abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91925213
quote:
4s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Markster het volgende:
na 4 jaar samen geweest te zijn, hebben mijn vriendin en ik, besloten dat het niet meer ging. (imijn initiatief, afgelopen weekend)
We woonden 2 jaar samen, maar de liefde / intimiteit was er gewoon niet meer. 1 grote sleur, irritaties. Nooit wat leuks samen en teveel meningverschillen.

Nou hebben we wel besloten om als beste vrienden uit elkaar te gaan, zij gaat een huisje zoeken, krijgt gewoon wat spulletjes mee, wordt eventueel financieel wat bijgestaan door mij.

Dan gaan we kijken of we elkaar echt gaan missen, of dat we het eigenlijk wel prima vinden.

Het is wel een gek idee, dat ik zometeen hier alleen in huis zit, en ik helemaal naar haar toe moet gaan als we een filmpje willen kijken.

Maarja, ga vanaf nu dit topic in de gaten houden :P
Hebben jullie wel concreet geprobeerd om die sleur/irritaties weg te werken?
pi_91926056
quote:
na 4 jaar samen geweest te zijn, hebben mijn vriendin en ik, besloten dat het niet meer ging. (imijn initiatief, afgelopen weekend)
We woonden 2 jaar samen, maar de liefde / intimiteit was er gewoon niet meer. 1 grote sleur, irritaties. Nooit wat leuks samen en teveel meningverschillen.

Nou hebben we wel besloten om als beste vrienden uit elkaar te gaan, zij gaat een huisje zoeken, krijgt gewoon wat spulletjes mee, wordt eventueel financieel wat bijgestaan door mij.

Dan gaan we kijken of we elkaar echt gaan missen, of dat we het eigenlijk wel prima vinden.

Het is wel een gek idee, dat ik zometeen hier alleen in huis zit, en ik helemaal naar haar toe moet gaan als we een filmpje willen kijken.

Heftig... 4 jaar samen, 2 jaar samenwonend en dan ineens een break-up.
Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen jullie...
Hoe voel je je zo door de dagen heen? En zij?
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:46:38 #78
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91928927
quote:

Heftig maar klinkt bekend. Ben benieuwd hoe het verder gaat

@Bart denk dat je daar gelijk in hebt... je moet niet proberen signalen te begrijpen of te gaan bedenken wat het allemaal zou kunnen betekenen. Het is wat het is... negatief of positief!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91929590
Getsie.. Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht, en supergoed in slaap gevallen.. Ben ik net 5 min wakker komt mijn droom naar boven.. Over mijn ex. Heel vaag, maar meer over zijn moeder. Dat zij dacht dat ik mijn ex gedumpt had, en vreemd was gegaan.. Kwaad dat ze was. En toen heb ik maar verteld dat het niet zo was.. En toen was ze nog kwader op mijn ex. Nu heb ik een soort goed en gelukkig gevoel (wat zo werd ik wakker) met een baggergevoel van die droom er door heen.

Misschien is die combinatie wel een heel goed teken.. Dat betekend dat die droom niet de overhand heeft in hoe ik me voel als ik wakker word :) Dus dat het niet zo belangrijk meer is voor me. Of is dat een rare veronderstelling?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91929622
quote:

Vervelend, zeker als je al samenwoonde.. Maar wat Tara ook al vroeg, is er wel iets aan gedaan op die sleur eruit te krijgen?
Wel fijn dat jullie als vrienden uit elkaar gaan, en geen ruzie hebben over het verdelen van de spullen etc.!
Heel veel sterkte!
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:51:00 #81
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91929735
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Getsie.. Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht, en supergoed in slaap gevallen.. Ben ik net 5 min wakker komt mijn droom naar boven.. Over mijn ex. Heel vaag, maar meer over zijn moeder. Dat zij dacht dat ik mijn ex gedumpt had, en vreemd was gegaan.. Kwaad dat ze was. En toen heb ik maar verteld dat het niet zo was.. En toen was ze nog kwader op mijn ex. Nu heb ik een soort goed en gelukkig gevoel (wat zo werd ik wakker) met een baggergevoel van die droom er door heen.

Misschien is die combinatie wel een heel goed teken.. Dat betekend dat die droom niet de overhand heeft in hoe ik me voel als ik wakker word :) Dus dat het niet zo belangrijk meer is voor me. Of is dat een rare veronderstelling?
klinkt niet als een hele rare aanname. en dromen zijn vaak een verwerking van het onderbewuste... dus je bent er nog wel mee bezig maar meer in een kwaad zijn zin (net als schoonma) dan als in het doet me pijn zin...
Denk ik als eenvoudige dr Phil :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91929816
Ik had liever een andere droom gehad :( Maar goed, het klopt wel dat was wel een punt wat me nog bezig hield.. Hoe denken zijn ouders er over, wat is er verteld..

Ga nu even lekker ontbijten, en klaar maken en dan lekker naar mijn werk fietsen.

En me verder goed en gelukkig voelen.
pi_91930198
Wow, echt heeeeel veel sterkte. Dat is echt heel klote.
Ik zeg wat ik ook elke dag tegen mezelf zeg: life's not about love.

Stay close to yourself :)
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:20:01 #84
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91930231
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik had liever een andere droom gehad :( Maar goed, het klopt wel dat was wel een punt wat me nog bezig hield.. Hoe denken zijn ouders er over, wat is er verteld..

Ga nu even lekker ontbijten, en klaar maken en dan lekker naar mijn werk fietsen.

En me verder goed en gelukkig voelen.
Doet wat je wilt lullen doen ze toch.... mensen zullen altijd een mening over je hebben... proberen niet te veel van aan te trekken...
Uiteindelijk weet je zelf het beste hoe het zit en wat er aan de hand is.... de mensen die er iets van vinden doen er niet toe en de mensen die er toe doen vinden er niets van!
pi_91930267
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef ennudan het volgende:

[..]

Doet wat je wilt lullen doen ze toch.... mensen zullen altijd een mening over je hebben... proberen niet te veel van aan te trekken...
Uiteindelijk weet je zelf het beste hoe het zit en wat er aan de hand is.... de mensen die er iets van vinden doen er niet toe en de mensen die er toe doen vinden er niets van!
O+

Mag ik een beetje van jou wijsheid lenen
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:26:24 #86
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91930344
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

O+

Mag ik een beetje van jou wijsheid lenen
Mag jij :)
pi_91930643
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:26 schreef ennudan het volgende:

[..]

Mag jij :)
Yes!

Nog even een oproepje met betrekking tot de meet. Willen jullie even een datum Pmen die jullie het best uitkomt :) 5 feb viel af, dus moeten we even kijken naar die andere 2 datums zo uit mijn hoofd 19 en 26!
pi_91933676
@ de irritaties. Ja, meerdere malen geprobeerd. (ik heb zelfs me PC helemaal weggedaan, zij heeft meer in het huishouden gedaan, dat soort dingen)

Er is nog 1 ding dat ik niet vermeld heb volgens mij, en dat is dat voor mij de doorslaggevende factor oa was:
3 huisdieren. 2 katten en 1 hond. Zelf voor gekozen (hond iets minder) Maar mijn huis is altijd smerig, troep.
Vannacht nog kotste die hond weer de hele vloerbedekking (!) onder.

Het is eigenlijk verzameling van alles waardoor ik tot het besluit gekomen zijn.
Ik voel me momenteel nog goed, omdat er eigenlijk nog niet zoveel veranderd is, we wonen nog bij elkaar en doen gewoon de dagelijkse dingetjes zoals altijd.

Zal zo nog wel komen, als ze echt weg is ;(
pi_91934361
quote:
4s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Markster het volgende:
@ de irritaties. Ja, meerdere malen geprobeerd. (ik heb zelfs me PC helemaal weggedaan, zij heeft meer in het huishouden gedaan, dat soort dingen)

Er is nog 1 ding dat ik niet vermeld heb volgens mij, en dat is dat voor mij de doorslaggevende factor oa was:
3 huisdieren. 2 katten en 1 hond. Zelf voor gekozen (hond iets minder) Maar mijn huis is altijd smerig, troep.
Vannacht nog kotste die hond weer de hele vloerbedekking (!) onder.

Het is eigenlijk verzameling van alles waardoor ik tot het besluit gekomen zijn.
Ik voel me momenteel nog goed, omdat er eigenlijk nog niet zoveel veranderd is, we wonen nog bij elkaar en doen gewoon de dagelijkse dingetjes zoals altijd.

Zal zo nog wel komen, als ze echt weg is ;(
:W

Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken maar lees hier al een tijdje mee. Ik ben heel gelukkig met mijn vriend maar vindt het interessant om te zien hoe mensen verschillend met hun problemen omgaan :)

Markster, ik snap niet dat je huisdieren de doorslaggevende factor zijn :? Die hebben toch niks met je vriendin te maken of was het haar schuld dat je huis smerig was? (lijkt me niet).
pi_91934768
@Markster:
Oognip was me net voor ;). En dan noem je 'de last' van de hond ook nog de doorslaggevende factor?
Hoe moet ik dat zien? Jij denkt dat die hond daar expres "de hele vloerbedekking" onderkotst (mmm...lijkt me een understatement?). Of deed de hond dat op commando van je vriendin?

Ach...no offence ok?.....denk dat het eerder een extra druppel in de volle emmer van opgebouwde irritaties geweest zal zijn.
"Mijn huis was altijd smerig" en dan die zin koppelen aan "Zij heeft meer in het huishouden gedaan".......wat begrijp ik dan juist wel of niet? Had je misschien zelf iets meer moeten doen of verwijt je indirect dat je vriendin niet nog meer deed of niet voldeed aan jouw eisen?

Ik wil je niet aanvallen hoor, begrijp me goed, maar veel van wat je zegt lijkt nog het meest op over en weer onvoldoende duidelijk geweest te zijn in wat belangrijk is/was en ergernissen vervolgens over en weer op elkaar projecteren. Dan krijg je idd heel snel een soort van 'de koek is op' situatie....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91934863
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

:W

Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken maar lees hier al een tijdje mee. Ik ben heel gelukkig met mijn vriend maar vindt het interessant om te zien hoe mensen verschillend met hun problemen omgaan :)

Freudiaans kun je hier een hoop mee :+
Strek je eens uit !
pi_91935540
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Freudiaans kun je hier een hoop mee :+
Hoezo?
pi_91937308
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Markster:
Oognip was me net voor ;). En dan noem je 'de last' van de hond ook nog de doorslaggevende factor?
Hoe moet ik dat zien? Jij denkt dat die hond daar expres "de hele vloerbedekking" onderkotst (mmm...lijkt me een understatement?). Of deed de hond dat op commando van je vriendin?

Ach...no offence ok?.....denk dat het eerder een extra druppel in de volle emmer van opgebouwde irritaties geweest zal zijn.
"Mijn huis was altijd smerig" en dan die zin koppelen aan "Zij heeft meer in het huishouden gedaan".......wat begrijp ik dan juist wel of niet? Had je misschien zelf iets meer moeten doen of verwijt je indirect dat je vriendin niet nog meer deed of niet voldeed aan jouw eisen?

Ik wil je niet aanvallen hoor, begrijp me goed, maar veel van wat je zegt lijkt nog het meest op over en weer onvoldoende duidelijk geweest te zijn in wat belangrijk is/was en ergernissen vervolgens over en weer op elkaar projecteren. Dan krijg je idd heel snel een soort van 'de koek is op' situatie....
Zij zal de beesten nooit wegdoen. We hebben een kat die in huis pist (heel irritant) en een hond die al 2x mijn telefoon a 500 euro kapot heeft gebeten (om maar even wat te noemen)
Op een gegeven moment is het gewoon op.
En ja, dat het een zooi is, is mede haar schuld, het maakt haar namelijk niet uit. Als der beesten maar gelukkig zijn.

Nou sorry, maar dan is het voor mij wel 1 van de bepalende factoren ja :)

ow en het meer in huishouden gedaan, dat heeft ze geprobeerd, maar lukt pas sinds 2 weken echt goed.
pi_91940769
Pas als ze echt weg gaat, krijg jij het echt te verwerken. Dan kan je ook verder.
Damn, wat een dierenvriend.. wel irritant idd als ik het zo lees.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:08:07 #95
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91942605
denk inderdaad dat het pas gaat merken als ze weg is.... niets is zo confronterend
pi_91943738
quote:
4s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Markster het volgende:

[..]

Zij zal de beesten nooit wegdoen. We hebben een kat die in huis pist (heel irritant) en een hond die al 2x mijn telefoon a 500 euro kapot heeft gebeten (om maar even wat te noemen)
Op een gegeven moment is het gewoon op.
En ja, dat het een zooi is, is mede haar schuld, het maakt haar namelijk niet uit. Als der beesten maar gelukkig zijn.

Nou sorry, maar dan is het voor mij wel 1 van de bepalende factoren ja :)

ow en het meer in huishouden gedaan, dat heeft ze geprobeerd, maar lukt pas sinds 2 weken echt goed.
@Markster:
Ik begrijp je wel, maar ik probeer ook wat tegenstand te bieden hier. Ik heb namelijk ook honden en katten ;)
Wat je zegt over je telefoons is natuurlijk knap kut, maar ga ook niet doen alsof die beesten hersens hebben om dat soort dingen goed te begrijpen. Jij hebt wel hersens dus laat ze niet liggen daar waar de hond erbij kan (dan wordt wat later als je misschien ooit eens kids krijgt....ga je dan ook je peuter 'wegdoen' omdat ie dan je nwe telefoon heeft gesloopt? Het lijkt iets totaal anders maar het komt op hetzelfde neer :)
Qua zeik-katten zitten we op dezelfde golflengte. Zo'n kat gaat er gewoon uit. Je kunt het een paar weken aankijken en dingen uitproberen, maar als een kat dan nog door gaat zeiken wordt het zieken en dan geef ik jou groot gelijk. De lucht is niet te harden!

Als het jouw vriendin/ex niet uitmaakt zolang haar beesten maar gelukkig zijn, dan is ze een wat groter belang vergeten, en dat is hoe jij je eronder voelt. Begrijp dus dat ik het wat genuanceerd zie: met de hond vind ik dat het je eigen verantwoordelijkheid is, maar met de zeik-kat geef ik je helemaal gelijk!

Ik begrijp echter ook dat het een break-up is met een mogelijk tijdelijk karakter? Of zijn jullie er al helemaal uit? Precies wat ennudan en Mr Chicken zeggen; pas als er afstand tussen jullie komt kun je pas echt gaan zien wat er eventueel over is.
(brengt wel meteen de vraag wat er met de dieren gaat gebeuren, want jij blijft immers daar wonen lees ik en zij moet dus iets anders gaan zoeken....lijkt me ook nog even lastig....)
Strek je eens uit !
pi_91943884
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
Pas als ze echt weg gaat, krijg jij het echt te verwerken. Dan kan je ook verder.
Damn, wat een dierenvriend.. wel irritant idd als ik het zo lees.
@Mr Chicken: ......ik heb ook kippen en ben ook een dierenvriend :+

(sommigen slaan echter compleet door en ik denk dat Markster zo'n vriendin had; als ze niet uitkijkt wordt dat later zo'n 'poezenvrouwtje' met 45 katten in haar flat...... :') )
Strek je eens uit !
pi_91944695
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hoezo?
Je schrijft eerder:

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Oognip het volgende:

Dat is het typische gevalletje van de pizzabezorger die tegen je zegt "nee meneer, ik heb echt niet op uw pizza gespuugd!" uhm......? ;)

Niemand stelt hier toch een vraagteken waarom jij hier post? Dan hoef je je toch ook niet te 'verdedigen' dat je heel gelukkig bent met je vriend?

Hahaha, wel leuk dat je dan weer vervolgens schrijft "maar vindt het interessant om te zien hoe mensen verschillend met hun problemen omgaan".
(Freud pakt zijn notitieboekje en vraagt: "Vanwaar die interesse?" :+ )

Je gaat er te serieus op in, iets met kasten waar mensen wel eens op klimmen.... :s)
Strek je eens uit !
pi_91946870
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je schrijft eerder:

[..]

Dat is het typische gevalletje van de pizzabezorger die tegen je zegt "nee meneer, ik heb echt niet op uw pizza gespuugd!" uhm......? ;)

Niemand stelt hier toch een vraagteken waarom jij hier post? Dan hoef je je toch ook niet te 'verdedigen' dat je heel gelukkig bent met je vriend?

Hahaha, wel leuk dat je dan weer vervolgens schrijft "maar vindt het interessant om te zien hoe mensen verschillend met hun problemen omgaan".
(Freud pakt zijn notitieboekje en vraagt: "Vanwaar die interesse?" :+ )

Je gaat er te serieus op in, iets met kasten waar mensen wel eens op klimmen.... :s)
Haha ik weet dat ik makkelijk op de kast te jagen ben en dat blijkt maar weer.

Ik melde gewoon dat ik heel gelukkig bent met mijn vriend omdat ik hier nog nooit gepost had en ik dacht dat ik dan misschien vragen zou krijgen over of ik misschien ook een ex had of zo en dat wilde ik voor zijn :)
En vanwaar die interesse? Ik vind mensen interessant (studeer verpleegkunde ;)) en ook hoe ze omgaan met verschillende problemen. Ik lees zoveel topics waar ik eigenlijk niks mee te maken heb, maar toch vind ik het interessant om te lezen.

Dus :s)
pi_91947487
Ik ben blij dat ik in juny de stekker er uit heb getrokken ,gewoon heerlijk nu de rust.
Krijg weer verjaardagsvisite en bezoek.
Niet iemand in huis die echt lui is daardoor niks doet en bijdraagt ,maar wel de kast binnen 3 dagen leeg vreten.
Niet meer dat continu geschreeuw en getier van die stiefzoon waar mama voor kroop als ie het eiste .
Kan nu ook heerlijk een film zien of muziek luisteren via de 5.1 set zonder dat 1 zit te stampen en eisen dat de set uit ging.
Gewoon lekker geen gezuer en gezanik meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')