als je de poemas - mijn houten hart draait zorg ik ervoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toe maar. Dat ga ik dan ook even regelen.
pics?quote:
Ik heb 1 Grolschquote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 flesjes ijskoude Hertog jannetjes uit de djKoelkast!
als je de poemas - mijn houten hart draait zorg ik ervoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toe maar. Dat ga ik dan ook even regelen.
gr terugquote:
Hij was op de cam zaterdagnachtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, hoe verzin je zo'n accent / dialect!
Ik ben echt zo benieuwd hoe Koelkast er uit ziet heh
Had sowieso al niet bedacht dat hij al 30 was
Dat heb ik wel gezien, ik vond zijn chick toch het fijnst om te beglurenquote:
Ja. Die wouden we allemaal gevenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien, ik vond zijn chick toch het fijnst om te begluren
Daarvoor had ik de verkeerde insteek, helaasch.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Dhaha het volgende:
koelkast als je dat meisje van 14 aan de lijn had gekregen dan diepste respect voor altijd (heb je al, maargoed)
want ik ken haar
Dibsquote:
Boh echt he.quote:
okidoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarvoor had ik de verkeerde insteek, helaasch.
G-Spott - NRG ..quote:
Zat je mij te begluren?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien, ik vond zijn chick toch het fijnst om te begluren
Koelkast heb centen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh echt he.
Ik snap niet hoe koelkast dat voor elkaar heeft gekregen. Hij zal wel een beest in bed zijn dan
Jammer, maar geen verkeerd nummerquote:
Uhuhquote:
check haar foboquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef sharr het volgende:
Benieuwd naar de vriendin van koelkast
Zijn er foto's?
Baby thats all we needquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Afroman - Colt 45![]()
draaien aub Koelkast
Ik ken die hele tekst uit mijn hoofd![]()
Dat zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh echt he.
Ik snap niet hoe koelkast dat voor elkaar heeft gekregen. Hij zal wel een beest in bed zijn dan
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zitten in de radioapparatuur![]()
Ik heb gewoon een hele dikke piemol.
Nou begin je ongeloofwaardig te worden..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Picsquote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus uhm meeten?quote:
Van het radioapparatuur... walgelijk mannetje.quote:
Van de radioapparatuur natuurlijk snap dat danquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de radioapparatuur natuurlijk snap dat dan
tuurlijk nietquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben toch niet de enige die hem herkende?
Ik had het pas door toen het verteld werd hier. Ik voel me Astley-immuumquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
IK STEM VOOR!!!!!!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Je was niet de enigequote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Je voordoen als iemand van de smaakpolitie is wel te doen denk k ;o Doorgeven dat je morgen komt en dat alles goed moet zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vraag of er schimmel tussen het rubber van hun djKoelkast zit
iikkkeequote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ] Wie wil de greotjens in het nieuws? [ afbeelding ]
meldtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
grrrraseter.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan Ezechielkquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie neit?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
vooruitquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ikke!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
PHILIP!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |