Klopt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hij wil gevaarlijke planten als huisdier, hij is niet schattig, hij is stoer
nu spreek je jezelf tegen, eerst zeg je dat hij schattig is, daarna beaam je dat hij niet schattig is, met jou valt echt niet te pratenquote:
Ik ben niet voor niks een vrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nu spreek je jezelf tegen, eerst zeg je dat hij schattig is, daarna beaam je dat hij niet schattig is, met jou valt echt niet te praten
Volgens mij verwar je mij met een ander. Ik heb gelukkig nooit een beugel nodig gehad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik vond je toch al niet sexy met die beugel! En ik had er last van
Ik was van plan mijn berenklauw Sjors te noemen maar ik denk dat ik voor Dralion ga, omdat je mijn mentor bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hij wil gevaarlijke planten als huisdier, hij is niet schattig, hij is stoer
Weet je het echt niet meer? Je wou dat rollenspel levensecht maken, dus had je zo'n nepbeugel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met een ander. Ik heb gelukkig nooit een beugel nodig gehad.
Ben je weer in het rode zijstraatje 4 straten verderop geweest? Kon je het weer niet laten? Ik ben echt diep teleurgesteld in je.....
ik zeg het in die fobo's ook wel eens tegen ze, worden ze boosquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
!!!! Niet zeggen man, je laat nu de droom van vele Fok!B0Yzs in duigen vallen.
Die jongens playen de fotoboeken op Fok! snoeihard met hun gladde praat.
Wat een eerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik was van plan mijn berenklauw Sjors te noemen maar ik denk dat ik voor Dralion ga, omdat je mijn mentor bent.
E-hosselaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zeg het in die fobo's ook wel eens tegen ze, worden ze boos
Eeuhm, hoe kon ik wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Theelepel hoe kon je me zo zo..![]()
![]()
![]()
![]()
Zucht. Ik kan het je blijven uitleggen. Maar je snapt het toch nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Brawler het volgende:
[..]
Weet je het echt niet meer? Je wou dat rollenspel levensecht maken, dus had je zo'n nepbeugel!
Maar inderdaad, ik zou ook net doen alsof ik van niets weet, als ik zo'n rare fetish had
Nee ga maar weg, je hebt genoeg schade aangericht!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Zucht. Ik kan het je blijven uitleggen. Maar je snapt het toch niet
Ik begrijp het wel...
Wanneer is de volgende afspraak bij de psycholoog?
Zal ik meegaan? om je te steunen?
De vorige keer wou je doktertje spelen, en dit is de volgende stap?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Zucht. Ik kan het je blijven uitleggen. Maar je snapt het toch niet
Ik begrijp het wel...
Wanneer is de volgende afspraak bij de psycholoog?
Zal ik meegaan? om je te steunen?
Het spijt me...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ga maar weg, je hebt genoeg schade aangericht!
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:14 schreef Brawler het volgende:
[..]
De vorige keer wou je doktertje spelen, en dit is de volgende stap?
Wanneer leer je het nou eens: Ik moet je niet meer! Ga maar naar die toyboy van je!
Ga nou weheggggggquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hahaha
Ga nou's fietsen bouwen joh
Niet lullig bedoeld, maar als jij dat bent in je fobo, ben je sowieso niet mijn type
Hij is wel schattig, geef toequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hahaha
Niet lullig bedoeld, maar als jij dat bent in je fobo, ben je sowieso niet mijn type
Oke, ik zal het niet meer doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We blijven wel vriendinnen natuurlijk, bemoei je alleen niet meer met mij en Brawler ok!
Ik ben te oud voor je, dat is het inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |