Het is ergens in Tilburg Westquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef krioro het volgende:
Die straat komt me heel bekend voor. Kan niet op de naam komen though.
Dat is.... correctquote:
Wie, wat hoe, is dat een wijk?quote:
Ah, ik zie het, nee niet daar maar wel in de buurtquote:
Echt?quote:
Jaah!quote:
Ik dacht, dat wordt weer een straat die er weken staatquote:
Nou het was overduidelijk Jeruzalem, ik was alleen in de war omdat het een foto betrof en geen printscreen van Google Street View.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht, dat wordt weer een straat die er weken staat![]()
Nee, echt helemaal ergens anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef aardappel het volgende:
komt me wel bekend voor... bij de westermarkt in de buurt toevallig?
prima, fine by mequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Punt is uiteraard voor Shizzle, het is de houtvesterijstraat met uitzicht op het Pater vd Elsenplein, we doen hier niet aan bijna goed
Spuit elfquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef Stuurloos het volgende:
Houtvesterijstraat, verlengde van Pater v/d Elsenplein
Lol zag 2e pagina niet haha, tis nog vroegquote:
Bedankt voor de hint nog, hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Punt is uiteraard voor Shizzle, het is de houtvesterijstraat met uitzicht op het Pater vd Elsenplein, we doen hier niet aan bijna goed
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Bork, dat was inderdaad Gilzerbaan.
Jouw foto is overigens de Cramerstraat
Helemaal goed!quote:
quote:
ik weet er niks van dus alle info is welkom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Stuurloos het volgende:
Mmm moeilijke.. lijkt wel beetje op Armhoefse Akkers met die erkers, maarja, die heb je op veel plaatsen in Tilburg.
Het spelletje is dan ook niet "google de straat"quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Plataanstraat
Alleen op de Google maps foto liggen die varkensruggen dingen er niet!
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,181.52,,1,7.1
Nee klopt, maarja. Herkende de straat, maar de naam moest even via maps opgezocht wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het spelletje is dan ook niet "google de straat"![]()
![]()
Dat is vlug. Maar wel helemaal goedquote:
Je hebt gelijk, het is inderdaad bij de Uni in de buurt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb zo t idee dat t ergens bij de Uni in de buurt is, maar ik kan het even niet plaatsen..
Klopt helemaalquote:
idd, en rechts op de foto is paletpleinquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Close, but no sigar.
Lage Witsiebaan
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Close, but no sigar.
Lage Witsiebaan
Juist jaquote:
quote:
quote:
Richtig!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende: