Ik mag hopen dat de bocht die hij in het filmpje draait niet zijn minimale draaicirkel is?quote:
Na enige tijd zoeken op OVinNL het volgende weten te vinden: Sinds 22 augustus 1999 is de Interliner 331 langzaamaan uitgefaseerd. Op dat moment ging 231 de avond- en zaterdagritten al overnemen. Tegelijkertijd werd lijn 91 als alternatief aangeboden die op die momenten ging rijden. Spitslijn 292 werd toen ook opgeheven die 2-4 spitsritten reed.quote:Op maandag 4 april 2011 01:52 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Veolia heeft toch ook alle interliner lijnen uit Haaglanden gedegradeerd tot een normale streeklijn? Maar welke lijnen rijden nog meer naar Arnhem vanuit Apd dan buiten de scholieren lijnen? Ik kom niet verder dan de lijnen 91 en 43.
En van die Volvo's, tja het is mij idd wel opgevallen dat ze problemen hebben met de lijnfilm maar in tegenstelling tot de volvo's van Veolia rammelden deze bussen (nog) niet bijna uit elkaar. Er schijnt nu zelfs een oude Apeldoornse stadsbus op de stadsdienst van Maastricht te rijden. Ik had een tijdje terug een schaalmodel gekocht op Marktplaats van iemand die in Maastricht woont en die wist dat te melden...
Geen enkele bus kan tippen aan die oude CVD bussen. En dan die geur en het geluidquote:Op maandag 4 april 2011 19:08 schreef wesleycool het volgende:
[..]
aah die die zijn ook mooimaar de v.i.p. nog mooier (A)
op de pier van Holwerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:36 schreef marcel.nl het volgende:
waar is die citaro gefotografeerd ? Is wel een gave locatie !
die geur en geluid zijn wel lekker ja. maar toch vind ik persoonlijk toch de v.i.p. mooier. ieder zijn eigen smaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Geen enkele bus kan tippen aan die oude CVD bussen. En dan die geur en het geluid
Dat zal betekenen dat elke Veolia-bus binnenkort een TomTom krijgt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef Bitlord het volgende:
Lol de chauffeur is de we kwijt. Zit in de Brabantliner van Breda naar Utrecht en we zitten nu in Utrecht Lage Weide..
Welnee man die hebben nog geen cent om een gebarsten voorruit te vervangenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zal betekenen dat elke Veolia-bus binnenkort een TomTom krijgt...
Zijn de regionale gelden uit het hoofdkantoor in Frankrijk opgesoupeerd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man die hebben nog geen cent om een gebarsten voorruit te vervangen
Dan ben je waarschijnlijk langs mijn huis aldaar geredenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef Bitlord het volgende:
Lol de chauffeur is de we kwijt. Zit in de Brabantliner van Breda naar Utrecht en we zitten nu in Utrecht Lage Weide..
Daar hebben ze lang niet allemaal last van. En dat remmen ligt waarschijnlijk vooral aan de betreffende chauffeur..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Mag ik bij deze even vermelden dat de Ambassador 200 een schijtbus is? Ding veert gewoonweg niet, dus rijden over klinkers = gegarandeerd hoofpdijn. Elke keer als de sjoof de remmen ook maar een beetje aantikt ligt iedereen zowat voorin. Filerijden is daardoor gewoon een hel
vooral de nieuwere amba's rijden imo prima (8714/1851)quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar hebben ze lang niet allemaal last van. En dat remmen ligt waarschijnlijk vooral aan de betreffende chauffeur..
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
vooral de nieuwere amba's rijden imo prima (8714/1851)
Remmen ligt gewoon aan de chauf. Wat de vering betreft, veren doen ze prima, ik kan me geen veel beter verende lagevloersbus bedenken (muv B96)quote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Mag ik bij deze even vermelden dat de Ambassador 200 een schijtbus is? Ding veert gewoonweg niet, dus rijden over klinkers = gegarandeerd hoofpdijn. Elke keer als de sjoof de remmen ook maar een beetje aantikt ligt iedereen zowat voorin. Filerijden is daardoor gewoon een hel
Er zijn overigens wel Amba's, waarvan de retarder meteen behoorlijk fel reageert. Vandaar het 'waarschijnlijk' in m'n post.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Remmen ligt gewoon aan de chauf. Wat de vering betreft, veren doen ze prima, ik kan me geen veel beter verende lagevloersbus bedenken (muv B96)
Gaat het om een Jonckheere Communo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef sararaats het volgende:
De sneldienst Wuustwezel-Antwerpen is verdorie handig. Die rijdt over de E19.
Alleen de richtingaanwijzer klinkt wel eens als een kwakende eend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |