Onze stofzuiger was ook niet echt heel geweldig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ging je stofzuigen en ontdekte je dat er eigenlijk laminaat door het huis lag?
Vrouwen die niet kunnen schoonmaken zijn per definitie geen droomvrouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Toen ik nog in een studentenhuis woonde was het altijd prima schoon, tot we de Yank vervingen voor een bloedmooie Poolse. Damn, wat die aan schoonheid had lichamelijk compenseerde ze ruimschoots met smerig leven.
Ze at voornamelijk ravioli uit blik, en die blikken waren weer asbakken in dr kamer.
En als je dr zag dacht je echt, wat een droomvrouw.
Oeh, die tekst moet ik op een tegeltje hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen schoonmaken zijn per definitie geen droomvrouwen
Ja, daarom ook die formuleringquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet alleen maar met droomvrouwen naar bed hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom ook die formulering.
Ik lag uiteraard wel binnen 2 dagen met dr in bed, maar dat terzijde.
Neuh, dat zou het wel erg beperken vrees ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet alleen maar met droomvrouwen naar bed he
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
Iedereen kan schoonmaken. Dat men het doorgaans niet leuk vindt en het daarom niet doet is een ander verhaal.
Topickiller pur sangquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
Iedereen kan schoonmaken. Dat men het doorgaans niet leuk vindt en het daarom niet doet is een ander verhaal.
Serieus, afwassen kan ik echt niet en het punt met mij en schoonmaken is vooral ook het punt dat ik me niet bij 1 ding kan houden, maar binnen no time alles een beetje aan het doen ben. En dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, afwassen kan ik echt niet en het punt met mij en schoonmaken is vooral ook het punt dat ik me niet bij 1 ding kan houden, maar binnen no time alles een beetje aan het doen ben. En dat schiet niet op.
Oh gelukkig, ik was al bang dat dat bij mij kwam omdat ik man ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, afwassen kan ik echt niet en het punt met mij en schoonmaken is vooral ook het punt dat ik me niet bij 1 ding kan houden, maar binnen no time alles een beetje aan het doen ben. En dat schiet niet op.
Natuurlijk kan je dat wel. Schoonmaken en afwassen scoren niet voor niets heel hoog in de ongeschoolde / laagbetaalde baantjes top 5.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Stom mens bij jeugdzorg dat niet eens de naam van kleine man kan onthouden.
Waar slaat dat nou weer op? Ik vind dat als zij zijn case behandelt, ze tenminste zijn naam kan onthouden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ja, want je moet natuurlijk elk wondertje dat daar binnenkomt vereren als een God
.
Ze kan wel de moeite nemen om te doen alsof t dr interesseert door in het dossier naar de naam te spieken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ja, want je moet natuurlijk elk wondertje dat daar binnenkomt vereren als een God
.
Of in ieder geval even heeft opgezocht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik vind dat als zij zijn case behandelt, ze tenminste zijn naam kan onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |