Maar bij LB rammelt het al langerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was LB die dat postte, niet Soempie!!
Ah, vandaar dat beide dames aan het haken zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar bij LB rammelt het al langer
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat beide dames aan het haken zijn.
Zodra mw. MM daarmee begint, schaf ik breinaalden (en zeepsop) aan...
Oh, dan kan ze kleertjes breienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat beide dames aan het haken zijn.
Zodra mw. MM daarmee begint, schaf ik breinaalden (en zeepsop) aan...
Rustig aan, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil die koffie ook wel hebben hoor![]()
En MM, lijkt me erg leuk om die allstars te maken voor een allstar fan als jij
Nu weet ik alleen niet hoe snel ik het allemaal af kan krijgen! Heb nog een paar opdrachtjes liggen namelijkDit geldt overigens ook voor IARL, alhoewel beide projectjes zelf niet erg veel tijd kosten.
Tsja, hele volksstammen zijn daardoor niet ter wereld gekomen, toen abortus nog iets onchristelijks of zo was. Nee, dit was humaan...quote:
Hoiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nu weet ik alleen niet hoe snel ik het allemaal af kan krijgen! Heb nog een paar opdrachtjes liggen namelijkDit geldt overigens ook voor IARL, alhoewel beide projectjes zelf niet erg veel tijd kosten.
Ook zwanger (of aanstaand papa dus weer)?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef iamredleader het volgende:
En ik heb net een verse bakgehaald
You go, girl!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Toffe vacature gezien bij SNN, tijd voor een net zo toffe sollicitatie
Nopequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Ook zwanger (of aanstaand papa dus weer)?
Cateringmedewerker (met conciërgetaken)?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Toffe vacature gezien bij SNN, tijd voor een net zo toffe sollicitatie
Concierge leek me altijd al leuk om te zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cateringmedewerker (met conciërgetaken)?
Of toch maar die communicatiemedewerker?
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de bierproevers: ik heb geprobeerd bieren te kiezen die jullie hopelijk nog niet kennen. Bekende dingen als Tripel Karmeliet zijn erg lekker, maar ook "gangbaar"
Verder geprobeerd de bieren een beetje zo uit te zoeken dat het verschillende types zijn
Ik heb het Nu.NL artikel gelezen en ik had het idee dat het het neefje van de hoofdredacteur was. Die jongen heeft leuke ideeen geloof ik maar Facebook "niet meer van deze tijd" noemen is natuurlijk iets dat alleen een puber kan zeggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef Ofyles2 het volgende:
De 'Kop Op, Schouders Eronder'-trofee gaat deze week naar Tim van Elsloo.
Blytes is een prachtig initiatief, maar helaas kent de sites aanloopproblemen...
Had er al over gehoord/gelezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Blytes is een prachtig initiatief, maar helaas kent de sites aanloopproblemen...
Die Hel en Verdoemenis zou ik lekker 20 jaar laten staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd.
En behalve van uit mijn diensttijd ken ik niet zo veel bieren, dus voor mij is een Tripel Karmeliet al abracadabra.
Heb nog wel steeds een Hel & Verdoemenis staan trouwens, kan je wat mij betreft ook gebruiken. En diverse wit-/rosebieren van mw. MM...
Als Tim daarin slaagt, dan is dat alleen maar goed nieuws voor hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het Nu.NL artikel gelezen en ik had het idee dat het het neefje van de hoofdredacteur was. Die jongen heeft leuke ideeen geloof ik maar Facebook "niet meer van deze tijd" noemen is natuurlijk iets dat alleen een puber kan zeggen.
Desalniettemin zouden we zomaar een nieuwe Ben Woldringa kunnen hebben.
Prachtig initiatief? Kom zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan moet 'ie nog 19 jaar, heb 'm vorig jaar op jouw aanraden rond deze tijd gekocht, hij is meegeweest naar Normandië en zit nog steeds potdicht...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die Hel en Verdoemenis zou ik lekker 20 jaar laten staan
Als 'ie alles zelf heeft geschreven dat doet 'ie het afhankelijk van je instelling minder goed of juist beter dan Ben Woldringa. Die had het idee maar liet de rest door zijn vriendjes schrijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Tim daarin slaagt, dan is dat alleen maar goed nieuws voor hem.
Iedereen zit dit jonge talent af te branden, maar dezelfde mensen wensten dat ze zo succesvol scripts konden schrijven.
Ik blijf hem wel kritisch volgen, maar ga hem zeker niet onderuitschoffelen...
Gelukkig bestaan er preventiemiddelen voor...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had er al over gehoord/gelezen.
Noem XSS maar aanloopproblemen, dat is gewoon een gigantische fail bij de implementatie van de webisite...
We kunnen hem wel opentrekken hoor als 'ie in de weg staatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet 'ie nog 19 jaar, heb 'm vorig jaar op jouw aanraden rond deze tijd gekocht, hij is meegeweest naar Normandië en zit nog steeds potdicht...
Vroeger was het heel wat als je een HTML-pagina kon schrijven, nu moet je een 'polyglot' zijn om te kunnen overleven...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als 'ie alles zelf heeft geschreven dat doet 'ie het afhankelijk van je instelling minder goed of juist beter dan Ben Woldringa. Die had het idee maar liet de rest door zijn vriendjes schrijven.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, wat mij betreft.
In welke maten kan je ze maken? Ook maat 43? Dan die graag in het rood en met All Star logo op de enkel...
Mini's graag in roze...
Ja, als het kalf verdronken is...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er preventiemiddelen voor...
* Ofyles2 nu ook geïnteresseerd is omdat hij deze week JavaScript oppakte.
Afgaande op betekenis 3 is dat ook de strategie van Van Elsloo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Blytes is trouwens een beetje een ongelukkige naam wat mij betreft. "Blight" in het het Engels staat voor:
a : a disease or injury of plants marked by the formation of lesions, withering, and death of parts (as leaves and tubers)
b : an organism (as an insect or a fungus) that causes blight
2
: something that frustrates plans or hopes
3
: something that impairs or destroys
4
: a deteriorated condition <urban blight>
Klopt, maar tegenwoordig is het ook minder indrukwekkend als iemand van 16 programmeren behoorlijk onder de knie heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger was het heel wat als je een HTML-pagina kon schrijven, nu moet je een 'polyglot' zijn om te kunnen overleven...
Toch gek, want Hyves(overigens OOK een Engelse ziektequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Afgaande op betekenis 3 is dat ook de strategie van Van Elsloo.
Het wordt alleen een hels gevecht om Hyves te evenaren...
Nee, dat niet, maar ik ben wat minder experimenteel met bier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We kunnen hem wel opentrekken hoor als 'ie in de weg staat
Maar om eerlijk te zijn, de functionaliteit van Facebook is op zich wel volledig, maar de usability is dramatisch, zowel niet- als wel mobiel. Ik zoek me altijd een ongeluk naar zaken...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, maar tegenwoordig is het ook minder indrukwekkend als iemand van 16 programmeren behoorlijk onder de knie heeft
Unit-testing is inderdaad nooit weg...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als het kalf verdronken is...
Maar het geeft aan hoe slecht de website getest is.
Het was geen Beta-versie meer met een beperkte toegang, het was live voor iedereen.
Dit soort zaken bepalen vaak het verdere verloop van je succes, dus ik hoop dat dit niet al meteen de nekslag is. Mocht jij nog zaken ontwikkelen/opleveren, hou dit dan in je achterhoofd.
Als je er 600 kunt verzamelen in twee weken, dan ben je inderdaad sterk bezig...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch gek, want Hyves(overigens OOK een Engelse ziekte) is echt gruwerlijke hyperKUT.
Het zit echt heel slecht in elkaar. Maarja, grote fanbase he?
Oh, ik niet. Ik vind het echt heel fijn in elkaar zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te zijn, de functionaliteit van Facebook is op zich wel volledig, maar de usability is dramatisch, zowel niet- als wel mobiel. Ik zoek me altijd een ongeluk naar zaken...
Dat kan, maar opzich wel logisch als je er een aantal probeert en ze niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik ben wat minder experimenteel met bier.
Zei gisteren nog tegen mw. MM na het bezoek aan de Bierkoning dat we waarschijnlijk in de loop der jaren heel wat bier ten onrechte down the drain hebben geooid...
Ik probeer ze niet eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan, maar opzich wel logisch als je er een aantal probeert en ze niet lekker vindt.
Geenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik vind het echt heel fijn in elkaar zitten
Sterker nog: de site is (opnieuw) onbereikbaar...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar dat Blytes, maarja, nog geen letter van gezien
Hoe moet ik me dat voorstellen? Als het niet 40 jaar houdbaar is gooi je het weg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer ze niet eens.
Ik kijk naar de houdbaarheidsdatum en knal ze daarna meteen weg...
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterker nog: de site is (opnieuw) onbereikbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |