Down Periscope is leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Down Periscope
Jeff Dunham
Catch Me If You Can
Maar bij de laatste ben ik zo'n beetje in slaap gevallen
Jaquote:
Nou, na zo'n avond kunnen we toch wel stellen dat meneer hypothetisch nu meneer Etcie is.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaKende de film wel maar had 'm nog nooit helemaal gezien
Nah, daar is het nog een heel klein beetje veel en veel te vroeg voorquote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, na zo'n avond kunnen we toch wel stellen dat meneer hypothetisch nu meneer Etcie is.
Ja. Maar die gaat niet op 29 januari naar Amsterdamquote:Heeft hij een auto?
Shit, je kent mij veels te goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nah, daar is het nog een heel klein beetje veel en veel te vroeg voor
[..]
Ja. Maar die gaat niet op 29 januari naar Amsterdam
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Etcetera het volgende:Die vraag was echt niet subtiel genoeg
Of meneer was te lui om jou thuis te brengen.quote:Heb mezelf erin naar huis gereden vandaagMeneer vond dat ik maar weer eens wat kilometers moest maken
Daar ga ik niet vanuitquote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Of meneer was te lui om jou thuis te brengen.
Er is inderdaad nog een optie. De "zekerheid" dat hij je nog een keer ziet.quote:
Als hij je leuk vindt brengt hij je wel. Anders moet je hem maar dumpen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef Etcetera het volgende:
Aangezien hij die auto nodig heeft voor z'n werk, wordt dat lastig
Ik moet dinsdagochtend in Heerenveen zijn voor toch nog een kennismakingsgesprek
Wat een vrouwenlogicaquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hij je leuk vindt brengt hij je wel. Anders moet je hem maar dumpen.
Oog om oog toch?quote:
Wat een mannenlogica!quote:
Is dat een dvd of boek? En indien dvd, speelt Alyson er in mee?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb The Bro Code gekocht trouwens
[ afbeelding ]
Die had ik een tijdje geleden van m'n zusje gekregenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb The Bro Code gekocht trouwens
[ afbeelding ]
Dan wacht ik wel op jouw boekverslag.quote:
Jij bent het zusje van De_Hertog!?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Die heb ik vorig jaar mijn broer D. cadeau gedaan,
Ik wel.quote:
Vast weltrusten.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:24 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga Tinuviel nog even helpen, en dan op tijd naar bed
Mooie film he?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
Net "Good bye Lenin" zitten kijken. Goed gemaakt.
quote:
Niet laatste geworden en de derde helft gewonnen?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister een toernooitje volleybal gespeeld en het ging niet eens slecht
9e van de 12 geworden en daarna nog een paar uur in de kantine gezeten. Was erg gezellig idd. En ik had al zeker 10 jaar geen volleybal meer aangeraaktquote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet laatste geworden en de derde helft gewonnen?
In de stemming voor Duitse films? Ik kan Lola Rennt, Die Edukators en Die Welle aanraden, afhankelijk van je stemming en smaakquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]zekers.
En voor morgen staat "Sonnenallee" op het programma.
Lola Rennt ken ik. Die andere twee zeggen mij niks.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de stemming voor Duitse films? Ik kan Lola Rennt, Die Edukators en Die Welle aanraden, afhankelijk van je stemming en smaak
Die Welle = The Wave, en die ken je misschien welquote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lola Rennt ken ik. Die andere twee zeggen mij niks.
Dat, en verder is daar IMDB.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die Welle = The Wave, en die ken je misschien wel
http://www.statesman.com/(...)injured_in_morn.htmlquote:An accidental fire around 5:30 a.m. at a Shell gas station near 10th and Interstate 35 started after four guys trying to help two women were transporting gas in a bucket inside the cab of a pickup truck and someone lit a cigarette, Buck said.
Sort of...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |