Ja, waar is iedereen?quote:
Babies, the other white meat.quote:
Niet volgens Fat Bastard.quote:
Nog gefeliciteerd natuurlijk! Wat heeft hij allemaal gekregen?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond. Ik heb het weer overleefd![]()
![]()
Een kinderverjaardag en Lennon is gruwelijk verwend met al z'n cadeaus maar heeft een ergnleukendag gehad. Nu even nog tv kijken en dan naar bed.
Duurde lang voordat er iemand 'm doorhadquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef Soempie het volgende:
We zijn eerste voor het huis. Als we deze week de hypotheek rond krijgen, dan tekenen we volgende week het contract.
Dus je hebt eerst heerlijk uitgeslapen?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag thuis blijven, geen afspraken vandaag en dus thuis werken.
quote:
Ik lees het net pas en ik geef je dit keer geen gelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duurde lang voordat er iemand 'm doorhad
Nee, heb eerst de vaatwasmachine gerepareerd, de glijders van de bovenste waren vastgelopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus je hebt eerst heerlijk uitgeslapen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het net pas en ik geef je dit keer geen gelijk.
Een baby van nog geen 24 uur oud in deze staat is geen lief kind...
He, da's mooi.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef Soempie het volgende:
We zijn eerste voor het huis. Als we deze week de hypotheek rond krijgen, dan tekenen we volgende week het contract.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)grotere-verkoop.htmlquote:AMSTERDAM - De doolhof-achtige indeling van de Ikea is een psychologisch wapen om de consument meer in het winkelkarretje te laten leggen, zo claimt een expert op gebied van winkelindeling.
Mission accomplished dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mission accomplished dan...Nou dat weet ik niet...maar je hebt mooie babies en je hebt lieve babiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet...maar je hebt mooie babies en je hebt lieve babies
quote:Ik herinner me ook nog heel goed: Toen Koreander net geboren was, gebeurde het wel eens dat het kraambezoek naar de wieg liep zo van: "Hmmm...... dat is 't? Ja? Ja? Oh nou, Mooi kind hoor. Ja, 'tuurlijk is't een mooi kind, God, 't zou t zou geen mooi kind wezen zeg, nee, ben je gek. Nee, best wel een mooi kind."
Kijk, dat zou ik dus nooit doen; moet je niet doen. Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."
Zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn jullie klaar voor de Open Deur van de Dag?
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)grotere-verkoop.html
No way! Really?
En dat moet vastgesteld worden door een *kuch* expext *kuch* ?
Ach gossie.... voor je het weet, zijn ze alweer 2 jaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sort of...
Restjes opgemaakt, ruimte maken voor nieuwe aanwinsten.
En omdat ik zelf de gelukkige vader gelukkig niet ben, mijn 1 dag oude nichtje Kiki die ik vanmiddag bezocht heb:
[ afbeelding ]
Dankjewel!!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd natuurlijk! Wat heeft hij allemaal gekregen?
Lekker verwend dus!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel!!Hij heeft gekregen:
een duplotrein, ministeck, kleren, poptunesgitaar, duplo, boekjes, auto's en nog veel meer. Ik zal binnenkort een foto plaatsen. Een eethoektafel vol!!
Spannend van dat huis trouwens, hopelijk gaat het lukken met de hypotheek!!
Yeps erg verwend. Ik ga een deel gewoon wegzetten en in termijnen aan hem geven. Is gewoon echt teveel voor ineens.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker verwend dus!![]()
Ik heb wel goede hoop dat het gaat lukken met de hypotheek. Vorige huis waar we mee bezig waren was duurder en toen is het ook gelukt met de hypotheek. Alleen een dag voor we zouden gaan tekenen kreeg Sven te horen dat z'n contact er toch niet kwam. Nu bij een nieuwe baas heeft hij wel een vast contract, dus het moet wel goed komen denk ik.
Ik had hongerquote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
'Clown' lost schot in restaurant
Nem? leg uit
En je wilde vers vlees?quote:
het was haar collega, maar die had al een vermoeden dat het niet voor hem bedoeld wasquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n vriendin had vrijdag een soempie actie, ze had me om 7 uur 's ochtends gebeld, maar ik nam niet op en ze had heel lief m'n voicemail ingesproken.
Ik heb heul geen voicemail en ze heeft dus een oud collega van haar met dezelfde voornaam gebeld, maar daar kwam ze vrijdagavond achter toen ze vroeg of ik m'n voicemail al had beluisterd
Maar toch leuk dat hij je zo'n leuke avond kan bezorgenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nah, daar is het nog een heel klein beetje veel en veel te vroeg voor
De vrouwen hier zitten echt te slapen hequote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
TM, dat zal ze wel genant hebben gevondenMaarre, sinds wanneer heb jij een vriendinnetje?
![]()
Dat komt wel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Maar toch leuk dat hij je zo'n leuke avond kan bezorgengeniet ervan!
Vanavond een afspraak voor de hypotheek.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Soempie!wat een sneltreinvaart zit er bij jullie achter zeg, ongelooflijk... leuk!
Waar ken je haar van?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De vrouwen hier zitten echt te slapen he![]()
maar sinds een week of 6 a 7 zo ongeveer
En ja, ze vond het wel ff genant, vooral omdat ik heel hard moest lachen denk ik
Tofquote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanavond een afspraak voor de hypotheek.
Idioot he, die verschillen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tofzeker als je weet dat je eerder een duurder huis ook wel had kunnen krijgen, moet wel goedkomen toch!
Twee vrienden van mij hebben ook een huis gekocht, gaat allemaal zo snel ineens!
Wel een verschil trouwens, de één is een 2-kamerappartement in Amsterdam (dichtbij centrum) voor 220.000, en de ander een 3-verdiepingen tellend huis in Groningen (ok, Beijum) voor 140.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |