quote:
2x2 lego straatplaten, een hoogwerkertruck, een watervliegtuig, een bbq-end poppetje en een reiziger met cameraquote:
2xquote:
Die is het iddquote:
Wat tof!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Leuk pee& goed gezocht Lie
Mooie muurschilderingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker lunchen: sla met tomaat en gerookte eendenborstfiletEn cranberry dressing.
![]()
Nou ik wist toevallig dat Sarabi en Pee ook wel nieuwsgierig zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef DarkElf het volgende:
en als t alleen voor LieLie was had je t ook kunnen pm-en, jij complimentjesvisser
jajajaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik wist toevallig dat Sarabi en Pee ook wel nieuwsgierig zijn![]()
En vissen naar complimentjes?? Het gaat om het rokje/jurkje, niet om mij he..dus complimenten voor de fabrikant
![]()
Ja, het is een dik velours dus, valt mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
ziet er trouwens idd uit als goeie stof van dat rokje.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Lie omdat het via MSN mislukte:Wow. NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Sarabiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Sarabi het volgende:
Begon ik vandaag trouwens al met opschrijven wat ik de hele dag door eet![]()
Vanmorgen een half banaantje en nu een cupasoup, maar het lijkt wel weer beter te gaan
Omdat je de andere helft op je boterham met pindakaas hebt gedaanquote:
Ik denk soms dat het over isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je de andere helft op je boterham met pindakaas hebt gedaan
Hoe gaat het nu met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik had nog niet meegekregen dat ze weer wat kan eten, DE! Wat fijn voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat t zo blijft, op je trouwfoto staan met een sonde is geen gezicht natuurlijk (zoals ze zelf zei)♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Prima!quote:
Das een beetje geluk bij een ongeluk. maar wel fijn dat het iets beter gaat en dat ze tenminste weer zonder de sonde kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo ik heb maar eens in mijn agenda gezet wanneer ik me kan inschrijven voor de master Special Educational Needs en wanneer ik de lerarenbeurs aan kan vragenToch mooi geregeld hoor die beurs
Wie weet begin ik over 2 jaar wel mijn eigen Remedial Teaching toko
Dat mag dan als ik dat papiertje heb
Eerst maar eens de stap nemen me daadwerkelijk in te schrijven hequote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef Duderella het volgende:
Sun, wat leuk om jou een keer in van die vrolijk gekleurde kleding te zien! Begrijp me goed, niets mis met je andere kleding, maar dit is gewoon zo fris, leuk, lente!
Dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm?
Prima?
Als in: niet meer misselijk en hoofdpijn?
Je bent een bloemig sunnetje zo hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik droeg op zich al wel kleurtjes als rood, paars en fel blauw maar durfde op een of andere manier nooit prints aan, laat staan bloemen. Van de zomer voorzichtig aan iets bloemig gekocht. Ben nu wel helemaal om geloof ik
Toch niet zwanger hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat een hele echt teveel was
Ben nooit zo misselijk enzo geweest volgens mij
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent een bloemig sunnetje zo hoor
Dat heb ik ook zéker gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk, je moet er toch van kunnen genieten
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef DarkElf het volgende:
En P, leuk zoveel mensen die vertrouwen in je fotografiekunst hebben
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zéker gedaan
De eerste zwangerschap was erg leuk, hoewel ik, tot en met de bevalling elke dag zeker twee keer gekotst heb.
Je went er aan
Ja hoor. Het is niet eens de meest luxe bak in de straat, dus we hebben bliksemafleiders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:57 schreef AnneX het volgende:
Bij alle ellende ook wat beter nieuws voor schone zus van DE.
En Dude, kun je in Grun. zo'n auto gewoon op straat laten staan ?
Als in: ik ben alle belangstelling zat, hoe lief en goed bedoeld ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
Hmmm?
Prima?
Als in: niet meer misselijk en hoofdpijn?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als in: ik ben alle belangstelling zat, hoe lief en goed bedoeld ook
Tof bakkie welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is niet eens de meest luxe bak in de straat, dus we hebben bliksemafleiders.
sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als in: ik ben alle belangstelling zat, hoe lief en goed bedoeld ook
hehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef LieLie het volgende:
Sun!!
Tof!! En het rokje is echt supervet(slank)!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef LieLie het volgende:
Wie weet hebben ze m daar ook![]()
Of iets nog leukers
Je hebt gesport. Dat verbrand energie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Maar belangrijkste wat ik wil zoeken: spijkerjackje o.a. voor op het jurkje![]()
Bah, waarom heb ik op dinsdag altijd zo veel trekVaag is dat..
Ja maar vorige week had ik op maandag gesport en had ik dinsdag ook zo veel trekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt gesport. Dat verbrand energie.
Handig he dat je een mailtje krijgt over je downloads?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Download voor Dexter is gestart zie ik in de mail. We gaan een nieuwe poging doen om te kijken of ik het stiekem toch een leuke serie vindNA dat ik Hawaii Five-O heb bijgekeken
Yupquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Handig he dat je een mailtje krijgt over je downloads?
Nerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupI love it
En ik kan nu, omdat mijn PC thuis nog aan staat, ook met www.logmein.com gewoon remote inloggen op dat ding
Ideaal
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef DarkElf het volgende:
leuk sun, vind vooral t rokje je erg goed staan
ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een prachtig rokje van voor het Verkeerde Wasmiddel en ze heeft ook mooie benen en het staat echt superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Door proxy kan ik Sun's rokje niet zien.
odiewillik!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehehe
zat nog te twijfelen over deze:
[ afbeelding ]
maar moet van mezelf wachten.. maandag ook al shoppen dus het is eigenlijk wel ff goed he..
![]()
Have funquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga over 5 min weg van werk!
opmaken en op richting de Marine. begin er zin in te krijgen
Wat een handige site. Gedownload en geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
En ik kan nu, omdat mijn PC thuis nog aan staat, ook met www.logmein.com gewoon remote inloggen op dat dingIdeaal
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Duderella het volgende:
Steer, succesnummer dat je er bent!
Goed dat het dooorhalen niet voor niets was.
Moest erg lachen om je typeringen
Ideaal hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een handige site. Gedownload en geïnstalleerd.
Mijn PC staat aaaaltijd aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar dan moet je wel je pc aan hebben staan steer
En als ik op mijn werk ben of de hele avond weg, doe ik hem meestal uit.....
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga over 5 min weg van werk!
opmaken en op richting de Marine. begin er zin in te krijgen
Dan staat er altijd wel een download te pruttelen ofzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie allemaal always je pc aan staan danOok al ben je not @ home?
mijn laptop niet maar het systeem wat de mr heeft draait altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Nee. Toevallig vandaag wel omdat-ie druk bezig was met die hele serie-download-zooi en ik dat ff in de gaten wilde houden vanaf kantoor. Maar verder normaal gesproken niet. Oh....en in het weekend natuurlijk permanentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ik doe hem altijd uit, zelfs als ik heel kort naar de winkel ga oid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Danke schön!quote:
Jaquote:
Kijk dat is handigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:53 schreef DarkElf het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lledig-gekraakt.html
zo, haal je strippenkaarten maar weer tevoorschijn.
nou dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Duderella het volgende:
Oh jongens, ik kom helemaal niet uit mijn Italiaanse dinertje van zaterdag.
Ik vind koken ook gewoon niet meer zo leuk en alles lijkt me zo'n 'gedoe'.
Liefst laat ik alles van de traiteur komen.
Ja maar dan sta ik wel een bietje veur aap DE.quote:
niet als je de verpakkingen uit t zicht houdtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik wel een bietje veur aap DE.
Waar kunnen we je mee helpen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Duderella het volgende:
Door te komen koken zaterdag!quote:
Het zijn journalisten die komen eten. Die kijken altijd eerst in je boekenkast en dan in de keukenkasten (waar de drank staat).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet als je de verpakkingen uit t zicht houdt
ah bummer, dan moet je toch echt zelf aan de slag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het zijn journalisten die komen eten. Die kijken altijd eerst in je boekenkast en dan in de keukenkasten (waar de drank staat).
lolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Sarabi het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-laat-zich-zien.html
Dus......
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Duderella het volgende:
Mij werd verteld vorige week dat het gaat om de gezelligheid en dat je lekker gekookt hebt voor iedereen en dat je verder neit zo moet stressenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Door te komen koken zaterdag!![]()
Nee, ik zit met dat gedoe dat pasta dan weer eigenlijk geen hoofdgerecht is en ik dus met van allerlei gebraad in de weer zou moeten (van mezelf). Maar ik heb daar geen ervaring mee/verstand van.
Voor nu is het plan:
-Antipasti (ricottakoekjes en paddestoelen in een papieren zakje)
-Soep (bedenken we nog, niet te zwaar)
Pasta met salami & venkel, met daarnaast parmigiani op tafel en een salade
Italiaans kaasplankje
Desert (proeverijtje van een aantal dingen - maakt Arty, komt goed)
Koffie met handgemaakte bonbons en natuurlijk likeurtjes
Overal vers brood bij met een bakje olijfolie etc.
Maar is dat dan een beetje leuk?
Als je mij op komt halen in de Jag is dat geen probleem.quote:
Ik vind het al een prima menu.quote:Nee, ik zit met dat gedoe dat pasta dan weer eigenlijk geen hoofdgerecht is en ik dus met van allerlei gebraad in de weer zou moeten (van mezelf). Maar ik heb daar geen ervaring mee/verstand van.
Voor nu is het plan:
-Antipasti (ricottakoekjes en paddestoelen in een papieren zakje)
-Soep (bedenken we nog, niet te zwaar)
Pasta met salami & venkel, met daarnaast parmigiani op tafel en een salade
Italiaans kaasplankje
Desert (proeverijtje van een aantal dingen - maakt Arty, komt goed)
Koffie met handgemaakte bonbons en natuurlijk likeurtjes
Overal vers brood bij met een bakje olijfolie etc.
Maar is dat dan een beetje leuk?
Sla bij de biefstuk en gehakt/ui/knof/resten uitholsel in je paddo's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* ik ben moe en schijtchagrijnig. En ik moet koken. Wat voor makkelijks kan ik maken met 2 portobello's? En wat voor groente komt er bij de biefstuk met friet?
Deze en broccoli.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* ik ben moe en schijtchagrijnig. En ik moet koken. Wat voor makkelijks kan ik maken met 2 portobello's? En wat voor groente komt er bij de biefstuk met friet?
Ik mot geen sla in de winterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Sla bij de biefstuk en gehakt/ui/knof/resten uitholsel in je paddo's.
Ik kijk even naar die kip. Wel supersimpel natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je mij op komt halen in de Jag is dat geen probleem.
[..]
Ik vind het al een prima menu.
Eventueel bij of na de pasta nog iets simpels zoals Pollo alla Toscana ?
Je hebt gelijk, zo hoort het ook, maar ik ben zelf mijn ergste vijand. Strebertjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij werd verteld vorige week dat het gaat om de gezelligheid en dat je lekker gekookt hebt voor iedereen en dat je verder neit zo moet stressenMaar ik zou absoluut geen probleem hebben met dit menu hoor
![]()
jaja 'mislukt'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Spijkkerrokje kleiner/korter maken mislukt. Het was een maat 48 die groot viel en om die naar 44/46 te verbouwen was iets té.
Moet nieuw rokje komen dus. Next month, vervelend hoor
Altijd hetzelfde met die vragen hier op fok, je doet toch je eigen dingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik mot geen sla in de winterEn gehakt heb ik niet in huis, ik ga gewoon biefstuk en broccoli halen
De mevrouw met de elleboog is trouwens naar het ziekenhuis nu geloof ik
Jaquote:
oh ja, daarop wilde ik nog reageren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Dude: dat rokje kan je misschien wel aan de bovenkant inkorten??
Oh!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Dude: dat rokje kan je misschien wel aan de bovenkant inkorten??
Oh, oh!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh ja, daarop wilde ik nog reageren.
Bij de Turk - 's naaiatelier - zitten goede coupeuses die de tailleband zullen loshalen en aan de bovenkant van het rokje kunnen innemen.
geen naailes gehad ?quote:
Nee, maar ik heb wel een goede kledingversteller in de stad!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
geen naailes gehad ?
En golfer dank je voor italiaanse kip recept. Staat inmiddels in de marinade.
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zo hoort het ook, maar ik ben zelf mijn ergste vijand. Strebertje![]()
Dat moest ik nou toch maar eens kwijtraken, op mijn ouwe dag.
Jurkje is vrij dun.. en ik voel me er prettiger in als er een vestje of jasje over heen gaat. Kleedt het ook wat meer af en zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Spijkerjackje voor op dat nieuwe jurkje Sun?
Heb je het niet snel warm? Ik zou alleen dat jurkje al te warm vinden waarschijnlijk
De limoncello was inderdaad erg lekker. rest van het menu ben ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn gasten waren ook tevreden zaterdag maar dat kan ook aan de limoncello hebben gelegen![]()
Oe. Uitproberne dus volgende weekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Cassoulet van Ainsley dreigt erg lekker te wordenmet veeeeel sperzieboontjes er bij
En terechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
De limoncello was inderdaad erg lekker. rest van het menu ben ik alweer vergeten.
Je korte leren? jasje zou er prima op staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Jurkje is vrij dun.. en ik voel me er prettiger in als er een vestje of jasje over heen gaat. Kleedt het ook wat meer af en zo
PRobleem opgelost hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Duderella het volgende:
Dat kan ook natuurlijk ja. Véél drank voeren.
Ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ken het probleem![]()
Relax. Komt allemaal goed. Mijn gasten waren ook tevreden zaterdag maar dat kan ook aan de limoncello hebben gelegen
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je korte leren? jasje zou er prima op staan
Dus mijn toetje en mijn hamburgers en mijn lekkere salade was niksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OokEn aan de servetten natuurlijk
Hoogtepunt vond ik de cakejesde tsatskiki (kutwoord om te typen zeg) met turksbrood, soep & het gezelschap
Ja, spijkerjasjes kunnen bij veelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
maar die is wel écht warm. Dus voor de lente wil ik graag een spijkerjack hebben om boven verschillende combi's te kunnen dragen
Staat namelijk ook wel tof boven een zwart flodderrokje met t-shirt oid denk ik zo
Ik had het over de highlights, de rest vond ik lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dus mijn toetje en mijn hamburgers en mijn lekkere salade was niks![]()
Okquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het over de highlights, de rest vond ik lekker
Wij hebben al gegeten, nu lekker nieuws kijken, stukkie lezen, even liggen en dan naar aquarobicsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkIk geloof je
Nu soepje maken
En dan beslissen of ik wel of niet ga wandelen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben al gegeten, nu lekker nieuws kijken, stukkie lezen, even liggen en dan naar aquarobics
Ik ga een 5 rittenkaart kopen heb ik besloten
Super, maar het haalde het natuurlijk niet bij het gezelschap en de drankquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus mijn toetje en mijn hamburgers en mijn lekkere salade was niks![]()
oh jammer is dat lein, doe je toch je best en dan is het niet lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Dit recept gevolgd en het is niet te vretenPortobello's waren niet gaar, het prutje/papje dat erin zat was ook erg matig
Enige lekkere waren de pijnboompitjes
Psies. Helemaal niet te vreten gewoon, 95% van die portobello's ligt in de vuilnisbak. Zonde van die portobello's, en zonde van mijn moeite. En ik had al zo'n heerlijk humeurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef DarkElf het volgende:
oh jammer is dat lein, doe je toch je best en dan is het niet lekker.
Jammer, maar als ik het zo nalees zijn die portobello's veel te kort in de oven geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Dit recept gevolgd en het is niet te vretenPortobello's waren niet gaar, het prutje/papje dat erin zat was ook erg matig
Enige lekkere waren de pijnboompitjes
klote is datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies. Helemaal niet te vreten gewoon, 95% van die portobello's ligt in de vuilnisbak. Zonde van die portobello's, en zonde van mijn moeite. En ik had al zo'n heerlijk humeur
ja idd, hier gaan ze ook een minuut of 20-25 de oven in als ik ze met iets maak/vul.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar als ik het zo nalees zijn die portobello's veel te kort in de oven geweest.
Als ik ze gebruik als variant op dit recept gaan ze minstens 20 minuten de oven in.
okquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ben aan het koken. Moet de patat in de gaten houden.
Matt Damon! Die gaan we ook maar snel kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
Nog maar een film met 10 Oscarnominaties aan het binnen halen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Matt Damon! Die gaan we ook maar snel kijken
oh, de niet Ainsley bezitters mogen hem niet makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn!! Voor de Ainsley-bezitters: de Cassoulet in a hurry is echt een aanrader!!
quote:
Je hebt hem doorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
oh, de niet Ainsley bezitters mogen hem niet maken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
oh, de niet Ainsley bezitters mogen hem niet maken.
Dat ziet er uit als iets wat nòg veel lekkerder is op een bbqquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm..ik heb heerlijk gegeten. Dit recept (met wat aanpassingen hier en daar) is echt een aanrader! http://simply-delicious.c(...)-fiery-noodle-salad/
oh ja, dat denk ik ook. Maar vanuit de oven was het heerlijk. Ik had de kip nog wel even te marineren gezet in wat olijfolie met sojasaus en vissaus, wat honing en limoen. Was nog lekkerder denk ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als iets wat nòg veel lekkerder is op een bbq
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, dat denk ik ook. Maar vanuit de oven was het heerlijk. Ik had de kip nog wel even te marineren gezet in wat olijfolie met sojasaus en vissaus, wat honing en limoen. Was nog lekkerder denk ik.
Vent?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo denk ik maar een pastasalade voor op het werk maken dan
TMIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom!(was pastasalade aan het maken
)
* PdeHoog voelt eens voorzichtig aan het voorhoofd van Kaasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben je ook op een vent gekomen?
Jahoor, met jou ook?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog voelt eens voorzichtig aan het voorhoofd van Kaas
Gaat het allemaal een beetje goed met kaas
Je hebt er toch ook één tot je beschikking?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef freecell het volgende:
Gezellig, ben ik hier weer de enige die even niet op een vent komt vandaag?
Ja. Eigenlijk welquote:
Ja..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook één tot je beschikking?
TMIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef freecell het volgende:
Ja..
Nee...
Vandaag even niet
Iets met sproeipoep en risico op fonteintjes
Ik laat het vandaag aan me voorbij gaan, goed?
Hier hetzelfde dus je bent niet de enigequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja..
Nee...
Vandaag even niet
Iets met sproeipoep en risico op fonteintjes
Ik laat het vandaag aan me voorbij gaan, goed?
O dat brengt geluk!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik reed vanmorgen bijna een witte kat doodOp de provinciale weg was 't en het was nog donker en het regende; hij rende ineens tussen de auto's door over de weg en ik had 'm net niet onder mijn voorwiel
(ik zat in de auto)
Ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff.. duffe boel.. ben nog steeds moeiig van het sporten
Baal er ook goed van. Eindelijk na 5 jaar dat ik dan weer eens in NL ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdikkie zegZe zijn ook wel een beetje van de pot gerukt in Den Haag
Normaal gesproken is daar begin februari het chinese nieuwjaar. Dit jaar niet omdat Den Haag moet bezuinigen en de subsidie heeft ingetrokken. EUR 25.000
![]()
Flauw. Heel flauw.
Oh ik moet nodig douchen en ben echt moe, dus ik ga naar bed. No hard feelings?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Hey Lein, ik was er nog wel hoor!Was een berichtje aan iemand aan het typen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik moet nodig douchen en ben echt moe, dus ik ga naar bed. No hard feelings?
quote:
Oh, had nog een vraagjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..](lees: lezen) Ik wil mijn spannende boek nu wel eens uit lezen! Ben al op pagina 550. Nog zo'n 300 geloof ik.
Gelukkig heb ik daar geen verstand van AnneX.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
Oh, voor de minder smakelijke noot: omdat schoonmoedrs (93) al maanden af en aan tobt met blaasontsteking heeft de huisarts in zijn wijsheid besloten om het arme mens vaginaletabletten (postmenopauze
) te geven. Samen met een ab kuur.
The horror !
Zou er nou nix anders bestaan in receptenland??
En ik wil daar geen verstand van hebben. 93-jarige vagina's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig heb ik daar geen verstand van AnneX.
Hangt er van af wat voor medicijnen het zijn. Maar de meeste vaginale tablettenl smelten nadat ze zijn ingebracht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
Oh, voor de minder smakelijke noot: omdat schoonmoedrs (93) al maanden af en aan tobt met blaasontsteking heeft de huisarts in zijn wijsheid besloten om het arme mens vaginaletabletten (postmenopauze
) te geven. Samen met een ab kuur.
The horror !
Zou er nou nix anders bestaan in receptenland??
Snel weer een beetje aansterken hoor AnneX! Zo afvallen is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig gaat het weer snel dicht hier.
Ik moest het echt even luchten....
Vanavond een soort van maaltijd voor de 1e keer sinds weken.
Gut boven de 1000 cal en tada it is1600 cal.
Twee onbedoelde crashweken leverde 5 kilo in.
Het voelt wat luchtiger zal ik maar zeggen.
Ja Lein , alleen bedenk je dat toch niet !?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor medicijnen het zijn. Maar de meeste tablettenl smelten nadat ze zijn ingebracht.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja Lein , alleen bedenk je dat toch niet !?
Wie? moet dat doen en het arme mens dan? Is er nou nix anders vraag ik mij.
Overigens het "fixeersysteem" heet Innocare ; te goochelen icm pdl.
Er liggen 23 steunen klein en groot en kussen in het bed.
Nou dat waren de dienstmededelingen off service.
En weer geen hol aan op tv.
Lach maar...quote:
Nee, het is inderdaad weer bedroevend qua aabod.quote:
Jij bent zo lief en grappig vind ik. Lekker adrem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lach maar...
Wat doe jij ondertussen.
Gisteravond was ik nog ziekjes en heb werkelijk uren liggen zappen naar NIX.
En mn. AnneX zijn filmsmaak is slighly different to say the least.
Geduld om te lezen en om tv film te kijken is jaren geleden opgelost en niet-bestaand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij bent zo lief en grappig vind ik. Lekker adrem.![]()
Mja, TV boeit mij ook niet zo. Hoogstens kijk ik eens wat via Uitzending Gemist. Zijn er anders geen documentaires die je nog eens wilde zien?
Ik ga lekker douchen en naar bed. Morgen heel vroeg de trein in.
Dag AnneX (of koop luisterboeken! Lijkt me ook zo heerlijk voor 's avonds op de bank!) en de rest!
Gunners - Ipswich op de Beebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad weer bedroevend qua aabod.
Daarom zo meteen als B. terug ven het zwembad is maar eens die film met 12 Oscarnominarties over de stotterende Engelse koning bekijken.
Oh ja. Ik pak de tweede helft nog wel even mee.quote:
hoe moet ik anders onze series? en foto's etc kijken.. nee die tv vind ik wel puik.. de zenders, daar is veel mis meequote:
Trusten sunquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
trusten vast iedereen, ik haak af..
Wij hebben daar een grote monitor voor... Ik zou ook niet weten waar we een TV zouden moeten neerzetten, die zithoek van ons is best smal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef DarkElf het volgende:
hoe moet ik anders onze series? en foto's etc kijken.. nee die tv vind ik wel puik.. de zenders, daar is veel mis mee
hoewel ik Britse tv wel geregeld leuk vind, wat beter aanbod dan de nederlandse zenders iig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, had je dat interview met Kim Clijsters gezien, over dat ze niet zwanger is?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Hallooooooooooooo, wat is aquarobics met een echte juf die je afbeult waarbij je gewichtjes in je handen hebt fucking zwaar zeg![]()
![]()
Ik vind op hallmark channel een filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lach maar...
Wat doe jij ondertussen.
Gisteravond was ik nog ziekjes en heb werkelijk uren liggen zappen naar NIX.
En mn. AnneX zijn filmsmaak is slighly different to say the least.
Nee, niks maar dat was veel minder zwaar, zonder gewichtjes en de 'juf' moest alles van ee npapiertje lezen. Deze was veel beter vond ik, ook echt met opwarmen en cooldown.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker BloesHad je de vorige keer veel spierpijn?
Ja, wel hequote:
Dank MssHobje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind op hallmark channel een filmhttp://www.moviemeter.nl/film/38863
Slapen???quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, wel heMaar ik ben nogal een zapper, ik kan makkelijk avond aan avond domme programma's kijken. Kan ik beter op fok gaan zitten, toch
Bluezz, lekker joh. Hopelijk slaap je er ook beter van!
Ja daarom ben ik dit ook gaan doen, moet wel een aantal dingen minder doen dan die jonge blommen die hupsen op een snelheid door dat waterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef AnneX het volgende:
Bluezz: spieren is goed voor artrose. Nou ja, juist spiergebruik dan.
Da's toch het lekkere van sporten? Naderhand douchen, lekker in je trainingsbroek op de bank met een wijntje, lekker loom naar bedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Slapen???Moet ik nu al slapen mammie
![]()
Zappen deed ik vroegah ook veel meer dan nu, ik blijf vaker hier hangen, of lekker lezen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef AnneX het volgende:
Alweer uitgeërgerd bij een Ik vertrek...aflevering.
Fantastisch toch : de jeugd met de wijsheid in pacht gaat Zwitsers tóch niet leren dat er meer is dan kaas- en vleesfondue.
Ja dat is zo hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
Da's toch het lekkere van sporten? Naderhand douchen, lekker in je trainingsbroek op de bank met een wijntje, lekker loom naar bed
Snel antwoord: jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef AnneX het volgende:
Voor de vrolijke noot : Anthraxx en Anna gaan jullie samen in klein gezelschap nog een feestje bouwen ergens.
Het blijft een groots besluit al trouwen jullie niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
En toch hé... het zal jullie verbazen. In ieder geval mij.
Mijn score op de 4DKPL lijst is écht niet hoog genoeg.
Misschien die op ergernis - cynisme - arrogantie wél wat hoger dan gebruikelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |