abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92149951
Wanneer hebben jullie voor het laatst contact gehad met je ex, en waarom was er contact?
pi_92150543
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef undissputed het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst contact gehad met je ex, en waarom was er contact?
Zaterdag, omdat zomaar ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92150629
(een beetje een late reactie.. maar hey, don't blame me :) )

quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Mr.Myst het volgende:
Dit komt puur vanwege het feit dat ze in haar laatste mailtje aangegeven heeft graag op de hoogte gehouden te willen worden over hoe het met me gaat. Niemand in haar omgeving weet hoe het mij me gaat, of ik al werk heb, e.d. Als ze écht graag wil weten hoe het met me gaat, zal ze dus contact op moeten nemen met me, door bijvoorbeeld een mailtje te sturen (ik verwacht absoluut niet dat ze zal gaan bellen/sms'en, ik verwacht wel een mailtje).
Ik voel zelf de behoefte ook niet om contact op te nemen. Ik vind dat zij de stap moet zetten. Ik denk bij mezelf: Als je echt geïnteresseerd of bezorgd bent, dan neem je wel contact op.

Ik zou het denk ik wel fijn vinden wanneer ze dat zou doen. Ik zou er geen hoop door krijgen, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten dat ze op die manier nog iets om me geeft.
Zoals er hier altijd gezegd wordt : kijk naar haar acties ipv. naar haar woorden ;)
En dan is het maar de vraag hoevéél waarde je hecht aan die woorden.

quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Mr.Myst het volgende:
Misschien heeft jouw ex geen reden om contact met je op te nemen, er zijn geen dingen meer die geregeld moeten worden tussen jullie? Dan doel ik meer op 'zakelijke' redenen, dan het uitpraten van ruzies/meningsverschillen. Zou het, net als in mijn geval, niet zo kunnen zijn dat ze puur uit interesse nog contact op zou kunnen nemen?
Inderdaad, er is niks meer dat haar en mij bindt. Er hoeft niks geregeld te worden, was allemaal het eerste weekend al geregeld (buiten een huissleutel teruggeven en een kinderbedje meenemen, was er niet véél te regelen).
Als ze het contact verbreekt op het moment dat ik het diepste zit dat ik ooit in mijn leven gezeten heb, op het moment dat ik haar dat waarheidsgetrouw zeg (omdat ze er achter vroeg)... wel dan denk ik niet dat ze louter interesse nog contact met me gaat opnemen. (en toch verwacht ik dat soms...)
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef J0ycie88 het volgende:
**$*#^*#*^%*#@**$@!!!!!

Ik ben gefrustreerd, omdat ik me kut voel omdat ik lees dat de samenwoonplannen veel concreter zijn bij mijn ex en zijn nieuwe vriendin..

En als ik me ergens niet kut om wil voelen is het dat..

(*&#%&@(*&@*%(!!!!!

(Ik wilde hier niet schelden, dus dan maar zo!)
Wil je iets nog straffers horen : de allereerste die zich mijn ex mocht noemen, is na minder als 3 maand gaan samenwonen, was na 9 maand getrouwd, en is nu 10 jaar later nog steeds met die gast samen... en ik heb een vriend die mij vorige week nog verteld heeft (hij had haar gezien) "Wees blij dat je van haar vanaf bent" :D

Al begrijp ik dat het een 'klap' is te lezen dat ze na 3 maand gaan samenwonen, dat je daardoor twijfelt aan de situatie/relatie die jij met hem gehad hebt... het enige wat telt : het gaat buiten jou om, en door jezelf daarover slecht te voelen, gaat zijn leven er niet anders uitzien.
pi_92152461
Tja ik denk dat iedereen wel weet dat het geen zin heeft om je druk te maken over dingen waar je verder geen invloed op hebt... Toch kan je soms niet anders dan je er wel druk over te maken, of je er in ieder geval rot bij te voelen. dat mag ook wel vind ik, als je er maar niet in blijft hangen.

Mijn ex smst me nog steeds dingen als dat ze foto's van ons bekijkt...van me houd...en over me gaat dromen, maar whatever, de dingen die ze zegt betekenen niet echt meer iets voor me. Op de 1 of andere manier geloof ik haar niet meer zo.

Maar goed, ik wens iedereen een fijne nachtrust toe.
pi_92152888
Natuurlijk weten we allemaal dat we geen invloed hebben op het leven van de ander... maar het is toch niet dat het niet herhaald mag worden ?
Het is net wanneer je je rot voelt dat je zo'n simpele stelregels uit het oog verliest. Althans, zo is het bij mij...
  dinsdag 1 februari 2011 @ 05:33:34 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92160212
quote:
Zo'n 6 maanden geleden. Er moesten nog wat verwijten worden gezegd. :P

Overigens kan samenwonen na een paar maanden heel goed. Een goede vriend van me is ook na drie maanden bij zijn vriendin ingetrokken (op afraden van ons) en nu is hij er al drie jaar gelukkig mee getrouwd en hebben zelfs nu een keischattig dochtertje.

Feit is gewoon dat je moet accepteren dat jullie niet voor elkaar waren gemaakt en misschien is zij dat wel. De tijd zal het leren.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92160360
Ik wil geen succesverhalen lezen.. Ik twijfel gewoon aan zijn gevoelens naar mij toe toen we nog hadden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92160378
Sorry, ik ben net wakker.. Na alweer een kutnacht. Als ik mijn humeur een cijfer moet geven is het een -1.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 06:48:49 #234
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92160498
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 06:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil geen succesverhalen lezen.. Ik twijfel gewoon aan zijn gevoelens naar mij toe toen we nog hadden.
Dat is normaal na zulks nieuws. Niet te lang bij stil staan, heb je niks aan en antwoorden zul je ook niet krijgen, alleen nog maar meer vragen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 07:46:20 #235
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92160848
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 06:48 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dat is normaal na zulks nieuws. Niet te lang bij stil staan, heb je niks aan en antwoorden zul je ook niet krijgen, alleen nog maar meer vragen.
Precies. Hoe vervelend het ook is en blijft een feit dat de situatie zo is. Je kunt er op 2 manieren mee omgaan
- je het teveel aantrekken en jezelf ermee in de vernieling helpen. Wat volgens mij geen enkele ex/relatie waard is
- het accepteren (hoe moeilijk) ook en doorgaan met je eigen leven en je eigen geluk!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 08:30:05 #236
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92161261
quote:
2 weken terug... ze wilde nog wat spullen op halen.... moet ze nog uitzoeken en reageren wanneer ze ze kan komen halen
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_92161791
quote:
23 december 2010... ben ik nu een freak omdat ik dit weet ? Of onthou ik die datum gewoon als '2 dagen voor Kerstmis' ?
Waarom ? Daar ben ik zelf ook nog niet uit - ik had haar daags voordien gezegd/gevraagd het contact te verbreken, en zij heeft mij daarop nog een aantal emails (5 à 6) gestuurd - die ik beantwoord heb, waarop zij besliste dat we maar geen contact meer moesten hebben |:(
Diegene die me kan zeggen waarom zij en ik toen contact gehad hebben... vertel het maar :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 01-02-2011 09:15:15 ]
pi_92162968
quote:
Zo' n 2 weken geleden...
Op de een of andere manier vindt mijn ex het nodig om, elke keer als we elkaar fysiek zien, dit te vervolgen met een sms :?

Nu het inmiddels bijna net zo lang uit is als dat het aan is geweest, merk ik dat mijn ex en ik volgens mijn (voornamelijk zij) nog niet zo goed heeft geleerd om te leven ''zonder'' elkaar.

Hiermee bedoel ik niet dat ze me mist ofzo, maar het is telkens weer vreemd/ongemakkelijk als we elkaar tegen komen. Ook telkens die sms' jes erachteraan is voor mij echt niet nodig...

Merk trouwens wel dat, sinds ze een vriend heeft, ik elke week meer vooruit ga met ''verwerken'' dan voorheen in 2 maanden bij elkaar :D

Komende periode lekker veel bezig op de uni, leuke dingen in het vooruitzicht dus het komt wel goed met mij :)
Had echt nooit verwacht toen het uit ging dat ik hier in februari nog steeds zou posten..
BEn me er daardoor wel van bewust dat ik veel serieuzer een relatie in moet stappen voortaan dan ik deed met deze relatie. Want beginnen aan een relatie waar je zelf eigenlijk meteen al over twijfelt levert alleen maar ellende op...
pi_92163416
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef Bartinhoo het volgende:
Had echt nooit verwacht toen het uit ging dat ik hier in februari nog steeds zou posten..
De frequentie waarmee je hier post, en de inhoud van je berichten, zal nu wel anders zijn als in het begin dat je hier postte. Neen ?

Als ik naar mezelf kijk, post ik hier ook minder als in het begin, en post ik hier nu meestal ervaringen/steunbetuigingen... en niet meer de "O, ik ben gekwetst"-posts :)
pi_92164314
Wat kan shoppen toch lekker zijn als je je kut voelt! Nu weer terug naar mijn werk..

Leerdoel voor de komende tijd.. Aan mezelf denken!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:35:27 #241
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92165619
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat kan shoppen toch lekker zijn als je je kut voelt! Nu weer terug naar mijn werk..

Leerdoel voor de komende tijd.. Aan mezelf denken!
^O^
pi_92166881
Slapen begint een probleem te worden bij mij, ik ga met de gedachte over mijn ex naar bed en sta er mee op. Ik droom er nu ook elke nacht over(dat ze een ander heeft) en word zwetend, voor de wekker aan wakker...eenmaal op het werk en overdag zet ik alles weer op een rijtje en gaat het steeds beter...maar heb het gevoel dat ik elke dag weer opnieuw moet beginnen, omdat ik snachts te veel pieker/droom....begin ook gewoon tegen slapen op te zien, en ga express heel laat op bed waardoor 5 uur slaap al veel is op dit moment...balen dit...
pi_92169632
quote:
3 weken geleden via de mail, tweede kerstdag het laatst haar stem gehoord, en 7 december heb ik haar het laatst gezien. :')
Dus Octagon, zo raar is het niet dat je die datum nog weet! ;)

Slapen gaat bij mij ook ronduit klote. Gisteren Melatonine geprobeerd, maar 1 pilletje helpt niet, merk ik nu. Ik ga ook met de gedachte aan mijn ex naar bed, en ik sta er ook weer mee op, dus daarin ben je niet de enige H6-4ever. Probeer wel gewoon je ritme aan te houden, dus op de gewone tijden naar bed gaan. Ook al slaap je dan niet, dat is beter dan uitstellen om te gaan slapen. Dat heb ik ook gedaan, en het heeft mijn hele ritme verkloot. Ook omdat ik op dat moment geen werk had, mijn ritme verschoof naar 05:00 uur 'in slaap vallen', en dan tot +- 13:00 uur blijven liggen... Niet gezond, je wordt er ontzettend moe van, en het helpt je ook niet in het hele proces. Wat dat betreft MOET ik nu op tijd opstaan. En dat is niet verkeerd, want ik had een overduidelijk gebrek aan discipline om op tijd op te staan (waarom zou ik ook..?).
pi_92170295
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef H6-4ever het volgende:
Slapen begint een probleem te worden bij mij, ik ga met de gedachte over mijn ex naar bed en sta er mee op. Ik droom er nu ook elke nacht over(dat ze een ander heeft) en word zwetend, voor de wekker aan wakker...eenmaal op het werk en overdag zet ik alles weer op een rijtje en gaat het steeds beter...maar heb het gevoel dat ik elke dag weer opnieuw moet beginnen, omdat ik snachts te veel pieker/droom....begin ook gewoon tegen slapen op te zien, en ga express heel laat op bed waardoor 5 uur slaap al veel is op dit moment...balen dit...
Terugvalletjes, het gevoel hebben steeds opnieuw te moeten beginnen, horen erbij... gewoon van 'genieten' ;)
Ik heb ook moeite met het vinden van een goede nachtrust, al gaat het inslapen zonder al te véél problemen (de eerste dagen was dat wel eventjes anders !). Ik heb vnl. moeite met het doorslapen - om je een idee te geven : gisteren ben ik voor het eerst, sinds 2 oktober, door mijn wekker gewekt - daarvoor ben ik ALTIJD zonder wekker wakker geworden, ruim voor het uur dat ik moest opstaan.

Een oplossing voor jouw probleem ? Aan dromen kun je natuurlijk niet al te véél doen, behalve misschien met andere gedachten in slaap vallen (zoals hier al geschreven is).
pi_92170335
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Mr.Myst het volgende:
3 weken geleden via de mail, tweede kerstdag het laatst haar stem gehoord, en 7 december heb ik haar het laatst gezien. :')
Dus Octagon, zo raar is het niet dat je die datum nog weet! ;)
Ow, als het zo specifiek moet... dat kan ik (niet "waarschijnlijk", maar wel "zeker") ook :@
pi_92170535
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ow, als het zo specifiek moet... dat kan ik (niet "waarschijnlijk", maar wel "zeker") ook :@
Tja, ik heb nu eenmaal iets met data (of was het nou datums? :X ), dat soort gebeurtenissen blijven 'plakken'. Dat zal over een tijdje wel weggezakt zijn hoor, maar toch... Het geeft maar weer eens aan hoe 'los' ik ben van mijn ex... :')
Gelukkig geen 'memorabele' data meer binnenkort, of je moet Valentijnsdag mee willen tellen. Dan komt begin maart de carnaval er weer aan, wat goede (maar op dit moment 'slechte') herinneringen met zich voort brengt. Als 'ras-carnavalist' zie ik op dit moment echt zo ongelofelijk tegen de carnaval op. Maar goed, dat duurt nog een aantal weken.
Vanmiddag eerst weer eens gaan praten met de SPV. Ik verwacht er niet al te veel van, getuige het gesprek de vorige keer. Een half uurtje is ook te kort, vind ik. Maar anderzijds, als ik hier eenmaal over begin te praten, kan ik zo twee uur vullen. :')
pi_92170760
Even offtopic jongens..

Maar ik wil het toch even kwijt.. net een "heftig" gesprek gehad met de vrijwilliger, zou ik nu voortaan rustig mijn brood kunnen eten als ik pauze heb?
pi_92171042
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef H6-4ever het volgende:
Vervelend.. Die gedachtes moet je proberen te bannen voor dat je gaat slapen. Want dat kan heel goed de oorzaak zijn van he slechte slapen..

Tip die ik al vaak hier heb gegeven is het opschrijven van je gevoel.. Voor sommige helpt dit..
pi_92171314
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Even offtopic jongens..

Maar ik wil het toch even kwijt.. net een "heftig" gesprek gehad met de vrijwilliger, zou ik nu voortaan rustig mijn brood kunnen eten als ik pauze heb?
Heftig als in 'slaande deuren en verwijten'... (niet noodzakelijk in die volgorde :) )

Als het geen retorische vraag is die je stelt : waarschijnlijk niet - want had je vorige week ook al geen goed gesprek met/over hem gehad ? ;)
pi_92173355
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Even offtopic jongens..

Misschien heb je die plaat voor z'n kop nu eens weggeslagen (of behoorlijk ingedeukt)? :)
Het zou je in ieder geval wel helpen om door deze periode heen te komen... Alle beetjes helpen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')