neuh, ik denk niet dat die meisjes doen wat beschreven staat in die postquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lief ben jij, zullen we vriendinnen worden?!![]()
![]()
![]()
Je stelt je nu gewoon stoer op omdat je mannelijkheid in de weg staanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik heb je al een week geleden gedumpt. Geen wonder dat je dan in al je verdriet voor zo'n 16-jarig broekie kiest!
fmlquote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Je stelt je nu gewoon stoer op omdat je mannelijkheid in de weg staan
Geeft niks, is heel normaal
Sorry, ik doe niet aan afkortingen. Dus fml?quote:
Fuck my life. Maar dat ga ik wel doen bij hem!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Sorry, ik doe niet aan afkortingen. Dus fml?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fuck my life. Maar dat ga ik wel doen bij hem!
Jij doet niet aan afkortingen? Waarom ondertekende je al je sms'jes dan met NTB en WJNMK?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Sorry, ik doe niet aan afkortingen. Dus fml?
!!!! Niet zeggen man, je laat nu de droom van vele Fok!B0Yzs in duigen vallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
neuh, ik denk niet dat die meisjes doen wat beschreven staat in die post
Echt hé en ik trap er keer op keer weer inquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
!!!! Niet zeggen man, je laat nu de droom van vele Fok!B0Yzs in duigen vallen.
Die jongens playen de fotoboeken op Fok! snoeihard met hun gladde praat.
Kom nouquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Brawler het volgende:
[..]
Jij doet niet aan afkortingen? Waarom ondertekende je al je sms'jes dan met NTB en WJNMK?
Oh ja, lekker op FOK! doen alsof je zo volwassen bent hè. In bed speelde je altijd de breezerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Kom nou
Dat soort afkortingen zijn ZOOO eerste 2 jaar van de middelbare school. Ik sta daar boven
Ik kliktequote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.livejasmin.com(...)elily&tags=girl&hq=1
Deze chick is pas schattig, mannen zijn niet schattig
Je kunt niet eens normaal tegen haar pratenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.livejasmin.com(...)elily&tags=girl&hq=1
Deze chick is pas schattig, mannen zijn niet schattig
Klopt, speciaal voor jou, omdat je daar zo van hield...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Brawler het volgende:
[..]
Oh ja, lekker op FOK! doen alsof je zo volwassen bent hè. In bed speelde je altijd de breezer
hij wil gevaarlijke planten als huisdier, hij is niet schattig, hij is stoerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind KeizerKuzco ook schattig!
Ik vond je toch al niet sexy met die beugel! En ik had er last vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Klopt, speciaal voor jou, omdat je daar zo van hield...
Hopelijk vind je iemand die het rollenspel met je meespeelt
Klopt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hij wil gevaarlijke planten als huisdier, hij is niet schattig, hij is stoer
nu spreek je jezelf tegen, eerst zeg je dat hij schattig is, daarna beaam je dat hij niet schattig is, met jou valt echt niet te pratenquote:
Ik ben niet voor niks een vrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nu spreek je jezelf tegen, eerst zeg je dat hij schattig is, daarna beaam je dat hij niet schattig is, met jou valt echt niet te praten
Volgens mij verwar je mij met een ander. Ik heb gelukkig nooit een beugel nodig gehad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik vond je toch al niet sexy met die beugel! En ik had er last van
Ik was van plan mijn berenklauw Sjors te noemen maar ik denk dat ik voor Dralion ga, omdat je mijn mentor bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hij wil gevaarlijke planten als huisdier, hij is niet schattig, hij is stoer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |