quote:
2x2 lego straatplaten, een hoogwerkertruck, een watervliegtuig, een bbq-end poppetje en een reiziger met cameraquote:
2xquote:
Die is het iddquote:
Wat tof!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Leuk pee& goed gezocht Lie
Mooie muurschilderingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker lunchen: sla met tomaat en gerookte eendenborstfiletEn cranberry dressing.
![]()
Nou ik wist toevallig dat Sarabi en Pee ook wel nieuwsgierig zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef DarkElf het volgende:
en als t alleen voor LieLie was had je t ook kunnen pm-en, jij complimentjesvisser
jajajaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik wist toevallig dat Sarabi en Pee ook wel nieuwsgierig zijn![]()
En vissen naar complimentjes?? Het gaat om het rokje/jurkje, niet om mij he..dus complimenten voor de fabrikant
![]()
Ja, het is een dik velours dus, valt mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
ziet er trouwens idd uit als goeie stof van dat rokje.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Lie omdat het via MSN mislukte:Wow. NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Sarabiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Sarabi het volgende:
Begon ik vandaag trouwens al met opschrijven wat ik de hele dag door eet![]()
Vanmorgen een half banaantje en nu een cupasoup, maar het lijkt wel weer beter te gaan
Omdat je de andere helft op je boterham met pindakaas hebt gedaanquote:
Ik denk soms dat het over isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je de andere helft op je boterham met pindakaas hebt gedaan
Hoe gaat het nu met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik had nog niet meegekregen dat ze weer wat kan eten, DE! Wat fijn voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat t zo blijft, op je trouwfoto staan met een sonde is geen gezicht natuurlijk (zoals ze zelf zei)♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Prima!quote:
Das een beetje geluk bij een ongeluk. maar wel fijn dat het iets beter gaat en dat ze tenminste weer zonder de sonde kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo ik heb maar eens in mijn agenda gezet wanneer ik me kan inschrijven voor de master Special Educational Needs en wanneer ik de lerarenbeurs aan kan vragenToch mooi geregeld hoor die beurs
Wie weet begin ik over 2 jaar wel mijn eigen Remedial Teaching toko
Dat mag dan als ik dat papiertje heb
Eerst maar eens de stap nemen me daadwerkelijk in te schrijven hequote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef Duderella het volgende:
Sun, wat leuk om jou een keer in van die vrolijk gekleurde kleding te zien! Begrijp me goed, niets mis met je andere kleding, maar dit is gewoon zo fris, leuk, lente!
Dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm?
Prima?
Als in: niet meer misselijk en hoofdpijn?
Je bent een bloemig sunnetje zo hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik droeg op zich al wel kleurtjes als rood, paars en fel blauw maar durfde op een of andere manier nooit prints aan, laat staan bloemen. Van de zomer voorzichtig aan iets bloemig gekocht. Ben nu wel helemaal om geloof ik
Toch niet zwanger hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat een hele echt teveel was
Ben nooit zo misselijk enzo geweest volgens mij
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent een bloemig sunnetje zo hoor
Dat heb ik ook zéker gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk, je moet er toch van kunnen genieten
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef DarkElf het volgende:
En P, leuk zoveel mensen die vertrouwen in je fotografiekunst hebben
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zéker gedaan
De eerste zwangerschap was erg leuk, hoewel ik, tot en met de bevalling elke dag zeker twee keer gekotst heb.
Je went er aan
Ja hoor. Het is niet eens de meest luxe bak in de straat, dus we hebben bliksemafleiders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:57 schreef AnneX het volgende:
Bij alle ellende ook wat beter nieuws voor schone zus van DE.
En Dude, kun je in Grun. zo'n auto gewoon op straat laten staan ?
Als in: ik ben alle belangstelling zat, hoe lief en goed bedoeld ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
Hmmm?
Prima?
Als in: niet meer misselijk en hoofdpijn?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als in: ik ben alle belangstelling zat, hoe lief en goed bedoeld ook
Tof bakkie welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is niet eens de meest luxe bak in de straat, dus we hebben bliksemafleiders.
sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als in: ik ben alle belangstelling zat, hoe lief en goed bedoeld ook
hehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef LieLie het volgende:
Sun!!
Tof!! En het rokje is echt supervet(slank)!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef LieLie het volgende:
Wie weet hebben ze m daar ook![]()
Of iets nog leukers
Je hebt gesport. Dat verbrand energie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Maar belangrijkste wat ik wil zoeken: spijkerjackje o.a. voor op het jurkje![]()
Bah, waarom heb ik op dinsdag altijd zo veel trekVaag is dat..
Ja maar vorige week had ik op maandag gesport en had ik dinsdag ook zo veel trekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt gesport. Dat verbrand energie.
Handig he dat je een mailtje krijgt over je downloads?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Download voor Dexter is gestart zie ik in de mail. We gaan een nieuwe poging doen om te kijken of ik het stiekem toch een leuke serie vindNA dat ik Hawaii Five-O heb bijgekeken
Yupquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Handig he dat je een mailtje krijgt over je downloads?
Nerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupI love it
En ik kan nu, omdat mijn PC thuis nog aan staat, ook met www.logmein.com gewoon remote inloggen op dat ding
Ideaal
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef DarkElf het volgende:
leuk sun, vind vooral t rokje je erg goed staan
ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een prachtig rokje van voor het Verkeerde Wasmiddel en ze heeft ook mooie benen en het staat echt superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Door proxy kan ik Sun's rokje niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |