Dan haal ik er even wat lekkers te drinken bij!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goed idee! Even wat hapjes pakken hoor.
[ afbeelding ]
Is dat niet wat te harig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dan haal ik er even wat lekkers te drinken bij!
[ afbeelding ]
quote:[code]De oorsprong van de verjaardagskring is onduidelijk. Mogelijk gaat hij terug op de calvinistische afkeer van dansen of andere vormen van intimiteit bij de staande receptie. Van oudsher vond in de verjaardagskring een scheiding plaats tussen mannen en vrouwen.[/code]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dan haal ik er even wat lekkers te drinken bij!
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was trouwens vorig jaar op zo'n doorlopende kringverjaardag van een tante en daar kwam de eerste visite in de ochtend en werd er al om 11 uur alcohol geschonken..
In Duitsland hoef je tenminste niet zo met je gebak op schoot te balanceren, daar zit je in een kring aan de eettafel en word je geacht minimaal twee keer Kuchen te nemen.
Of het is zo'n bierfeestje in de eigen Partykeller met een vaatje op de huisbar, op zo'n 20persoons hoekbank.
lekker!quote:
Jij woont ergens in de wildernis in een zelfgemaakte blokhut, jaagt op je eigen vlees en verzamelt je andere voedsel in het bos als eenlingquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef VeX- het volgende:
Ik zit zo goed als nooit in een kring bij een verjaardag. Gelukkig ken ik niet zoveel burgerlijke types.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als er iets nog Hollanders is dan een kringverjaardag, dan is het wel klagen over kringverjaardagen
Jij snapt het helemaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als er iets nog Hollanders is dan een kringverjaardag, dan is het wel klagen over kringverjaardagen
69quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat zijn andere mogelijke opstellingen die je zou kunnen hanteren voor het vieren van een verjaardag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |