Je hoeft niet persé een psychische stoornis te hebben om slaapproblemen te hebben hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mensen met een psychische stoornis, maar over normale mensen. Het gros kan gewoon leren om een normaal slaapritme te krijgen.
Die moet je dan ook uitzetten hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het ligt bij mij aan het feit dat mn laptop standaard naast mn bed ligt..
Ik val ook altijd zo ontzettend keihard in slaapquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Bed![]()
Serie aanzetten, wat te drinken, of een boekje lezen, en weg is CL
Lastig met een studenten kamerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:12 schreef Kluts het volgende:
Sowieso moet je in je slaapkamer helemaal niks aan tv's, laptops of telefoons hebben.
Dan is het gewoon een kwestie van leren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé een psychische stoornis te hebben om slaapproblemen te hebben hoor.
Op kamers wonen is sowieso hell, dat ligt niet daaraan.quote:
Teach me please.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kwestie van leren.
Dat heb ik nooit gedaan, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op kamers wonen is sowieso hell, dat ligt niet daaraan.
Ja, ik heb al 27 jaar slaapproblemen en het is een kwestie van leren. Uhu.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kwestie van leren.
Ik heb alleen een opstaprobleem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 27 jaar slaapproblemen en het is een kwestie van leren. Uhu.
Ik wel, toen ik 18 was. Wat een drama zeg. Pleepapier mee moeten nemen vanaf je kamer, want dat werd altijd gejat als je het op de plee liet staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, ik heb geen idee.
dat ookquote:
Dat is niet standaardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik 18 was. Wat een drama zeg. Pleepapier mee moeten nemen vanaf je kamer, want dat werd altijd gejat als je het op de plee liet staan.Zelfde goldt voor licht in openbare ruimtes, die peertjes werden altijd gejat. Wilde je afwassen, staat de volledige vaat van al je huisgenoten op het aanrecht. Of erger nog, douchen.
Ik had wel ooit een vriendje die zo woonde, dat was kut! Dan moest je douchen in zo'n smerige douche waar je het liefst niks aanraakte enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik 18 was. Wat een drama zeg. Pleepapier mee moeten nemen vanaf je kamer, want dat werd altijd gejat als je het op de plee liet staan.Zelfde goldt voor licht in openbare ruimtes, die peertjes werden altijd gejat. Wilde je afwassen, staat de volledige vaat van al je huisgenoten op het aanrecht. Of erger nog, douchen.
Alleen al het gebrek aan privacy trek ik niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet standaardhier wonen we met 10 man/vrouw (en de kat
) maar het is vrijwel altijd schoon, toiletpapier en lampen gewoon aanwezig
Ik vond het bij jullie inderdaad erg netjes vergeleken met de andere huizen die ik in die gebouwen heb gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet standaardhier wonen we met 10 man/vrouw (en de kat
) maar het is vrijwel altijd schoon, toiletpapier en lampen gewoon aanwezig
Ik heb na een paar maanden gevraagd aan mijn ouders of ik weer bij hun mocht komen wonen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had wel ooit een vriendje die zo woonde, dat was kut! Dan moest je douchen in zo'n smerige douche waar je het liefst niks aanraakte enzo
Zelfs dat is eigenlijk prima hier. Totdat je 3 avonden achter elkaar iemand anders mee naar huis neemt, dan krijg je wel vragen/opmerkingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alleen al het gebrek aan privacy trek ik niet.
Ja, dat is een illusie natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die grote gemeenschappelijke keukens op zich best leuk, als het maar goed wordt schoongemaakt
Het heeft zeker wat leuksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die grote gemeenschappelijke keukens op zich best leuk, als het maar goed wordt schoongemaakt
Precies, dat is ideaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is een illusie natuurlijk.
Vrienden van mij die in een studentenhuis woonden legden gewoon elke week elk 5 euro neer voor een werkster die ze gezamenlijk betaalde. Top-idee.
heb ik hier ook voorgesteld, zo'n beetje elke huisvergaderingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrienden van mij die in een studentenhuis woonden legden gewoon elke week elk 5 euro neer voor een werkster die ze gezamenlijk betaalde. Top-idee.
Ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb ik hier ook voorgesteld, zo'n beetje elke huisvergaderingwerd helaas altijd afgewezen
2x/week douche en toilet schoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had wel ooit een vriendje die zo woonde, dat was kut! Dan moest je douchen in zo'n smerige douche waar je het liefst niks aanraakte enzo
[zeur toon] ja maar dat is dúúr en je kan het toch ook gewoon zelf doen?[/zeur toon]quote:
Idd, ik zou dat niet meer kunnen. Ik woon dan ook al 5 jaar heerlijk alleen. Alleen mn eigen smerigheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
No way dat ik ooit nog met anderen een appartement oid deel.
Maar al die studenten zijn toch zo serieus met hun studie bezig?quote:
Toen ik R. leerde kennen woonde hij in een huisje dat ie deelde met nog 3 gasten. Ik kon een keer kiezen. Mn zoon laten douchen en naar de wc gaan terwijl de stront van 1 van die gasten over de muren gesmeerd zat of het schoonmaken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, serieus zuipen vooralquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar al die studenten zijn toch zo serieus met hun studie bezig?
Het was daar zo erg dat ik vaak gewoon maar wachtte tot ik thuis was.. Was altijd bang dat de dingen die in die douche woonden boos zouden worden omdat ik hun gebied binnen kwamquote:
Ik heb het ook. Ik krijg vierkantjes met vraagtekens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
ooh trouwens, ligt het aan mijn instellingen dat ik letters met een teken erop/aan (zoals éèê etc) als vage icoontjes zie, of heeft iedereen het en is t een Fok probleem?
Huisbazen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik R. leerde kennen woonde hij in een huisje dat ie deelde met nog 3 gasten. Ik kon een keer kiezen. Mn zoon laten douchen en naar de wc gaan terwijl de stront van 1 van die gasten over de muren gesmeerd zat of het schoonmaken.
Ik heb het toen maar schoongemaaktkotsend en wel. Die gast die het had gedaan heeft toen tegen de huisbaas gezegd dat mijn zoon alles had onder gesmeerd
![]()
Huisbaas geloofde dat
Nergens last van vandaag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
ooh trouwens, ligt het aan mijn instellingen dat ik letters met een teken erop/aan (zoals éèê etc) als vage icoontjes zie, of heeft iedereen het en is t een Fok probleem?
Dat deden ze bij R. op een gegeven moment ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is vast de schuld van de moslims.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
Heb ik ook en dan opeens doet ie weer normaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
Woningbouw speciaal voor studentenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik R. leerde kennen woonde hij in een huisje dat ie deelde met nog 3 gasten. Ik kon een keer kiezen. Mn zoon laten douchen en naar de wc gaan terwijl de stront van 1 van die gasten over de muren gesmeerd zat of het schoonmaken.
Ik heb het toen maar schoongemaaktkotsend en wel. Die gast die het had gedaan heeft toen tegen de huisbaas gezegd dat mijn zoon alles had onder gesmeerd
![]()
Huisbaas geloofde dat
LOL, ik weet wat je bedoeld, mn ex heeft ook heel kort in zo'n huis gewoond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was daar zo erg dat ik vaak gewoon maar wachtte tot ik thuis was.. Was altijd bang dat de dingen die in die douche woonden boos zouden worden omdat ik hun gebied binnen kwam
Na een F5 of topic opnieuw openen werkt het wel weer normaal zie ik.quote:
Toen ik net 18 was ging ik op mezelf. In Apeldoorn is dat godsonmogelijk zowat, huur kom je de eerste jaren niet voor in aanmerking, en er is bijna geen studentenhuisvesting want geen studenten. Ik had een kamer van 15m2 voor 280 euro per maand. ( ik ging op mezelf wonen in de maand dat de euro werd ingevoerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Huisbazen.
Ook zo blij dat ik van dat tuig af ben. Stomme politieke spelletjes ook steeds..
Toen ging je stofzuigen en ontdekte je dat er eigenlijk laminaat door het huis lag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef Q. het volgende:
Dat hoogpollige tapijt in mn laatste studentenhuis was ook zo fijn.
tapijt in studentenhuizen zouden ze bij wet moeten verbieden. Dat is echt wel heel ranzigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef Q. het volgende:
Dat hoogpollige tapijt in mn laatste studentenhuis was ook zo fijn.
Onze stofzuiger was ook niet echt heel geweldig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ging je stofzuigen en ontdekte je dat er eigenlijk laminaat door het huis lag?
Vrouwen die niet kunnen schoonmaken zijn per definitie geen droomvrouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Toen ik nog in een studentenhuis woonde was het altijd prima schoon, tot we de Yank vervingen voor een bloedmooie Poolse. Damn, wat die aan schoonheid had lichamelijk compenseerde ze ruimschoots met smerig leven.
Ze at voornamelijk ravioli uit blik, en die blikken waren weer asbakken in dr kamer.
En als je dr zag dacht je echt, wat een droomvrouw.
Oeh, die tekst moet ik op een tegeltje hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen schoonmaken zijn per definitie geen droomvrouwen
Ja, daarom ook die formuleringquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet alleen maar met droomvrouwen naar bed hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom ook die formulering.
Ik lag uiteraard wel binnen 2 dagen met dr in bed, maar dat terzijde.
Neuh, dat zou het wel erg beperken vrees ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet alleen maar met droomvrouwen naar bed he
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
Iedereen kan schoonmaken. Dat men het doorgaans niet leuk vindt en het daarom niet doet is een ander verhaal.
Topickiller pur sangquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
Iedereen kan schoonmaken. Dat men het doorgaans niet leuk vindt en het daarom niet doet is een ander verhaal.
Serieus, afwassen kan ik echt niet en het punt met mij en schoonmaken is vooral ook het punt dat ik me niet bij 1 ding kan houden, maar binnen no time alles een beetje aan het doen ben. En dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, afwassen kan ik echt niet en het punt met mij en schoonmaken is vooral ook het punt dat ik me niet bij 1 ding kan houden, maar binnen no time alles een beetje aan het doen ben. En dat schiet niet op.
Oh gelukkig, ik was al bang dat dat bij mij kwam omdat ik man ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, afwassen kan ik echt niet en het punt met mij en schoonmaken is vooral ook het punt dat ik me niet bij 1 ding kan houden, maar binnen no time alles een beetje aan het doen ben. En dat schiet niet op.
Natuurlijk kan je dat wel. Schoonmaken en afwassen scoren niet voor niets heel hoog in de ongeschoolde / laagbetaalde baantjes top 5.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Stom mens bij jeugdzorg dat niet eens de naam van kleine man kan onthouden.
Waar slaat dat nou weer op? Ik vind dat als zij zijn case behandelt, ze tenminste zijn naam kan onthouden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ja, want je moet natuurlijk elk wondertje dat daar binnenkomt vereren als een God
.
Ze kan wel de moeite nemen om te doen alsof t dr interesseert door in het dossier naar de naam te spieken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ja, want je moet natuurlijk elk wondertje dat daar binnenkomt vereren als een God
.
Of in ieder geval even heeft opgezocht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik vind dat als zij zijn case behandelt, ze tenminste zijn naam kan onthouden.
Ik ga er gewoon van uit dat iedereen daar last van heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, wie weet hoeveel namen ze per dag te zien krijgt. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Heb er zelf op het werk ook wel eens last van dat ik namen die wat op elkaar lijken door elkaar haal. En dat is dan van mensen die er al jaren werkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik vind dat als zij zijn case behandelt, ze tenminste zijn naam kan onthouden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis zo makkelijk die mama's op de kast jagen.
Geloof me, ik kan het niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat wel. Schoonmaken en afwassen scoren niet voor niets heel hoog in de ongeschoolde / laagbetaalde baantjes top 5.
En voor dat laatste kun je jezelf een efficiëntere manier van werken aanleren.
Ik ben dus toch echt een vrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat iedereen daar last van heeftBen je aan het stofzuigen, zie je iets liggen, dus dat raap je op en berg je weg en dan blijkt dat in het vakje daarnaast een vlekje zit dus dat wil je even schoonmaken en dan bedenk je je ineens dat je de was nog moet ophangen dus je trekt de wasmachine open en dan zie je nog een stapel ongevouwen wasgoed op bed liggen... etc etc...
Ik was dat tijdschrift gaan lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan het niet.
En die efficiëntere manier van werken aanleren, I tried, maar het helpt gewoon niet.
Ik ga afwassen, loop naar de woonkamer om glazen te pakken, zie een tijdschrift liggen en denk, oja, die kan ik ook wel even opruimen. Ondertussen loopt het afwasteiltje al vol, en als ik de kraan uit wil zetten zie ik was liggen. Oja, de was doen. Was doen. Oja, die glazen in de woonkamer, oh, ik mag ook wel eens stofzuigen. Stofzuigen. En dan kom ik in de keuken uiteindelijk aan om af te wassen, water koud.
Ja maar ze heeft het dossier voor haar neus liggen, dat irriteert me dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, wie weet hoeveel namen ze per dag te zien krijgt. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Heb er zelf op het werk ook wel eens last van dat ik namen die wat op elkaar lijken door elkaar haal. En dat is dan van mensen die er al jaren werken
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het dossier voor haar neus liggen, dat irriteert me dan.
Ik HAAT het als mensen mijn naam verkeerd schrijven. Kreeg laatst een belletje van een recruiter en het eerste wat ze vroeg was hoe je mijn naam uitsprak. Goed, ze kwam uit UK, dus daar kan ik inkomen. Ze had mijn contactgegevens van monsterboard (ik neem toch aan dat mijn naam daar bij staat?). Krijg ik een emailtjes "Hi Jeannie"... wtf? Dus ik reageer en natuurlijk sluit ik af met mijn naam, krijg ik een reply en schrijft ze mn naam VERDOMME WEER VERKEERD. Nou dan kan ze helemaal opbokken hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, wie weet hoeveel namen ze per dag te zien krijgt. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Heb er zelf op het werk ook wel eens last van dat ik namen die wat op elkaar lijken door elkaar haal. En dat is dan van mensen die er al jaren werken
Oh, ik zou het ook niet 'leuk' vinden maar ik kan het me heel goed voorstellen dat het af en toe eens gebeurt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het dossier voor haar neus liggen, dat irriteert me dan.
Het is dan ook best een lastige naam om te verstaan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik HAAT het als mensen mijn naam verkeerd schrijven. Kreeg laatst een belletje van een recruiter en het eerste wat ze vroeg was hoe je mijn naam uitsprak. Goed, ze kwam uit UK, dus daar kan ik inkomen. Ze had mijn contactgegevens van monsterboard (ik neem toch aan dat mijn naam daar bij staat?). Krijg ik een emailtjes "Hi Jeannie"... wtf? Dus ik reageer en natuurlijk sluit ik af met mijn naam, krijg ik een reply en schrijft ze mn naam VERDOMME WEER VERKEERD. Nou dan kan ze helemaal opbokken hoor
Je mot ook niet zo een moeilijke naam hebbe, Jannie!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik HAAT het als mensen mijn naam verkeerd schrijven. Kreeg laatst een belletje van een recruiter en het eerste wat ze vroeg was hoe je mijn naam uitsprak. Goed, ze kwam uit UK, dus daar kan ik inkomen. Ze had mijn contactgegevens van monsterboard (ik neem toch aan dat mijn naam daar bij staat?). Krijg ik een emailtjes "Hi Jeannie"... wtf? Dus ik reageer en natuurlijk sluit ik af met mijn naam, krijg ik een reply en schrijft ze mn naam VERDOMME WEER VERKEERD. Nou dan kan ze helemaal opbokken hoor
Ja precies!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mot ook niet zo een moeilijke naam hebbe, Jannie!
Welke kees hebben we het nu over?quote:
Ja, verstaan ok, daar kan ik nog inkomen, maar als je mijn gegevens van monster plukt en ik vervolgens een email stuur en die onderteken met mijn naam en je schrijft het dan nóg verkeerd, dan ben je gewoon een achterlijke, onprofessionele truttekop.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook best een lastige naam om te verstaan hoor.
[insert lame kankerkachel-grap]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke kees hebben we het nu over?.
Kijk, als ze zijn achternaam niet onthouden snap ik, die is ingewikkeld en dubbbel enzo. Maar zijn voornaam is niet zo moeilijk. Maar ik was al geïrriteerd omdat ze zich dingen die ze zelf vorige week gezegd had, niet meer wist.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijkik word ook kwaad als mensen niet de moeite nemen goed in t dossier te kijken
![]()
ja klopt, maar goed, dat stikt het overal vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, verstaan ok, daar kan ik nog inkomen, maar als je mijn gegevens van monster plukt en ik vervolgens een email stuur en die onderteken met mijn naam en je schrijft het dan nóg verkeerd, dan ben je gewoon een achterlijke, onprofessionele truttekop.
Afschieten zeg ik je!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja klopt, maar goed, dat stikt het overal van.
Ik had een ooit een collegaatje en ik werd altijd met haar door de war gehaald. Ongeveer dezelfde leeftijd en allebei donker haar/blauwe ogen en dan wordt je door een stelletje ingenieurs al snel door elkaar gehaald. Kreeg ik ook gewoon mailtjes met als aanhef haar naam.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
My point exactly!!! Bij From in Outlook zie je uberhaupt voornaam achternaam bij afzender. Hoe dóm ben je dan? Daarbij had ze niet eens een subject ingevuld en geen signature. Nou sorry hoor, maar hoe kan ik je dan in vredesnaam serieus nemen?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had een ooit een collegaatje en ik werd altijd met haar door de war gehaald. Ongeveer dezelfde leeftijd en allebei donker haar/blauwe ogen en dan wordt je door een stelletje ingenieurs al snel door elkaar gehaald. Kreeg ik ook gewoon mailtjes met als aanhef haar naam.Dat ik bij mezelf dacht, je ziet toch in de adresbalk mijn emailadres met voor- en achternaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |