

na 3 maanden samenwonen is per definitie niet goed. gedumpt dumper verwerkt of niet. het is vragen om problemen
Het kan absoluut misgaan, maar komop zeg... met ons is het allemaal fout gegaan dus wie zijn wij om te oordelen over andermans (nog niet gefaalde) relatie?
Ik dacht met mijn vorige ex ook dat het zo uit zou gaan met d'r nieuwe vriend (die ze na ruim 2 weken had), omdat ze elkaar ELKE dag zagen... uiteindelijk heeft het toch 3 jaar stand gehouden tussen hen. En het is niet uitgegaan omdat ze elkaar elke dag zagen.

Ik snap dat Joyce misschien denkt (en hoopt) dat die relatie snel kapot gaat, omdat het allemaal zo snel gaat, maar ik zou het uit je hoofd zetten. Kun je ook niet tegen de lamp lopen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92145828
Dat denk ik helemaal niet.. Kijken ik ontken niet dat ik het hem niet gun..

Bij mij roept het alleen gewoon opnieuw vragen op. En daarbij zit weer gevoel.. Zo werkt dat nu eenmaal!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:48:43 #222
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92146093
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Slaap al dagen slecht.. En heb net slaapthee op en begin spontaan te geeuwen.. Duik lekker mijn bed in kan ik ook niet over analyseren :)
Op naar bed jij! :P
  maandag 31 januari 2011 @ 21:53:04 #223
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92146437
elkaar zien en met elkaar wonen zijn hele verschillende dingen!
zeker nog nooit samengewoond he :)
  maandag 31 januari 2011 @ 21:59:31 #224
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92146942
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef ennudan het volgende:
Samenwonen bij jou niet zo'n succes geweest?

Na 3 maanden samenwonen hoeft niet per se slecht te zijn. Je kunt beter na 3 maanden samenwonen en er redelijk vlot achter komen of het allemaal wel te doen is, dan eerst een jaar of meer te wachten om er alsnog achter te komen dat het niet helemaal is wat je ervan verwacht had.

Uiteindelijk draait alles om het gevoel dat je er beiden bij hebt.

Dat is ook het vervelende hiervan in deze situatie naar mijn idee. Het roept vragen op over de gevoelens die er waren.
pi_92147253
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef ennudan het volgende:
Ik noemde een situatie waar ik ook uitging van iets wat niet per se voor iedereen en altijd slecht hoeft te zijn.
Nee, nooit samengewoond, maar de plannen waren er.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')