SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Ja als ik geld had gehad had ik Mathijs ook terug gekocht. 8 ton voor een speler met een tv van 1 miljoen......quote:Op maandag 24 januari 2011 20:10 schreef vanpers het volgende:
Hij heeft hem dus uiteindelijk gekocht, al denk ik dat hij hem de volgende keer duurder verkoopt.
Als ik geld had gehad had ik hem gehouden.
Was ie trainbaar in passen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef vanpers het volgende:
Hoop dat het hem nog wat opleverd, ook al heeft hij hem wel echt mega goedkoop.
Hoop dat hij het niet erg vindt.
De markt kakt weer in en de prijzen gaan omlaagquote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ik geld had gehad had ik Mathijs ook terug gekocht. 8 ton voor een speler met een tv van 1 miljoen......
Zat er aan te komen natuurlijk, wat moest ie er nou nog?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef vanpers het volgende:
BEENHAKKER PER DIRECT WEG BIJ FEYENOORD!
Leuk is anders...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De markt kakt weer in en de prijzen gaan omlaagStandaard na week 7/8.
Dat zou hij ook met mijn speler moeten kunnen. Ach het is dat hij het geld goed kan gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zonder training kan hij nog wel winst maken.
Hij had ook gewoon zelf meteen moeten opstappen. Zo hufterig zoals ze daar met hem zijn omgegaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zat er aan te komen natuurlijk, wat moest ie er nou nog?
Bestuur er zelf ook nog maar achteraan en opnieuw beginnen...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef Drassss het volgende:
En nu Been nog als je toch aan het dumpen bent....
Ja dan zijn ze helemaal achterlijk daaro. Geen geld maar wel mensen ontslaan met oprot premie.....quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef Drassss het volgende:
En nu Been nog als je toch aan het dumpen bent....
Ja oke, maar dat zie ik helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bestuur er zelf ook nog maar achteraan en opnieuw beginnen...
Ach, als je wilt kopen heb je er weer voordeel van!quote:
Das waar al zijn de spelers die ik wil dan ineens wel duur.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, als je wilt kopen heb je er weer voordeel van!
Denk dat Beenhakker gewoon zijn salaris krijgt en geen oprotpremie, anders had ik hem lekker laten zitten en niks laten doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze helemaal achterlijk daaro. Geen geld maar wel mensen ontslaan met oprot premie.....
Krijgt gewoon zijn salaris ja en aan een vervanger heb je nu ook niks, dus eigenlijk verandert er niksquote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Denk dat Beenhakker gewoon zijn salaris krijgt en geen oprotpremie, anders had ik hem lekker laten zitten en niks laten doen.
Ze wilde het van de zomer laten klappen en dan opnieuw beginnen door Excelsior van naam te veranderen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bestuur er zelf ook nog maar achteraan en opnieuw beginnen...
Die sigaren stank is nu wel weg uit de Kuipquote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Krijgt gewoon zijn salaris ja en aan een vervanger heb je nu ook niks, dus eigenlijk verandert er niks
Ik doelde op het evt ontslag van Been. Die gaat echt niet weg zonder oprot premie.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Denk dat Beenhakker gewoon zijn salaris krijgt en geen oprotpremie, anders had ik hem lekker laten zitten en niks laten doen.
quote:Transfers voor Dynamo Delft
Totaal gekochte spelers: 54 808 756 ¤ Gemiddeld (gekocht): 1 166 144 ¤
Totaal verkochte spelers: 55 869 471 ¤ Gemiddeld (verkocht): 698 368 ¤
Verschil: 1 060 715 ¤ Gemiddeld (gekocht + verkocht): 8 352 ¤
Aantal transfers: 127
Wiequote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:
goh, alweer een nieuw topic.. Possie is zeker weer aanwezig?
quote:
Ja, stelletje spammers hier.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat een drukte weer zeg, de laatste tijd!
Jij spant de kroonquote:
Jij begint erover...quote:
QFTquote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet eens, maar ik ben wel de schuldige.
Ben benieuwd, geloof nog goed als je er wat op pakt, ik hou het in de gaten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik gooi ze er beide voor 0 op morgenavond, dan zie ik wel wat ze opbrengen. Dat beetje verlies wat ik er op krijg heb ik er wel voor over om jullie te helpen.
We merken het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:06 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ben benieuwd, geloof nog goed als je er wat op pakt, ik hou het in de gaten.
Dat is mijn held, zou hem graag terug willen maja geen geld he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We merken het vanzelf wel.
Nu even afwachten of ik die ene niet ook te pakken krijg...
Neuh. Die ander zat er dichter op. Die had als laagste 1,9M, deze heeft 2M als laagste...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:16 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat is mijn held, zou hem graag terug willen maja geen geld he.
Daar heb je wel dichter op de TV geboden dus zou zomaar kunnen.
Sorry bedoelde eigenlijk het TV gemiddelde, maar verder heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh. Die ander zat er dichter op. Die had als laagste 1,9M, deze heeft 2M als laagste...
Gisteren tenminste...
Hč hč! Het vorige topic is zondag avond na dat ik weg ging geopend en ik kwam er pas ergens in pagina 4 weer bij op maandag ochtend.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:
goh, alweer een nieuw topic.. Possie is zeker weer aanwezig?
Heb zo een jeugdfriendly. Maar da's ook niet boeiend met een jeugdteam zonder talentenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef Drassss het volgende:
Morguh![]()
Echt niks op ht te doen dus lekker saai.
Saai dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb zo een jeugdfriendly. Maar da's ook niet boeiend met een jeugdteam zonder talenten
Ik ga er gewoon een bidwar van maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
Barend Prent (302422347) staat op de tl Koek. Ik heb m er op gezet voor 10k je moet zelf maar kijken wat je bied. Zn tv zit ergens tussen de 48k en de 512k maar Barend is bijna 18.
Die heb je nu al te pakken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon een bidwar van maken.
Dat was in dit geval dan te verwachten. Ik wist all1 niet dat er zulke mafketels rond liepen op Hattrick.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Een of ander team met alleen maar Prent-spelers bied er op.
Ook op dinsdag snap ik de vrijdaghumor wel...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef Drassss het volgende:
Ja was me echt net voor om die 10k te biedenZit puur te geinen, maar dat snap je wel hehe.
Ja, echt zo irritant he...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was in dit geval dan te verwachten. Ik wist all1 niet dat er zulke mafketels rond liepen op Hattrick.
Mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook op dinsdag snap ik de vrijdaghumor wel...
Qua hattrick of sowieso?quote:
Lijkt me prima! Mijn onvoorspelbare bovennatuurlijk spits met slechts goed passen nog heeft al geregeld SE's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als ik een spits met [onvoorspelbaar] zoek, wat is dan het minimaal gewenste niveau passen? Ik zoek nu op magnificent-supernatural (ook al begrijp ik dat supernatural te hoog gegrepen gaat worden) scoring en formidable-brilliant passing.
Voor aanvallers hou ik de volgende specs aan (van goed naar slecht): Snel, Koppen, Onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Gijs_ het volgende:
Lijkt me prima! Mijn onvoorspelbare bovennatuurlijk spits met slechts goed passen nog heeft al geregeld SE's.
quote:9. Gied Prent
19 jaar en 108 dagen, TSI = 8 950
slecht in vorm, conditie goed
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 4/20 zwak
10. Henk-Jan Prent [2 maal een kaart gekregen]
19 jaar en 84 dagen, TSI = 16 660
goed in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 5/20 matig
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 11/20 briljant
Spelhervatting: 3/20 slecht
11. Gied Prent [1 maal een kaart gekregen]
19 jaar en 108 dagen, TSI = 16 720
matig in vorm, conditie goed
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 8/20 uitstekend
Passen: 7/20 goed
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 3/20 slecht
Ik denk zelf dat het alleen nut heeft als je echt van plan bent om ze regelmatig als aanvaller naar de vleugel op te stellen... Maar dan zou ik nog wel wat langer doortrainen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef Drassss het volgende:
Hmm even jullie mening. Ik heb de volgende 3 basisspitsen die straks klaar zijn met hun scorentraining. Nu vraag ik me af of een week of 4/5 vleugelspel trainen verstandig is puur om wat extra ratings eruit te slepen of! dat het verschil echt nihil is en dit dus niet verstandig is.
[..]
Ook als je aanvallers hebt mét vleugelspel kunnen ze een vleugel een flinke boost geven is mijn ervaring, ook zonder ze specifiek naar de vleugel te zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:24 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het alleen nut heeft als je echt van plan bent om ze regelmatig als aanvaller naar de vleugel op te stellen... Maar dan zou ik nog wel wat langer doortrainen...
Voor zover ik weet heeft vleugelspel voor een normale aanvaller geen/weinig invloed?
Klopt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Gijs_ het volgende:
Ook als je aanvallers hebt mét vleugelspel kunnen ze een vleugel een flinke boost geven is mijn ervaring, ook zonder ze specifiek naar de vleugel te zetten.
Daar was ik dan niet van op de hoogtequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb dat ook gelezen in een NT topic.
Dat is de reden waarom de aankomende NT aanvallers een level minder passing krijgen ten voordelen van een paar levels vleugel.
je moet je kruit niet in het begin van de week verschieten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Flappekz het volgende:
Nou al klaar met spammen? Jullie weten ook niet wat jullie willen he
Heb je zo weinig kruit dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet je kruit niet in het begin van de week verschieten natuurlijk
quote:Geraldo Mascate (249322281)
23 jaar en 19 dagen
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 39 960
Loon: 28 140 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend
Keepen: reusachtig
Positiespel: rampzalig
Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig
Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: uitmuntend
Had ik t geld maar!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef NelisZ het volgende:
Iemand belang bij een reusachtig keeper?
Vraagprijs is 5m:
[..]
Ik zit een beetje mn tactiek voor de komende paar wedstrijden uit te dokteren...PIC/MOTS, opstellingen...dat soort geneuzelquote:
Ja dat heb ik nu ook helemaal in mijn hoofd, check.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit een beetje mn tactiek voor de komende paar wedstrijden uit te dokteren...PIC/MOTS, opstellingen...dat soort geneuzel
Dank!! Dat wilde ik nog kijken, bijna vergeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Flappekz het volgende:
En ik zit voetbal te kijken op de BBC
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook helemaal in mijn hoofd, check.
Ik zat met het vraagstuk een post of 10 hier boven.. Weet nog niet echt wat ik straks met mijn training ga doen. Hoe denk jij erover?
Waarom vind je dat ze zijn uitgetraind op scoren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef Drassss het volgende:
Hmm even jullie mening. Ik heb de volgende 3 basisspitsen die straks klaar zijn met hun scorentraining. Nu vraag ik me af of een week of 4/5 vleugelspel trainen verstandig is puur om wat extra ratings eruit te slepen of! dat het verschil echt nihil is en dit dus niet verstandig is.
[..]
Paar redenen;quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Waarom vind je dat ze zijn uitgetraind op scoren?
Een level of 2 qua pops? In het beste geval krijgen ze dus 4 vleugeltrainingen begrijp ik...week 13, 14, 15 en 16. In week 15 en 16 kun je maar twee spelers op een 100% trainingsplaats opstellen, omdat je dan maar 1 wedstrijd speelt. De wingbackposities geven slechts 50% training.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Paar redenen;
- Ik heb nu eigenlijk nog maar 4 trainees.
- Ik wil ze niet extreem hoog trainen in verband hun salaris ( ze zullen namelijk nog zeker 8 seizoenen bij me blijven ballen ).
- Verdediging is niet sterk en die kan ik over een week of 8 gaan trainen, omdat er 3/4 trainees op de markt komen.
De vraag is, of ik in het tussenseizoen en week 13/14 even naar vleugelspel moet gaan of dat ik gewoon mijn standaard Spelhervatten/Passing training moet doorvoeren
Het zal max om een lvl of 2 qua pops gaan, maar als het helpt qua ratings is het natuurlijk een serieuze overweging. Ik ga namelijk 3-5-2 ballen straks met 2 wingers en mijn spitsen naar de vleugel.
Ik zou inderdaad kiezen voor passen of spelhervatten vanaf het moment dat je je qua competitie nergens meer druk om hoeft te maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
Oke.. ja ik vroeg het me ook af of het wel zoveel zin heeft of dat ik me gewoon beter kan focussen op wat spelhervatten trainen
Dank
Ik denk dat het ongeveer 10%, 60% 60% en 90% zit. Bedoeling was om ze alle 3 op wonderbaarlijk te krijgen en nummer 4 gewoon te verpatsen wanneer ik van training switch.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad kiezen voor passen of spelhervatten vanaf het moment dat je qua competitie nergens meer druk hoeft te maken.
Hoeveel trainingen zitten je trainees nu af van een pop op scoren?
Te weinig verdedigen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef NelisZ het volgende:
Iemand belang bij een reusachtig keeper?
Vraagprijs is 5m:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om vanaf het moment dat ze briljant zijn om te schakelen naar een paar extra weken passen, afsluiten met wat weekjes SH en gaan beginnen met verdedigen zodra je voldoende trainees hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat het ongeveer 10%, 60% 60% en 90% zit. Bedoeling was om ze alle 3 op wonderbaarlijk te krijgen en nummer 4 gewoon te verpatsen wanneer ik van training switch.
Ja ik moet even zorgen dat ik een backup sh'er heb, want mijn nummer 1 ( Bo ) is 35 jaar
Ja, dat is ook de overweging. Eventjes passen en dan mooi sh in het tussenseizoen. Het is namelijk niet helemaal zeker in welke week ik "klaar" ben met scoren trainen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om vanaf het moment dat ze briljant zijn om te schakelen naar een paar extra weken passen, afsluiten met wat weekjes SH en gaan beginnen met verdedigen zodra je voldoende trainees hebt
En als je je salarissen binnen de perken wilt houden, kun je je briljante spitsen beter wat levels passen bijbrengen dan nog een level scoren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de overweging. Eventjes passen en dan mooi sh in het tussenseizoen. Het is namelijk niet helemaal zeker in welke week ik "klaar" ben met scoren trainen.
Ja ik denk dat er 1tje ( Henk-Jan ) het net gaat halen en de andere 2 niet.. Dan is passing helemaal geen slecht idee. Misschien maak ik de overweging straks gewoon al als beide Gieds briljant scoren zijn en train ik dan gewoon passen + sh totdat ik kan switchen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En als je je salarissen binnen de perken wilt houden, kun je je briljante spitsen beter wat levels passen bijbrengen dan nog een level scoren.
En het is nog maar de vraag of je uberhaupt je spitsen op wonderbaarlijk krijgt voor het tussenseizoen begint. Da's namelijk nog maar 6 traininkjes weg....
We kunnen natuurlijk wel ff inschatten wanneer de spelers gaan stijgen...daarvoor hebben we van alle 3 je spitsen het spelersontwikkeling-overzicht (rechts onderin op de spelerspagina) nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er 1tje ( Henk-Jan ) het net gaat halen en de andere 2 niet.. Dan is passing helemaal geen slecht idee. Misschien maak ik de overweging straks gewoon al als beide Gieds briljant scoren zijn en train ik dan gewoon passen + sh totdat ik kan switchen!
Niet eens aan gedacht.
Ja snap ik, maar mijn schatting in % klopte al aardig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk wel ff inschatten wanneer de spelers gaan stijgen...daarvoor hebben we van alle 3 je spitsen het spelersontwikkeling-overzicht (rechts onderin op de spelerspagina) nodig
En hoeveel trainingen hebben ze nodig voor een pop? Zo bekijk ik het altijd...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar mijn schatting in % klopte al aardig.
Het is om precies te zijn 30%, 90% ( pop vrijdag ) & 15% ( 2 weken terug gepopt ). Speler 4 zit op 45%.
Gem 6/7.. dat gaat nu dus wat meer worden dus het zal al richting 8 gaan, komma werk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoeveel trainingen hebben ze nodig voor een pop? Zo bekijk ik het altijd...
Dan zou ik vanaf week 11 of 12 ofzo korte pass gaan trainenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gem 6/7.. dat gaat nu dus wat meer worden dus het zal al richting 8 gaan, komma werk.
Dus ik vermoed dat er 1tje nog wonderbaarlijk gaat halen en dat die andere die vrijdag popt het net/wel niet gaat halen. Maargoed het gaat niet zozeer om de pops, maar meer om de prestaties op het veld. Verkopen doe ik bovenstaande 3 toch niet dus qua inkomsten maakt het niet uit. ( alleen nummer 4 verpats ik ).
Oke dank voor het advies. Ik ga het even mooi uitpluizen rond die tijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik vanaf week 11 of 12 ofzo korte pass gaan trainen
NP, succes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke dank voor het advies. Ik ga het even mooi uitpluizen rond die tijd
Voor berekenen van de trainingsduur is http://ht-box.ru/training.php ook wel handig. Blijkt tot dusver redelijk accuraatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke dank voor het advies. Ik ga het even mooi uitpluizen rond die tijd
Klopt, daar heb ik ook mijn getallen altijd vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor berekenen van de trainingsduur is http://ht-box.ru/training.php ook wel handig. Blijkt tot dusver redelijk accuraat
feliquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, vanaf maandag naast mijn eigen bedrijfje ook weer een baan.. Ik ben een tevreden man !
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb een 20 jarige spits gekocht met uitmuntend scoren en uitstekend passen. Goed voor in de VII?
Heeft ie ook nog een specialiteit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb een 20 jarige spits gekocht met uitmuntend scoren en uitstekend passen. Goed voor in de VII?
Maar aan de andere kant...mocht hij met deze spits kampioen worden (dit of volgend seizoen), zal hij hem weer moeten verkopen. Dan levert ie ook nog mooi wat opquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
In principe een prima spits, 2 daarvan hebben mij kampioen gemaakt in de VII. Maar 20 is te jong, en dus te duur, ingekocht.
zo keek ik zelf ook altijd voordat ik aan een familieteam begon.. ik kocht het liefst spelers van 20 - 22 jaar.. zodat ze ook nog wat opleveren bij eventuele verkoop..quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant...mocht hij met deze spits kampioen worden (dit of volgend seizoen), zal hij hem weer moeten verkopen. Dan levert ie ook nog mooi wat op
Dat doe ik dus ook, ook op de plekken die ik niet train.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo keek ik zelf ook altijd voordat ik aan een familieteam begon.. ik kocht het liefst spelers van 20 - 22 jaar.. zodat ze ook nog wat opleveren bij eventuele verkoop..
Ik koop bijna al mijn spelers in deze range, dat komt meer door de mainskill die ik wil hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef MrMoon het volgende:
zo keek ik zelf ook altijd voordat ik aan een familieteam begon.. ik kocht het liefst spelers van 20 - 22 jaar.. zodat ze ook nog wat opleveren bij eventuele verkoop..
Onvoorspelbaar icm passen is idd een goede keusquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
hij is 20 en onvoorspelbaar. (ik hoorde dat dit handig is, net als snel en koppen?)
En ronde 3 in de Fok Cup is begonnenquote:De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: van Groningen - van Groningen, van Groningen, van Groningen, van Groningen, van Groningen - van Groningen, van Groningen, van Groningen - van Groningen, van Groningen.
De speaker verwelkomde de bezoekers en gaf de volgende basisopstelling: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Zeker wetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
ok, nice, uitstekend passen is dus wel mooi hiervoor?
Mja ik zal maar eens wat gaan spammen dan.quote:
Da's altijd makkelijk, ouwehoeren als je voor staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja ik zal maar eens wat gaan spammen dan.
Dat bekertopic is leuk, maar ik ouwehoer liever hier over de beker
Daarom spam ik dit seizoen ook zoveelquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's altijd makkelijk, ouwehoeren als je voor staat
Jij ook al!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom spam ik dit seizoen ook zoveel
Dat laatste zal ik niet ontkennen. Dat eerste trouwens ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je dacht dat ik dit altijd zou doen? Ben je gek
Hij is stukquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef Drassss het volgende:
Wat is er toch met die verdomde edit knop....
Als ik t had, zou ik t zo doen voor je. Sorrie!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef elby1988 het volgende:
Zou iemand even een startbod van ongeveer 2 miljoen kunnen doen op deze beide spelers? ;-)
279270539 en 254502907
Kom na een tijdje van afwezigheid ineens om een gunst vragen :$ verwcaht sowieso niet veel succes !(A)quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik t had, zou ik t zo doen voor je. Sorrie!
Ik hoop voor je dat koekie dit op tijd leest dan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:09 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Kom na een tijdje van afwezigheid ineens om een gunst vragen :$ verwcaht sowieso niet veel succes !(A)
Wil rond 7 uur een speler kopen, maar kom er achter dat ik geen geld heb
Het zou toch mooi zijn als het nu al zou lukken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef elby1988 het volgende:
Ach.. Anders koop ik ze volgende week.. Het heeft geen hele erge haast
Met wereldklasse spelers moet de Ve zeker wel te bereiken zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:14 schreef elby1988 het volgende:
Super.. 2.5 miljoen moet genoeg zijn, en anders hoef ik hem niet! Bedankt! nu maar hopen.. laat het wel weten.. Wordt een wereldklasse verdediging (ben sinds kort passen aan het train dus druk) die ik op passen ga trainen dus..
Dit seizoen 1 wereldklasse vleugel gekocht, 3 wonderbaarlijke spitsen, 1 wereldklasse verdiediger en 1 middenvelder met wereldklasse.. Ik wil nog 2 middenvelders erbij, en 2 verdedigers, maar dat moet wel lukken met de verkopen..
Dan volgens jaar een goed coach, en V, here i come
Daarom vlieg ik na de wedstrijd ook meteen terug, spelers zijn ook niet verzekerd he door dat negatief reisadvies.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Best gevaarlijk momenteel, dat Tunesie
Ja, het doel is om ze op te trainen in passen, zodat ik toch wel redelijk wat goede statts heb, en wel goedkoop kan doorgroeien.. ze leveren natuurlijk ook nog aardig wat op..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Met wereldklasse spelers moet de Ve zeker wel te bereiken zijn.
Verstandig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Daarom vlieg ik na de wedstrijd ook meteen terug, spelers zijn ook niet verzekerd he door dat negatief reisadvies.
Gewoon volgend seizoen de eerste wedstrijden PICcen om je TS omhoog te halen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef elby1988 het volgende:
Dit seizoen word ik denk ik 3e-4e.. Heb een matig leiderschap coach, en mijn middenveld is om te huilen..
Ik in dat van Moon zie ik net.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Drassss het volgende:
Ik speel in Possie's stadion.. Hopelijk erf ik het " Pech Spookje " niet.
Uiteraard. Dit seizoen speel ik altijd normal. Zal niet degraderen en niet promoveren, en piccen heeft geen zin met een matig coach.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gewoon volgend seizoen de eerste wedstrijden PICcen om je TS omhoog te halen.
Heb je dan ook een makkelijk programma?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef elby1988 het volgende:
Het liefste zal ik 5-6 eindigen, begin ik volgend jaar met een gemakkelijke tegenstander.
Eerste pic is altijd fijn. Als je nummer 5 bent moet je eerst thuis tegen 6, dan uit naar 4, en dan thuis tegen 8...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb je dan ook een makkelijk programma?
De markt is weer aan het instortenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, er moet even een bidwar op mn mid komen. Staat pas op 450k met nog 3 min te gaan, moet toch wel 800 gaan opleveren!
Komt goed.. er wordt goed gebodenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, er moet even een bidwar op mn mid komen. Staat pas op 450k met nog 3 min te gaan, moet toch wel 800 gaan opleveren!
Heeft zelfs iemand al 2 milj op je speler gebodenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Komt goed.. er wordt goed geboden
lol, zelf bieden he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ja, vroeg me af of het iemand van hier was, aangezien het precies het bedrag was dat ik dacht ;-0quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft zelfs iemand al 2 milj op je speler gebodenDus nu moet het zeker lukken.
Zolang mensen het niet doorhebben ;-)quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou als potentieel koper meteen afgehaakt zijn
Er was er iig eentjequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zolang mensen het niet doorhebben ;-)
Wat train je nu trouwens? Def toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nouja, er stijgen naar verwachting vrijdag wel wat trainees. Die kan ik wel weer gaan slijten dan.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Wat train je nu trouwens? Def toch?
Ik hoop t wel!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Drassss het volgende:
Ik speel in Possie's stadion.. Hopelijk erf ik het " Pech Spookje " niet.
Zou je eventueel voor 279270539 nu 2 miljoen kunnen bieden?.. Kan ik nog een andere speler kopen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft zelfs iemand al 2 milj op je speler gebodenDus nu moet het zeker lukken.
Belachelijk veel..quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef MrMoon het volgende:
17jr 4dg, redelijk passen, matig vleugel, matig scoren.. voor 121k de deur uit gegaan..
Train het pas sinds 2 seizoenen, maar het bevalt me wel eigenlijk ja. Was wel uitgekeken op middenveld trainen. Het bevalt me wel om een Berlijnse muur op te trekken en zeker te weten dat de tegenstander de grootste moeite gaat krijgen om 2 of zelfs 1 goal te maken.quote:
Het is niet mijn soort voetbal maar ja.. Ik ben van positiespel naar passen gegaan en zodoende kan ik alle linies trainen.. Is mij ook wel goed bevallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Train het pas sinds 2 seizoenen, maar het bevalt me wel eigenlijk ja. Was wel uitgekeken op middenveld trainen. Het bevalt me wel om een Berlijnse muur op te trekken en zeker te weten dat de tegenstander de grootste moeite gaat krijgen om 2 of zelfs 1 goal te maken.
In het echt ook niet nee, maar op de een of andere manier bevalt het me in hattrick wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:16 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het is niet mijn soort voetbal maar ja.. Ik ben van positiespel naar passen gegaan en zodoende kan ik alle linies trainen.. Is mij ook wel goed bevallen.
Hoe zit het met de opvolging van je keeper?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik denk er echt over na om mn keeper te koop te zetten om zo, met een openingsbod op hem, morgen 17u mn droomspits met solid LS binnen te hengelen.... Meningen?
Op het moment dan dus niets, alleen mn trainer die uitstekend keep is, maar dat is dan wel een doel voor aanvang van volgend seizoen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe zit het met de opvolging van je keeper?
Ach, ik heb alleen maar een uitstekend keeperquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op het moment dan dus niets, alleen mn trainer die uitstekend keep is, maar dat is dan wel een doel voor aanvang van volgend seizoen.
Het gaat overigens om deze spits:
(200865182)
Het alternatief is een openingsbod vragen op mn vandaag geliste trainee en deze binnen halen. Net zo oud, op beide skills een niveau lager en passable LS ipv solid.
(209692032)
Maar keeper listen en iemand hier een bod laten doen lijkt jou geen stom idee tov van de keeper. Schijnen hier namelijk genoeg jongens rond te lopen al bulkend van het geld ;-)quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, ik heb alleen maar een uitstekend keeper
Mooie spits! Ik heb helaas niet de middelen voor een mooi openingsbod voor je
Als het verlies in defratings je niet op gaat breken, zou ik het zeker doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar keeper listen en iemand hier een bod laten doen lijkt jou geen stom idee tov van de keeper. Schijnen hier namelijk genoeg jongens rond te lopen al bulkend van het geld ;-)
Dat gaat niet gebeuren, en al helemaal niet omdat ik al enigszins veilig ben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als het verlies in defratings je niet op gaat breken, zou ik het zeker doen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, en al helemaal niet omdat ik al enigszins veilig ben.
Hoor ik daar belangenverstrengeling?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Flappekz het volgende:
En ik verdien ook nog wat aan je keeper
Haha, het zal me inderdaad een vetpot wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoor ik daar belangenverstrengeling?
Als je me ondertussen niet lastig vindt ;-)quote:
Hoeveel heb je eigenlijk nodig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je me ondertussen niet lastig vindt ;-)
Op Marina (161571685) en Hefele(298696284) si tu veux...
wel gekregen nog? Zo niet hoor ik dat graag. Dan vliegt mn kantinebeheerder eruit..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik in dat van Moon zie ik net.
Moon, waar blijven mn bitterballen?
Op het nippertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel gekregen nog? Zo niet hoor ik dat graag. Dan vliegt mn kantinebeheerder eruit..
Ik zal straks eens even gaan kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:13 schreef vanpers het volgende:
Koekje, mijn andere speler krijg je iig niet, daar is net 2 miljoen op geboden.
Zie dat je Ramirez al weer te koop hebt staan en al een best mooi bod binnen hebt, en dat al na 4 uur op de lijst, is al bijna hetzelfde bedrag als je betaald hebt.
Ik heb hem ook op de hotlist staan dus hou het ook in de gaten, verder net weer een bod op mijn spelerquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens even gaan kijken.
Edit: 260k verlies op die moment, dus de schade valt nu nog mee. Eens kijken wat die uiteindelijk gaat opleveren.
Ouderwetse korfbalwedstrijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef vanpers het volgende:
Niet echt een veldslag, wel veel gebeurd.
1 - 0 Dawid Prdota 12'
2 - 0 Cyprian Rokitowski 13'
3 - 0 Przemysaw Ciszek 30'
4 - 0 Dariusz Pochopie 34'
5 - 0 Zdzisaw Pychyski 37'
6 - 0 Cyprian Rokitowski 38'
6 - 1 Bruno van der Veen 53'
7 - 1 Dawid Prdota 63'
7 - 2 Bertrand Terberg 83'
8 - 2 Dariusz Pochopie 84'
9 - 2 Cyprian Rokitowski 87'
10 - 2 Przemysaw Ciszek 88'
10 - 3 Bertrand Terberg 89'
Geel Janick Appelhof 58'
Geel Zenon Glapa 65'
Geel Gjerryt Noorderhaven 85'
Geel Gabriel Klocek 89'
BlessureZdzisaw Pychyski 86'
Pleister Zenon Glapa 89'
quote:27-01-2011 Nieuwe dingen voor Supporters, en voor iedereen
Vandaag is een mooie dag! We hebben een aantal mooie features toegevoegd die het Hattrick-leven mooier maken. Sommige features zijn alleen voor onze Supporters, andere zijn voor iedereen.
Voor Supporters
- Live stand; de stand in je competitie wordt voortdurend aangepast op basis van de tussenstand van de wedstrijden.
- Je kunt ook een stand zien op basis van je resultaten in thuis- en in uitwedstrijden.
- Tijdens de wedstrijden in je competitie verandert 'Volgende ronde' in 'Aan de gang' en kun je de tussenstanden van de wedstrijden zien.
- 'Volgende wedstrijd' (met 'HT Live'-icoon) is toegevoegd aan je Supporters-pagina.
- Je kunt met één klik de wedstrijden van alle teams waarvan jij Supporter bent toevoegen aan HT Live.
Voor iedereen
- Wedstrijdverklaringen zijn nu beschikbaar voor iedereen. Je kunt een verklaring toevoegen via de pagina van je aankomende wedstrijden.
- De verklaringen zijn zichtbaar op de competitiepagina en in je wedstrijdoverzicht (als een tekstballon).
- Je kunt met één klik alle Bekerwedstrijden van teams in een competitie toevoegen aan HT Live.
We hebben ook een Beker-icoon toegevoegd aan de competitiestand om te laten zien welke teams er nog in de Beker zitten.
Deze is wel cool natuurlijk.quote:- Je kunt met één klik de wedstrijden van alle teams waarvan jij Supporter bent toevoegen aan HT Live.
Haha, deze had ik 2 weken terug:quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Toen je het 3e doelpunt in de 89 minuut maakte dacht je zeker nog te kunnen winnen.
Als mijn verkopen gaan zoals ik wil kan ik er best eens op bieden vanmiddag ! ik ben namelijk weer op zoek naar een sterk middenveld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef elby1988 het volgende:
279270539
Zou iemand 2 miljoen voor deze speler kunnen bieden? Kan ik vanmiddag een nieuwe middenvelder kopen :$
Van mij mag je ook meer bieden uiteraard!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:44 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Als mijn verkopen gaan zoals ik wil kan ik er best eens op bieden vanmiddag ! ik ben namelijk weer op zoek naar een sterk middenveld.
Alleen zal ik hem voor 2 Milj. niet binnen halen gok ik
Eens zien of ik mijn spits verkocht krijg, ik denk het niet, ik heb hem er voor een onredelijk bedrag opgezetquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Van mij mag je ook meer bieden uiteraard!
Zelf koop ik een wereldklasse verdediger die ik weer verder train op passen..
Zit je mij nou blij te maken met een dode mus!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Eens zien of ik mijn spits verkocht krijg, ik denk het niet, ik heb hem er voor een onredelijk bedrag opgezet..
Beter dan dat ik je dood maak met een blije mus toch ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zit je mij nou blij te maken met een dode mus!?
Daar heb je een punt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:27 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Beter dan dat ik je dood maak met een blije mus toch ?
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef elby1988 het volgende:
279270539
Zou iemand 2 miljoen voor deze speler kunnen bieden? Kan ik vanmiddag een nieuwe middenvelder kopen :$
Bedankt voor je bod alvast! ;-)quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:27 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Beter dan dat ik je dood maak met een blije mus toch ?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bod alvast! ;-)
16:47.. Hoop net voor de druktequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Succes met kopen. Hoe laat loopt die speler af die je wilt hebben?
Altijd welkom hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog supporter? Heb er nog 2...
Wat is je naam dan ?:Pquote:
Dat mag altijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog supporter? Heb er nog 2...
Mijn naam is JvPquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Wat is je naam dan ?:P
Binnenkort nieuwe coach, train passen.. Wat vinden jullie van de soort trainer? Verdedigend, neutraal of aanvallend? Heb nu neutraal..
Jou heb ik alquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat mag altijd
De Gekleurde Prent
Logischquote:27-01-2011 13:01 578 090 ¤ Blue Eagles Soccer Club
27-01-2011 13:00 469 000 ¤ Blue Eagles Soccer Club
Mid + Aanval = Win.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef elby1988 het volgende:
Nja, ik heb straks dus overal een wereldklasse kaal speler, welke ik train op passen.. Dat passen is goed voor mijn aanval, dus misschien is aanvallende coach extra overkill..
Aan de andere kant is aanvallen wel super natuurlijk!
Is 'ie meteen beide slotjes kwijtquote:
Mijn koffiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is 'ie meteen beide slotjes kwijt
Mwoah, ook niet altijd. Niettemin wel heel erg (te) belangrijk nog steedsquote:
Ik ga nu ook overal passen op trainen, dat train ik immers. Koop ze 20 jaar jong met wereldklasse, zodat ik ze op 23 weer kan verkopen voor een smak geld. Waarschijnlijk zal ik veel 3-5-2 of 2-5-3 spelen, omdat ik korte pass train.. Misschien is neutraal dan toch beter..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is 'ie meteen beide slotjes kwijt
@ elby:
Die overkill is niet heel erg zolang je 't middenveld in handen hebt. Al is het voor de balans van je team wel jammer. Aan de andere kant, je kunt dan ook meer gaan werken met multiskill. IM's met def, waar je wat Passen op traint. DFW's met veel positiespel waar je Passen op traint, etc.
En dat zal de komende tijd ook niet veranderen heb ik het idee...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, ook niet altijd. Niettemin wel heel erg (te) belangrijk nog steeds
Weet ik, maar als ik het middenveld niet heb, is wat extra def altijd handig..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een neutrale coach doet niets met het middenveld overigens (aanvallend en verdedigend ook niet).
Dat zal je niet veel opleveren, je def is al sterk genoeg als ik dat zo zie. Ik zou gaan proberen om je mid wat sterker te krijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik het middenveld niet heb, is wat extra def altijd handig..
Mijn mid gaat ook omhoog (3x wereldklasse + passen training) daar maak ik me niet druk omquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal je niet veel opleveren, je def is al sterk genoeg als ik dat zo zie. Ik zou gaan proberen om je mid wat sterker te krijgen.
Ik speel zelf met een neutrale coach.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef elby1988 het volgende:
Nja, ik heb straks dus overal een wereldklasse kaal speler, welke ik train op passen.. Dat passen is goed voor mijn aanval, dus misschien is aanvallende coach extra overkill..
Aan de andere kant is aanvallen wel super natuurlijk!
Ik denk dat ik ook naar neutraal neig.. Die statts als jij als ik niet halen, maar ook niet nodig in VI en hopelijk over 2 seizoenen V..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik speel zelf met een neutrale coach.
Hoewel ik passen train is mijn aanval de beste linie van mijn team. Ik train daar spelers die daarna op scoren naar het NT van hun land worden doorgetrained.
Op dit moment heb ik Adrie Noor, 19 jaar + hoop dagen, bovennatuurlijk scoren en uitstekend passen. Die moet door tot bovennaturlijk passen.
Ik heb ook Dan ky An, Vietnamees die al 1 NT wedstrijd heeft gespeeld.
Ik kom altijd wel gelijk met de verdediging van de tegenstander. Mijn middenvelders spelen ook zonder order om het middenveld nog een beetje te boosten.
Gebruik dan ook tinypic.com Heel makkelijk uploaden en je krijgt een link die je met copy past hier kan posten zodat men hier het plaatje kan zien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef elby1988 het volgende:
Mijn stats van deze week:
http://img62.imageshack.us/img62/8411/naamloosxj.jpg Dan maar zo: http://img62.imageshack.us/i/naamloosxj.jpg/
Ik speelde hierbij wel counter (en verloor met 3-0)
Toch lijkt het met beter neutraal coach, aangezien ik het middenveld niet altijd win (ook door mijn matig LS coach nu..)
Edit: wat een ellende die tabel.. even aanpassen
Edit 2: Ellendige links zeg.. pff..
Aangepast, bedankt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook tinypic.com Heel makkelijk uploaden en je krijgt een link die je met copy past hier kan posten zodat men hier het plaatje kan zien.
Ik zie dat ik te laat ben voor wat advies...quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef elby1988 het volgende:
Wat vinden jullie van 273667490 ? Zal ik deze kopen?.. Vind het wat te duur eigenlijk..
Ja, uiteindelijk niet gedaan, was ook maar 5 minuten voor deadline ;-)quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zie dat ik te laat ben voor wat advies...
Eerste bod van 3,75 miljoen was genoeg. TV 3,5 miljoen en deze heeft unpredictable en solid FC value. Nice!quote:Patrick Dreßler (200865182)
26 years and 60 days, Next birthday: 20-03-2011
In solid form, solid stamina.
A popular guy who is balanced and honest.
Has passable experience and solid leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 27-01-2011 (9/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 44 290
Wage: 15 372 ¤ (12 810 ¤) /week including 20% bonus
245 952 ¤/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Unpredictable
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: inadequate
Winger: wretched
Passing: formidable
Scoring: world class
Set pieces: poor
Netjes, toch handig dat het je toekomstige Coach kan zijn...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nou, dat ging wel erg makkelijk.
[..]
Eerste bod van 3,75 miljoen was genoeg. TV 3,5 miljoen en deze heeft unpredictable en solid FC value. Nice!
THNX drass!
Niks mis met krachtige middenvelders, maar ik heb ze liever met een andere specialiteit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Netjes, toch handig dat het je toekomstige Coach kan zijn...
Heb je nog geld over ?;-)
Edit: Wat vinden jullie btw van Krachtig bij middenvelders?
Nee, -1,2 miljoen. Zaterdag pas weer 2-2,5 miljoen in de plus. En dan moet er nog een keeper en een spits en op de iets langere termijn 2 middenvelders vervangen worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Netjes, toch handig dat het je toekomstige Coach kan zijn...
Heb je nog geld over ?;-)
Edit: Wat vinden jullie btw van Krachtig bij middenvelders?
Ja, zie ook dat er alweer geboden is op de speler die ik wil.. en wil niet graag overbieden dus wacht weer eventjes tot ik iemand anders vind..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, -1,2 miljoen. Zaterdag pas weer 2-2,5 miljoen in de plus. En dan moet er nog een keeper en een spits en op de iets langere termijn 2 middenvelders vervangen worden.
En zeker, want ik had nog geen nieuwe FC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |