abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92084337
Tip van JiggyJ: Nooit sms'jes gaan sinc'en uit je oude phone? :+

@Goofy:
Mwah, dat 'heerlijk rustig' valt wel mee hoor. Ben inmiddels 100% overtuigd dat de anonieme mails van m'n ex afkomen. 2 Weken ondertussen aan de mail met 'dikke kus'sen en de X'jes van haar kant.

Ja, ik heb steeds gezegd "Time will tell" en ik sta nog steeds achter mijn keuze. Lastig is het wel ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_92087076
Denk je dat ze ooit gaat toegeven dat zij degene is die je die mails stuurt?

Ik heb net mijn zoontje teruggebracht naar zijn mama, ze vroeg me weer meteen wanneer ik weer kwam, ze had het liefst dat ik morgen alweer langskwam. Ik blijf het gek vinden.
pi_92087476
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef undissputed het volgende:
Denk je dat ze ooit gaat toegeven dat zij degene is die je die mails stuurt?

Ik heb net mijn zoontje teruggebracht naar zijn mama, ze vroeg me weer meteen wanneer ik weer kwam, ze had het liefst dat ik morgen alweer langskwam. Ik blijf het gek vinden.
@undisputed:
Tja, je stelt een vraag die vooralsnog niet van belang is. Eerst maar eens aankijken waar dit toe leidt. Wat komt dat komt en ergens daarachter zal die vraag eens gaan spelen. "Toegeven" is niet van belang in de situatie die nu speelt. Van groter belang is wat ze ermee wilt bereiken en laat juist die vraag niet te beantwoorden zijn nu ;)

V.w.b. je ex; heb je nu al eens de vraag gesteld wat ze precies wilt? Vind het idd net zoals jij gek dat ze dit doet. Het zijn toch signalen van jou om haar heen willen hebben. Kan ze daar al duidelijk over zijn of wordt het dan weer mistig?
Strek je eens uit !
pi_92087609
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef JiggyJ het volgende:
Jiggy is dom bezig geweest vandaag :(

Heb altijd alle sms' jes op mijn iphone bewaard van mijn ex. 6 Maanden geleden echter is mijn iphone kapot gegaan, en heb daarvoor een los, vervangend toestel gekocht...

Heb vandaag echter een nieuwe iphone gekocht, en na deze gesynchroniseerd te hebben met alles dat op mijn oude iphone stond, kwamen dus ook alle sms' jes van mijn ex weer terug op mijn telefoon...

Kon het na 6 maanden toch niet laten om die sms' jes terug te lezen :(

Vielen me gelijk 2 dingen op, ben in al tijd tijd toch anders tegen dingen aan gaan kijken denk ik... Ten eerste hoe lief zij stuurde, en ten tweede hoe afstandelijk en ongeinteresseerd ik stuurde...

Ik wist dat dit zou gebeuren, maar ze zit weer erg in mn hoofd nu :')

Waarom kan ik ne nu niet mee voorstellen dat ik ooit zo tegen haar heb gedaan, terwijl ik het toen heel normaal vond :( Op dit soort momenten wou je echt dat je de tijd terug kon draaien...
Hé, dat heb ik soms ook dat mijn smsjes heel ongeïnteresseerd zijn, terwijl ik hele lieve krijg. :P

Ik zou zelf niet eens weten waarom ik het doe. Jaloezie?
  zondag 30 januari 2011 @ 19:09:43 #180
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92090513
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef Wanderingwhy het volgende:
Tip van JiggyJ: Nooit sms'jes gaan sinc'en uit je oude phone? :+

@Goofy:
Mwah, dat 'heerlijk rustig' valt wel mee hoor. Ben inmiddels 100% overtuigd dat de anonieme mails van m'n ex afkomen. 2 Weken ondertussen aan de mail met 'dikke kus'sen en de X'jes van haar kant.

Ja, ik heb steeds gezegd "Time will tell" en ik sta nog steeds achter mijn keuze. Lastig is het wel ;)
Misschien moet je eens negatief over je ex praten en hoe gelukkig je nu bent als je er zo zeker van bent. Kun je gelijk opmaken uit haar reactie of zij het is of niet.

Ik vind het sowieso een rare actie van je ex om weer anoniem contact te zoeken met je. Waar slaat dat op??
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92092463
Zo hier ben ik ook weer, na een tijd niks gepost te hebben. Ik hoop dat het allemaal goed en beter met jullie gaat. :)

Bij mij ging het de laatste tijd goed, alhoewel ik wel een enorme leegte voel en er heel veel onzekerheden bij zijn gekomen. Grootste onzekerheid is dat ik nooit meer een leuke vriend zal krijgen. Belachelijke gedachte ja, I know. Voordat ik iets kreeg met mijn ex had ik die onzekerheid ook, en ik was er zo ontzettend gelukkig mee dat die onzekerheid weg was.. En nu is ie gewoon weer terug. Bah. Ik wil het niet denken, maar ik blijf het denken. Het allerliefste had ik natuurlijk gewild dat het gewoon goed was gegaan met mijn ex. Maarja, wie wil dat niet, dat alles op rolletjes loopt.

Nog steeds zo raar om te denken dat het ECHT voorbij is.. dat hij nooit meer op die manier in mijn leven zal zijn. Ik vind het heel raar dat ik ooit een nieuwe vriend ga krijgen. Nu heb ik de laatste tijd enorm gefeest, en ik wil niet opscheppen, maar ik kreeg echt enorm veel aandacht van mannen. Dat deed me goed, maar ik kan dan nog steeds niet geloven dat ik weer zo'n relatie zal krijgen. Ik wil zo graag af van die stomme rotgedachte...
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_92092672
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:07 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@undisputed:
Tja, je stelt een vraag die vooralsnog niet van belang is. Eerst maar eens aankijken waar dit toe leidt. Wat komt dat komt en ergens daarachter zal die vraag eens gaan spelen. "Toegeven" is niet van belang in de situatie die nu speelt. Van groter belang is wat ze ermee wilt bereiken en laat juist die vraag niet te beantwoorden zijn nu ;)

V.w.b. je ex; heb je nu al eens de vraag gesteld wat ze precies wilt? Vind het idd net zoals jij gek dat ze dit doet. Het zijn toch signalen van jou om haar heen willen hebben. Kan ze daar al duidelijk over zijn of wordt het dan weer mistig?
Eh, ja ik heb het haar gevraagd, en ze zegt 'het niet te weten'(dit is ongeveer 2 weken geleden). Ze heeft ook gezegd dat ze me terug wil maar het rustig aan wil doen(dit is afgelopen week gezegd). Maar ik weet zelf niet eens of ik haar wel terug wil op dit moment. Dus ja het is nog erg vaag allemaal :)
pi_92094003
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef undissputed het volgende:

[..]

Eh, ja ik heb het haar gevraagd, en ze zegt 'het niet te weten'(dit is ongeveer 2 weken geleden). Ze heeft ook gezegd dat ze me terug wil maar het rustig aan wil doen(dit is afgelopen week gezegd). Maar ik weet zelf niet eens of ik haar wel terug wil op dit moment. Dus ja het is nog erg vaag allemaal :)
@undisputed: "Twee weken geleden" kan een behoorlijke wijziging in inzichten geven in de omstandigheden waar jullie inzitten. Denk wel dat het heel goed is dat je voor jezelf je eigen route hebt uitgezet :)
Strek je eens uit !
pi_92094156
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Faerie het volgende:
Zo hier ben ik ook weer, na een tijd niks gepost te hebben. Ik hoop dat het allemaal goed en beter met jullie gaat. :)

Bij mij ging het de laatste tijd goed, alhoewel ik wel een enorme leegte voel en er heel veel onzekerheden bij zijn gekomen. Grootste onzekerheid is dat ik nooit meer een leuke vriend zal krijgen. Belachelijke gedachte ja, I know. Voordat ik iets kreeg met mijn ex had ik die onzekerheid ook, en ik was er zo ontzettend gelukkig mee dat die onzekerheid weg was.. En nu is ie gewoon weer terug. Bah. Ik wil het niet denken, maar ik blijf het denken. Het allerliefste had ik natuurlijk gewild dat het gewoon goed was gegaan met mijn ex. Maarja, wie wil dat niet, dat alles op rolletjes loopt.

Nog steeds zo raar om te denken dat het ECHT voorbij is.. dat hij nooit meer op die manier in mijn leven zal zijn. Ik vind het heel raar dat ik ooit een nieuwe vriend ga krijgen. Nu heb ik de laatste tijd enorm gefeest, en ik wil niet opscheppen, maar ik kreeg echt enorm veel aandacht van mannen. Dat deed me goed, maar ik kan dan nog steeds niet geloven dat ik weer zo'n relatie zal krijgen. Ik wil zo graag af van die stomme rotgedachte...
@Faerie:
Hey, leuk je weer eens terug te zien!

Idd een raar soort 'angst' dat je niet weer een relatie zal krijgen. Van 1 ding kun je zeker zijn; je zult ook nooit meer zo'n relatie krijgen zoals je had ;).
Of zou je dan een kopie van je eerdere relatie willen hebben?
Strek je eens uit !
pi_92095360
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Faerie:
Hey, leuk je weer eens terug te zien!

Idd een raar soort 'angst' dat je niet weer een relatie zal krijgen. Van 1 ding kun je zeker zijn; je zult ook nooit meer zo'n relatie krijgen zoals je had ;).
Of zou je dan een kopie van je eerdere relatie willen hebben?
Nee ik zou geen kopie willen hebben, goede vraag die je daar stelt. ;) Dat is wel een fijn idee, dat ik zo'n relatie niet meer zal hebben. Lijkt me echt leuk en fijn om te zien hoe het ook anders kan. Ik heb er echt zin in om weer verliefd te worden en allemaal leuke dingen mee te maken.. ik heb er alleen helemaal geen geduld voor, ik had het het liefst nu meteen al gewild. Maar goed, dit is niet voor niks, ik denk dat dit gewoon een periode is waarin ik moet leren om niet zo onzeker te zijn over zulke dingen, en daarna zal er wel weer een nieuwe vriend komen. Ja, nu denk ik weer eventjes van wel, en morgen ofzo weer niet. Gaat heel erg op en neer haha.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_92105475
Ja zit met hetzelfde gevoel faerie, en vooral die onzekerheid die dat met zich meebrengt is vervelend....weer zelfverzekerd worden en doelstellingen maken voor jezelf, wat wil je voor jezelf!? en dan pas zou een nieuwe relatie goed zijn, en er dan ook vanzelf wel van komen!

[ Bericht 38% gewijzigd door H6-4ever op 31-01-2011 22:28:56 ]
pi_92108064
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef Faerie het volgende:

[..]

Nee ik zou geen kopie willen hebben, goede vraag die je daar stelt. ;) Dat is wel een fijn idee, dat ik zo'n relatie niet meer zal hebben. Lijkt me echt leuk en fijn om te zien hoe het ook anders kan. Ik heb er echt zin in om weer verliefd te worden en allemaal leuke dingen mee te maken.. ik heb er alleen helemaal geen geduld voor, ik had het het liefst nu meteen al gewild. Maar goed, dit is niet voor niks, ik denk dat dit gewoon een periode is waarin ik moet leren om niet zo onzeker te zijn over zulke dingen, en daarna zal er wel weer een nieuwe vriend komen. Ja, nu denk ik weer eventjes van wel, en morgen ofzo weer niet. Gaat heel erg op en neer haha.
Bedenk je gewoon ( en dit klinkt heel erg cliche ) , dat een nieuwe liefde vanzelf wel op je pad komt. Zie in mijn omgeving veel mensen ( en opvallend vaak zijn het vrouwen/meiden) die zo erg op zoek zijn naar een relatie, dat ze bij wijze van spreken 80% van de mannelijke bevolking als geschikt zien...
Dit kan natuurlijk nooit een basis zijn voor een goede nieuwe relatie:)

Met mij gaat het al een tijdje heel erg goed. De ''klap'' van mijn ex die een nieuwe vriend heeft is echt vele malen minder hard aangekomen dan ik had verwacht. Op veel punten heeft het me juist geholpen nog meer afstand te nemen..
Toch lijkt er een laatste hindernis te liggen die ik maar niet kan nemen. Nog altijd ben ik ''bang'' om dingen over haar /hun tegen te komen als ik inlog op bijvoorbeeld hyves of facebook...

Ook moet ik voor vrienden/werk etc vaak in het dorp hiernaast zijn. Vanaf mijn huis is dit dorp op 2 manieren te bereiken, even lang ongeveer. De nieuwe vriend woont aan 1 van die wegen, en merk gewoon dat ik sindsdien altijd de andere weg neem, bang om haar auto bij hem op het pad te zien staan oid...

Ik wil me gewoon weer helemaal ''vrij'' voelen. Het is inmiddels al zo lang geleden, en de relatie duurde maar 8 maandjes en klopte van geen kant (al waren we wel heel vaak samen). Waarom heb ik nou nog steeds die bepaalde spanning :(
  maandag 31 januari 2011 @ 08:09:07 #188
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92112150
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef Faerie het volgende:

[..]

Zoals meerdere hier al zeiden is die onzekerheid inderdaad iets waar je in het begin heel erg tegenaan loopt. Je vraagt je constant af of je ooit nog wel een relatie gaat krijgen, waar je nog zo iemand kan vinden, of je nog zo iemand kan vinden etc. Bedenk wel dat dit nog allemaal gezien is door een roze bril. Bedoel het is niet voor niets uit. Er zal dus echt wel iets mis geweest zijn (van 1 of beide kanten). Je kunt je beter afvragen wat er mis is gegaan en wat je dus wel en niet wil in een volgende relatie (die uiteindelijk heus wel komt). En als er een tijdje geen relatie is is dat dan zo erg?
Ja het leven is dan anders maar krampachtig vasthouden aan een relatie (of in ieder geval het hebben daarvan) is ook niet goed. Het is wat Bart hierboven ook zegt... 80% is dan zogenaamd een geschikte partner puur vanwege het feit dat men zo graag een relatie wilt.
Liever een poosje alleen en dan een goeie keuze maken als maar zomaar ergens instappen puur omdat je niet alleen kunt/wilt zijn
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_92112208
@ennudan: Valt "weet niet" ook onder alleen zijn? :) (dit was zo verschrikkelijk on topic dat ik me nog graag eens bij laat schenken ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 31-01-2011 08:28:56 ]
Strek je eens uit !
  maandag 31 januari 2011 @ 08:33:30 #190
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92112335
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ennudan: Valt "weet niet" ook onder alleen zijn? :) (dit was zo verschrikkelijk on topic dat ik me nog graag eens bij laat schenken ;) )
wat mij betreft wel.
Ik bedoel of je maakt een keuze voor de relatie en doet dat voor 100% of je maakt een keuze en gaat niet voor de relatie...
Ik heb het zelf ook gehad dat zij ineens gaat roepen ik weet het niet, ik kan de keuze (nog) niet maken (om wat voor reden dan ook). In mijn optiek is dat net zoiets als een beetje zwanger zijn :) dat gaat heel lastig....of je bent het of je bent het niet.

Met ik weet het niet schiet je niks op en geloof me dat gaat later altijd mis
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_92112378
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:09 schreef ennudan het volgende:

[..]

Zoals meerdere hier al zeiden is die onzekerheid...
En wat natuurlijk ook heel erg speelt, vooral als het net uit is, is dat je tijdens de relatie zo close met je ex bent geworden dat je je 100% bij haar/hem op je gemak voelde...

Daardoor lijken andere meiden nog vreemder geworden te zijn. Je hebt het gevoel dat je jezelf nooit meer zo comfortabel zal voelen bij iemand anders dan je ex. Dat heb ik zelfs nu nog een beetje, 8 maanden nadat het uit is gegaan..
En dat terwijl er op het moment niemand is waarbij ik me minder confortabel voel dan bij mijn ex, wanneer ik haar zie...
Dat is wel iets dat ik heel erg mis trouwens, gewoon de hele dag met iemand zijn en je 100% op je gemak met diegene voelen. Met vrienden/familie heb ik dat ook wel, maar het is toch verschillend...

Soms denk ik juist wel eens dat ik me zo goed bij haar voelde, omdat zij degene was die achter mij aan is gegaan en erg haar best deed om een relatie met mij te krijgen.. Daardoor wist ik zeker dat ze me heel leuk vond, en dat het dus wel ''goed'' zat allemaal.
Misschien is het wel zo dat wanneer ik met een van die nieuwe meiden ben, waar ik zelf wat meer mijn best voor moet doen, dat ik meer ''druk'' voel om het goed te doen oid, waardoor ik dat veilige gevoel niet zal hebben...

Hoop niet dat het zo werkt, en dat het gewoon een kwestie van tijd is voordat je je weer op je gemak voelt bij je nieuwe relatie... Misschien zijn er mensen met meerdere relaties die dat kunnen beamen :P
pi_92112384
@ennudan: Helemaal met je eens. Je zegt "schiet je niks op...." en vrij vertaald zijn dat de omstandigheden waar ik op let; of er vorderingen zijn. Die zijn er duidelijk en daarmee is vooralsnog mijn keuze bevestigd. Time will tell of het uiteindelijk zo loopt als ik met mijn keuze graag zou willen.
Strek je eens uit !
pi_92113490
De achtbaan is gestopt na gisteren, maar ben nog steeds niet echt in mijn hum..

Vind het wel fijn dat eindelijk mijn ex eens niet de directe oorzaak is van mijn dip maar die dip een andere reden heeft.. Wel vervelend dat er toch altijd wel weer dingetjes bijzitten waarbij je moet denken aan je ex.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 31 januari 2011 @ 10:56:08 #194
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92115036
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:
De achtbaan is gestopt na gisteren, maar ben nog steeds niet echt in mijn hum..

Vind het wel fijn dat eindelijk mijn ex eens niet de directe oorzaak is van mijn dip maar die dip een andere reden heeft.. Wel vervelend dat er toch altijd wel weer dingetjes bijzitten waarbij je moet denken aan je ex.
All is connected :)
pi_92118716
Ik snap echt totaal niet waarom ik nog gevoelens voor mijn ex heb. Vast omdat ik haar nog te vaak zie maar toch, ik kan nooit echt goede gesprekken met haar voeren, ik moet altijd het initiatief nemen, ik vind haar niet echt heel erg aantrekkelijk, ik vind haar eigenlijk niet eens echt leuk hoe ze doet. Waarom blijf ik dan toch gevoelens voor haar houden?
pi_92120014
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:42 schreef undissputed het volgende:
Ik snap echt totaal niet waarom ik nog gevoelens voor mijn ex heb. Vast omdat ik haar nog te vaak zie maar toch, ik kan nooit echt goede gesprekken met haar voeren, ik moet altijd het initiatief nemen, ik vind haar niet echt heel erg aantrekkelijk, ik vind haar eigenlijk niet eens echt leuk hoe ze doet. Waarom blijf ik dan toch gevoelens voor haar houden?
Omdat het de moeder van je kind is?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92121473
Tja kan ook vragen, verklaar de liefde maar eens...dan kunnen we dit topic gaan sluiten....verstand en gevoel, gaan niet altijd hand in hand..
pi_92121676
Liefde is en blijft onverklaarbaar. Ik snap m'n eigen gevoelens ook niet. Ik weet dat het niet reëel is om te blijven 'rouwen', ergens in te blijven hangen. Toch krijg ik mezelf daar nog niet goed uit. Ik voel nog steeds zo ongelofelijk veel voor haar, dat is niks veranderd sinds het uit is. En daar baal ik wel van, want het belemmert me in mijn verwerking.
Ze blijft continu in mijn gedachten, terwijl ik heel goed weet dat ik deze periode met haar af moet sluiten. Dat lukt me alleen niet, mede door mijn gevoelens voor haar.
Ik weet dat het voorlopig niet goed gaat komen tussen ons, en dat de kans groot is dat dat helemaal niet meer gaat gebeuren (al weet je dat nooit zeker). Ik heb dan ook geen hoop meer, het is meer dat ik het zo ontzettend graag zou willen...
  maandag 31 januari 2011 @ 14:19:08 #199
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92121958
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:11 schreef Mr.Myst het volgende:
Liefde is en blijft onverklaarbaar. Ik snap m'n eigen gevoelens ook niet. Ik weet dat het niet reëel is om te blijven 'rouwen', ergens in te blijven hangen. Toch krijg ik mezelf daar nog niet goed uit. Ik voel nog steeds zo ongelofelijk veel voor haar, dat is niks veranderd sinds het uit is. En daar baal ik wel van, want het belemmert me in mijn verwerking.
Ze blijft continu in mijn gedachten, terwijl ik heel goed weet dat ik deze periode met haar af moet sluiten. Dat lukt me alleen niet, mede door mijn gevoelens voor haar.
Ik weet dat het voorlopig niet goed gaat komen tussen ons, en dat de kans groot is dat dat helemaal niet meer gaat gebeuren (al weet je dat nooit zeker). Ik heb dan ook geen hoop meer, het is meer dat ik het zo ontzettend graag zou willen...
ontzettend graag willen = hoop!!!
pi_92122290
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef ennudan het volgende:

[..]

ontzettend graag willen = hoop!!!
Ik snap je punt, maar ik zie het iets genuanceerder. Ik zie het niet zo snel weer gebeuren dat we bij elkaar komen, daar is ze duidelijk in geweest. Ik ben duidelijk geweest met mijn gevoelens voor haar. Ik wil haar nog steeds terug, maar ik besef me goed dat dat er niet in zit. Ik besef me dat ik haar uit m'n hoofd moet zetten. Ik wil graag dat het weer goed komt tussen ons, maar ik weet dat dat niet snel gaat gebeuren.

Ik vind 'hoop' hebben relevanter als er ook echt tekenen zijn dat er weer een kans in zit dat het goed komt (hoe klein die tekenen dan ook mogen zijn).

Na vandaag hebben we al drie weken geen contact meer met elkaar gehad... Ik verwacht deze week toch wel iets van haar te horen. Het is echter niet zo dat ik er op ga zitten wachten, of m'n mail er vaker door ga checken. Ik zie het wel. Ben ook niet teleurgesteld als ik niks hoor (tenminste, zo denk ik er nu over).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')