Maak je geen zorgen, slaan tegen een balletje is niet echt mijn ding.quote:
Daar ben ik vanuit meerdere interpretaties blij om.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
Maak je geen zorgen, slaan tegen een balletje is niet echt mijn ding.
Je doet er liever iets anders mee?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, slaan tegen een balletje is niet echt mijn ding.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben ik vanuit meerdere interpretaties blij om.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
[..]
Je doet er liever iets anders mee?
Je hebt een ander woord voor de gemoedstoestand die er bij past?quote:
Het was niet eens geplandquote:
Peuterquote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een ander woord voor de gemoedstoestand die er bij past?
Dat moet je er gewoon niet bij vertellen.quote:
*doet ooglapje af*quote:
Het ging over L-E haar angsten, niet de jouwe.quote:
Je e-mail en PM lijken inmiddels ook de geest te hebben gegeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens nog steeds uitermate irritant dat m'n msn het niet doet
Het andere woord, Air!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging over L-E haar angsten, niet de jouwe.
Shit.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben eigenlijk maar bang voor één ding, de rest heb ik wel afgeleerd.
Oh jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je e-mail en PM lijken inmiddels ook de geest te hebben gegeven.
Bambi?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga maar es film kijken... maar welke?
Heb ook maar 1 ding waar ik echt bang voor ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben eigenlijk maar bang voor één ding, de rest heb ik wel afgeleerd.
Ik heb m'n beste vrienden niet in Singlesquote:
niksquote:
Ik ben geen 31, maar ook geen 8.quote:
jamaarquote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m'n beste vrienden niet in Singles
Als ik ergens bang voor ben, val ik het aan als een dolle hond. Heerlijk gevoel is datquote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw, dan moet ik echt wel heel erg awesome zijn
Die zie ik zo eens per maand. En C 1-3 keer per week. Veel leuker.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m'n beste vrienden niet in Singles
127 hours is geweldig!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geen 31, maar ook geen 8.
Je weet dat angst een functie heeft he?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ergens bang voor ben, val ik het aan als een dolle hond. Heerlijk gevoel is dat
Ben woensdag bij je in de buurt.quote:
Ben jij nog maar 8quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die staat in de snel te bekijken lijst! Dan wordt die het, dank je!quote:
Aan de geldstress onderdoor gaan, even simpel gezegd. Of eigenlijk niet voor mijn kind kunnen zorgen dus.quote:
vertelquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat angst een functie heeft he?
Als je hem te spannend vindt kan je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik ben druk, m'n vrienden zijn druk. Heb ze begin van de maand nog allemaal gezien, dat scheelt gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zie ik zo eens per maand. En C 1-3 keer per week. Veel leuker.
Lichamelijk 25, geestelijk 17,5.quote:
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat angst een functie heeft he?
Martyrs was wel aardig spannend. The Ring ook. Geluid hard, alle lichten uit en genieten maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je hem te spannend vindt kan je dat ook gewoon zeggen hoor.
Mooi gezegd.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben alleen bang m'n zicht of gehoor te verliezen, of verlamd te raken.. Voor de rest eigenlijk nergens voor.
Dat zou ik jou toch niet uit hoeven leggenquote:
Dan is het goedquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ben niet bang voor de wilde dieren, ben niet bang, ben niet bang
ben niet bang voor de wilde dieren ben niet bang
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aan de geldstress onderdoor gaan, even simpel gezegd.
Dit kan ik op meerdere manieren op vatten, vertel me please welke.quote:
Ik kan je van je angst voor spinnen afhelpen. Hoe kan je dat nog meer opvatten?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit kan ik op meerdere manieren op vatten, vertel me please welke.
Same. Ik vraag me wel eens af wat erger is, gehoor of gezicht. Ik ga voor gehoor. Zonder geluid zou ik echt gek worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben alleen bang m'n zicht of gehoor te verliezen, of verlamd te raken.. Voor de rest eigenlijk nergens voor.
Dat vind ik juist heerlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boe
[..]
![]()
Ik ben bang voor het onbekendeHet vreet aan mij als ik niet weet waar ik aan toe ben.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou ik jou toch niet uit hoeven leggen
+1.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Mijn grootste angst is toch wel mensen verliezen. Heb ik echt nachtmerries van.
Dat is een avontuur!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het onbekendeHet vreet aan mij als ik niet weet waar ik aan toe ben.
Goed voor jouquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lichamelijk 25, geestelijk 17,5.
Zicht zou ik minder erg vinden. Hoef ik mijzelf niet meer te zien in de spiegelquote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uiteindelijk verlies je iedereen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
+1.
De rest is voornamelijk onrust. Geen echte angst.
Je weet dat dat 1 van de weinige zekerheden in het leven is?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben alleen maar bang dat mensen waar ik gek op ben wegvallenvoor mezelf heb ik niet echt angsten
Angst waarschuwt voor gevaar, vergroot je kans op overleving, jwtzquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik heb de basics wel gehad, maar de lijn is even kwijt in mn hoofd
ik ookquote:
Dat maakt het nog niet prettig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van de weinige zekerheden in het leven is?
Oh ja, twee dingen waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Mijn grootste angst is toch wel mensen verliezen. Heb ik echt nachtmerries van.
ja dat weet ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Angst waarschuwt voor gevaar, vergroot je kans op overleving, jwtz
Zonder angst met wildvreemden naar volslagen onbekende plekken in een land waar je de taal niet spreekt!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zorg dat je als eerste gaat. Dan heb je er zelf niet zo'n last van.quote:
Mits terechtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
en daarom is ie juist zo engquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van de weinige zekerheden in het leven is?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder angst met wildvreemden naar volslagen onbekende plekken in een land waar je de taal niet spreekt!![]()
+1 Niet meer kunnen horen lijkt mij verschrikkelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Same. Ik vraag me wel eens af wat erger is, gehoor of gezicht. Ik ga voor gehoor. Zonder geluid zou ik echt gek worden.
Op sommige gebieden wel. Maar op het gebied van werk/inkomen niet.quote:
Peutje! Jij kwam ook zaterdag toch?quote:
Ik ben onverwoestbaar. Ik ben een keer gebeten door een zombie, en toen ging de zombie dood aan een infectie.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je geet niet met wild vreemdenquote:
quote:
Dat lijkt me dan weer geweldig!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder angst met wildvreemden naar volslagen onbekende plekken in een land waar je de taal niet spreekt!![]()
[..]
Peutje! Jij kwam ook zaterdag toch?
Ben een carpoolschema aan het opstellen. 14 Excelsheets....
Voor zaterdag?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Oeh .. jij bent stiekem Chuck Norrisquote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben onverwoestbaar. Ik ben een keer gebeten door een zombie, en toen ging de zombie dood aan een infectie.
wel naar wildvreemdenquote:
Aren't we all?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Oeh .. jij bent stiekem Chuck Norris
Die had ik bij jou gezet idd. Misschien kan je Babsie ook meenemen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom ook ja, moet nog ff met Samzz en MissB overleggen hoe t reizen gaat.
Wild checkquote:
No I am Stevan Seagalquote:
was al het plan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die had ik bij jou gezet idd. Misschien kan je Babsie ook meenemen?
Die vraag heb ik eerder vandaag beantwoord eigenlijk, ik ga voor zicht..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Same. Ik vraag me wel eens af wat erger is, gehoor of gezicht. Ik ga voor gehoor. Zonder geluid zou ik echt gek worden.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die had ik bij jou gezet idd. Misschien kan je Babsie ook meenemen?
Ik weet nergens van?quote:
Veel plezier jullie!quote:
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.quote:
Dan zouden we allemaal onverwoestbaar en onsterfelijk zijnquote:
quote:
Komt goedquote:
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggenquote:
verliezen of houden?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vraag heb ik eerder vandaag beantwoord eigenlijk, ik ga voor zicht..
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
Naah, ik bepaal graag zelf wie er in mijn auto gaat enzo. "Zomaar" en "er van uit gaan dat" bestaan bij mij helaas niet.quote:
Komt Rival ook?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.
Babs zei iets heel anders!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggen
Hoe minder mensen, hoe groter de overlevingskans voor de andere mensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.
werkt msn al?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggen
Was wel het plan ja.quote:
Zie je dat je nooit naar me luistert!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.
FOK! heeft toch zo'n prachtig mooi DM systeem?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt msn al?kunnen we ff achter de schermen overleggen.
Hey, don't blame me!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naah, ik bepaal graag zelf wie er in mijn auto gaat enzo. "Zomaar" en "er van uit gaan dat" bestaan bij mij helaas niet.
Geweldig voorbeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.
Nope, werkt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt msn al?kunnen we ff achter de schermen overleggen.
Wel! Jij vroeg met wie je mocht meerijden...quote:
Doe ik ook nietquote:
Ik overweeg om het uit te schakelenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! heeft toch zo'n prachtig mooi DM systeem?
Angst zorgt ervoor dat mensen in paniek raken. En domme dingen gaan doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
Geweldig voorbeeld.
Angst voor slangen behoed je ervan het beest te benaderen, zodat ie je niet kan bijten, zodat je niet sterft (en je je genen dus nog door kunt geven).
Wat? FOK? Goed idee.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg om het uit te schakelen
Nee, ik heb je gisteren al verteld dat ik er vanaf vrijdag ben. Via mail ook trouwens.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel! Jij vroeg met wie je mocht meerijden...
En je slaap zeker in die warzone naast mijn deur?
1) mijn auto, ik bepaal. Iemand die anders denkt heeft pech.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, werkt niet.
Maar Babs kan toch ook wel meerijden? Ik zie het probleem niet zo
Dat is niet het enige dat angst doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Angst zorgt ervoor dat mensen in paniek raken. En domme dingen gaan doen.
Maar ik wist al dat jij zou komenquote:
"Laat ik eens heel hard weg gaan rennen van dat gevaarlijke beest, dan valt ie me vast niet aan"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat soms ookquote:
Ergens begrijp ik het wel.quote:
je hebt geweldige studies die dat bestuderenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh joh, is dat zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik heb je gisteren al verteld dat ik er vanaf vrijdag ben. Via mail ook trouwens.
We kunnen toch naar Utrecht komen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) mijn auto, ik bepaal. Iemand die anders denkt heeft pech.
Daarnaast, hoe had jij bedacht dat ik zou rijden?
Goed. Ik ken mijn plek weer.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh joh, is dat zo?
Kee dan. Mail heb ik dan gemist... maar ik ben niet zo sterk in het bijhouden van alle communicatie...
Niet benaderen is natuurlijk ook precies hetzelfde als wegrennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
"Laat ik eens heel hard weg gaan rennen van dat gevaarlijke beest, dan valt ie me vast niet aan"
Ach, gelukkig bijten slangen niet snel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geweldig voorbeeld.
Angst voor slangen behoed je ervan het beest te benaderen, zodat ie je niet kan bijten, zodat je niet sterft (en je je genen dus nog door kunt geven).
Vandaar dat iedereen voor jou wegrentquote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
"Laat ik eens heel hard weg gaan rennen van dat gevaarlijke beest, dan valt ie me vast niet aan"
Je zou hem inmiddels moeten kennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je nu moeilijk gaat doen hoor...
Maar evolutie staat niet stil he, het is geen statisch iets. Vandaag de dag is angst alleen maar lastig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
Dat is niet het enige dat angst doet.
Evolutionair gezien heeft angst een hele belangrijke functie.
Om vervolgens een ander wespennest in te rennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
En toch val ik aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen voor jou wegrent
Naast mij op de hippiebank?quote:
Zaken opgelegd krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen toch naar Utrecht komen?
Ik snap echt niet waarom je nu moeilijk gaat doen hoor...
Kreng!quote:
Angst heeft nog steeds een belangrijke functie.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar evolutie staat niet stil he, het is geen statisch iets. Vandaag de dag is angst alleen maar lastig.
[..]
Om vervolgens een ander wespennest in te rennen.
Krengetjequote:
In het geval van slangen is weghupsen nog wel de beste optiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh met hippiejurkje en hakken, dat is de dresscodequote:
Ik heb geen hippiejurkje en die ga ik ook niet kopen ookquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh met hippiejurkje en hakken, dat is de dresscode
Ook voor de mannen? Ik verwacht dan wel de foto's in mn mailbox.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh met hippiejurkje en hakken, dat is de dresscode
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kreng!
jij reageert ook al niet op emails.
Wat krijg je opgelegd dan? Het is gewoon een vraag waar je ja of nee op kan antwoorden in plaats van zo moeilijk te doen.quote:
Welke functie dan? "Oh, jij bent een heks, wat eng! Vooruit, op de brandstapel ermee!"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
Angst heeft nog steeds een belangrijke functie.
Dat jij dat niet wil zien is iets anders
De mannen weten zich wel te kledenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook voor de mannen? Ik verwacht dan wel de foto's in mn mailbox.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw, dan moet ik echt wel heel erg awesome zijn
Mannen die zich weten te kleden? Heb je het HOMO topic uitgenodigd ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mannen weten zich wel te kleden
Jemig Techno, ik had meer van je verwacht.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke functie dan? "Oh, jij bent een heks, wat eng! Vooruit, op de brandstapel ermee!"
Is dat een goed of een slecht teken?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef krengetje het volgende:
[..]heb vandaag pas sinds tijden op mn hete mail gekeken
Babs is halfgayquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die zich weten te kleden? Heb je het HOMO topic uitgenodigd ofzo?
Nee, bloedgeyle Singles met smaak.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die zich weten te kleden? Heb je het HOMO topic uitgenodigd ofzo?
Als ie gepepen wordt, wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Babs is halfgaydus wellicht. Komt Angel ook?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, bloedgeyle Singles met smaak.
Er kruipen ook zoveel giftige slangen rond he hier, in onze Westerse steden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
Jemig Techno, ik had meer van je verwacht.
Ik ook althans dichterbij dan normaalquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht dat Aachen best ver was, maar ik zit er zaterdag gewoon in de buurt
Een goed tekenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht teken?
quote:
De adderquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Er kruipen ook zoveel giftige slange rond he hier, in onze Westerse steden.
Angst behoed je er niet alleen voor hele duidelijke, directe "leven of dood" situaties te benaderen, maar angst behoed je er bijvoorbeeld ook voor om gedrag te vertonen waardoor je buiten een groep komt te staan en geen sociale steun meer zult ontvangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke functie dan? "Oh, jij bent een heks, wat eng! Vooruit, op de brandstapel ermee!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Waar verdwijn jij naartoe dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook althans dichterbij dan normaal
Je doet flauw. Angst heeft een functie, dat is bekend. Het maakt dat we op scherp staan in gevaarlijke situaties, en kunnen handelen. En ja, er zijn ook mensen die dan in paniek raken maar dat doet niets af aan dit gegeven. Zijn zat onderzoeken naar gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Er kruipen ook zoveel giftige slange rond he hier, in onze Westerse steden.
Slik jij?quote:
owja, ik zou het hoe en wat uitzoeken + reserveren voor a.s. maandag.quote:
Mooi! Maar niet te druk om zaterdagmiddag je ouders te bezoeken en 's avonds hier te komen feesten toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een goed tekendruk druk druk, je kent het wel
Godallemachtig, wat ben je kortzichtig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Er kruipen ook zoveel giftige slangen rond he hier, in onze Westerse steden.
Ik pijp niet, dat scheeltquote:
Lieve schat.. ik ben bijna nooit meer bij mn oudersquote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Maar niet te druk om zaterdagmiddag je ouders te bezoeken en 's avonds hier te komen feesten toch?
Winterswijk om te wandelenquote:
Techno heeft gelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat ben je kortzichtig.
Ik vind dat wel een beetje flauwquote:
Ja, dat weet ik toch niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Lieve schat.. ik ben bijna nooit meer bij mn ouders
Dan zit ik dichter in de buurt van Aachen.. Maastrichtquote:
Jij rijdt paard, dat doe ik ook nooit meerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje flauwZelfs ik doe dat.
Is het niet juist vaak de angst die tot voorzichtigheid aanzet?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Techno heeft gelijk.
Angst is dom. Voorzichtigheid is goed.
Memo?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zit ik dichter in de buurt van Aachen.. Maastricht
Betekent dat ook dat je het nooit meer zal doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij rijdt paard, dat doe ik ook nooit meer
Dank uquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet juist vaak de angst die tot voorzichtigheid aanzet?
Kom ff langs, Jofuneukekijkenhoediegeylesinglesmijnappartementaanhetverneukeneukenzijnvoorfun!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zit ik dichter in de buurt van Aachen.. Maastricht
Behalve het 'ouders-probleem' gaat alles goedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet!
Maar verder?
Nee. Die twee dingen staan los van elkaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
Is het niet juist vaak de angst die tot voorzichtigheid aanzet?
Als het moetquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je het nooit meer zal doen?
Mag hij dan niet mee doen? Anders zou ik niet komen als ik hem wasquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom ff langs, Jofuneukekijkenhoediegeylesinglesmijnappartementaanhetverneukeneukenzijnvoorfun!
Bron?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Die twee dingen staan los van elkaar.
Nee. Kan wel, maar vaak ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Die twee dingen staan los van elkaar.
Mooi! Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
Behalve het 'ouders-probleem' gaat alles goed. Ik zag op facebook dat je met Jessje lekker weg was geweest?
Kijken? KIJKEN?! Ja heu, dan wel meedoen! Maar, er staat iets heel anders in de planningquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom ff langs, Jofuneukekijkenhoediegeylesinglesmijnappartementaanhetverneukeneukenzijnvoorfun!
Dat mag jijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het moet
Anders slap ik die goedgevulde reet van jou toch?
Joah, maar ik gebruik het niet. Veels teveel communicatie al, word er gek van...quote:
Romantischquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Dat is goed nieuws!
Yep, weekendje Stockholm. Heerlijk.
Wat dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijken? KIJKEN?! Ja heu, dan wel meedoen! Maar, er staat iets heel anders in de planning
Jij komt salsa'en en mij vergezellen op de hippiebank, dat is voldoendequote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag jij
Even over dat hippiefestijn van je, ik heb geen hippie jurkWel een zwarte
Uiteraard.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, jij bent een beetje dogmatisch.
Voorzicht zijn komt voort uit gezond verstand. Angst is immers niet voor niets een slechte raadgever.quote:
Niks meer hippie dan blote voetenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Mag ik op blote voeten? Ik heb geen schoenen.
Vind het idd helemaal niets voor jou, op de een of andere manier.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah, maar ik gebruik het niet. Veels teveel communicatie al, word er gek van...
Zou je dat wel doen, god weet wat er op de vloer ligtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Mag ik op blote voeten? Ik heb geen schoenen.
Of wie.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen, god weet wat er op de vloer ligt
Niets dat ik niet in mijn mond zal stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke onderzoeken? Je roept veel maar ik zie geen studies die jouw beweringen staven.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
Uiteraard.
Alle onderzoeken en theorieën ten spijt.
Hoe heet ze? Waar ken je haar van? Wat ga je doen? Foto'squote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens niet zo nieuwsgierig joh!![]()
Dat vind ik fijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt salsa'en en mij vergezellen op de hippiebank, dat is voldoende
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Vind het idd helemaal niets voor jou, op de een of andere manier.
Jij doet 't zelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke onderzoeken? Je roept veel maar ik zie geen studies die jouw beweringen staven.
Ik heb gestofzuigd tapijtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij houdt vast aan een clichématig spreekwoordquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Voorzicht zijn komt voort uit gezond verstand. Angst is immers niet voor niets een slechte raadgever.
Die kan ik wel zoeken hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke onderzoeken? Je roept veel maar ik zie geen studies die jouw beweringen staven.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Waar ken je haar van? Wat ga je doen? Foto's
Ik bedoelde naarmate de avond vordertquote:
Oeh, van dat lekkere hoogpollige wat ik in mn studentenhuis had? Wat er al 20 jaar lag?quote:
Ik zei bron, niet verklaring.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Voorzicht zijn komt voort uit gezond verstand. Angst is immers niet voor niets een slechte raadgever.
Omdat ik zielig ben en niet beter weetquote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom kan ik nou niet gewoon boos op jou worden.. Heel vreemd
Nee, niet hoogpolig. Had wel liever laminaat gehad, maar ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, van dat lekkere hoogpollige wat ik in mn studentenhuis had? Wat er al 20 jaar lag?
Laminaat geeft ook vlekken bij veel vocht..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet hoogpolig. Had wel liever laminaat gehad, maar ja.
Zorgen dat het niet vocht niet de grond raakt danquote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laminaat geeft ook vlekken bij veel vocht..
Komt wel goed Tijntje, controleer je PM box zometeen maar..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik zielig ben en niet beter weet![]()
Verder enjoy your weekend
Maar je doet net zo goed beweringen. Als je dan van anderen bronnen vraagt, geef die dan zelf ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens lopen zeulen met "vele studies die bla bla et al".
Okequote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt wel goed Tijntje, controleer je PM box zometeen maar..
quote:
Jij kijkt nooit het nieuws en leest nooit kranten?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
Maar je doet net zo goed beweringen. Als je dan van anderen bronnen vraagt, geef die dan zelf ook.
In mijn vorige 2 huizen had ik het.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laminaat geeft ook vlekken bij veel vocht..
Nee. Iets mis mee?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Jij kijkt nooit het nieuws en leest nooit kranten?
Kranten.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Goh, sorry dat ik wat betreft dit onderwerp niet 100% ingelezen ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Goed dat je 't zegtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In mijn vorige 2 huizen had ik het.
Uitlekken kan op het balkon
Klutsie! Zag gisteren een film met jou erin!quote:
Clichématig of niet, je weet zelf ook dondersgoed dat het waar is.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Yuki het volgende:
Jij houdt vast aan een clichématig spreekwoord
[..]
Die kan ik wel zoeken hoor.
Oeh, Klutsporn.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klutsie! Zag gisteren een film met jou erin!
Wat dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klutsie! Zag gisteren een film met jou erin!
Inderdaad! Er werd heel goed in gesekst (helaas niet door Klutsiequote:
Donkey Punch. Een Britse actrice.quote:
Kranten. Nieuws. Actualiteiten. Achtergronden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Kranten zijn allemaal online te lezen. Je weet wel, digitaal via the internetz en zulks.
Animatiefilmsquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
Zal ik nog een filmpje opzetten? Gewoon omdat het kan?
Beauty and the Beast
Ik wil het Beest wel zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
Zal ik nog een filmpje opzetten? Gewoon omdat het kan?
Beauty and the Beast
Maar hoezo was het nu een film met mij dan? En vooral: Welke film?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad! Er werd heel goed in gesekst (helaas niet door Klutsie)...
Bijzonder weinigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik was het even kwijt, heb ik wat gemist?
Geloven doe je in de kerk (geloof, ook zoiets dat grotendeels op angst gebaseerd is). Als jij angstig en/of in paniek bent dan denk je niet helder meer. Dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat angst en voorzichtig handelen niks met elkaar te maken hebben. Niet iedereen handelt irrationeel wanneer die persoon bang is.
Ik heb juli vorig jaar Yuki met HIV besmet, verder niks.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik was het even kwijt, heb ik wat gemist?
Idem. Ik lees echt alles. Teveel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kranten. Nieuws. Actualiteiten. Achtergronden.
Ik ben een junkie wat dat betreft.
Ah. Het was toch wel een lekker wijf he.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkey Punch. Een Britse actrice.
Haven't we all?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb juli vorig jaar Yuki met HIV besmet, verder niks.
Als je maar niet verliefd op me wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil het Beest wel zijn.
Zo 127 hours maar es aanzetten...
Het is dat je Beetman al hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef Kluts het volgende:
Kranten. Nieuws. Actualiteiten. Achtergronden.
Ik ben een junkie wat dat betreft.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloven doe je in de kerk (geloof, ook zoiets dat grotendeels op angst gebaseerd is). Als jij angstig en/of in paniek bent dan denk je niet helder meer. Dat is gewoon een feit.
Ja eigenlijk wel, maar in het huidige tijdperk ontkom je niet aan de computer. Films als Shrek, Monsters Inc en Antz doen het evengoed heel prima bij mijquote:
Zoals ik al zei, dies tofquote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil het Beest wel zijn.
Zo 127 hours maar es aanzetten...
Ik niet, ik kreeg het van haarquote:
Dat. TENZIJ het om noodsituaties gaat die in welke vorm dan ook levensbedreigend zijn. Dan schakelt je overlevingsmechanisme in.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloven doe je in de kerk (geloof, ook zoiets dat grotendeels op angst gebaseerd is). Als jij angstig en/of in paniek bent dan denk je niet helder meer. Dat is gewoon een feit.
Dat kan ik hebben, zie mijn zombie-remarkquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb juli vorig jaar Yuki met HIV besmet, verder niks.
Dan ben ik zeker de uitzondering op die regel? Of het was natuurlijk geen angst die ik had toen ik met paard en al de weg af kletterde richting de autobaan...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze leek op jou en op een hippie-ONS die ik had. Supermooie meid was dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah. Het was toch wel een lekker wijf he.
Die deelt die hobby dan weer totaal niet met me.quote:
Onverwoestbaar!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik hebben, zie mijn zombie-remark
Maar ik ga Beauty and the Beast kijken, dat is wel echt een tekenfilm.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar in het huidige tijdperk ontkom je niet aan de computer. Films als Shrek, Monsters Inc en Antz doen het evengoed heel prima bij mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |