Mensen? Waar danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef boskameel het volgende:
[..]
aaaargh. Wat een mensen zitten daar ook.
Jouw opa is een Grand Master Troll, en jij en je hele familie trapten daar 17 jaar lang in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat een geweldig herkenbaar topic.
Verjaardagen met vrienden begonnen vroeger om 22.00u of zo, dat zoop stevig door tot een uur of half 1 om daarna richting de kroeg te vertrekken.
Maar dat was voordat ze kinderen kregen, toen ze die eenmaal hadden kwam ik op zo'n verjaardag om 21.30u binnen en hoorde ik:"Wat ben jij laat." Ik"Laat? Dit is toch normaal?" En nog voor middernacht was het afgelopen want morgen zouden de kinders weer vroeg wakker zijn.
Ik zat echt te twijfelen of dit dezelfde mensen waren.
Het toppunt van sleur echter was jarenlang de verjaardag van mijn opa.
De beste man heeft zijn verjaardag 17 jaar lang op exact dezelfde wijze gevierd.Hij is jarig op oudjaarsdag, maar dat belette hem niet om iedereen om 10.00u uit te nodigen. Daarna was het standaard koffie/thee met gebak, een paar glazen fris en dan naar de andere zaal voor het diner. En dat diner was elk jaar hetzelfde, echt elk jaar. Na dat diner nog wat koffie/thee en dan waren we rond 14.30u weer bevrijd. De kelners daar wisten gewoon zonder te vragen wat we wilden drinken, hoe erg is dat..
Enfin, de vlag is bij het gros van de familie nog net niet uitgehangen toen opa besloot dat hij te oud werd voor zulke massale verjaardagen.
Mijn beste vriend had, toen hij nog vrijgezel was, altijd de beste verjaardagen. Een hoop bier en vooral een hoop lol. Ook een verjaardag van mijn nichtje was geslaagd, ze had een biertap geregeld en dat was een vrolijke avond. De volgende dag werd het nog even dunnetjes over gedaan want het fust moest leeg.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jouw opa is een Grand Master Troll, en jij en je hele familie trapten daar 17 jaar lang in.
Hangtafels in de achterkamer en daar de 'natte' bar met zelfservice scheelt heel veel in stijve kringverjaardagen. Mensen gaan vanzelf lopen bij dorst en blijven vaak hangen aan de tafels als het daar gezellig isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:30 schreef Gripper het volgende:
Onze familie doet ook zulke verjaardagen. 1 tante heeft een verschrikkelijk klein huisje, een onstopbare verzameldrift, en daar worden toch elke verjaardag weer 20 man in een kring met 2 rijden gepropt.
Mn ouders doen hun verjaardagen ook wel in een kring, maar sinds ik ze wat tips gegeven heb hoe het minder stijfjes kan (1 keer rondje drinken aanbieden, daarna mensen wijzen waar de hapjes en drankjes staan. Dan gaan ze vanzelf lopen, en dan wordt het vanzelf een bewegend feestje) gaat het daar ook heel acceptabel.
Ik ben in de zomer jarig, dus mijn feestjes zijn altijd in de tuin, met zomerse hapjes en dranken, en een vuurkorf erbij. Prima.![]()
Sowieso zijn er maar 2 regels om kringverjaardagen te voorkomen:
-zet te weinig stoelen neer
-zet het eten en drinken ver weg van de zithoek, zodat ze wel moeten lopen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jouw opa is een Grand Master Troll, en jij en je hele familie trapten daar 17 jaar lang in.
En dan: Zonne grote vuurbal, jonge....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook een goede sfeermakend iets is beginnen met barbecueuen met een bbq die het niet goed doet. Gewoon het ding roestig uit de schuur halen en tegen een willekeurige gast zeggen maak jij het ding even aan?
Heb je binnen 5 minuten alle 'experts' aan het kutten met de aanmaakhoutjes, spiritus en troep....
't Ging bij ons wel eens mis ja. Zwartgeroosterde worstjes waar de damp vanaf sloeg....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En dan: Zonne grote vuurbal, jonge....
Kom je nooit meer naar Heerlen ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef Maikuuul het volgende:
Kringverjaardagen
Nooit echt leuk gevonden.
Maar mee gestop, daarom zaterdag met vriendin lekker knallen in een discotheek ipv suf thus zitten
Ik was een maandje geleden nog in de Se7enquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kom je nooit meer naar Heerlen ofzo
Ook hier zijn chille clubs gek. Die sjengen daar vind ik maar raar
Bowlen in Hoeve de Aar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was een maandje geleden nog in de Se7envriend was jarig > waren we eerst gaan bowlen / steengrillen om vervolgens in heerlen wat te feesten.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bowlen in Hoeve de Aar?
Se7en ben ik nooit geweest... telkens ID enzo en ik wordt volgende week pas 21
Ooit in Naar Huis geweest? Chille tent
Ligt idd langs de snelwegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jadaar langs de snelweg toch ?
Wist niet eens dat dat een bowling was.
Naar Huis benk nog nooit geweest, jammer dat alles in heerlen om 3 uur dichtgaat, uiteraard gingen we in maastricht afterenwie gaat er nou om half 4 slapen als het zaterdag is
Platielstraat ( waar het altijd leuk is ) is open tot 3u, daarna kan je naar de markt gaan of naar de Allabeneur. Die zijn open tot 6 ongeveer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ligt idd langs de snelwegchille bowlingsbaan is dat wel.
Ja, alles gaat om 3u dicht in Heerlen... Tot hoelaat blijft alles in Maastricht open dan?
Misschien toch maar eens een herkansing geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |