Waarom verwacht je deze week iets van haar te horen ? Wat maakt deze week anders als de 3 vorige weken ?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Mr.Myst het volgende:
Na vandaag hebben we al drie weken geen contact meer met elkaar gehad... Ik verwacht deze week toch wel iets van haar te horen. Het is echter niet zo dat ik er op ga zitten wachten, of m'n mail er vaker door ga checken. Ik zie het wel. Ben ook niet teleurgesteld als ik niks hoor (tenminste, zo denk ik er nu over).
Dit komt puur vanwege het feit dat ze in haar laatste mailtje aangegeven heeft graag op de hoogte gehouden te willen worden over hoe het met me gaat. Niemand in haar omgeving weet hoe het mij me gaat, of ik al werk heb, e.d. Als ze écht graag wil weten hoe het met me gaat, zal ze dus contact op moeten nemen met me, door bijvoorbeeld een mailtje te sturen (ik verwacht absoluut niet dat ze zal gaan bellen/sms'en, ik verwacht wel een mailtje).quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef Octagon het volgende:
[..]
Waarom verwacht je deze week iets van haar te horen ? Wat maakt deze week anders als de 3 vorige weken ?
Pas op : ik denk te begrijpen van waar die gedachte komt, ik herken ze bij mezelf ook wel. Ex heeft mij gezegd "een poosje" geen contact te hebben, en dat we dan wel zouden zien of we elkaar nog IRL gingen zien (om dingen uit te praten).
Alleen : ik wens geen contact met haar op te nemen. Maar er zijn wel momenten dat ik 'verwacht' dat zij mij gaat contacteren. Alleen bedenk ik mij dan "Voor welke reden zou ze mij contacteren ?" - zij heeft het uitgemaakt, zij is verdergegaan met haar leven (oa. nieuwe vriend), ... dus zij heeft helemaal geen reden om mij te contacteren.
Juistem!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet natuurlijk wel begrijpen dat dat soort dingen (Laten we vrienden blijven! Hou me op de hoogte!) natuurlijk geen enkele waarde hebben op de langere termijn. Zoiets wordt gezegd vanuit emotie, maar zodra dat is weggeëbd heeft het geen enkele zin meer om er nog langer bij stil te staan. Je ex doet dat niet dus waarom zou jij je er nog druk over maken? Move on to greener pastures.
Natuurlijk, daar heb je ook gelijk in. Ik wil ook geen vriendschap, dat werkt niet. Voorlopig in ieder geval niet. Aan de andere kant vind ik het ook lastig om geen contact meer te hebben. Ik zou me er ook niet meer druk over moeten maken. Het stomme is dat ik me dat echt wel besef, maar ik blijf er wel ontzettend veel mee bezig, waardoor ik dus niet verder kan.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet natuurlijk wel begrijpen dat dat soort dingen (Laten we vrienden blijven! Hou me op de hoogte!) natuurlijk geen enkele waarde hebben op de langere termijn. Zoiets wordt gezegd vanuit emotie, maar zodra dat is weggeëbd heeft het geen enkele zin meer om er nog langer bij stil te staan. Je ex doet dat niet dus waarom zou jij je er nog druk over maken? Move on to greener pastures.
Sterkte ermee. Dit soort dingen gebeuren vaker en het is moeilijk om het je niet persoonlijk aan te trekken, maar meestal komt het gewoon omdat ze nu weer even de vlinders voelen van een nieuwe relatie en dan veel sneller bepaalde stappen nemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben gefrustreerd, omdat ik me kut voel omdat ik lees dat de samenwoonplannen veel concreter zijn bij mijn ex en zijn nieuwe vriendin..
En als ik me ergens niet kut om wil voelen is het dat..
Nog geen 3 maanden.. En hij is vreemdgegaan met haar.. Hij had al met haar toen hij het uitmaakte. Is ook best wat voorgevallen.. Eerst waren de plannen er wel.. maar niet concreet.. Nu dus wel..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Dit soort dingen gebeuren vaker en het is moeilijk om het je niet persoonlijk aan te trekken, maar meestal komt het gewoon omdat ze nu weer even de vlinders voelen van een nieuwe relatie en dan veel sneller bepaalde stappen nemen.
Anyways dat gok ik nu even. Geen idee hoe lang je ex al samen is met haar.
Damn.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog geen 3 maanden.. En hij is vreemdgegaan met haar.. Hij had al met haar toen hij het uitmaakte. Is ook best wat voorgevallen.. Eerst waren de plannen er wel.. maar niet concreet.. Nu dus wel..
zoiets kan helemaal niet zo snel gaan. lijkt me duidelijk geval van overreactie na de relatie van zijn kant. hij heeft het niet verwerkt en schiet nu helemaal door in zijn reactie de andere kant op. komt ie nog wel van terugquote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Damn.
Het blijft bizar hoe snel zoiets kan gaan..
Ja time will tell.. Maar ik zou willen dat het me gewoon niets deed.. Maar dat doet het wel.. Zo'n befaamde druppel die de emmer doet overlopen denk ik ook wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef undissputed het volgende:
Damn, heftig als je ex na 3 maanden al gaat samenwonen...
Kan het me helemaal voorstellen dat je je daar kut onder voelt, er valt alleen niks aan te veranderen. Op de 1 of andere manier vinden hun dit een goede keuze, de tijd zal uitwijzen of het echt een goede keuze is
Probeer het niet te over analyseren.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik krijg ook zoveel vragen weer.. Omdat zoiets in mijn ogen, na 3 maanden niet kan.. Ze kennen elkaar 3,5 maand!
Ga zo een mok thee drinken en mijn bed in denk ik!
Slaap al dagen slecht.. En heb net slaapthee op en begin spontaan te geeuwen.. Duik lekker mijn bed in kan ik ook niet over analyserenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Probeer het niet te over analyseren.
Rustig een mok thee drinken is nooit verkeerd natuurlijk
Ik weet hoe het is als iemand je bedriegt. Toen ik er pas achter kwam voelde ik mij dagenlang onrustig, maar uiteindelijk kun je er toch niets aan doen. Je moet wennen aan de nieuwe situatie.
Dat kan zeker wel. Net hij, net als mijn ex, in zijn hoofd al eerder afscheid heeft genomen en al langere tijd niet meer van haar hield door bepaalde situaties kan hij qua verwerken veel verder zijn dan jij kan indenken.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:18 schreef ennudan het volgende:
[..]
zoiets kan helemaal niet zo snel gaan. lijkt me duidelijk geval van overreactie na de relatie van zijn kant. hij heeft het niet verwerkt en schiet nu helemaal door in zijn reactie de andere kant op. komt ie nog wel van terug
na 3 maanden samenwonen is per definitie niet goed. gedumpt dumper verwerkt of niet. het is vragen om problemenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat kan zeker wel. Net hij, net als mijn ex, in zijn hoofd al eerder afscheid heeft genomen en al langere tijd niet meer van haar hield door bepaalde situaties kan hij qua verwerken veel verder zijn dan jij kan indenken.
Niet dat dit leuk is om te horen (als gedumpte zijnde), maar om te gaan roepen dat bepaalde dingen veel te snel gaan is natuurlijk niet helemaal te rechtvaardigen.
Ohja, met mij gaat het goed.
Het kan absoluut misgaan, maar komop zeg... met ons is het allemaal fout gegaan dus wie zijn wij om te oordelen over andermans (nog niet gefaalde) relatie?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef ennudan het volgende:
[..]
na 3 maanden samenwonen is per definitie niet goed. gedumpt dumper verwerkt of niet. het is vragen om problemen
Op naar bed jij!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Slaap al dagen slecht.. En heb net slaapthee op en begin spontaan te geeuwen.. Duik lekker mijn bed in kan ik ook niet over analyseren
Samenwonen bij jou niet zo'n succes geweest?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef ennudan het volgende:
elkaar zien en met elkaar wonen zijn hele verschillende dingen!
zeker nog nooit samengewoond he
Ik noemde een situatie waar ik ook uitging van iets wat niet per se voor iedereen en altijd slecht hoeft te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef ennudan het volgende:
elkaar zien en met elkaar wonen zijn hele verschillende dingen!
zeker nog nooit samengewoond he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |