Zaterdag, omdat zomaarquote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef undissputed het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst contact gehad met je ex, en waarom was er contact?
Zoals er hier altijd gezegd wordt : kijk naar haar acties ipv. naar haar woordenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Mr.Myst het volgende:
Dit komt puur vanwege het feit dat ze in haar laatste mailtje aangegeven heeft graag op de hoogte gehouden te willen worden over hoe het met me gaat. Niemand in haar omgeving weet hoe het mij me gaat, of ik al werk heb, e.d. Als ze écht graag wil weten hoe het met me gaat, zal ze dus contact op moeten nemen met me, door bijvoorbeeld een mailtje te sturen (ik verwacht absoluut niet dat ze zal gaan bellen/sms'en, ik verwacht wel een mailtje).
Ik voel zelf de behoefte ook niet om contact op te nemen. Ik vind dat zij de stap moet zetten. Ik denk bij mezelf: Als je echt geïnteresseerd of bezorgd bent, dan neem je wel contact op.
Ik zou het denk ik wel fijn vinden wanneer ze dat zou doen. Ik zou er geen hoop door krijgen, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten dat ze op die manier nog iets om me geeft.
Inderdaad, er is niks meer dat haar en mij bindt. Er hoeft niks geregeld te worden, was allemaal het eerste weekend al geregeld (buiten een huissleutel teruggeven en een kinderbedje meenemen, was er niet véél te regelen).quote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Mr.Myst het volgende:
Misschien heeft jouw ex geen reden om contact met je op te nemen, er zijn geen dingen meer die geregeld moeten worden tussen jullie? Dan doel ik meer op 'zakelijke' redenen, dan het uitpraten van ruzies/meningsverschillen. Zou het, net als in mijn geval, niet zo kunnen zijn dat ze puur uit interesse nog contact op zou kunnen nemen?
Wil je iets nog straffers horen : de allereerste die zich mijn ex mocht noemen, is na minder als 3 maand gaan samenwonen, was na 9 maand getrouwd, en is nu 10 jaar later nog steeds met die gast samen... en ik heb een vriend die mij vorige week nog verteld heeft (hij had haar gezien) "Wees blij dat je van haar vanaf bent"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef J0ycie88 het volgende:
**$*#^*#*^%*#@**$@!!!!!
Ik ben gefrustreerd, omdat ik me kut voel omdat ik lees dat de samenwoonplannen veel concreter zijn bij mijn ex en zijn nieuwe vriendin..
En als ik me ergens niet kut om wil voelen is het dat..
(*%&@(*&@*%(!!!!!
(Ik wilde hier niet schelden, dus dan maar zo!)
Zo'n 6 maanden geleden. Er moesten nog wat verwijten worden gezegd.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef undissputed het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst contact gehad met je ex, en waarom was er contact?
Dat is normaal na zulks nieuws. Niet te lang bij stil staan, heb je niks aan en antwoorden zul je ook niet krijgen, alleen nog maar meer vragen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil geen succesverhalen lezen.. Ik twijfel gewoon aan zijn gevoelens naar mij toe toen we nog hadden.
Precies. Hoe vervelend het ook is en blijft een feit dat de situatie zo is. Je kunt er op 2 manieren mee omgaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:48 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is normaal na zulks nieuws. Niet te lang bij stil staan, heb je niks aan en antwoorden zul je ook niet krijgen, alleen nog maar meer vragen.
2 weken terug... ze wilde nog wat spullen op halen.... moet ze nog uitzoeken en reageren wanneer ze ze kan komen halenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef undissputed het volgende:
23 december 2010... ben ik nu een freak omdat ik dit weet ? Of onthou ik die datum gewoon als '2 dagen voor Kerstmis' ?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef undissputed het volgende:
Zo' n 2 weken geleden...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef undissputed het volgende:
De frequentie waarmee je hier post, en de inhoud van je berichten, zal nu wel anders zijn als in het begin dat je hier postte. Neen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef Bartinhoo het volgende:
Had echt nooit verwacht toen het uit ging dat ik hier in februari nog steeds zou posten..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat kan shoppen toch lekker zijn als je je kut voelt! Nu weer terug naar mijn werk..
Leerdoel voor de komende tijd.. Aan mezelf denken!
3 weken geleden via de mail, tweede kerstdag het laatst haar stem gehoord, en 7 december heb ik haar het laatst gezien.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef undissputed het volgende:
Terugvalletjes, het gevoel hebben steeds opnieuw te moeten beginnen, horen erbij... gewoon van 'genieten'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef H6-4ever het volgende:
Slapen begint een probleem te worden bij mij, ik ga met de gedachte over mijn ex naar bed en sta er mee op. Ik droom er nu ook elke nacht over(dat ze een ander heeft) en word zwetend, voor de wekker aan wakker...eenmaal op het werk en overdag zet ik alles weer op een rijtje en gaat het steeds beter...maar heb het gevoel dat ik elke dag weer opnieuw moet beginnen, omdat ik snachts te veel pieker/droom....begin ook gewoon tegen slapen op te zien, en ga express heel laat op bed waardoor 5 uur slaap al veel is op dit moment...balen dit...
Ow, als het zo specifiek moet... dat kan ik (niet "waarschijnlijk", maar wel "zeker") ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Mr.Myst het volgende:
3 weken geleden via de mail, tweede kerstdag het laatst haar stem gehoord, en 7 december heb ik haar het laatst gezien.
Dus Octagon, zo raar is het niet dat je die datum nog weet!
Tja, ik heb nu eenmaal iets met data (of was het nou datums?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ow, als het zo specifiek moet... dat kan ik (niet "waarschijnlijk", maar wel "zeker") ook
Vervelend.. Die gedachtes moet je proberen te bannen voor dat je gaat slapen. Want dat kan heel goed de oorzaak zijn van he slechte slapen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef H6-4ever het volgende:
Slapen begint een probleem te worden bij mij, ik ga met de gedachte over mijn ex naar bed en sta er mee op. Ik droom er nu ook elke nacht over(dat ze een ander heeft) en word zwetend, voor de wekker aan wakker...eenmaal op het werk en overdag zet ik alles weer op een rijtje en gaat het steeds beter...maar heb het gevoel dat ik elke dag weer opnieuw moet beginnen, omdat ik snachts te veel pieker/droom....begin ook gewoon tegen slapen op te zien, en ga express heel laat op bed waardoor 5 uur slaap al veel is op dit moment...balen dit...
Heftig als in 'slaande deuren en verwijten'... (niet noodzakelijk in die volgordequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Even offtopic jongens..
Maar ik wil het toch even kwijt.. net een "heftig" gesprek gehad met de vrijwilliger, zou ik nu voortaan rustig mijn brood kunnen eten als ik pauze heb?
Misschien heb je die plaat voor z'n kop nu eens weggeslagen (of behoorlijk ingedeukt)?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Even offtopic jongens..
Maar ik wil het toch even kwijt.. net een "heftig" gesprek gehad met de vrijwilliger, zou ik nu voortaan rustig mijn brood kunnen eten als ik pauze heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |