quote:
2x2 lego straatplaten, een hoogwerkertruck, een watervliegtuig, een bbq-end poppetje en een reiziger met cameraquote:
2xquote:
Die is het iddquote:
Wat tof!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Leuk pee& goed gezocht Lie
Mooie muurschilderingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker lunchen: sla met tomaat en gerookte eendenborstfiletEn cranberry dressing.
![]()
Nou ik wist toevallig dat Sarabi en Pee ook wel nieuwsgierig zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef DarkElf het volgende:
en als t alleen voor LieLie was had je t ook kunnen pm-en, jij complimentjesvisser
jajajaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik wist toevallig dat Sarabi en Pee ook wel nieuwsgierig zijn![]()
En vissen naar complimentjes?? Het gaat om het rokje/jurkje, niet om mij he..dus complimenten voor de fabrikant
![]()
Ja, het is een dik velours dus, valt mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
ziet er trouwens idd uit als goeie stof van dat rokje.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Lie omdat het via MSN mislukte:Wow. NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Sarabiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Sarabi het volgende:
Begon ik vandaag trouwens al met opschrijven wat ik de hele dag door eet![]()
Vanmorgen een half banaantje en nu een cupasoup, maar het lijkt wel weer beter te gaan
Omdat je de andere helft op je boterham met pindakaas hebt gedaanquote:
Ik denk soms dat het over isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je de andere helft op je boterham met pindakaas hebt gedaan
Hoe gaat het nu met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik had nog niet meegekregen dat ze weer wat kan eten, DE! Wat fijn voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat t zo blijft, op je trouwfoto staan met een sonde is geen gezicht natuurlijk (zoals ze zelf zei)♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Prima!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |