ik vind em er te "simpel" uitzien voor een exclusive/hard to findquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:25 schreef benx het volgende:
Ben ik de enige die dit een waardeloze set vind ?
[ afbeelding ]
( #10195 )
idd, deze daarentegen gaat er 100% komen, day 1 als ik naar oberhausen kanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind em er te "simpel" uitzien voor een exclusive/hard to find
Jawel, maar dat komt er toch niet van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
Swiff, je kan die dingen ook weer uit elkaar halen en zelf wat bedenken, of vind je dat helemaal niets?
Heb je een bron, dat zou echt geweldig zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:01 schreef bleiblei het volgende:
Binnenkort is het AFOL avond in de Legostores.
15% korting op lego. Heb alleen geen idee of je er voor in moet schrijven.
ik gok dat het deze is: http://www.brickset.com/detail/?Set=8436-1quote:Op zondag 26 juni 2011 14:31 schreef Rewimo het volgende:
Zoon en ik hebben op een rommelmarkt een grote truck gescoord waarmee je een auto kunt slepen. Ik kan alleen niet vinden welk type het is. Hij heeft zo'n luchtdrukpompje. Jullie weten het vast wel
[ afbeelding ]
Huisje op de achtergrond verkopen ?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:31 schreef Rewimo het volgende:
Zoon en ik hebben op een rommelmarkt een grote truck gescoord waarmee je een auto kunt slepen. Ik kan alleen niet vinden welk type het is. Hij heeft zo'n luchtdrukpompje. Jullie weten het vast wel
[ afbeelding ]
Nee echt nietquote:
mooie van de petshop vind ik eigenlijk dat je het appartemene gedeelte en de shop apart in het rijtje op zou kunnen nemen (beide zijn losse platen/huizen)quote:Op zondag 26 juni 2011 15:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ze niet allemaal helaas. Zou ik best willen! Die Petshop staat wel hoog op mijn verlanglijstje...
voor de plaatjesquote:Op maandag 20 juni 2011 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
een aantal foto's:
huisjes:
klik of klik (green grocer, market street, hotel/cafe, emporium, op voorgrond de minifiguren serie's 1 + 2 (foto's zijn tijd terug genomen...)
de MF (#10179)
plaat met (vrijwel) alle losse stukjes, ongesorteerd bouwen
completed, met certificaat van echtheid
denk dattie binnenkort trouwens wel weer in z'n doos verdwijnt om ruimte te maken.. (en nee, ik verkoop em niet)
en ik heb grondplaten gevonden voor mijn lego miniserie figuren
platen van 24x40 nops, van een heel oud model, ergens rond de 500, een politie bureau
die ga ik straks maar even 2 of 3x bestellen(elke plaat is 3 serie's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |