ruim op tijdquote:
Toekito kan er niet mee omgaan dat er ook domme mensen bestaan. Wel jammer, want juist door DIE mensen lijkt hij zelf zo slimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
Pfffffffffff wat heb je domme klanten zeg: Ja ik schrijf mijn site in ut Nederlands
Toek: Ja dat begrijp ik, maar welke programmeertaal?
Klant: Ik spreek alleen Nederlands en Engels dus zal wel Nederlands worden
* Toekito pakt toetsenbord en slaat hem op zijn hoofd kapot
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toekito kan er niet mee omgaan dat er ook domme mensen bestaan. Wel jammer, want juist door DIE mensen lijkt hij zelf zo slim
Nee, je kunt tegenwoordig gewoon straffeloos zo dom als kak zijn en in leven blijvenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh als je tomtom en wiki hebt heb je niks meer nodig
Wat? Het is toch gewoon zo!quote:
Dat is wel minderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef Enfermera het volgende:
Bluh, nergens zin in.
Moet nog werken vanmiddag/avond.
en dan vooral je hand ophouden en de regering maar betalen ..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, je kunt tegenwoordig gewoon straffeloos zo dom als kak zijn en in leven blijven![]()
Tijd voor wat evolutie.
Zie mijn vorige post: zonder geschiedenis heb je niets aan die nerdvakken van je, om de wereld te kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Terwijl wis-. natuur-, en scheikunde tenminste bijdrage aan een fundamenteel begrip over de wereld om ons heen en de werking van alle zaken die erin existeren.
Ik vind het beide overbodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Het is toch gewoon zo!
Als je kunt hoofdrekenen is dat ruim voldoende. Je hebt er verder niets aan hoe je de sing-a-long van de sinus van Pythagorus is een kwadratische wortelvergelijking kunt berekenen door de Y-as van de tangens te delen door de cosinus van de X-as.
Terwijl Geschiedenis juist interessant is. De geschiedenis heeft ons gebracht waar we nu zijn, en bevat hele mooie, maar soms ook dramatische, verhalen.
afhankelijk van je werk he!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
* Trevland geeft Enfe een knuffel![]()
De regeringquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan vooral je hand ophouden en de regering maar betalen ..
wie is er dan eigenlijk dom?
dat vak he...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het beide overbodigZe moeten maar gewoon een vak 'algemene kennis' geven ofzo
ik nog boodschappen gaan doen en wat kennissen bezoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef Enfermera het volgende:
Bluh, nergens zin in.
Moet nog werken vanmiddag/avond.
Ja hoor, infidelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks rellen, ik noem gewoon een feit.
Doet dat geen pijn?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
afhankelijk van je werk he!
* Barretje80 doet zo af en toe nog wel een differentiaalvergelijking
Ik gebruik vooral optellen en aftrekken, vermenigvuldigen en delenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
afhankelijk van je werk he!
Bij het uitzoeken van je nieuwe SUV?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
neuh.. het verkomt pijn..quote:
Precies.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat vak he...
das " de middelbare school"
Yeah ghe ghehe aftrekken ghehe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gebruik vooral optellen en aftrekken, vermenigvuldigen en delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |