quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dodelijke stiltes zul je bij mijn familie nooit zien, dat ratelt maar door aan 1 stuk.
Dat is Maanvis.quote:
quote:
En die dude links met rode trui, die zijn kans schoon ziet om zijn schoonzus eens even gruwelijk bij de tiete te vatten. Die laat dat goed toe.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die dude links met rode trui, die zijn kans schoon ziet om zijn schoonzus eens even gruwelijk bij de tiete te vatten. Die laat dat goed toe.
Verjaardagen, altijd goed voor jolijt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die dude links met rode trui, die zijn kans schoon ziet om zijn schoonzus eens even gruwelijk bij de tiete te vatten. Die laat dat goed toe.
Die zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kom deze krengen juist op ieder feestje tegen;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kom deze krengen juist op ieder feestje tegen;
[ afbeelding ]
En wie er allemaal onlangs zijn overleden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:36 schreef CasB het volgende:
Eén van de redenen waarom ik m'n verjaardag liever niet vier met m'n familie. Ik nodig liever wat vrienden uit om kansloos te zuipen, dan om die oninteressante gesprekken aan te horen van oude mensen met pijntjes en geneuzel.
Bij jou 'vrienden' club zitten Ze vast niet maar mensen hebben wel eens de neiging om veekering te hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef najazeg het volgende:
maar waarom altijd eeuwige gesprekken? Een echt feestje is een krat bier leegdrinken, sterke verhalen vertellen, nog een krat bier leegdrinken, nog sterkere verhalen vertellen, nog een krat bier leegdrinken, schuine verhalen vertellen, NOG een krat bier leegdrinken, nog schuinere verhalen vertellen en bier drinken totdat op het eind iedereen van zijn stoel lazert.
het was een harrie jekkers quotequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij jou 'vrienden' club zitten Ze vast niet maar mensen hebben wel eens de neiging om veekering te hebben
gelijk heeft zequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gezicht van dat meisje linksbovenin.Echt alsof ze denkt: wat doe ik hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |