Hebben jullie wel concreet geprobeerd om die sleur/irritaties weg te werken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Markster het volgende:
na 4 jaar samen geweest te zijn, hebben mijn vriendin en ik, besloten dat het niet meer ging. (imijn initiatief, afgelopen weekend)
We woonden 2 jaar samen, maar de liefde / intimiteit was er gewoon niet meer. 1 grote sleur, irritaties. Nooit wat leuks samen en teveel meningverschillen.
Nou hebben we wel besloten om als beste vrienden uit elkaar te gaan, zij gaat een huisje zoeken, krijgt gewoon wat spulletjes mee, wordt eventueel financieel wat bijgestaan door mij.
Dan gaan we kijken of we elkaar echt gaan missen, of dat we het eigenlijk wel prima vinden.
Het is wel een gek idee, dat ik zometeen hier alleen in huis zit, en ik helemaal naar haar toe moet gaan als we een filmpje willen kijken.
Maarja, ga vanaf nu dit topic in de gaten houden
Heftig... 4 jaar samen, 2 jaar samenwonend en dan ineens een break-up.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Markster het volgende:
na 4 jaar samen geweest te zijn, hebben mijn vriendin en ik, besloten dat het niet meer ging. (imijn initiatief, afgelopen weekend)
We woonden 2 jaar samen, maar de liefde / intimiteit was er gewoon niet meer. 1 grote sleur, irritaties. Nooit wat leuks samen en teveel meningverschillen.
Nou hebben we wel besloten om als beste vrienden uit elkaar te gaan, zij gaat een huisje zoeken, krijgt gewoon wat spulletjes mee, wordt eventueel financieel wat bijgestaan door mij.
Dan gaan we kijken of we elkaar echt gaan missen, of dat we het eigenlijk wel prima vinden.
Het is wel een gek idee, dat ik zometeen hier alleen in huis zit, en ik helemaal naar haar toe moet gaan als we een filmpje willen kijken.
Heftig maar klinkt bekend. Ben benieuwd hoe het verder gaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Markster het volgende:
Vervelend, zeker als je al samenwoonde.. Maar wat Tara ook al vroeg, is er wel iets aan gedaan op die sleur eruit te krijgen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Markster het volgende:
klinkt niet als een hele rare aanname. en dromen zijn vaak een verwerking van het onderbewuste... dus je bent er nog wel mee bezig maar meer in een kwaad zijn zin (net als schoonma) dan als in het doet me pijn zin...quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Getsie.. Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht, en supergoed in slaap gevallen.. Ben ik net 5 min wakker komt mijn droom naar boven.. Over mijn ex. Heel vaag, maar meer over zijn moeder. Dat zij dacht dat ik mijn ex gedumpt had, en vreemd was gegaan.. Kwaad dat ze was. En toen heb ik maar verteld dat het niet zo was.. En toen was ze nog kwader op mijn ex. Nu heb ik een soort goed en gelukkig gevoel (wat zo werd ik wakker) met een baggergevoel van die droom er door heen.
Misschien is die combinatie wel een heel goed teken.. Dat betekend dat die droom niet de overhand heeft in hoe ik me voel als ik wakker wordDus dat het niet zo belangrijk meer is voor me. Of is dat een rare veronderstelling?
Doet wat je wilt lullen doen ze toch.... mensen zullen altijd een mening over je hebben... proberen niet te veel van aan te trekken...quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik had liever een andere droom gehadMaar goed, het klopt wel dat was wel een punt wat me nog bezig hield.. Hoe denken zijn ouders er over, wat is er verteld..
Ga nu even lekker ontbijten, en klaar maken en dan lekker naar mijn werk fietsen.
En me verder goed en gelukkig voelen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef ennudan het volgende:
[..]
Doet wat je wilt lullen doen ze toch.... mensen zullen altijd een mening over je hebben... proberen niet te veel van aan te trekken...
Uiteindelijk weet je zelf het beste hoe het zit en wat er aan de hand is.... de mensen die er iets van vinden doen er niet toe en de mensen die er toe doen vinden er niets van!
Mag jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van jou wijsheid lenen
Yes!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Markster het volgende:
@ de irritaties. Ja, meerdere malen geprobeerd. (ik heb zelfs me PC helemaal weggedaan, zij heeft meer in het huishouden gedaan, dat soort dingen)
Er is nog 1 ding dat ik niet vermeld heb volgens mij, en dat is dat voor mij de doorslaggevende factor oa was:
3 huisdieren. 2 katten en 1 hond. Zelf voor gekozen (hond iets minder) Maar mijn huis is altijd smerig, troep.
Vannacht nog kotste die hond weer de hele vloerbedekking (!) onder.
Het is eigenlijk verzameling van alles waardoor ik tot het besluit gekomen zijn.
Ik voel me momenteel nog goed, omdat er eigenlijk nog niet zoveel veranderd is, we wonen nog bij elkaar en doen gewoon de dagelijkse dingetjes zoals altijd.
Zal zo nog wel komen, als ze echt weg is
Freudiaans kun je hier een hoop meequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken maar lees hier al een tijdje mee. Ik ben heel gelukkig met mijn vriend maar vindt het interessant om te zien hoe mensen verschillend met hun problemen omgaan
Hoezo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Freudiaans kun je hier een hoop mee
Zij zal de beesten nooit wegdoen. We hebben een kat die in huis pist (heel irritant) en een hond die al 2x mijn telefoon a 500 euro kapot heeft gebeten (om maar even wat te noemen)quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Markster:
Oognip was me net voor. En dan noem je 'de last' van de hond ook nog de doorslaggevende factor?
Hoe moet ik dat zien? Jij denkt dat die hond daar expres "de hele vloerbedekking" onderkotst (mmm...lijkt me een understatement?). Of deed de hond dat op commando van je vriendin?
Ach...no offence ok?.....denk dat het eerder een extra druppel in de volle emmer van opgebouwde irritaties geweest zal zijn.
"Mijn huis was altijd smerig" en dan die zin koppelen aan "Zij heeft meer in het huishouden gedaan".......wat begrijp ik dan juist wel of niet? Had je misschien zelf iets meer moeten doen of verwijt je indirect dat je vriendin niet nog meer deed of niet voldeed aan jouw eisen?
Ik wil je niet aanvallen hoor, begrijp me goed, maar veel van wat je zegt lijkt nog het meest op over en weer onvoldoende duidelijk geweest te zijn in wat belangrijk is/was en ergernissen vervolgens over en weer op elkaar projecteren. Dan krijg je idd heel snel een soort van 'de koek is op' situatie....
@Markster:quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Zij zal de beesten nooit wegdoen. We hebben een kat die in huis pist (heel irritant) en een hond die al 2x mijn telefoon a 500 euro kapot heeft gebeten (om maar even wat te noemen)
Op een gegeven moment is het gewoon op.
En ja, dat het een zooi is, is mede haar schuld, het maakt haar namelijk niet uit. Als der beesten maar gelukkig zijn.
Nou sorry, maar dan is het voor mij wel 1 van de bepalende factoren ja
ow en het meer in huishouden gedaan, dat heeft ze geprobeerd, maar lukt pas sinds 2 weken echt goed.
@Mr Chicken: ......ik heb ook kippen en ben ook een dierenvriendquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
Pas als ze echt weg gaat, krijg jij het echt te verwerken. Dan kan je ook verder.
Damn, wat een dierenvriend.. wel irritant idd als ik het zo lees.
Je schrijft eerder:quote:
Dat is het typische gevalletje van de pizzabezorger die tegen je zegt "nee meneer, ik heb echt niet op uw pizza gespuugd!" uhm......?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Oognip het volgende:
Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken maar lees hier al een tijdje mee. Ik ben heel gelukkig met mijn vriend maar vindt het interessant om te zien hoe mensen verschillend met hun problemen omgaan
Haha ik weet dat ik makkelijk op de kast te jagen ben en dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je schrijft eerder:
[..]
Dat is het typische gevalletje van de pizzabezorger die tegen je zegt "nee meneer, ik heb echt niet op uw pizza gespuugd!" uhm......?
Niemand stelt hier toch een vraagteken waarom jij hier post? Dan hoef je je toch ook niet te 'verdedigen' dat je heel gelukkig bent met je vriend?
Hahaha, wel leuk dat je dan weer vervolgens schrijft "maar vindt het interessant om te zien hoe mensen verschillend met hun problemen omgaan".
(Freud pakt zijn notitieboekje en vraagt: "Vanwaar die interesse?")
Je gaat er te serieus op in, iets met kasten waar mensen wel eens op klimmen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |