Mijn koffiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is 'ie meteen beide slotjes kwijt
Mwoah, ook niet altijd. Niettemin wel heel erg (te) belangrijk nog steedsquote:
Ik ga nu ook overal passen op trainen, dat train ik immers. Koop ze 20 jaar jong met wereldklasse, zodat ik ze op 23 weer kan verkopen voor een smak geld. Waarschijnlijk zal ik veel 3-5-2 of 2-5-3 spelen, omdat ik korte pass train.. Misschien is neutraal dan toch beter..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is 'ie meteen beide slotjes kwijt
@ elby:
Die overkill is niet heel erg zolang je 't middenveld in handen hebt. Al is het voor de balans van je team wel jammer. Aan de andere kant, je kunt dan ook meer gaan werken met multiskill. IM's met def, waar je wat Passen op traint. DFW's met veel positiespel waar je Passen op traint, etc.
En dat zal de komende tijd ook niet veranderen heb ik het idee...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, ook niet altijd. Niettemin wel heel erg (te) belangrijk nog steeds
Weet ik, maar als ik het middenveld niet heb, is wat extra def altijd handig..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een neutrale coach doet niets met het middenveld overigens (aanvallend en verdedigend ook niet).
Dat zal je niet veel opleveren, je def is al sterk genoeg als ik dat zo zie. Ik zou gaan proberen om je mid wat sterker te krijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik het middenveld niet heb, is wat extra def altijd handig..
Mijn mid gaat ook omhoog (3x wereldklasse + passen training) daar maak ik me niet druk omquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal je niet veel opleveren, je def is al sterk genoeg als ik dat zo zie. Ik zou gaan proberen om je mid wat sterker te krijgen.
Ik speel zelf met een neutrale coach.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef elby1988 het volgende:
Nja, ik heb straks dus overal een wereldklasse kaal speler, welke ik train op passen.. Dat passen is goed voor mijn aanval, dus misschien is aanvallende coach extra overkill..
Aan de andere kant is aanvallen wel super natuurlijk!
Ik denk dat ik ook naar neutraal neig.. Die statts als jij als ik niet halen, maar ook niet nodig in VI en hopelijk over 2 seizoenen V..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik speel zelf met een neutrale coach.
Hoewel ik passen train is mijn aanval de beste linie van mijn team. Ik train daar spelers die daarna op scoren naar het NT van hun land worden doorgetrained.
Op dit moment heb ik Adrie Noor, 19 jaar + hoop dagen, bovennatuurlijk scoren en uitstekend passen. Die moet door tot bovennaturlijk passen.
Ik heb ook Dan ky An, Vietnamees die al 1 NT wedstrijd heeft gespeeld.
Ik kom altijd wel gelijk met de verdediging van de tegenstander. Mijn middenvelders spelen ook zonder order om het middenveld nog een beetje te boosten.
Gebruik dan ook tinypic.com Heel makkelijk uploaden en je krijgt een link die je met copy past hier kan posten zodat men hier het plaatje kan zien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef elby1988 het volgende:
Mijn stats van deze week:
http://img62.imageshack.us/img62/8411/naamloosxj.jpg Dan maar zo: http://img62.imageshack.us/i/naamloosxj.jpg/
Ik speelde hierbij wel counter (en verloor met 3-0)
Toch lijkt het met beter neutraal coach, aangezien ik het middenveld niet altijd win (ook door mijn matig LS coach nu..)
Edit: wat een ellende die tabel.. even aanpassen
Edit 2: Ellendige links zeg.. pff..
Aangepast, bedankt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook tinypic.com Heel makkelijk uploaden en je krijgt een link die je met copy past hier kan posten zodat men hier het plaatje kan zien.
Ik zie dat ik te laat ben voor wat advies...quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef elby1988 het volgende:
Wat vinden jullie van 273667490 ? Zal ik deze kopen?.. Vind het wat te duur eigenlijk..
Ja, uiteindelijk niet gedaan, was ook maar 5 minuten voor deadline ;-)quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zie dat ik te laat ben voor wat advies...
Eerste bod van 3,75 miljoen was genoeg. TV 3,5 miljoen en deze heeft unpredictable en solid FC value. Nice!quote:Patrick Dreßler (200865182)
26 years and 60 days, Next birthday: 20-03-2011
In solid form, solid stamina.
A popular guy who is balanced and honest.
Has passable experience and solid leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 27-01-2011 (9/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 44 290
Wage: 15 372 ¤ (12 810 ¤) /week including 20% bonus
245 952 ¤/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Unpredictable
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: inadequate
Winger: wretched
Passing: formidable
Scoring: world class
Set pieces: poor
Netjes, toch handig dat het je toekomstige Coach kan zijn...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nou, dat ging wel erg makkelijk.
[..]
Eerste bod van 3,75 miljoen was genoeg. TV 3,5 miljoen en deze heeft unpredictable en solid FC value. Nice!
THNX drass!
Niks mis met krachtige middenvelders, maar ik heb ze liever met een andere specialiteit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Netjes, toch handig dat het je toekomstige Coach kan zijn...
Heb je nog geld over ?;-)
Edit: Wat vinden jullie btw van Krachtig bij middenvelders?
Nee, -1,2 miljoen. Zaterdag pas weer 2-2,5 miljoen in de plus. En dan moet er nog een keeper en een spits en op de iets langere termijn 2 middenvelders vervangen worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Netjes, toch handig dat het je toekomstige Coach kan zijn...
Heb je nog geld over ?;-)
Edit: Wat vinden jullie btw van Krachtig bij middenvelders?
Ja, zie ook dat er alweer geboden is op de speler die ik wil.. en wil niet graag overbieden dus wacht weer eventjes tot ik iemand anders vind..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, -1,2 miljoen. Zaterdag pas weer 2-2,5 miljoen in de plus. En dan moet er nog een keeper en een spits en op de iets langere termijn 2 middenvelders vervangen worden.
En zeker, want ik had nog geen nieuwe FC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |