quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die had ik bij jou gezet idd. Misschien kan je Babsie ook meenemen?
Ik weet nergens van?quote:
Veel plezier jullie!quote:
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.quote:
Dan zouden we allemaal onverwoestbaar en onsterfelijk zijnquote:
quote:
Komt goedquote:
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggenquote:
verliezen of houden?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vraag heb ik eerder vandaag beantwoord eigenlijk, ik ga voor zicht..
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
Angst waarschuwt voor gevaar, vergroot je kans op overleving, jwtz
Naah, ik bepaal graag zelf wie er in mijn auto gaat enzo. "Zomaar" en "er van uit gaan dat" bestaan bij mij helaas niet.quote:
Komt Rival ook?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.
Babs zei iets heel anders!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggen
Hoe minder mensen, hoe groter de overlevingskans voor de andere mensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.
werkt msn al?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggen
Was wel het plan ja.quote:
Zie je dat je nooit naar me luistert!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.
FOK! heeft toch zo'n prachtig mooi DM systeem?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt msn al?kunnen we ff achter de schermen overleggen.
Hey, don't blame me!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naah, ik bepaal graag zelf wie er in mijn auto gaat enzo. "Zomaar" en "er van uit gaan dat" bestaan bij mij helaas niet.
Geweldig voorbeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.
Nope, werkt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt msn al?kunnen we ff achter de schermen overleggen.
Wel! Jij vroeg met wie je mocht meerijden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |