Maatje 26, geloof ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wowwelk maatje is dit? Lennon heeft trouwens ook weer 2 paar nieuwe All Stars
gelukkig heeft Lennon niet een te brede voet, dan passen ze vaak niet.
En bij de eerder geposte foto had 'ie het hele pak over zich heen getrokken?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat was geen kwijl, maar appelsap... hij dronk uit een pakje met een rietje en toen ging er wat naast.
Ow dat duurt nog even voordat ze ze aankan. Lennon heeft nog maar maatje 22... en ze vallen ook nog een maat groter.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maatje 26, geloof ik.
Kleiner hebben ze ze ook wel, maar dan lijken ze niet op All Stars, maar meer op sokjes...
Daar lijkt het wel op hè? Dat was later op de middag... toen had ie nog meer gedronken en gegeten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En bij de eerder gepost foto had 'ie het hele pak over zich heen getrokken?
Ohhhh, wat leuk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Traditie is dat ome MM en tante mw. MM altijd mini Dr. Martens kopen voor de nieuwste aanwinst inde familie. En met ons nieuwe nichtje moest dat dus ook weer gebeuren.
Vanmiddag laat op pad geweest, nergens meer mini Dr. Martens te vinden.
Nu dus maar mini All Stars gekocht:
[ afbeelding ]
Het gaat ook niet om het kunnen dragen nu, de maat doet er niet toe.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat duurt nog even voordat ze ze aankan. Lennon heeft nog maar maatje 22... en ze vallen ook nog een maat groter.
Die baby All Stars zijn ook welhoor. Zitten vooral fijn als ze nog klein zijn en niet kunnen lopen.
Okay... die dr. Martens zijn ergquote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het kunnen dragen nu, de maat doet er niet toe.
Het gaat er om het kind te indoctrineren met de schoenen die het later ook moet dragen...
Ik was dus eigenlijk op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, ik ken ze, maar vind dat geen schoenen.quote:
Als jij bevalt, krijg je van mij ook een paar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze, maar vind dat geen schoenen.
Er moeten echte All Star zolen onder zitten, alleen voor de rubber lucht...
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij bevalt, krijg je van mij ook een paar.Ja, zo zet je er wel nog meer druk achter natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supertof van je!![]()
Maar hoeft niet he, ik voel me altijd en beetje bezwaard als ik cadeautjes krijg.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Soempie en haar aanwezigheid bevallen me nu al heel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij bevalt, krijg je van mij ook een paar.
Ik heb gezegd dat je binnen 3 maanden zwanger bent, dus ik moet wel...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zo zet je er wel nog meer druk achter natuurlijk.
Ik moet dan ook eerst nog mini Dr. Martens zien te vinden, dat is nog veel lastiger...quote:Supertof van je!![]()
Maar hoeft niet he, ik voel me altijd en beetje bezwaard als ik cadeautjes krijg.
![]()
Trusten en niet meteen gaan slapen, he...quote:
YWquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heuj...
Dank voor het aanpassen van Bea...
'Behagen' stond er, het moet zijn 'behaagd'.quote:
Had je 'doen behagen' willen schrijven misschien? Tevens goedemorgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Behagen' stond er, het moet zijn 'behaagd'.
Ik twijfelde al toen ik het typte, maar Cobra bevestigde het...
Nee, ander had ik dat wel geschreven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had je 'doen behagen' willen schrijven misschien? Tevens goedemorgen
okquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ander had ik dat wel geschreven.
Klok en klepel en zo...
I can see it in your eyesquote:
Zo, ook weer gehad...quote:I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you ...
I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello, I've just got to let you know
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you ...
Hello, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying ... I love you
quote:
Je had het regel voor regel willen afwerken? Sorry dan...quote:
Ik heb wel wat anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had het regel voor regel willen afwerken? Sorry dan...![]()
Doe dan maar de eerste regel van 'De Vogeltjesdans'van De Electronica's, dan lopen we die wel wel regel voor regel door...
Zijn ze dat voortaan elke dag als je aangenomen wordt?quote:
Kan je anders iets voor mijn nichtje haken, mini Dr. Martens of zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Bweeeeehh ik vind er even geen klap meer aan hier....het is buiten al niet licht, maar de ramen zijn ook nog es van die spiegelglazen zodat het hierbinnen nog donkerder is
en het is Rustig, en ik ben al dagen niet vooruit te branden.....
Koffie dus maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |