als je de poemas - mijn houten hart draait zorg ik ervoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toe maar. Dat ga ik dan ook even regelen.
pics?quote:
Ik heb 1 Grolschquote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 flesjes ijskoude Hertog jannetjes uit de djKoelkast!
als je de poemas - mijn houten hart draait zorg ik ervoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toe maar. Dat ga ik dan ook even regelen.
gr terugquote:
Hij was op de cam zaterdagnachtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, hoe verzin je zo'n accent / dialect!
Ik ben echt zo benieuwd hoe Koelkast er uit ziet heh
Had sowieso al niet bedacht dat hij al 30 was
Dat heb ik wel gezien, ik vond zijn chick toch het fijnst om te beglurenquote:
Ja. Die wouden we allemaal gevenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien, ik vond zijn chick toch het fijnst om te begluren
Daarvoor had ik de verkeerde insteek, helaasch.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Dhaha het volgende:
koelkast als je dat meisje van 14 aan de lijn had gekregen dan diepste respect voor altijd (heb je al, maargoed)
want ik ken haar
Dibsquote:
Boh echt he.quote:
okidoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarvoor had ik de verkeerde insteek, helaasch.
G-Spott - NRG ..quote:
Zat je mij te begluren?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien, ik vond zijn chick toch het fijnst om te begluren
Koelkast heb centen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh echt he.
Ik snap niet hoe koelkast dat voor elkaar heeft gekregen. Hij zal wel een beest in bed zijn dan
Jammer, maar geen verkeerd nummerquote:
Uhuhquote:
check haar foboquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef sharr het volgende:
Benieuwd naar de vriendin van koelkast
Zijn er foto's?
Baby thats all we needquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Afroman - Colt 45![]()
draaien aub Koelkast
Ik ken die hele tekst uit mijn hoofd![]()
Dat zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh echt he.
Ik snap niet hoe koelkast dat voor elkaar heeft gekregen. Hij zal wel een beest in bed zijn dan
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zitten in de radioapparatuur![]()
Ik heb gewoon een hele dikke piemol.
Nou begin je ongeloofwaardig te worden..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Picsquote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus uhm meeten?quote:
Van het radioapparatuur... walgelijk mannetje.quote:
Van de radioapparatuur natuurlijk snap dat danquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de radioapparatuur natuurlijk snap dat dan
tuurlijk nietquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben toch niet de enige die hem herkende?
Ik had het pas door toen het verteld werd hier. Ik voel me Astley-immuumquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
IK STEM VOOR!!!!!!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Je was niet de enigequote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Je voordoen als iemand van de smaakpolitie is wel te doen denk k ;o Doorgeven dat je morgen komt en dat alles goed moet zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vraag of er schimmel tussen het rubber van hun djKoelkast zit
iikkkeequote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ] Wie wil de greotjens in het nieuws? [ afbeelding ]
meldtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
grrrraseter.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan Ezechielkquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie neit?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
vooruitquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ikke!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
PHILIP!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kies mij kies mijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alleen als je m'n naam zwoel uitspreektquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo toch gewoon?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ikke!
Veel plezier met het uitspreken van de naam!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mwah, we gingen een keer met z'n allen naar zo'n all in wok.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Metonae het volgende:
Dat is helemaal niet zo'n slecht idee eigk. Met zn allen chinezen lijkt me wel wat.
Spemmertquote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond om 22:00 in de avondshow van dragems
• De Koffer
Een bekend nummer is op een leuke manier gecovered.
• Favo Film Fragment
Een fragment uit een van mijn favoriete film's .
• Vraag het dragems
Heb jij een brankende vraag voor dragems. wacht dan niet en stuur hem meteen via de PM. misschien geef ik wel een goed antwoord waar je dan ook nog is wat aan hebt.
Doe maar de groetjes aan die gast waarvan het zou kunnen dat hij zokunen heet ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik niet hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
je mag mij ook wel bellen, heb alleen niks te vertellenquote:
Dat lijkt me kutquote:Een man uit Brooklyn is vandaag om het leven gekomen doordat hij in een machine viel die gebruikt wordt voor het mixen van tortilla's. Dit maakte de politie van New York vandaag bekend.
Rond het middaguur (plaatselijke tijd) kreeg de politie de oproep om met spoed naar de Tortilleria Chinantla in Williamsburg uit te rukken. De hulp kwam voor het slachtoffer echter te laat. Hij werd, nog in de mixer, doodverklaard.
De politie zegt dat er geen opzet in het spel was en dat het een tragisch ongeval betreft. Volgens de website van Tortelleria Chinatla maakt het bedrijf sinds 1992 tortillas voor restaurants en lokale markten.
Gewoon met 50 man een lopend buffet werkt prima toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, we gingen een keer met z'n allen naar zo'n all in wok.
Alleen ze schieten echt niet op met het bier daar, dat was ook al inc.
En je mocht ook niet 16 bier tegelijk bestellen
Schrale bedoeling daar
Het was geen prank, het was onvoorbereide onzinquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Crimyclown het volgende:
Oké, die prankcall was toch wel mijn wtf momentje van de dag
Die rijst is altijd vet droog man, dan heb je bier nodig om te spoelenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gewoon met 50 man een lopend buffet werkt prima toch?
M'n grapjequote:
Dan zetten ze dat vat toch naast ons?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die rijst is altijd vet droog man, dan heb je bier nodig om te spoelen
Met 200 man eten is wel gezellig, maar op wie z'n rekening komt het?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was geen prank, het was onvoorbereide onzin
Danny.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Met 200 man eten is wel gezellig, maar op wie z'n rekening komt het?
ditquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je mag mij ook wel bellen, heb alleen niks te vertellen
Koelkast betaald !quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Met 200 man eten is wel gezellig, maar op wie z'n rekening komt het?
Whut echt niet he!quote:
Goed idee. Wie verteld Danny dat die vrijdag voor 200 man chinees moet betalen?quote:
Naamfailquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Metonae het volgende:
[..]
Whut echt niet he!
Oh wacht. Fok! Admin Danny
nou nou nou, peterquote:
Kutzooiquote:
zij maakt het verschilquote:
Mogen je onz-radio matties ook komen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb voor zondagavond met mijn verjaardag 6 man uitgenodigd naar een restaurant van in de top-100 van beste restaurants van Nederland staat.
Dat zal ook flink wat duiten gaan kosten
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu weet meteen iedereen hoe je heet
HAHAHA MeTANEAAIEO HEET DANNY!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu weet meteen iedereen hoe je heet
Alleen Doraquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Mogen je onz-radio matties ook komen?
quote:
quote:
quote:
Geniaal gewoonquote:
quote:
eindelijk iemand die het met me eens isquote:
Ja wat nou!quote:
vreselijke vent, moest van binnen toch even juichen om zijn doodquote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het met me eens is
Jouw vriendje is ook een nerd hadden we al beslotenquote:
Dus het zou je favo muziek moeten zijnquote:
Zoog.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
8bits is leuk, michael jackson zuigt gewoon
Een radionerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw vriendje is ook een nerd hadden we al besloten
ach hijzelf boeide me niet, zn muziekquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vreselijke vent, moest van binnen toch even juichen om zijn dood
Ben ik echt niet. Ik voldoe aan niets.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Metonae het volgende:
Koelkast MOET een nerd zijn! Anders voel ik me zo alleen
De looksquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben ik echt niet. Ik voldoe aan niets.
Hoe hij danste was wel meesterlijk hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ach hijzelf boeide me niet, zn muziek
en nu ie dood is wordt ie de hemel in geprezen, fuck dat, mensen luisterden voor zn dood zn muziek niet, en nu oppeens wel, fakers
Je koelt mijn bier, dus baasquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jaquote:
Dan zag ik iemand anders zaterdagquote:
hoorde je daar iemand over in 1995 ?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe hij danste was wel meesterlijk hoor
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef aight1 het volgende:
Goo Goo Dolls - Iris
die is mooi heb ik net ontdekt.
Een radionerd met een onwijs lekker wijf en een dikke piemel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dahquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef aight1 het volgende:
Goo Goo Dolls - Iris
die is mooi heb ik net ontdekt.
Weet ik niet, toen was ik 2, daar weet ik niet veel van.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoorde je daar iemand over in 1995 ?
Koetsjiekoetsjiekoooeeeequote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik niet, toen was ik 2, daar weet ik niet veel van.
Maar ik vind dat hij meesterlijk danste
Hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een radionerd met een onwijs lekker wijf en een dikke piemel.
Ik heb idd niet het idee dat er meer zijn die in die categorie vallen
de moonwalk was niet echt innovatief.. die deden ze in 1930 alquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij deed in iedere clip voornamelijk hetzelfde en voegde af en toe iets toe.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk gevondenquote:
Dat is wel waar, maar tochquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
de moonwalk was niet echt innovatief.. die deden ze in 1930 al![]()
de rest is gewoon suf, punt, een mens hoort in mijn ogen niet eens te dansen
Die zijn toch niet te vretenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Neee, de BigMc wordt duurder
http://www.powned.tv/nieu(...)c_wordt_duurder.html
Die heb je aan mij te dankenquote:
DAYWALKERquote:
quote:
Ik had het voorgesteldquote:
KUT IK FAAL!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een radionerd met een onwijs lekker wijf en een dikke piemel.
Ik heb idd niet het idee dat er meer zijn die in die categorie vallen
Ik moest het nog voorzeggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Is ezechielk echt zo moeilijk om te zeggen?
jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef dockx het volgende:
draai anders ff iets van ad-cd, ac-cd, ad-dd.. offuhh, jaa laat maar..
AC-DC, wie kent ze nog?
Je zou er zelfs van kunnen spreken, dat ze whoppermachtig zijn!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar, Whoppers zijn oppermachtig.
Ik kan het ook nooit goed typenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
God bless de qoute knop!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan het ook nooit goed typen
Sowieso, whopperschuurquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je zou er zelfs van kunnen spreken, dat ze whoppermachtig zijn!
]quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je zou er zelfs van kunnen spreken, dat ze whoppermachtig zijn!
ACE- A - CHIEL - k ?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem is het niet zo moeilijk hoorquote:
quote:Today, it was my daughter's birthday. She had been wanting a cat for a long time, so I went to the animal shelter and got an orange one. As soon as she saw it, she ran upstairs screaming, "GINGER! GINGER!" She refuses to come downstairs until I get rid of "the soulless creature." FML
Er waren tijden dat ik iemand opbelde "Whop" zei, en weer ophing. Een uur later zagen we elkaar bij de BK!quote:
EE ZE GIELEKquote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
ACE- A - CHIEL - k ?
Geen idee hoor
NICOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef sharr het volgende:
Serieus wie is die regio stadsman gast op skype ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |