Het is ergens in Tilburg Westquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef krioro het volgende:
Die straat komt me heel bekend voor. Kan niet op de naam komen though.
Dat is.... correctquote:
Wie, wat hoe, is dat een wijk?quote:
Ah, ik zie het, nee niet daar maar wel in de buurtquote:
Echt?quote:
Jaah!quote:
Ik dacht, dat wordt weer een straat die er weken staatquote:
Nou het was overduidelijk Jeruzalem, ik was alleen in de war omdat het een foto betrof en geen printscreen van Google Street View.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht, dat wordt weer een straat die er weken staat![]()
Nee, echt helemaal ergens anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef aardappel het volgende:
komt me wel bekend voor... bij de westermarkt in de buurt toevallig?
prima, fine by mequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Punt is uiteraard voor Shizzle, het is de houtvesterijstraat met uitzicht op het Pater vd Elsenplein, we doen hier niet aan bijna goed
Spuit elfquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef Stuurloos het volgende:
Houtvesterijstraat, verlengde van Pater v/d Elsenplein
Lol zag 2e pagina niet haha, tis nog vroegquote:
Bedankt voor de hint nog, hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Punt is uiteraard voor Shizzle, het is de houtvesterijstraat met uitzicht op het Pater vd Elsenplein, we doen hier niet aan bijna goed
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Bork, dat was inderdaad Gilzerbaan.
Jouw foto is overigens de Cramerstraat
Helemaal goed!quote:
quote:
ik weet er niks van dus alle info is welkom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Stuurloos het volgende:
Mmm moeilijke.. lijkt wel beetje op Armhoefse Akkers met die erkers, maarja, die heb je op veel plaatsen in Tilburg.
Het spelletje is dan ook niet "google de straat"quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Plataanstraat
Alleen op de Google maps foto liggen die varkensruggen dingen er niet!
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,181.52,,1,7.1
Nee klopt, maarja. Herkende de straat, maar de naam moest even via maps opgezocht wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het spelletje is dan ook niet "google de straat"![]()
![]()
Dat is vlug. Maar wel helemaal goedquote:
Je hebt gelijk, het is inderdaad bij de Uni in de buurt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb zo t idee dat t ergens bij de Uni in de buurt is, maar ik kan het even niet plaatsen..
Klopt helemaalquote:
idd, en rechts op de foto is paletpleinquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Close, but no sigar.
Lage Witsiebaan
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Close, but no sigar.
Lage Witsiebaan
Juist jaquote:
quote:
quote:
Richtig!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat het burgerijpad? Nee dus.
Vincentiuspad bedoel ik.
quote:
Dat is vlug. Maar daarom niet minder goedquote:
We hebben een kenner hier!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hoekhuis is Kwaadeindstraat, straat rechts op de foto is de Arke Noëstraat
Nee. Hint: het is in Noordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:01 schreef Stuurloos het volgende:
Volgens mij in de Blaak... Grevelingen?
Correctquote:
quote:
What the... Had ik niet eens op gelet eerlijk gezegd. Dat maakt het wel een klein stukje makkelijker met zoeken ja. Zal er op letten voortaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tongerlose Hoefstraat. Ik had hem niet zo snel gevonden zonder dat windroosje van Google maps, vind ik wel jammer eerlijk gezegd.
quote:
Netjes hoor. Kende het plein op het plaatje niet maar had wel een voorgevoel dat het ergens daar was. Net 5 minuten voor niets lopen zoekenquote:
Ik dacht dat duurt wel evenquote:
quote:
Nope. Tilburg-Oostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Stuurloos het volgende:
Ziet er een beetje uit als Berkdijk ofzo.. van Lennepstraat?
Helemaal goedquote:
quote:
quote:
Hoeft ook niet want SMD heeft hem goedquote:
quote:
Ik weet hem nietquote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Een makkelijke dan maar:
[ afbeelding ]
Nee niet echt, is wel Tilburg-West.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef aardappel het volgende:
Ik herken het wel... maar geen idee waarvan.
Bij de uni in de buurt toevallig?
ja, lijkt allemaal op elkaar daarquote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee niet echt, is wel Tilburg-West.
Correctquote:
Zeker daar kun je deze balletjes vindenquote:
Het ligt in de buurt van een weg die vanaf het centrum van Tilburg tot aan Breda reikt.quote:
Correctquote:
quote:
quote:
Juist!quote:
Juist!quote:
quote:
quote:
Jeps!quote:
_Ophelia_ : 83quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Reitse Hoevenstraat is het niet geloof ik. Hasseltstraat?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Telexstraat
(was net aan het funshoppen)
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens mij ben ik er net onderweg van en naar het elisabeth langsgefietst, de oude Hilvarenbeekse weg?
Ik weet niet wat jouw eetritme is maar ontbijt dan maarquote:
quote:
Helaas.. volgende keer ben jij sneller potatoquote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef aardappel het volgende:
Scheisse, is er weer een keer een makkelijke, ben ik te laat -_-
close but no cigarquote:
quote:
quote:
_Ophelia_ : 84quote:
Jazeker, kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat Aad's Platenzaak op het St. Annapleintje zat, wie doet dat me naquote:
Doe mijn best mopquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wanneer gaat iemand mij nou eens inhalen qua score
Correctquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef bork het volgende:
http://commons.wikimedia.(...)ndstraat_Tilburg.JPG
Nieuwlandstraat dus
quote:
Als er nou ook zo snelweer een nieuwe kwam...quote:
Goeie!quote:
QFT!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat knagende gevoel dat iets zo bekend lijkt en dat ik er gisteren nog geweest kan zijn maar het niet kan plaatsen is zó frusterend
quote:
Mja, als ik vanmorgen had bedacht dat ik niet thuis zou zijn voor het vanavond was had ik dat gezegd. Hint komt eraan.quote:
quote:
quote:
quote:
Lijkt me wel, maar ik woon er al bijna 21 jaar en zelfs ik weet niet eens alle plekjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef KathyH. het volgende:
Heb deze topics 'ns doorgespit, ga ook eens een poging doen met raden. Woon nu bijna zes jaar in Tilburg dus ben benieuwd of ik de weg intussen een beetje kan vinden hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |