Ja, OK, maar ze heeft er vandaag niets over gezegd...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Die zijn soms ook laat in de middag of 's avonds
Ik ben nog bezig met een groots project, daarnaast ook aan het oefenen met Javascript en CSS (niet de Braziliaanse meidenband)....quote:
nee joh, doe ik hier helemaal niet meer. was het maar zo'n feest. Al is mijn baan wel tof, ik werk voor de PRquote:
Ik moest vrijwillig (dat kan toch helemaal niet) oud papier ophalen voor de voetbalvereniging, dus heb twee en half uur achter een vrachtauto aangelopenquote:
Dan heb je zaterdagavond wel een verzetje verdiend en kunnen ze je de eerste helft zondag wel reserve zetten. Neem je vriendin mee, plek zat nog...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moest vrijwillig (dat kan toch helemaal niet) oud papier ophalen voor de voetbalvereniging, dus heb twee en half uur achter een vrachtauto aangelopen
Ik zal even horen of ze daar wel zin in heeftquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je zaterdagavond wel een verzetje verdiend en kunnen ze je de eerste helft zondag wel reserve zetten. Neem je vriendin mee, plek zat nog...
Jaaropgaven, dat zijn toch die papieren waarop staat 'bewaar deze goed want zo worden maar één keer uitgereikt'?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Soempie het volgende:
Kun je bij de belastingdienst gegevens opvragen over je loon in eerdere jaren?
Ik ben heel veel jaaropgaven kwijt.![]()
Ja, dat laatste heb ik dus wel. Daarom heb ik die jaaropgaven ergens in een doos geflikkerd en weggezet. Niet weggegooid in elk geval. Wie had ook gedacht dat dat beetje inkomen van mij uit zou kunnen maken voor een hypotheek.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jaaropgaven, dat zijn toch die papieren waarop staat 'bewaar deze goed want zo worden maar één keer uitgereikt'?
Als je digitaal aangifte doet worden vaak de gegevens die al bekend zijn voor je ingevuld, meestal zit loon ed hier al bij. Je zou dus eens in het aangifteprogramma van de betreffende jaren kunnen kijken.
Die dus, de belasting zal die gegevens niet verstrekken...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jaaropgaven, dat zijn toch die papieren waarop staat 'bewaar deze goed want zo worden maar één keer uitgereikt'?
Die vooringevulde aangiftes zijn pas 2 of 3 jaar.quote:Als je digitaal aangifte doet worden vaak de gegevens die al bekend zijn voor je ingevuld, meestal zit loon ed hier al bij. Je zou dus eens in het aangifteprogramma van de betreffende jaren kunnen kijken.
Dat wordt een goede omzet met koninginnedag dit jaar...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk eens, wat veel cadeaus...![]()
[ afbeelding ]
Mick Hucknall himself...quote:
Hahaha, supervrolijk!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk eens, wat veel cadeaus...![]()
[ afbeelding ]
Onze swingking
[ afbeelding ]
U bent klaar voor vanavond.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef Soempie het volgende:
Ik moet ook de gegevens hebben over 3 jaar: 2008, 2009 en 2010. Ik heb m'n aanslag van 2008, 2009 en de gegevens over 2010. Dan heb ik toch alles?Ik haat het om zulke dingen 's avonds te moeten doen, anders had ik gewoon die man kunnen bellen.
Tentamen was een ramp ben ook bezig geweest met leren voor vrijdag.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U bent klkaar voor vanavond.
En wat hebben we geleerd, spelende vrouw?
Had jij geen tentamens vandaag?
Hopen op een Etcie dan maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tentamen was een ramp ben ook bezig geweest met leren voor vrijdag.
Als ik die van vrijdag haal ben ik al erg blij.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopen op een Etcie dan maar.
Ik had onlangs ook een 7 voor een examen waarvoor ik niet geleerd had...
ik las opegegetenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef iamredleader het volgende:
LadyBlack, het spijt me maar ik heb Jair niet meer opgemetenvoor ik het wist was hij moe en heb ik hem naar bed gebracht. Maar als het anders niet lukt: hij is vast ook heel blij met een mooie sjaal
Een hypothecaire geldlening afsluiten is een van de rotste klussen ter wereld. Ik kan het wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef Soempie het volgende:
Ik moet ook de gegevens hebben over 3 jaar: 2008, 2009 en 2010. Ik heb m'n aanslag van 2008, 2009 en de gegevens over 2010. Dan heb ik toch alles?Ik haat het om zulke dingen 's avonds te moeten doen, anders had ik gewoon die man kunnen bellen.
Nou, op zich is het op Sven z'n salaris en dergelijke ook al goed. Maar hij wilde dit toch graag weten. Ook kreeg ik het advies (ivm die 5000 euro belastingvrjije schenking vorig jaar) om na te gaan of ik niet een belastingvrije schenking voor het huis kon krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een hypothecaire geldlening afsluiten is een van de rotste klussen ter wereld. Ik kan het weten![]()
Maar aan het eind van de rit zul je er veel van kunnen genieten
Als het over geld gaat, dan ben jij echt een handelaar...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een hypothecaire geldlening afsluiten is een van de rotste klussen ter wereld. Ik kan het weten![]()
Maar aan het eind van de rit zul je er veel van kunnen genieten
nopequote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Heb je een en ander op papier of mail bevestigd gekregen?
Jair heeft een hoofdomtrek van 60 a 61 centimeter. Dat is niet waar, maar dan kan ik wel een gratis muts krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef iamredleader het volgende:
LadyBlack, het spijt me maar ik heb Jair niet meer opgemetenvoor ik het wist was hij moe en heb ik hem naar bed gebracht. Maar als het anders niet lukt: hij is vast ook heel blij met een mooie sjaal
Ik zal zaterdag m'n best doen niet over werk te beginnen... Maar ik beloof niks!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Als het over geld gaat, dan ben jij echt een handelaar...
30 Jaar aflossen, nou, dat is genieten...
En dan lig jij nog in bed?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de afdeling sluit trouwens om 3 uur smiddags. Dan is het 8 uur sochtends hier.
Tuurlijk wel, ik heb je ijslepel nog steeds in gijzeling...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag m'n best doen niet over werk te beginnen... Maar ik beloof niks!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jair heeft een hoofdomtrek van 60 a 61 centimeter. Dat is niet waar, maar dan kan ik wel een gratis muts krijgen
Neem een nummertje, en wacht je beurt afquote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jair heeft een hoofdomtrek van 60 a 61 centimeter. Dat is niet waar, maar dan kan ik wel een gratis muts krijgen
Dat was ik niet vergetenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Tuurlijk wel, ik heb je ijslepel nog steeds in gijzeling...
Muts, nummertje, beurt?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neem een nummertje, en wacht je beurt af
Heb jij een schone deerne die daarvoor gebruikt kan worden?quote:
normaal gesproken wel ja. Endan sluit de afdeling, dus ik moet daarvóór bellenquote:
Daarover gesproken...Tiffquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef iamredleader het volgende:
En om geheel in Top Gear style af te sluiten: "and on that bombshell it's time to say goodnight"welterusten allemaal, ik ga tukken
Wowquote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Traditie is dat ome MM en tante mw. MM altijd mini Dr. Martens kopen voor de nieuwste aanwinst inde familie. En met ons nieuwe nichtje moest dat dus ook weer gebeuren.
Vanmiddag laat op pad geweest, nergens meer mini Dr. Martens te vinden.
Nu dus maar mini All Stars gekocht:
[ afbeelding ]
Dat kwijlen, heeft 'ie dat van z'n moeder of z'n vader?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Nog een laatste, omdat ie zo typisch Lennon is:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kwijlen, heeft 'ie dat van z'n moeder of z'n vader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |