SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet, staat niet op internet.quote:
Dankquote:
Ik ga de laatste tijd ook steeds op m'n haar liggen. Inderdaad vervelend. Doe het nu steeds in een vlecht 's nachts, zodat het niet meer zo irritant ligt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dank
Het zal niet lang meer duren voor het er weer afgaat alleen.... het is echt lastig aan het worden! Ik lig er constant bovenop 's nachts, ik zit er constant tegenaan met mn rug, en ik krijg het tussen mn rits als ik mn jas dichtdoe.....Ohja en het wordt te zwaar voor mn elastiekjes
Dat wilde ik net zeggenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat niet, staat niet op internet.
Als jullie nog vragen hebben, of een second opinion willen... PM maarquote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef Soempie het volgende:
Vanavond een afspraak voor de hypotheek.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Mwhehe, ik heb ontdekt hoe ik hier ook de camera die op mij staat gericht kan bekijkenEr staan 3 grote schermen ter linkerzijde, en jij krijgt er maar 1 voor jezelf? Kun je daar niet iets aan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik werk ook nog bij de thuiszorg hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef Soempie het volgende:
Wat houdt je werk eigenlijk in?
Heb even gemist dat je niet meer bij thuiszorg werkt?
quote:
Mag ik voor Jair's verjaardag wat bestellen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, dat kan inderdaad, ik draai een aardige haak-productie hier
De cursus trapklimmen zal volgende week donderdag van start gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:00 schreef Soempie het volgende:
Ja, zon vermoeden had ik al.Op mijn werk kan dat helaas niet. Morgen krijg ik te horen of ik een cursus mag volgen, zodat ik een stapje hoger kan gaan werken.
Ben wel benieuwd, ik ben in elk geval voorgedragen door de leidinggevende, maar dan is het nog steeds maar afwachten.
Roept u maarquote:Op maandag 24 januari 2011 15:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mag ik voor Jair's verjaardag wat bestellen?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De cursus trapklimmen zal volgende week donderdag van start gaan.
Heerlijk zeg, werk met groeimogelijkheden, goed gedaan!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:00 schreef Soempie het volgende:
Ja, zon vermoeden had ik al.Op mijn werk kan dat helaas niet. Morgen krijg ik te horen of ik een cursus mag volgen, zodat ik een stapje hoger kan gaan werken.
Ben wel benieuwd, ik ben in elk geval voorgedragen door de leidinggevende, maar dan is het nog steeds maar afwachten.
Echt?quote:
Tsja, dat zeiden ze ook bij de kassen in Almerequote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Heerlijk zeg, werk met groeimogelijkheden, goed gedaan!
Goed idee.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, werk met groeimogelijkheden, goed gedaan!
Ik heb van het weekend heel naar gedroomd, en ik ben na wat nadenken tot de conclusie gekomen dat dat komt doordat ik nu ontzettend stilsta, dus ik ben van plan om weer hard aan het solliciteren te gaan. Ik moet toch ook ergens op mn plek kunnen komen!
Mag ik dan voor Jair een lieve muts? Jair is iets kleiner dan een gemiddeld kind van 2, maar februari en maart kunnen nog best koud zijn dus een mutsje is altijd handigquote:Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nee joh, met name een mutsje is zo gemaakt!
Tot nu toe heb ik veel slofjes gemaakt maar knuffeltjes en mutsjes kan ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who guards the guards?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Die camera hangt er overigens omdat mijn collega hier ooit is gevonden terwijl hij een epileptische aanval had. Die mag dus niet meer zonder toezicht alleen zitten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mag ik dan voor Jair een lieve muts? Jair is iets kleiner dan een gemiddeld kind van 2, maar februari en maart kunnen nog best koud zijn dus een mutsje is altijd handigSure, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dan zo goed wilt zijn om zijn hoofdomtrek even voor me op te meten, en door te geven welke kleur je graag wilt? Dan zoek ik een patroontje en dat laat ik dan wel even zien nog.
Ik zal vanavond mijn kind eens opmeten en met Tinuviel de kleur besprekenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Sure, leuk!
Als je dan zo goed wilt zijn om zijn hoofdomtrek even voor me op te meten, en door te geven welke kleur je graag wilt? Dan zoek ik een patroontje en dat laat ik dan wel even zien nog.
Dat vind ik toch zo'n slechte drogredeneringquote:
Het is geen beredenering. Die collega wordt blijkbaar via de camera in de gaten gehouden door iemand anders. Het is dus een feit.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n slechte drogredenering![]()
quote:In een ideale maatschappij is er een balans tussen de wetgevende, uitvoerende en controlerende machten. De media berichten onpartijdig en neutraal.
Helaas bestaat de ideale maatschappij niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mag ik dan voor Jair een lieve muts? Jair is iets kleiner dan een gemiddeld kind van 2, maar februari en maart kunnen nog best koud zijn dus een mutsje is altijd handigHoe oud moet ze zijn? Dan kijk ik straks wel even bij de buitenschoolse opvang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n slechte drogredenering![]()
In een ideale maatschappij is er een balans tussen de wetgevende, uitvoerende en controlerende machten. De media berichten onpartijdig en neutraal.
Helaas bestaat de ideale maatschappij niet
Nee dank jequote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe oud moet ze zijn? Dan kijk ik straks wel even bij de buitenschoolse opvang.
Hier waar ik zit bedoel je?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
In dit geval worden the guards toch echt in de gaten gehouden. Ik vroeg me ook al af door wie, want kan diegene dan niet beter op de plek van de bewaker zitten?
Nem bedoelt (denk ik): wie bewaakt de bewaker die de camera in de gaten houdt die jou kan zien. Als je het nog kan volgenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Hier waar ik zit bedoel je?
Dat is niet een verplichte controle camera hoor, maar echt omdat die man epilepsie heeft en dus ineens op de grond kan liggen. Dit is de security control room, dus hier zitten de guardsDE webcam wordt uitgezonden in de kamer van de administratie, waar de hele week wel iemand aanwezig is mocht er iets gebeuren.
Wat ik bedoelde is dat de persoon met epilepsie de beveiligingscamera's in de gaten houdt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nem bedoelt (denk ik): wie bewaakt de bewaker die de camera in de gaten houdt die jou kan zien. Als je het nog kan volgen
Het gaat er om dat er mensen in de gaten worden gehouden. En dat mag niet zomaar, dus die moeten zelf ook in de gaten worden gehouden. En zo creeer je een vicieuze circel. Onderwerp van veel discussies dus
Ah, duidelijk. Ik dacht dat er ook de hele dag iemand jouw collega in de gaten zat te houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier waar ik zit bedoel je?
Dat is niet een verplichte controle camera hoor, maar echt omdat die man epilepsie heeft en dus ineens op de grond kan liggen. Dit is de security control room, dus hier zitten de guardsDE webcam wordt uitgezonden in de kamer van de administratie, waar de hele week wel iemand aanwezig is mocht er iets gebeuren.
Wat een heerlijke temperatuur!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die slofjesdoe je ook grote maten? haha
Het is trouwens serieus wel verrekte koud hier de afgelopen weken. Is al zeker 2 weken niet meer boven nul geweest en -16 tot -20 is geen uitzondering
Sterkte PSquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke verschrikkelijke temperatuur!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |